Sari la conținut

Sfaturi pt achizitionare maxiscuter


Majestic
 Share

Postări Recomandate

Va salut . Doresc sa imi cumpar un scuter , de minim 400 cm3 pana in 650 cm3 , din 2003 in sus . Am 183 si 105 kg .

De cateva pierd noptile pe net cautand pareri . Ma intereseaza in principal : fiabiliatate . confort , consum , intretinere.

Caut ceva mai mult pt iesiri din oras .

Astept niste sfaturi . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am B650,in oras consuma in functie de stilul de mers in general cam 6-7, in schimb afara mers 130-150km/h pe autostrada plus transfagarasan mi-a consumat 4.5 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt mine suna bine ce zici tu , pana in 7 in oras pare un consum decent , iar consumul ce l ai scos afara chiar ma incanta . In schimb asa niste emotii cu asa multa electronica care are 650 , plus cutia de viteze ... ai avut ceva probleme pana acuma , cati km are jucaria ta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inaltimea si greutatea ta mergi pe 650cc.Eu am 1,72cm si 85kg iar pe Burgman 400 stau cam la limita ( nu ar strica mai mult loc pt picioare).

Bafta la achizitie.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Silver wing-ul e mega fiabil, indiferent de an, ca-i 2001 sau 2012.

B650 sunt cu "probleme" dar din 2007 s-au remediat in mare parte.

Si vezi ca silver wingul consuma mai mult decat b650 cam cu 1 litru.

 

In locul tau as merge pe b650 dar dupa 2007,dar nici SW nu-i de neglijat...este aproape la jumatate de pret fata de burgman.

 

Si bugetul tau joaca un rol esential.

 

Succes.

Editat de balazsfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt mine suna bine ce zici tu , pana in 7 in oras pare un consum decent , iar consumul ce l ai scos afara chiar ma incanta . In schimb asa niste emotii cu asa multa electronica care are 650 , plus cutia de viteze ... ai avut ceva probleme pana acuma , cati km are jucaria ta ?

Pai am avut doua, unul avea 47.000km si cel de acum are 32.000km si nu au avut absolut nici o problema.Pana sa imi iau primul 650 toata lumea ma descuraja,ba ca e prea tehnologizata, ba ca se rupe cureaua si e 20 de milioane, ba cutia insa crede-ma ca dupa ce am mers prima data cu B650 am zis ca alt maxi nu imi mai cumpar.Daca gasesti una sanatoasa te tine mult si bine,am vazut burgman-uri cu 120.000 de mile cu placute de frana originale schimbate la 45.000 de mile si exact cum spune si Viorel cele fabricate dupa 2007 inclusiv au multe probleme remediate.Este o motoreta excelenta din toate punctele de vedere,comfort,spatiu mare de depozitare,putere,tehnologie s.a.m.d .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silverwing 2005 sau mai nou cu ABS, mai pui un power commander si ramai si cu bani de benzina pentru un concediu.

E drept ca B650 e ma-sa si cu ta-so si ca sa faci SW-ul sa plece ca 650-ul probabil trebuie si ambreiaj racing si variator racing si role racing si arcuri racing si ma-sa racing :)

Deci, daca ai 3000 toti bani, ia-ti un SW decent decat un 650 cazut. Daca bugetul nu e o problema, cauta 650 Executive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am avut 650 Executive din 2004, la curea nu sunt probleme, curelele sunt garantate pe viata.

Problema reala este la transmisie, in interiorul cutiei de viteze sunt niste role de plastic care se uzeaza si incep sa cloncane la relanti pina in 1500 rot/min.

Multi samsari ca sa ascunda defectul dau relantiul mai mare de 1500/1600 si nu se mai aude nimic, in mod normal relantiul la 650 sta undeva la 1000/1100 ture.. ;) .

Mai este acolo si un ax care se poate rupe si belesti toata transmisia.

Avand intentia sa-l tin eu luasem la a mea ulterior toate reperele care se strica, toate duc undeva cam pana in 400 euro..Manopera insa este destul de costisitoare, trebuie rupt maxi-ul in doua..

Acuma nu-i neaparat ca toate sa aiba defectul asta, apare aleatoriu si nu tine cont de numarul de kilometri, dar daca vrei modelul asta este bine sa stii la ce sa te astepti..

