Sari la conținut

Honda NX250


Postări Recomandate

Salutare. I-am luat sotie un nx250. Un motor dragut. Fiind nou in zona Honda, nu stiu unde sa caut piese, cote de simeringuri.

Are o problema la pornire, repectiv trag socul, porneste si se tureaza normal. Pe masura ce las socul, ralantiul scade sub 1000. Am dat o tura, l-am incalzit fara soc si am fixat ralantiul la 1300 cat zice in carte. Ce am observat este ca am tras de gaz brusc, pe loc si a ramas undeva la 2000 sau iar pe la 1000. Nu este o regula. Si ce am mai vazut este ca, tras la cald, socul nu facea nimic.

Sa incep prin curatarea carburatorului? As mai schimba cate un o-ring dar nu stiu ce dimensiuni sa cumpar. Un site cu toate cotele este pt honda? Gen Realoem pt bmw.

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru piese si coduri de piese uite aici

 

http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_block_selection_M30.php?mod_01=3721 . Astia nu livreaza in Romania, e bun site-ul pt coduri. Pt piese Honda in Romania, http://kampurmotors.ro/

 

Cat despre comportamentul motorului, cablurile de acceleratie culiseaza usor in camasa? Curatarea carburatorului e MUST DO, ia si o bujie noua, ulei si filtru. O sa ma uit acasa, cred ca am si manualul. Ti-l trimit daca il gasesc :)

 

Ce inseamna se tureaza normal cu socul tras la pornire? Ce RPM ai cu socul tras? Daca nu face nimic cu motorul cald, mie imi suna a ceva defectiune la soc. Verifica tot traseul.

 

E unu motor foarte bun si o sa se distreze mult cu el daca il aduci in parametri. Are si sotia mea unul si a zis ca il mai schimba ever (e si inaltimea ei un factor mare in decizie :D)


Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu socul tras, urca la 2000 de ture, la rece. Pornire normala. Dar, odata miscata aceeleratia, incep problemele. Am mai citit ca si pastilele trebuie verificate, dar inca nu sap si acolo. Are doar 20000 de km motorul. De sunat suna a 20000 merge bine. Dar pe loc, face figurile astea. O sa desfac carbul, socul si tot ce tine de benzina.

Pe considerentul acesta l-am ales. E usor si mic, perfect pentru ea. Sper sa ii dau usor de capat la asta si sa se poata bucura de el mult timp.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa urce mai sus...cam la 3000. S-ar putea sa fie de ajuns o curatare temeinica a carburatorului si reglarea socului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt in tara, deci pt mine ebay face legea :) Ebay Germania area destul de multe, incearca acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei variatii ciudate si suspecte de ralanti (cind mare cind mic) sunt date de aer fals cel mai probabil din fisuri in "gitul" ala de cauciuc dintre carburator si cilindru/cilindrii (galeria de admisie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos carburatorul si totul pare bun. Erau ceva impuritati, dar nimic trist. Nu l-a pornit ca e tarziu, dar maine incerc si sa vedem ce zice. O sa verific si fisurile daca sunt cu un spray, dat in mers. Am verificat si cablurile de acc si socul si sunt bune.

Mtumesc si maine va dau de stire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

despre ce spray vorbesti? Vreau si eu sa verific daca sunt fisuri

Cam cu orice spray de curatat pe baza de hidrocarburi...merge si cu WD., spray de curatat frane, spray degresant etc. Sa fie inflamabil si sa aiba aerosoli :)

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

va salut..proaspat posesor de nx250 din 95 ,am dat-o la schimb pe un pegaso 650 din 99 si nu am regretat nici o clipa. initial ma pricopsisem cu modelul cel mai limitat 13kw=17 cai si abia fugea 105km/h...l-am delimitat usor ,acum fuge 120-130 ,are admisia jumate gatuita dupa carburator. asta pentru modelul meu facut numai ptr germania tip MD25 GII .

 

momentan vad ca mai este una singura de vanzare pe olx care arata exceptional de bine la 1200eur negociabil. cam asta e pretul lor mai ales daca e bine intretinuta.

 

am tot citit pe adv forum despre ele,sunt destul de fiabile...cel mai recomandat e de verificat: test comrpesie , plasticele sa fie intregi motorul sa nu bata , sa nu aibe rugina multa. piese nu veti gasi mai deloc abia abia pe ebay si f f scumpe, un far o carena peste 150 dolari. piese gen capace motor sau altele nu se mai produc. e foarte fun jucaria, dar trebuie avut grija de ea,odata facut poc, plangi langa ea ca n-ai cu ce s-o repari

 

ca si cauciucuri,se gasesc de 120/80/16 ( first bike formula 200 are la fel ) dar mai greu cu profil enduro.....cu ceva noroc am luat unul f ieftin si nou. pe fata se potrivesc de aprilia pegaso ( 100/80/19...merg si de 110) . de asemenea cdi-urile au o proasta reputatie de a se strica ( nu mai porneste, semnul cel mai evident e ca dai la automat si limba turometrului ramane moarta) a mea l-a avut inlocuit si tot s-a stricat , noroc ca am gasit unul compatibil de la kymco ieftin si merge perfect. sunt modele tip dc , alimentate in curent continuu in baterie,arata ca cele de scutere china mufa tip 4+2pini.

post-89731-0-63485100-1440704099_thumb.jpg

post-89731-0-42030300-1440704124_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...