Sari la conținut

Mosnegelul meu CBR Fireblade '93


andutzu_85
 Share

Postări Recomandate

Dupa un an de calareala pe o alta batranioara(CBR 600 F2 '91) am decis sa schimb un pic stafeta insa fara sa parasesc familia,asa ca l-am gasit pe EL!

EL fiind un CBR 900 RR SC 28 nascut prin anul 1993,avand o varsta de 65.000 de km(5000 facuti de mine,restul de 60000 ii avea in momentul achizitionarii...acuma nu mai stiu daca sa fi fost reali sau nu),si multe defecte optice...a fost a unui tanar care a pus-o usor pe o parte si a intrat frica in el

In momentul achizitionarii la o prima analiza mosnegelul suferea de :

-carene dreapta crapate si prinse cu holsuruburi si cu super glue

-carena far crapata

-lipsa capete de ghidon

-joc in pinionul spate de la cuplele de cauciuc

-toba indoita

-parbriz matuit

-placute frana uzate

-zgomotul specific la ambreiaj

-sa pasager crapata

-si alte cateva chitibusuri care nu imi stau acum in minte

Insa nu asta am urmarit...am verificat serii,cadrul sa nu fie stramb,sa nu aiba scurgeri de ulei,sa nu dea fum,sa nu vobleze,sa nu sara din viteze,....am exploatat-o o ora ca daca ma vedea cineva zicea ca imi bat joc de ea...dupa care...mi-a placut ,am urcat-o pe remorca si am facut-o suceveanca :P

M-am si bucurat cateva zile de ceva plimbari cu ea...si am fost multumit

 

Poze cu ea inainte


» Post actualizat in 27 May 2015 20:40

Intre timp eu am fugit peste munti si vai iar ea a ramas singurica in garaj.La intoarcere m-a astepta cumintica sa ma apuc de ea asa ca am inceput stripteaseul.Nici nu vreau sa imi amintesc cate manastiri s-au construit in garaj la dezechipare...nu am mai vazut pana acum carene lipite cu super glue de furtunul de racire ca sa stea la un loc...in fine..am inceput de am dat jos carenele si le-am dus la facut,parbrizul l-a vopsit si ala,am schimbat bujiile,cuplele de cauciuc din roata spate,placutele de frana,filtrul de aer,mi-am procurat capetele de ghidon,semnalizari pt ca cele de pe ea au mai ramas 1 din 4,caucioace nu am avut nevoie pt ca le avea noi...si cam tot ce am gasit neplacut pe la ea..am remediat

post-79035-0-40181600-1432758200_thumb.jpg

post-79035-0-67561800-1432758221_thumb.jpg

post-79035-0-67019700-1432758285_thumb.jpg

post-79035-0-85539300-1432758420_thumb.jpg

post-79035-0-74747200-1432759048_thumb.jpg

post-79035-0-58192200-1432759084_thumb.jpg

post-79035-0-86246000-1432759109_thumb.jpg

post-79035-0-44380300-1432759128_thumb.jpg

post-79035-0-64360000-1432759145_thumb.jpg

post-79035-0-43233700-1432759166_thumb.jpg

post-79035-0-41084800-1432759203_thumb.jpg

post-79035-0-49358600-1432759245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Carenele fiind proaspat terminate,m-am apucat sa le montez inapoi la locul lor...iarasi manastirile si-au gasit loc in garaj

Negasind pe cineva sa imi faca sticker-le pe original am apelat la o varianta cat mai simpla si am facut niste stickere la un prieten care mi le-a si montat!si cam asa a iesit rezultatul final...dupa multe zile de munca,nervi intinsi la maxim si portofele golite...

Pozele am incercat cat de cat sa le pun in ordine

A mai ramas ,,to do,, :

-in primul rand cati mai multi km :P

-retapitarea seii pilot

-schimbarea ledurilor in bord

-poate o alta toba...momentan nu ma incomodeaza

-kit-ul de lant mai merge sezonul asta si atat

-jantele vopsite

-poate ...doar poate o codita mai ascutita

-si ce mi-o mai trasni mintea


» Post actualizat in 27 May 2015 20:55


da chiar a meritat...iar cat despre pretul de achizitie...am dat fostul motor plus o diferenta

post-79035-0-45469300-1432759821_thumb.jpg

post-79035-0-56795000-1432759831_thumb.jpg

post-79035-0-03247200-1432759846_thumb.jpg

post-79035-0-26297800-1432759866_thumb.jpg

post-79035-0-14410600-1432759918_thumb.jpg

post-79035-0-45465100-1432759934_thumb.jpg

post-79035-0-40566100-1432759956_thumb.jpg

post-79035-0-14483100-1432760002_thumb.jpg

post-79035-0-46433200-1432760019_thumb.jpg

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca,pe partea de interior are dunga de imbinare pe toata lungimea tobei,si nu e numai indoita ci are si niste zgarieturi adanci ,,,,as putea sa o schimb...dar imi place mult cum suna

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca,pe partea de interior are dunga de imbinare pe toata lungimea tobei,si nu e numai indoita ci are si niste zgarieturi adanci ,,,,as putea sa o schimb...dar imi place mult cum suna

Foaie de inox subtire si refa exteriorul, daca toba in sine merita(sunet, aspect, etc) cred ca ar merita investitita ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

mai improspatez si eu topicul cu cate ceva poze de la iesiri

 

intre timp ...s-au schimbat placutele spate si rulmentii fata..