Restul este buletproof..

Calitati:

-Spatiu de depozitare arhisuficient.

-Pozitie foarte comoda in sa.

-Forma frumoasa, design super.

-Consumul de benzina fata de concurenta.

-Motor puternic, fiind capacitate mare nu ai probleme cu consumul de ulei ca la cele de 400, frane bune si performante.

-Toate gadgeturile (selectorul electronic de treapta, selectorul de mers sportiv care creste turatia cu aproximativ 700 rot/min si acceleratia raspunde instant, maxi-ul pleaca glont de la semafor).

-Farurile foarte bune, lumineaza foarte bine, daca ii pui si un kit xenon este vis.

Defecte:

-Cursa suspensiilor foarte mica, orice denivelare o resimti in plin, orice groapa efectiv te arunca in sus de pe sa, mai ales pasagerul..

Chiar nu stiu ce a fost in capul japonezilor, suspensiile sunt exclusiv fabricate pentru asfalt sticla, din pacate nu se pot regla decat pe spate si aia cam degeaba. Problema mare este pe fata..eu mi-am schimbat kitul de internale in amortizoarele fata si situatia s-a ameliorat simtitor, m-a costat cam 300 euro. La Silverwing este exact pe dos, suspensiile sunt foarte moi si cer intarite, dar este mult mai bine sa ai suspensii moi decat tari ca piatra..

-Oglinzile care dau exact in oglinzile masinilor la strecuratul printre sirul de automobile.

-Fiind un maxi lung si greu vei avea probleme la strecuratul printre masini si manevrele pe loc, este o balena lunga si asta il penalizeaza, ca sa-ti faci o idee eu ma descurc mult mai usor cu LT-ul de 400 kg decat o faceam cu B650.

-Vad ca esti inalt, te vei lovi de parbrizul care protejeaza insuficient si toate turbulentele le vei lua in fata, ca sa scapi de asta trebuie sa schimbi parbrizul cu unul aftermarket, alta cheltuiala. Eu mi-am luat unul GIVI si am fost foarte multumit.

Consumul...mie nu mi-a consumat niciodata peste 6%, chiar am remarcat ca lua exact 6 indiferent ca mergeam in oras sau afara, eu merg intins, nu urc in rosu dar nici nu o lalai pe strada.

Prin comparatie Silverwingul de 600 nu scoate sub 7/8..

 

In concluzie, daca esti chitit pe model ia-ti cat mai nou (peste 2007 cum spun baietii) si musai Executive din doua motive:

1.Oglinzile sunt pliabile electric si te ajuta foarte mult in oras.

2.Parbrizul reglabil electric.

3.ABS

 

Bafta in alegere, sper ca te-am ajutat!

 

Picture_020.jpg Picture_006.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Iti recomand sa te uiti si la Piaggio Beverly 500, Gilera Nexus 500 care au acelasi motor.

Eu am avut un Beverly 500 din 10/2005 de care am fost foarte multumit, consum in jur de 5.5L/100km in conditiile in care il foloseam 90% in oras, racire pe apa, rezervor de 13L, spatiu de depozitare destul de generos, priza 12V, viteza maxima in jurul a 160km/h

Un avantaj pentru Piaggio Beverly ar fi ca are cauciucul pe spate de 150/70 14 si din punctul meu de vedere asta ii confera mai multa stabilitate.

Am apucat sa fac cam 2500km cu el pana o domnisoara cu capul in nori m-a accidentat.

Dimeniunsile celor 2 maxi-scootere le recomanda mai mult pentru commuting si oras dar eu nu am avut probleme legate de confort sau siguranta cand am iesit cu al meu afara din oras pentru drumuri mai lungi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am 183 si 105 kg .

 

Iti recomand sa te uiti si la Piaggio Beverly 500, Gilera Nexus 500 care au acelasi motor.

Nu are ce face cu alea, are o inaltime si greutate care il conditioneaza doar la ceva gen SilerWing sau Burgman.

