Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

Am deschis acest topic pt toti scuteristii fara limita de viteza! :bow: :bow: :bow:

 

Si ca sa incep tot eu, una din limitarile principale este la toba. Este o teava care e sudata de teava principala langa iesirea din blocul motor, care trebuie taiata shi sudata la baza. Dupa c ai facut asta, incearca sa ii dai catalizatorul jos. cu toate astea o sa prinzi cu 10-15 km/h mai multi. (asa e la peugeot. la celelalte nu ma prea pricep) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 358
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Variatorul limiteaza viteza maxima.Toba limiteaza puterea.Deci daca delimitezi doar variatorul o sa ajungi la viteza maxima doar ca mai greu.Odata eliberata si toba va trage la adevarata capacitate!

Alta restrictie e la admisia aerului.Scoateti saua cu tot cu portbagaj iar de acolo scoateti chestia aia din poza din linkul de mai jos.

http://img336.imageshack.us/my.php?image=a...lepumptagz6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Orice scuter cu motor <50cmc. care prinde mai putin de 60km/h este (mai mult sau mai putin) limitat

 

valabila si reciproca

 

R) Orice scuter cu motor <50cmc. care prinde 60km/h sau mai mult, este (mai mult sau mai putin) delimitat

 

Atentie limitarile (de care am auzit eu) sunt:

-o saiba in variator(cel mai mare efect, cu orice ai face sau orice ai pune, te tine rau de tot in loc) - INFLUENTEAZA (foarte mult) VMax,

-rolele din variator (suficient de usoare incat sa nu urce suficient nici macar fara saiba) - INFLUENTEAZA (suficient) Puterea -> (mult) VMax si/sau (mult) demarajul,

-jiglerul (prea mic)din carburator - INFLUENTEAZA (suficient) Puterea -> (suficient) VMax si (suficient) demarajul,

-carburator limitat/modificat (este prea mic, si nu se poate schimba nici jiglerul) - INFLUENTEAZA (mult)Puterea -> (suficient) VMax si (mult) demarajul,

-tevi rezonatoare in toba/galerie - INFLUENTEAZA (mult) Puterea -> (suficient) VMax si (suficient) demarajul,

-obturatoare in filtrul de aer - INFLUENTEAZA (suficient) Puterea -> (suficient) VMax si (mult) demarajul,

-CDI-ul restrictionat la o anumita turatie maxima (ex: limitat la 5500 RPM in conditiile in care puterea maxima o are pe la 7000RPM) - INFLUENTEAZA (total) turatia maxima - > (mult) Puterea -> (mult) VMax si (putin sau deloc) demarajul,

-piedica la acceleratie (maneta/pedala sau cablu) - INFLUENTEAZA (variabil) turatia maxima- > (variabil) Puterea -> (variabil) VMax si (variabil) demarajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred, pt cele in 2t e imp toba.......

 

al meu avea ca limitare o tzeava d-aia la toba..... p-aia am taiat-o si am astupat gaura...... si int-o zi... nu stiu cum, dar s-a desfacut sudura aia si abia am ajuns cu el acasa, mai mult de 30km/h nu mergea... demaraj deloc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salll.raspunzi gresit cu raspunsu ca ies mai bine gazele........ ptr k dak dai toba jos nar trebui sa mearga mai tare:)))))) asa k nai nimerito !!!!De aceea exista tobe sport :banana::P:P

:finger:

daca dai toba jos merge tare omule!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati scuteristi....am citit si io probleme voastre despre "delimitat" :banana: . Mah in primu rand ma dor urechile cand ii aud pe uni ca "trage mai bine fara toba" asa ca raspunsul meu este : Daca tie ti se pare ca trage mai bine fara toba atunci de ce Malossi si Polini alearga la curse cu toba ???!!!!Acuma....vad ca multi nu inteleg efectu care il are esapamentul sport .... http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm ....pe aceasta pagina sunt niste desene si este explicat efectul rezonatorului.

 

Sa dau exemplu scuteru meu...delimitat + cateva imbunatatiri..Piaggio NRG MC3 LiquidCooled DoubleDisc 02'. Imbunatatirile sunt : Esapament - LeoVinci ZX omologat, carburator de la 12mm la 17,5mm, lamele admisie carbon, ambreiaj Malossi delta clutch, curea malossi , variator malossi , burete filtru malossi , ferestre admisie lustruite, biela ascutita, ambielaj usurat, si cam atat.....120 km/h acum intervine aprinderea si bujia. MAi tare nu se tureaza 13.000 rpm la 120 ........ deci pentru a ajune la 100 nu e nevoie ne bani la greu si munca multa :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati scuteristi....am citit si io probleme voastre despre "delimitat" :D . Mah in primu rand ma dor urechile cand ii aud pe uni ca "trage mai bine fara toba" asa ca raspunsul meu este : Daca tie ti se pare ca trage mai bine fara toba atunci de ce Malossi si Polini alearga la curse cu toba ???!!!!Acuma....vad ca multi nu inteleg efectu care il are esapamentul sport .... http://www.froggy.se/skalmanmc/rd350/tuning/expan1.htm ....pe aceasta pagina sunt niste desene si este explicat efectul rezonatorului.

 

Sa dau exemplu scuteru meu...delimitat + cateva imbunatatiri..Piaggio NRG MC3 LiquidCooled DoubleDisc 02'. Imbunatatirile sunt : Esapament - LeoVinci ZX omologat, carburator de la 12mm la 17,5mm, lamele admisie carbon, ambreiaj Malossi delta clutch, curea malossi , variator malossi , burete filtru malossi , ferestre admisie lustruite, biela ascutita, ambielaj usurat, si cam atat.....120 km/h acum intervine aprinderea si bujia. MAi tare nu se tureaza 13.000 rpm la 120 ........ deci pentru a ajune la 100 nu e nevoie ne bani la greu si munca multa :banana:

multumim devil.....si nu va suparati pe mine da care pm putea sa scoata asa o gogoasa si sa zica ca "trage mai bine fara toba?" :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...