trazvan Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 La service mi-au scos saiba de la variator, mi-au schimbat rolele, mi-au pus un jiglor mai mare si am castigat uriasa viteza de 5 km/h. M-am uitat azi la CDI, are 6 fire, le-am scos pe rand, dar nimic... De la 5 fire nu pornea, iar la al 6-lea nu se mai oprea Stie cineva de unde pot sa cumpar un CDI nerestrictionat pentru Keeway? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Astazi m-am apucat si eu sa caut limitarile la al meu "motor".Am gasit in essapament una ma rog am scos-o am pus la loc si m-am gandit sa curat si filtru de aer dak tot l-am desfacut,l-am curatat si ce m-am gandit sa-i mai dau cateva gaurii cutiei in care e bagat filtru de aer sa se auda mai frumos k si-a schimbat sunetu.Totu bine si frumos pana knd l-am scos pe drum mere bine in primele 3 trepte chiar are un demaraj mai bun dar din treapta a 4 a nu mai trage, trage in socuri si dak ii dau acceleratie la maxim scade si nu mai trage Oare sa fie de la gaurile suplimentare sau de la ce .Ma gandesc k intra prea mult aer in carburator si prea putina benzina si nu face amestecu bine voi ce parere aveti pls ajutor .Si dak mai puteti sa spuneti cum se regleaza amestecu k habar nu am dupa asemenea modificari trebuie refacut reglajul la carburator(la aer)...si eu am facut ce ai facut tu,a trebuit sa refac reglajul,dar nu mi-a placut sound-ul (se auzea mai tare toba)...ori mie imi place ca toba sa se auda cat mai incet...asa ca am acoperit gaurile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danielmak3 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc ar trebui sa fie un surub iesit mai in evidenta - ala este pentru relanti - pe ala il dai mai mic - apoi cauti prin lateralele carburatorului un alt surubel(depinde de tipul carburatorului) - mai ascuns asa putin -ala trebuie sa fie pentru aer - il misti stanga dreapta si unde se tureaza cel mai tare acolo il lasi ... Editat August 25, 2008 de danielmak3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Da cum se face reglaju puteti sa-mi explicati si mie va rog ce tre sa strang sa desfac etc vezi ca este un topic mai vechi despre reglarea carbului,s-a explicat acolo mai cu lux de amanunte...da si tu un search.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms. Editat August 26, 2008 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hover Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 salut,ptr Aprilia rs50 2007 stie cineva cum se fac delimitarile? nu am gasit nimic ptr.acest model.astept un sfat de la cei care au reusit sa-l delimiteze bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Stie cineva,daca schimb CDI-ul la scuterul meu(aprilia sr)o sa castig ceva viteza? Am toba sport si filtru de aer sport.As vrea sa pun un CDI de la malossi dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...i-#-Yamaha.html am mai vazut pe forum pe cineva care a cumparat exact cdi-ul acesta.Daca aveti si voi ,dati o parere. Sau daca nu modelul acesta atunci unul dinasta http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...uti-Yamaha.html Stie cineva daca este mare diferenta intre aceste doua aprinderi?(inafara ca unul are rpm control si celalalt nu) Ms. Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu ...deci merita toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Exact ca primul am eu.Are limitator si poti limita la cate turatii vrei tu motorul..asta e toata diferenta intre ele...Daca ai carb mare...peste 17.5,este de mare folos.mareste turatiile la greu ...deci merita toti banii Ms pentru raspuns.Imi spui te rog daca si al doilea imi mareste turatiile? O sa castig ceva demaraj si viteza? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NREy Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 daca maresti carburatorul intradevar e de folos dar consumul va creste practic carburatorul inmagazineaza benzina si o trimite cand tu turezi motorul la turati mari motorul cere mai multa benzina si el ii da mai multa pentru ca are loc unde sa o tina, dar daca nu vrei sa dai atatia bani poti sa iti maresti jiglorulul sau sa iti iei unul nou este ieftin si eficient daca nu vrei sa investesti prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Am resusit si eu sa -i dau limitarea din toba jos si sunt bucuros reglaju ink nu i l-am nimerit perfect la carburator da mai am potinn.De inbunatatiri ce sa zic fuge mai tare 84 cu pasager ceea ce sunt ffff multumit si o crestere substantiala in turatii altceva nu mai stiu ce sa ii fac k in alta partre mie frica sa ma bag dak mai aveti idei le astept.AAaa ink ceva in esapament mai intra o teava si aia trebuie taiata merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoopie Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 