Pentru oras poate folosi orice, dar presupun ca omul vrea sa dea o fuga si la mare sau munte pe el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut , hornet si nu ma tare abtineam sa nu il trag (am nevoie de permis ) ,asa ca doresc un scuter comod , pt iesiri din oras , iar in Baia Mare nu ii traficul ce il aveti in Bucuresti , Cluj ... deci ii ok si sa fie mare . ms inca odata pt sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, nu știu dacă ai luat pana acum scuter dar...

Eu am silverwing 600 din 2001, beverly 500 din 2007 și în Franța un burgman de 400 din 2002.

Impresii:

Silverwing

-FIABIL(21000 din Italia adus.. Reali sau nu..nu știu cert e ca merge perfect, chiar merge PERFECT și cu toți cu care am stat de vb aceeași părere au avut)

-Parbrizul e cam scurt

-Consum cam mare dacă te lași pe el(6 poate și peste dacă stai numai în oraș cu el)

-Super confortabil

-Super mult loc, 2casti sub sa, o sticla de 1,5l cola în carena fata plus loc pentru portofel mănuși telefon și altele pe partea.cealaltă a.carenei

-Motorul e montat pe cadru... Foarte fain când treci peste linii tramvai sau când, inevitabil, mai dai în gropi pentru ca e greutate suspendata mai mica. Ajuta și la aderenta în curba.

Minusuri:frânele poate un pic slabe pentru ditamai barca.

Oglinzi cam mici.

Un defect de design poate sa îți lase lumina aprinsa sub sa și fără baterie..pus un mic înălțător pe switch-ul de lumina și se rezolva

Închiderea de la capacele de la carena fata.. Una e cu cheie..Cam incomod ca trebuie sa oprești motorul sa umbli iar la cealaltă pinul care o tine am reușit sa.îl rup la.prima utilizare.acum am și în dreapta încuietoare.

Beverly(luat de nou, acum are 7000km) :

-Frumos (pt design l-am si luat)

-Italieni nu au învățat încă sa "ermetizeze" mufele de curent(schimbat în garanție releu încărcare buton on/off) curentul e un lucru relativ nou pentru ei

-Rotile și frânele sunt la.nivel de motocicleta.

Foarte faine ambele.(cauciucurile ei se cer schimbate la 7000km Wtf??chiar asa slabe sa fie sau merg eu foarte prost? La aderenta sunt.ok)

-Consum numai în oraș mers în 2 jumătate de distanta(pe soție o las în drumul meu spre munca) 5%mers normal

-Spațiu depozitare.... Dacă îl găsește cineva sa îmi zică și mie... sub sa nu încape decât o casca brain cap..mai are de un portofel în carena fata.

-oglinzile sunt acolo doar ca sa mai pună pe ceva crom.nici cu înălțătoare nu vezi nimic în el..a ba.. La semafor te vezi pe tine.. Pana la urma asta e important, nu?

-Motorul... Perfect împerecheat cu cadrul asta.. Foarte ok..e și injecție.. Nu am ce reproșa

-Saua Cam tare și cam îngustă în fata.. Pe oraș e perfecta ca sa lasi picioarele repede jos..dar la peste 400km făcuți dintr-o bucata, devine ușor supărătoare

-Farul bate mai bine ca cel de la mașină

-Manetele de frână.. Sunt făcute din guma..pe cea de dreapta a atins-o taică-meu de peretele garajului și s-a rupt bumbul din capăt...eram lângă el ca altfel nu îl credeam,stânga am zgariat-o în parcare la munca de un stâlp... Zgârieturi adânci.am atins și cu carena stânga.. Ea nu are mai nimic.

Burgman...

Aici vine partea grea

Nu m-am atașat delox de scuterul asta...e foarte ok în majoritatea privințelor dar nu are designul beverly -ului sau puterea de la silverwing.

Poate ca dacă era mai nou și de 650(probabil ca asta o sa urmeze) era altceva

L-am luat foarte ieftin pentru ca îl las singur "în strada" 7-8 luni pe an și poate de asta nu îmi spune nimic..

Nu are nimic scuterul e foarte ok...inclusiv iarna (iarna în Paris nu prea are zăpadă) e stabil consum ok poziție ok spațiu ok dar..

Uite o comparație modelul asta de burgman e ca un golf 4 1.9tdi ALH. Fiabil spațios tot ce ai nevoie dar nu excelează la nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...