Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am o intrebare legata de carburatorul de pe scuter chinezesc. Am citit despre deristrictionare pe http://www.manualz.info/Manuals_pdf/BAOTIA...an_BT50-QT9.pdf si am vazut ca in carburator exista un ac cu 5 santuri iar in unul de santurile alea este pusa o siguranta de tip saiba. Acel ac este actionat de membrana de cauciuc care se vede cand desfaci capacul carburatorului. Ce rol are ansamblul membrana-ac? Eu am pus siguranta de pe ac in santul cel mai de jos daca te uiti cum e pus acul in carburator( cu varful in jos si santurile in sus). Astfel i-am dat acului o pozitie mai inalta. Prin aceasta miscare ,teoretic ce se intampla? Am facut o proba si mi se pare ca scuterul merge ca inainte, nici o imbunatatire. Din fabrica a venit cu siguranta pusa pe santul din mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la scuterele in 2timpi la acul acela de la siber,mutand siguranta mai sus sau mai jos reglezi cat de mult sa urce siberul(daca urca mai sus da mai multa benzina)de acolo poti sa reglezi cata benzina sa iti deie.de obicei acolo nu trebuie sa umbli numai daca de la suruburile de reglaj de pe carburator nu este suficient reglat.La unele scutere daca schimbi filtrul de aer cu unul sport nu este suficient sa reglezi din suruburile de reglaj,si atunci trebuie sa muti siguranta mai jos sa deie mai multa benzina,si dupa aceea sa reglezi din nou de la suruburi amestecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la scuterele in 2timpi la acul acela de la siber,mutand siguranta mai sus sau mai jos reglezi cat de mult sa urce siberul(daca urca mai sus da mai multa benzina)de acolo poti sa reglezi cata benzina sa iti deie.de obicei acolo nu trebuie sa umbli numai daca de la suruburile de reglaj de pe carburator nu este suficient reglat.La unele scutere daca schimbi filtrul de aer cu unul sport nu este suficient sa reglezi din suruburile de reglaj,si atunci trebuie sa muti siguranta mai jos sa deie mai multa benzina,si dupa aceea sa reglezi din nou de la suruburi amestecul.

 

 

 

unii vorbesc dar habar nu au despre ce vb ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce...? daca am spus prostie corecteaza-ma..dar sigur nu am spus nici o prostie...eu am spus la motoarele in 2 timpi...

si la motoarele in 4 timpi tot aia face acul ala numai ca nu arata la fel...

Editat de hemi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste materile forte utile (pentru cei care se pricep) referitoare la schima electrica a diferitelor modele de scutere Piaggio. De asemenea, la sfarsitul celor 2 documente se gasesc informatii privitoare la modul in care scuteterele Piaggio/Gillera in 2 sau 4 timpi sunt limitate. Se prezinta chiar pe ultima pagina a unui document (pag 62) modul in care se poate scoate limitarea electronica la un scuter piaggio in 4 timpi - delimitarea CDI. Ati face asa ceva? Eu am un scuter Aprilia Scarabeo 50 cc 4 timpi din 2007. Am 7600 km parcursi dar mai mult de 60 km/h nu merge nici macar la vale. Are motor identic Piaggio scutere in 4 timpi si ma gandeam sa incerc si eu o astfel de delimitare din CDI. Astept pareri doar avizate. Va multumesc si sper sa va folosesca materialele.

 

Nu pot pune materialele. Dati-mi un mail pe tradaut_ir@yahoo.com si va dau documentele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor . Stie cineva cum se delimiteaza un GOPOP EAGLE ? si unde este ascuns CDI-ul ?

Va rog sa-ma ajutati si pe mine . Mentionez ca motorul este BT49QT-12 . :cheers:

Deci scuterul tau este chinezesc.

CDI este ascuns langa baterie. cauta bateria( de obicei in podea) si gasesti CDI.Acum cauta firul roz care iese/intra in CDI si deconecteaza`l.

Scoate saiba din variator, si la carburator vezi sa nu ai o piedica care nu lasa sa accelerezi la maxim.

Verifica si toba sa nu ai o teava sudata la teava principala.

Cam astea ar fi limitarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Tocmai mi-am delimitat electronic scuterul, un Aprilia Scarabeo 50 cc 4 timpi produs in iulie 2007. Postez procedura de delimitare electronica si pentru cei care aveti Piaggio Liberty, Zip sau Fly cu motor in 4 timpi de 50 cc. Delimitarea de mai sus a fost incercata cu succes pe modelul meu de scuter pentru a avea CDI de tip AC6. Pentru celelalte tipuri de CDI-uri nu garantez (adica daca nu scrie DUCATI AC6) dar in cazul meu a functionat. Daca inainte de delimitatea electronica prindea doar max 60 km/h acum pleaca maximum cat e pe bord testat de mine adica 80 km/h (spun ceea ce-mi indica mie bordul dar cred ca in realitate e mai putin). Oricum dupa 60 km/h motorul pare supraturat deci nu recomand sa mergeti frecvent peste aceasta viteza. Adevarul e ca dupa 70 km/h parca "crapa" motorul si cred ca atunci se duc segmentii cel mai repede (pentru ca citisem undeva tot pe acest forum ca peste o anumita turatie pompa de ulei nu mai face fata si nu mai unge corespunzator piesele). Ceea ce va spuneam mai sus gasiti pe adresa: http://www.gileraspares.co.uk/sparesGilera...estriction.html

Numai bine si multi km fara probleme majore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor scuteristilor.

Am si eu o mica dilema am un scuter chinezesc gopop Eagle si nu stiu ce sa-i fac am avut limitare pe el doar in CDI in variator nu am avut . se duce undeva la 60 de kilometri pe ora dar in drum intins . am urmatoarea dilema ca-sa se acelereze mai repede ce role sa-i pun mai grele sau mai usoare ?

am cumparat unele de 5 grame .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt viteza-role grele

pt demaraj-role usoare(pana la 4g,oricum difera de la scuter la scuter)

 

poti schimba si arculete de la ambreaj(rosii verzi galbene-alea mici si Contra arc:alb de obicei.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut....am o gilera dna de 49 si ma intereseaza si pe mn unde gasesc limitarile la ea....pana acum am schimbat toba(leo vince)...din cdi nu cred ca este pt ca intampin urmatoarea problema...o pun pe cric si se accelereaza pana in 12000 de ture...dar cand plec cu ea parca nu mai are viata si se opreste la 49 nici mai mult nici mai putin...va rog daca stiti sa ma ajutati si pe mine..ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Salut,

 

Aprilia Sportcity 50 cmc, 4T din 2010. Prinde 50km/h pe drept si in vale 55km/h.

Am inteles ca ar avea saiba de la variator scoasa... (nu am verificat)

Si dupa cum mi-au zis cei de la aprilia (unitedmotors) ar fi doar limitare electronica in CDI si ei nu o pot delimita pentru ca au numai CDI-uri limitate.

 

Are cineva idee cum se poate delimita din CDI? (am inteles ca ar avea motor piaggio)

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...