Jump to content
Sign in to follow this  
Călmău Corneliu

incepator - Suzuki GSR inmatriculat sau import?

Recommended Posts

Salutare.

urmaresc forumul de mai mult de un an dar asta e primul meu post.

am permis cat A din 2012 dar nu am detinut motocicleta pana acum din cauza cash-ului :))

acum am ceva bani si dupa lungi cautari m-am hotarat sa imi iau suzuki GSR 600. bugetul imi permite sa caut una de prin 2006-2008.

Ce parere aveti? sa imi iau una deja inmatriculata in Ro sau sa caut una adusa din It pe motivul intretinerii "mai bune". Ar fi diferenta mare la costurile de inmatriculare daca iau una de import decat daca iau una deja inmatriculata in Ro?

Ce parere aveti despre motocicletele aduse de Motomus si Sermoto de la Cj?

o prima varianta la care ma uit ar fi asta desi imi depaseste putin bugetul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti? sa imi iau una deja inmatriculata in Ro sau sa caut una adusa din It pe motivul intretinerii "mai bune". Ar fi diferenta mare la costurile de inmatriculare daca iau una de import decat daca iau una deja inmatriculata in Ro?

Salut,

 

Poti gasi si in tara motociclete intretinute foarte bine, nu cred ca doar cele din Italia sunt intretinute, au venit in tara destule gunoaie din Italia.

In ceea ce priveste costurile inmatricularii, la moto adus din afara tarii, vei plati in plus aprox. 100E taxa la RAR pentru eliberare CIV, in rest ai aceleasi taxe.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si la noi "maniaci", care au grija de motorul lor.

Poti lua teapa si din exteriror. Daca e fugarita pe pista, tot nu faci mare lucru. Este vorba aia.... cu capra vecinului.......

Majoritatea se uita la km rulati. In general se da kilometrajul inapoi la greu(de la 100 de mii la 20-30 mii), dar asta este alta poveste.

Un mecanic bun nu se poate pacali, daca il iei cu tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt si la noi "maniaci", care au grija de motorul lor.

Poti lua teapa si din exteriror. Daca e fugarita pe pista, tot nu faci mare lucru. Este vorba aia.... cu capra vecinului.......

Majoritatea se uita la km rulati. In general se da kilometrajul inapoi la greu(de la 100 de mii la 20-30 mii), dar asta este alta poveste.

Un mecanic bun nu se poate pacali, daca il iei cu tine.

La ce sa dai un gsr pe pista, poti pacalii si un mecanic bun, cazuri mai rare dar se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De afara clar, acolo doar babele au permis moto :)))

 

Inclin sa cred ca daca iei de afara iesi mai scump decat in RO, preturile sunt cam la acelasi nivel la care se adauga trasnportul + taxele de inmatriculare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri!

inca o intrebare: dupa ce o iau cu contract vanzare-cumparare si fiscal pot sa mai circul cu ea cateva zile cu numerele fostului proprietar pana ajung la rar pentru autentificare si la politie pentru toate cele necesare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa iei teapa in ambele cazuri.

Eu zic sa te uiti prin anunturi(si de la noi si din afara) si sa iti alegi asa in loc sa te decizi din start ca vrei din tara sau de afara. Tb doar sa tii cont de costurile in plus la una adusa.

Cat timp nu te arunci la ce stii ce oferta 'avantajoasa' nu cred ca o sa ai surprize. Eu mi-am luat pana acum 2 motociclete din afara si ambele au fost ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri!

inca o intrebare: dupa ce o iau cu contract vanzare-cumparare si fiscal pot sa mai circul cu ea cateva zile cu numerele fostului proprietar pana ajung la rar pentru autentificare si la politie pentru toate cele necesare?

Poti, 30 zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu sau eu poate, nu....

 

nu ma prind.. ce ar avea mobra asta daca ar fi la vinzare? Ar fi de preferat una d'asta decit una ridicata pe o roata pe bulevard de 100 ori pe noapte si care sa aiba cadrul fisurat, sau care a fost tinuta in limitare la neutral...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din Ro cumpara, nu iti mai bate capu, plus ca sunt destule

Aicea eu am o dilema.. nu e chiar dilema dar asa mi-a venit sa ii zic. Am cumparat de la reprezentanta GSR-ul in 2007, il am, este langa mine, m-a slujit si ma slujeste fara sa zica niciodata nu la ceva.
doar ca m-a cam prins V-ul in cilindree mai mare si de anul trecut cam sta si se uita la mine cum plec de fiecare data fara ea.

Daca o vand nu imi permit sa imi iau nimica.. un scuter mai mare poate.. pentru ca estetic e jalnica (lucru care pe mine nu ma deranjeaza, chiar dinpotriva) functional e ceas! si are si km de 3-4 ori mai mult ca orice GSR pe piata.. deci de ce sa dau ceva care mere perfect (o folosesc foarte rar dar asta e..) pe nimic.. e din prima zi cu mime :) si practic este fierul(si cu ceva plastic) care mi-a pus par pe oo :)

 

Acuma ca mi-am descarcat sufletul revin la subiect si zic doar ca trebuie sa mergi la un mecanic sa ii faca o inspectie generala si serioasa, si esti ok. Am vazut la amici si colegi care si-au luat GSR cu km de rodaj, aratau ca scoase din cutie da mergeau aiurea rau fata de a mea.. si dupa vezi: la una cardu sudat un pic pe undeva de abea se vede, jabe strambe, umblat la cabluri de nu mai stiai ce ii acolo si tot asa..

Inteleg perfect un om care isi doreste ca motocicelta sa arata cat mai curata si ne zgariata.. dar starea tehnica este mult mai inportanta.

Oricum daca te uiti pe net motoarele (cel putin de la noi) cam orice categorie au 25-35-45-55 K... interesant! nu! Cu service la timp si dat tot ce trebuie cand trebuie si mai bine, inainte sa ceara si un 4 in linie care se tureaza la greu poate sa duca lejer fara urme de oboseala 100K

 

Vad ca esti din Buftea, daca o sa ai nevoie de ceva ajutor legat de GSR te pot ajuta cu placere (imi duc traiul in marea capitala) in limita timpului disponibil, vreau sa cred ca, cunosc acest motor.. he!

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, in special hora09, foarte competent raspunsul tau!

 

De luni sunt proprietarul unui Suzuki gsr din 2006 .

Am niste intrebari legate ea si de un sunet care cred ca e de la distributie dar o sa trec pe topicul Suzuki GSR 600 pt astea.

Multumesc inca odata! :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stăpânești sănătos și fără incidente!

Hai ca poate mai animi tu topicul cu GSR.

O să îți ia ceva până o să te plictisești de motorul ăsta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...