Sari la conținut

Comparatie Kawasaki 636, Kawasaki ER 6N


Manu Basoc
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Intentionez sa achizitionez o mobra si sunt impartit intre ideea de a cumpara o vitezana si un naked. As vrea sa aflu parerea voastra cu privire la avantaje/dezavantaje ale acestor doua motociclete. Mentionez ca am o inaltime de 181 cm si sunt incepator (buget aproximativ 3000 de euro). Sunt interesat de diferentele de putere si de manevrabilitate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta este mai manevravil un naked in oras.

Depinde unde vei folosi motocicleta mai mult.

Depinde si cum iti place ca stil aplecat pe un super sport sau o pozitie mai dreapta pe un naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg duma cu nu incepe pe 600 :|

 

Am inceput pe 600, 100 CP si n-am patit nimic, dinpotriva, a fost mega fun si safe.

 

 

Legat de cele doua motoare.

 

636 e un motor potent, si o sa consume mai mult decat Er6N, depinde in ce stil mergi.

Daca mergi mai mult in oras ia-ti Er6N, daca vrei mai multa putere, manevrabilitate, protectie la vant, atunci ia-ti 636.

 

E mai obositor 636-le la distante lungi tinand cont de pozitia mai aplecata.

 

Personal mi-as lua 636, e mai fun per total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e diferenta intre cal si magar????

 

636 er6n

4l 2l pt fete e adrenalina cu orgasme :)

supersuper pozitie in maini naked pozitie foarte ok pt oameni scunzi (nu ti-o recomand eu am 182 si e horror nu am loc)

carenat naked te bate vantu ca dracu

Manevrabilitate in oras 0 daca te superi pui picioarele jos o apuci stana fata dreapta spate de cadru si o rotesti cum vrei tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e putin impotriva firii sa compari mere cu pere dar incerc sa imi dau seama ce mi s-ar potrivi. Voi petrece majoritatea timpului in oras dar sunt destul de inalt. Nu as sta pe ganduri daca nu as fi incepator si as merge pe 636. E atat de mare diferenta de putere intre cele doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E atat de mare diferenta de putere intre cele doua?

Enorma ca si utilizare. Ca putere poate 636 in anumite situatii este mai slaba decat er. "Cuplu x Turatie = Putere" nu exact asa dar las ca merge asa.

 

Daca mergi in oras nu te uita la carenat decat daca vrei sa fi cool. Se incing ca dracu, pozite naspa, cuplu mic jos in ture, manevrabilitate 0 ce vrei tu sa enumeri este minus.

Nakedul pt oras a fort inventat. Se ventileaza mult mai bine, are unghiuri de bracare mult mai mare, cuplu porneste mult mai de jos, cutiile de vit mult mai elastice etc.

 

De ce te-ai fixat pe Kawa? Sunt alte nakeduri mult mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e putin impotriva firii sa compari mere cu pere dar incerc sa imi dau seama ce mi s-ar potrivi.

i

 

CE TI SE POTRIVESTE VEI VEDEA DUPA 2-3 MOTOCICLETE SI CATIVA ANI PE 2 ROTI !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ER-6F nu iti place ? ai avantajul de la 636 ca nu te mai bate vantul si arata mult mai bine decat er6n :)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De un Kawasaki Versys ce zici?

 

Este o moto foarte versatila, oras si afara (mai ales), cuplu de jos, manevrabilitate super, buna pt inaltimea ta, distractie pe serpentine s.a.m.d..

Eu am fost la un pas sa iau una, am auzit numai de bine despre acest model.

 

Uite aici si un review:

http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/kawasaki/versys-650/2010/

 

Succes la shopping!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti 6N :) e super motoreta. Merg pe 636 din 2007 si n-am nicio problema de pozitie, oboseala, spate, manevrabilitate etc. in conditiile in care merg zilnic cu ea la munca in Buc.

DAR! anul asta m-am urcat pentru prima oara pe un 6N si in primele 5 minute cat m-am jucat cu el nu cred ca roata fata a atins asfaltul :))) Mi s-a parut ATAT de zglobie motoretuta aia incat radeam ca prostul sub casca. Mi s-a parut ca pot s-o intorc pe toate partile chit ca nu m-am mai urcat vreodata pe ea. Desigur i-am vazut 'extremele' foarte repede, dar nu conteaza, pentru mi s-a parut super distractiv. Eu votez 6N in cazul tau... motociclismul e ceva ce-ar trebui sa iti aduca placere.. iar tu mai ales fiind si incepator, cu 6N-ul vei avea mult mai putine greutati pe cap decat cu 636-le. Fiind o motoreta foarte jucausa nu trebuie sa-ti incarci mintea cu o gramada de chestii si asa te poti concentra pe trafic, priveliste, etc.

636-le e o motoreta un pic mai serioasa, mai pretentioasa si nu ma refer la putere, ci ca n-ar trebui sa incepi motociclismul cu o gramada de chestii care-ti stau pe cap sau de care trebuie sa ai grija mereu. Plus ca 6n-ul iti consuma mai putin si asta inseamna ca de banii aia te vei putea plimba mai mult. Actualul 636 e al 2-lea pe care-l am si niciunul dintre ele nu ia sub 8% indiferent de stilul de mers.

 

Multa bafta!

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Yamaha unde e parcata ? Deci mergi cu ea rar sau foarte rar, sa inteleg?!

Yamaha stie doar full gaz in treptele 1 si 2 , si frine maxime. Nu e moto pt oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg duma cu nu incepe pe 600 :|

 

Am inceput pe 600, 100 CP

 

pai da... oamenii sint diferiti. iti place tie 636, ca e potent. ai ceva cu N-ul? ca vad ca il pui si inainte de p.

 

@ Manu

suna a topic de fun.

as gasi normal sa se intrebe: "ce sa iau, Dytona sau CBR?"

636 vs er6... un fel de monster vs panigale, sau cum?

asta cu "pt oras" mi se pare expirata. cine isi ia mobra sa se duca la munca? adica doar pt asta? ca n-o lua-o pt facut piața!

capra trebuie sa-ti placa: cum arata, apoi cum se aude, sa fie ok dpdv tehnic, daca e posibil si estetic.

eu nu am mers cu niciuna dintre ele, deci sint subiectiv. dar daca toata lumea spune ca incepator+moto "potenta" e o combinatie nu tocmai fericita, de ce insisti ca vrei SS? sau daca vrei, de ce trebuie sa fie si prima motocicleta detinuta? sau daca te-ai fixat pe asta, de ce mai intrebi? :)

ia-o mai incet...

o s-o dau comunist: "pe vremea mea" se pornea cu topicul de incepatori, cu cel de accidente...

er6 e mai potrivit, cred, pt un incepator. consuma mai putin. la aceiasi bani o sa iei un er6 mai nou decat un 636. n-ai de platit carene sparte. chiar daca te mai ia valul, er6 te mai iarta.

intreab-o pe Beatrice cat de nasol este er6 si cat de putin a avut tupeu sa se indeparteze cu ea de cartier, ca doar e mobra de oras.

Editat de biker 33
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...