Jump to content

Recommended Posts

Asta cred si eu ca ar fi problema, chiar daca este amplasat pe lateral si are 'vantul' in fata tot se incalzeste, ma gandeam sa pun un ventilator de dacie sau sa adaptez un senzor de temperatura sa mi indice cand se incalzeste excesiv.

sau sa l las mai usor...da nu este cazul :))

Link to post
Share on other sites

Daca-i mototr de Jawa 350 TS, nu va crapa! Uleiul care il scoate pe evacuare este uleiul din amestec, fiindca acela nu arde...asa ca da-i omor fara probleme! Daca e sa crape, prima data va gripa motorul, dar nu dintr-o data, ci va da semne de oboseala si se va incalzi excesiv. O sa simti ca vrea sa se gripeze, si-atunci il opresti si stai la umbra deasa si cugeti pina se raceste fierul...dupa care, o iei de la capat cu forja! Spor! :peace:

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

cred ca va mai dura putin pana l scot la joaca :)) greu tare cu ambreiajul ala de jawa, la modul ca nu gasesc piesa in sine si mai nasol ca nu gasesc pe cineva sa l schmbe, cred ca voi renunta la motor (greu, zgomotos, vibratii mari) mai am doua motoare un gy6 de 125 cc care i prea mic si unul de hornet 600 cc care i prea mare pentru cadrul acesta, vreau sa pun un motor de cross maxim 350 cc si neaparat 2t


» Post actualizat in 08 Sep 2016 19:05

Intr un final am decis sa schimb ambreiajul pentru ca este foarte ieftin.. undeva la 50 ron (doar placile de frictiune) si chiar simplu de schimbat, la ce am vazut pe youtube pare floare la ureche, plus de asta am comandat si un pinion cu 11 dinti , in prezent am unul cu 19, nu va mai avea viteza (oricum nu am mers la "blana" cu el) dar va castiga la capitolul cuplu, exact ce am nevoie :)))

revin cu un filmulet dupa ce schimb ambreiajul.


» Post actualizat in 25 Sep 2016 16:28

am schimbat ambreiajul, totul ok pana acum .. mai am unul de rezerva daca va crapa repede :)))

pinion nu am gasit decat cu 13 dinti dar e mare diferenta fata de 19, trage muuult mai bine plus de asta pierde aderenta imediat ce urci putin in ture cu el, revin cu filmuletul dupa ce il vopsesc la "gata" ca acum este in fuller

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Azi am reusit "performanta" sa rup bascula si butucul pe partea dreapta, tinand cont ca i home made zic ca a rezistat foarte bine la impactul cu o teava destul de groasa :)

Intentionez sa le schimb cu unele de atv (nu chinezesc) cand voi avea timpul necesar, pana atunci il las pe bara :))

post-89815-0-87635800-1476893209_thumb.pngpost-89815-0-13147300-1476893197_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Nu mai am bascula, am taiat o,folosesc o parte din ea in alt proiect.

Cam asa arata noile bascule de atv

post-89815-0-18574700-1477306761_thumb.jpg

cu discuri de frana, etrieri, si anvelope kenda dominator 21x7x10,

sunt centrate pe cadru, mai ramane sa "curat" cadrul de vechile urechi de prindere si sa le sudez pe cele noi, lucru ce il voi face anul viitor cand intentionez sa vopsesc si cadrul.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

asa e colegule , a ramas ca schimbam pareri dar nu am apucat sa te contactez , dar am zis sa fac rost de motocicleta pana una alta , sunt in tratative cu cineva poate imi pica una ... bafta pe viitor

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare. stie careva un traseu moto enduro prin Gorj zona montana cu iesire spre Valcea....cat mai lung sa fie....innoptam la cort....ar fi ok de 2 zile....dar sa fie accesibil cu Frewindul...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...