la CDI cum imi dau seama daca am limitare? la un scuter in 4T Piaggio. am desfacut azi sa vad daca e la fel cum am vazut in poza la alea chinezesti dar e diferit ... la mine intra multe mufe nu cabluri doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NREy Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Daca nu ai schimbat CDI u atunci e limitat nu poti sa il delimitezi tu singur poti sa cumperi unul deja delimitat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 CDI-ul iti limiteaza nr de turatii. Daca ai turometru iti poti da seama daca este limitat pt ca de obicei acesta dintai nu trece de 7-8000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Pus pe cavalet si dat blana. O sa se auda daca e limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Pus pe cavalet si dat blana. O sa se auda daca e limitat. Imi spui si mie ce-i ala cavalet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Cric central, ala de ridica roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Salut, n-am avut timp sa citesc toate paginile din acest topic asa ca vin si eu cu cateva intrebari: Am un motor enduro care are pe el motor minarelli am6 (ca pe aprilia rs50) Am prins cu ea maxim 84 la vale, 77 pe drept (pe beton, distanta de 1 km, in locul unde un amic cu un enduro de 50 din 96 prindea 100-110) Motoreta este o beta rrt50, an 06-07 (nu stiu exact) , cu bord electronic. Cand o turez imi arata turatia pe margine si scrie undeva jos cate rpm are in acel moment... turez mai tare, dispare scrisul de jos insa pe laterala tot mai urca turatia, apare undeva mai in centru o baterie micuta desenata, pe ea fiind marcati cei doi poli + si -. Dedesubt scrie MAX. Jos unde ar fi trebuit sa scrie turatia in cifre scrie VOLL. In mers am impresia ca nu trage mult mai tare in ture mari, trage cam lafel. E posibil sa aiba vreo limitare? Ea are toba stock, totul este original pe ea , aveti idee ce limitati poate avea aceasta beta? Si daca ar fi limitata din cdi cum se delimiteaza? ca tare sunt curios. Va multumesc anticipat si.. am postat aici pt ca si a mea se incadreaza tot la categoria scutere. (asa scrie in talon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 s-ar putea ca prietenului tau care prinde 100-110 sa ai arate aiurea kilometrajul,asa ca nu cred ca trebuie sa te simti in inferioritate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 nu e vorba de viteza sau ca ma simt in inferioritate man , nu sunt eu adeptul vitezei, tocmai de asta am ales hard enduro. eu ma temeam sa nu fie ceva in neregula cu motorul meu, mai ales faza cu MAX, VOLL, acea baterie, etc. In plus in turatii mari tragea cam lafel ca pe la 4500-5000 uneori, poate asta era din cauza ambreiajului ca acum e desfacuta, astept niste discuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavrocook Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 care a delimitat yamaha tzr50 , sau aprilia rs50 ? modele noi cu afisaj electronic ? motoare am6 ... care ati delimitat asa ceva da-timi si mie un pm pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3c1s1v Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) Deci am un Alien[Rich Motors] in 2 timpi motor 49cc , iam scos limitatoarele = la jigler (mai mare) , saiba la variator si cam atat mia spus la service ala ca are ... in toba cica nu are nimik sua am avut ... ca mi sa desfacut odata toba si mia cazut garnitura care uneste toba de scuter (chiar jos sub scuter ... nu mai stiu cum se cheama) miam scos limitatoru pe la 3500 km ... vreau sa zik ca pana pe la vreo 3700 mia mers cu 60 drum drept la deal greu tare si 70-75 max la vale ... ma avertizat baiatu ca daca scot saiba de la variator nu mai are putere asa de mare ... dupa 3700 abia ajungea 60 la vale si se auzeau zgomote ciudate ... acuma la 4350 sa rupt variatorul si cureaua .... discul ala cu dinti era ros in mijloc unde vine stelutza si cureaua era ferfenita in adevaratul sens al cuvantului ... ce imi puteti spune despre asta ? de unde pot sa imi iau disc din ala nou si curea si cam cat costa fiecare + montajul ... stau in Iasi ... si in toba chiar exista un limitator ? daca da trebuie sa tai toba :| nu ? Editat Septembrie 19, 2008 de d3c1s1v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 un variator complet este in jur de 50 euro...si ia-ti si o curea ca lumea,din kevlar...este si aia vreo 30 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d3c1s1v Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 un variator complet este in jur de 50 euro...si ia-ti si o curea ca lumea,din kevlar...este si aia vreo 30 euro... pai am gasit variator 3 milioane si curea 3mil 200 :| si am zis ca , cureaua e prea mult :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.