Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

La service mi-au scos saiba de la variator, mi-au schimbat rolele, mi-au pus un jiglor mai mare si am castigat uriasa viteza de 5 km/h. :D M-am uitat azi la CDI, are 6 fire, le-am scos pe rand, dar nimic... De la 5 fire nu pornea, iar la al 6-lea nu se mai oprea :scratch: :kali: Stie cineva de unde pot sa cumpar un CDI nerestrictionat pentru Keeway?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 358
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage :scratch: :kali: Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor :crack: .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage :scratch: :kali: Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor :crack: .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am :D

dupa asemenea modificari trebuie refacut reglajul la carburator(la aer)...si eu am facut ce ai facut tu,a trebuit sa refac reglajul,dar nu mi-a placut sound-ul (se auzea mai tare toba)...ori mie imi place ca toba sa se auda cat mai incet...asa ca am acoperit gaurile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc

 

 

ar trebui sa fie un surub iesit mai in evidenta - ala este pentru relanti - pe ala il dai mai mic - apoi cauti prin lateralele carburatorului un alt surubel(depinde de tipul carburatorului) - mai ascuns asa putin -ala trebuie sa fie pentru aer - il misti stanga dreapta si unde se tureaza cel mai tare acolo il lasi ...

Editat de danielmak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc

vezi ca este un topic mai vechi despre reglarea carbului,s-a explicat acolo mai cu lux de amanunte...da si tu un search....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms.

Editat de hemi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms.

Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu :bounce: ...deci merita toti banii :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu :bounce: ...deci merita toti banii :rock:

 

Ms pentru raspuns.Imi spui te rog daca si al doilea imi mareste turatiile? O sa castig ceva demaraj si viteza? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca maresti carburatorul intradevar e de folos dar consumul va creste practic carburatorul inmagazineaza benzina si o trimite cand tu turezi motorul la turati mari motorul cere mai multa benzina si el ii da mai multa pentru ca are loc unde sa o tina, dar daca nu vrei sa dai atatia bani poti sa iti maresti jiglorulul sau sa iti iei unul nou este ieftin si eficient daca nu vrei sa investesti prea mult. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am resusit si eu sa -i dau limitarea din toba jos si sunt bucuros reglaju ink nu i l-am nimerit perfect la carburator da mai am potinn.De inbunatatiri ce sa zic fuge mai tare 84 cu pasager ceea ce sunt ffff multumit si o crestere substantiala in turatii altceva nu mai stiu ce sa ii fac k in alta partre mie frica sa ma bag dak mai aveti idei le astept.AAaa ink ceva in esapament mai intra o teava si aia trebuie taiata merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, n-am avut timp sa citesc toate paginile din acest topic asa ca vin si eu cu cateva intrebari:

 

Am un motor enduro care are pe el motor minarelli am6 (ca pe aprilia rs50)

Am prins cu ea maxim 84 la vale, 77 pe drept (pe beton, distanta de 1 km, in locul unde un amic cu un enduro de 50 din 96 prindea 100-110)

Motoreta este o beta rrt50, an 06-07 (nu stiu exact) , cu bord electronic. Cand o turez imi arata turatia pe margine si scrie undeva jos cate rpm are in acel moment... turez mai tare, dispare scrisul de jos insa pe laterala tot mai urca turatia, apare undeva mai in centru o baterie micuta desenata, pe ea fiind marcati cei doi poli + si -. Dedesubt scrie MAX. Jos unde ar fi trebuit sa scrie turatia in cifre scrie VOLL.

In mers am impresia ca nu trage mult mai tare in ture mari, trage cam lafel. E posibil sa aiba vreo limitare? Ea are toba stock, totul este original pe ea , aveti idee ce limitati poate avea aceasta beta?

Si daca ar fi limitata din cdi cum se delimiteaza? ca tare sunt curios.

 

Va multumesc anticipat si.. am postat aici pt ca si a mea se incadreaza tot la categoria scutere. (asa scrie in talon :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de viteza sau ca ma simt in inferioritate man , nu sunt eu adeptul vitezei, tocmai de asta am ales hard enduro. eu ma temeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul meu, mai ales faza cu MAX, VOLL, acea baterie, etc. In plus in turatii mari tragea cam lafel ca pe la 4500-5000 uneori, poate asta era din cauza ambreiajului ca acum e desfacuta, astept niste discuri noi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deci am un Alien[Rich Motors] in 2 timpi motor 49cc , iam scos limitatoarele = la jigler (mai mare) , saiba la variator si cam atat mia spus la service ala ca are ... in toba cica nu are nimik sua am avut ... ca mi sa desfacut odata toba si mia cazut garnitura care uneste toba de scuter (chiar jos sub scuter ... nu mai stiu cum se cheama) miam scos limitatoru pe la 3500 km ... vreau sa zik ca pana pe la vreo 3700 mia mers cu 60 drum drept la deal greu tare si 70-75 max la vale ... ma avertizat baiatu ca daca scot saiba de la variator nu mai are putere asa de mare ... dupa 3700 abia ajungea 60 la vale si se auzeau zgomote ciudate ... acuma la 4350 sa rupt variatorul si cureaua .... discul ala cu dinti era ros in mijloc unde vine stelutza si cureaua era ferfenita in adevaratul sens al cuvantului ... ce imi puteti spune despre asta ? de unde pot sa imi iau disc din ala nou si curea si cam cat costa fiecare + montajul ... stau in Iasi ... si in toba chiar exista un limitator ? daca da trebuie sa tai toba :| nu ?

Editat de d3c1s1v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...