 

mai urmeaza...o sincronizare,uleiul ...nici nu am o luna de cand l-am pus si deja are 4000,...si ...multi km

post-79035-0-05144800-1437989206_thumb.jpg

post-79035-0-85252100-1437989214_thumb.jpg

post-79035-0-59688000-1437989227_thumb.jpg

post-79035-0-35195000-1437989237_thumb.jpg

post-79035-0-39891100-1437989249_thumb.jpg

post-79035-0-27460800-1437989266_thumb.jpg

post-79035-0-63192100-1437989311_thumb.jpg

post-79035-0-75472100-1437989328_thumb.jpg

post-79035-0-99059500-1437989348_thumb.jpg

post-79035-0-40930700-1437989377_thumb.jpg

post-79035-0-93844400-1437989391_thumb.jpg

post-79035-0-26337300-1437989433_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

dupa un sezon frumos si 16000 de km mosnegelul a intrat la ,,garaj,,

 


» Post actualizat in 30 Oct 2015 19:17

si nu oricum...dar daca tot e gata sezonul si sta pe dreapta...sa ii facem si o revizie pe tihna

To do list:

-rezolvat problema cutiei de viteze care a aparut intre timp in acest sezon:sare in a 2 a dupa 5000 de ture...asa ca ori o rezolvam ori o inlocuim

-sincronizat carburatoare,curatat rezervor,schimbat filtre

-verificat:joc supape si inlocuit pastilele daca este necesar,distributia,rulmentii,placutele si alte consumabile

-schimbatul lichidelor

-tapitarea seii pasager

-depistarea de alte defecte daca sunt si remedierea lor

post-79035-0-86745900-1446232182_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoase babaciunile astea vechi. Au ceva aparte! Sa il stapanesti sanatos in continuare.

Multumesc frumos.......perfect de acord cu tine....am multi prieteni care imi spun sa nu mai investesc bani ci mai degraba sa dau banii investiti ca diferenta pt una mai noua...dar sincer eu ma simt mult mai bine cand pot sa mentin o ,,vechitura,, in viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prezent motorul are 72000 sau 73000 nu mai tin minte exact...iar ca valoare pana in prezent motorul ma tine undeva in 1500...la care se mai adauga reparatiile si reviziile de acum care nu stiu cat o sa coste ca de abia a intrat la medic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi mai sunt si motociclete vechi intretinute , cati km are motorul in prezent ?

 

Da` de unde sa stie ca doar nu a luat-o de noua din reprezentanta ?

 

motocicleta de 23 de ani ,probabil bate spre 170-200000 km .propulsorul in sine ..cu honda nu se stie ,probabil a fost schimbat de cateva ori :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te contrazic...dar cel putin atata stiu ca are cat e la mine,si in plus am vazut pe unele forumuri honde cu 300000...inca in stare de functionare...... tu al tau banuiesc ca are 20000,intretinut maniacal

revenind la topic ....s-a gasit si problema la cutie:

post-79035-0-89250400-1446632619_thumb.jpg

Editat de andutzu_85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta foarte completa care merita atentie. in 6 ani nu am schimbat nicio piulita la ea. Cele mai bune investitii pe care le poti face pt ea sunt o roata fata pe 17 (de la F3 sau vfr 750) si pinioane 15/45 (cel putin eu am fost foarte incantat). Km nu prea conteaza, conteaza cum a fost intretinuta de posesorii precedenti. Spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta foarte completa care merita atentie. in 6 ani nu am schimbat nicio piulita la ea. Cele mai bune investitii pe care le poti face pt ea sunt o roata fata pe 17 (de la F3 sau vfr 750) si pinioane 15/45 (cel putin eu am fost foarte incantat). Km nu prea conteaza, conteaza cum a fost intretinuta de posesorii precedenti. Spor la lucru!

multumesc de sfat..eu nu am fost chiar asa de norocos si am avut de investit un pic in ea...puteam sa merg cu ea si in stadiul in care am achizitionat-o,ii puneam semnalizari si da-i pedala...dar mie imi place un lucru sa fie facut daca nu ca la carte...macar pe aproape

-cat despre roata pe 17...nu afecteaza nimic??..ma gandesc ca inginerii aia de au proiectat-o asa...au facut-o cu un scop

-iar pinionul...al iei stock cat are???si cu ce te ajuta altul diferit???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o roata de 18 confera o ciclistica si mai buna?Si tot asa? Sau cum? Atunci ce ma fac eu cu 21 la KTM-ul meu? Cred ca imi pun de 26 ca sa am ciclistica de BICICLETA. :hug:

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi.....momentan vreau sa ii rezolv cutia de viteze,sa ii fac schimburile si ce probleme o sa mai gasesc pt a putea functiona in parametri...dupa aia poate o sa ma gandesc si la up-gradeuri


» Post actualizat in 16 Nov 2015 18:18

Roata fata pe 17 inchi iti confera o ciclistica mai buna decat una de 16. Un exemplu concret: Honda Hornet a venit in prima generatie cu roata fata de 16. In a doua generatie, roata fata a fost schimbata cu una de 17.

duminica am avut ocazia sa stau de vb cu un prieten care a facut o astfel de modificare pe al sau fireblade....si nu este deloc multumit,unde se mai adauga si faptul ca nu poate sa traga tare de ea pt ca se ridica fata foarte usor

Intre timp ..un mic cadou pt mosnegel

post-79035-0-55088300-1447697909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...