Sari la conținut

Nu mai vrea sa porneasca F2


Postări Recomandate

Salutare,

Am avut parte de o intamplare nefericita in dimineata asta si anume, am pornit la drum spre munca in Baneasa, totul in regula cand ajuns la Presei am facut o greseala de incepator si mi sa oprit motorul, incerc sa il pornesc..iar si iar..imi bag imi scot, fac ca toate alea...dar el tot nu vrea sa porneasca, trag ( adica o imping) unde vad o parcare..incerc iar de 2 ori fara succes!! O las si plec ca si asa am intarziat..

Cand am incercat in repetate randuri sa o pornesc nu invartea deloc ca si cum bateria era moarta, dupa ce am tras undeva la umbra am incercat iar si a invartit ff putin (curent are bateria este noua...farul avea curent), ma gandesc sa nu fie din cauza temperaturii ridicate a apei?

 

Numai bn!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi incarcarea. Chiar daca bateria este noua ... chiar daca ai curent in accesorii (far, semnale, bord etc) bateria nu are amperaj suficient si te pacalasti. Teoretic, cand dai la automat, se mai aude un carait daca nu ai curent suficient.

Ai incercat sa o pornesti impinsa?

Succes,

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi incarcarea. Chiar daca bateria este noua ... chiar daca ai curent in accesorii (far, semnale, bord etc) bateria nu are amperaj suficient si te pacalasti. Teoretic, cand dai la automat, se mai aude un carait daca nu ai curent suficient.

Succes,

 

Asa am patit cand aveam o baterie veche nu avea amperaj si incercam sa pornesc caraia (palpaiau becurile in bord), dar acum ...bateria este noua, incarcata vineri si pusa pe moto, Duminica am venit in Bucuresti (nu mai zic ca am mers prin ploaie 130km...alta poveste :eek: ), revin...eu cred ca din cauza apei ridicate are un senzor de supra incalzire astfel incat sa nu porneasca? (dar daca nu pornea avem curent, nu caraia, ci doar nu pornea), cand apasam sa porneasca butonul era 'inactiv'..parca nu aveam nici cheia in contact.. X-(

» Post actualizat in 24 Jun 2015 08:10

Vezi incarcarea. Chiar daca bateria este noua ... chiar daca ai curent in accesorii (far, semnale, bord etc) bateria nu are amperaj suficient si te pacalasti. Teoretic, cand dai la automat, se mai aude un carait daca nu ai curent suficient.

Ai incercat sa o pornesti impinsa?

Succes,

Nu am incercat impinsa ca eram super nervos + transpirat..eram cu prietena mea..nu avea cine sa ma impinga...treceau oamenii pe langa mine dar cum la noi poti sa mori pe strada ca nimeni nu iti da o mana de ajutor..am renuntat si ca eram presat de timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bateria este noua, incarcata vineri si pusa pe moto

 

Vezi ca asa am patit eu ...Bateria am scos-o de la incarcat dimineata (bateria avea 4 ani din cate am inteles de la fostul proprietar :))) ) .. Am plecat la o plimbare si am zis sa fac presiunea inainte de drum ca tot omu ... Am oprit la benzinarie si oprit am fost .... Dupa ce mi-am bagat si mi-am scos de mama focului + ca sa dus si plimbarea mea a pornit doar impinsa ... Au urmat cabluri sa fiu sigur ca bateria este de vina si surpriza .. A pornit ... Am schimbat bateria si acum nu are probleme ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pe la sigurante te-ai uitat ? Anul trecut am avut si eu o problema de genul asta si dupa vreo doua ore de nervi mi-a trecut prin minte sa verific sigurantele si una din ele era dusa. Dupa ce am schimbat-o a pornit imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Cand m-a lasat bateria la f4 acum vreo 5 ani, porneam motorul impins, singur. Puneam in treapta 2, urcam pe el si impingeam. Era f simplu. Si f4 le cand se incalzea prin oras, tot se oprea, pornea...dar mergea neregulat cand pornea si ventilatorul. Asta pana nu m a disperat si l am dat. Bafta.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca asa am patit eu ...Bateria am scos-o de la incarcat dimineata (bateria avea 4 ani din cate am inteles de la fostul proprietar :))) ) .. Am plecat la o plimbare si am zis sa fac presiunea inainte de drum ca tot omu ... Am oprit la benzinarie si oprit am fost .... Dupa ce mi-am bagat si mi-am scos de mama focului + ca sa dus si plimbarea mea a pornit doar impinsa ... Au urmat cabluri sa fiu sigur ca bateria este de vina si surpriza .. A pornit ... Am schimbat bateria si acum nu are probleme ...

Bateria este cumparata in primavara si pusa la redresor o data la 2 sapt..redresorul asta il am :

http://www.svalvolatimoto.eu/components/com_virtuemart/shop_image/product/MANTENITORE_CARI_528e3b2032741.jpg

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:39

Salut. Pe la sigurante te-ai uitat ? Anul trecut am avut si eu o problema de genul asta si dupa vreo doua ore de nervi mi-a trecut prin minte sa verific sigurantele si una din ele era dusa. Dupa ce am schimbat-o a pornit imediat.

 

Salut, nu m-am uitat la sigurante, am sa verific .. ms de sfat! :peace:

» Post actualizat in 24 Jun 2015 09:45

Cand m-a lasat bateria la f4 acum vreo 5 ani, porneam motorul impins, singur. Puneam in treapta 2, urcam pe el si impingeam. Era f simplu. Si f4 le cand se incalzea prin oras, tot se oprea, pornea...dar mergea neregulat cand pornea si ventilatorul. Asta pana nu m a disperat si l am dat. Bafta.

 

O sa incerc sa o pornesc impinsa, asta pe seara cand ies de la program, oricum mi-a stricat ziua...

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai lin si nu te necaji, se rezolva: ar merge de verificat sigurante si eventual comanda sa nu fie oxidata sau contact imperfect. E greu de dat cu parerea de la tastatura, dar astia ar fi pasii pe care i-as urma in cazul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca nu iti invarte deloc, s-ar putea sa fie ceva mai stupid si foarte evident, ca butonul de cut-off, cutia in viteza si cricul jos, senzorul de la ambreiaj stricat, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca nu iti invarte deloc, s-ar putea sa fie ceva mai stupid si foarte evident, ca butonul de cut-off, cutia in viteza si cricul jos, senzorul de la ambreiaj stricat, etc...

Cand am incercat sa pornesc eram in trafic (fara cric pus) dupa ce iesit din nebunia din trafic am avut cricul pus dar era pe liber (din instinct tin strans ambreajul la pornire)..dar nu a vrut!

Oricum ms mult pt sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce pui bateria la redresor din 2 in 2 saptamani? Incarcarea ai verificat-o cand ai montat noua baterie?

Bateria a fost pusa o data la 2...2.5 saptamanii deoarece am avut moto ín alt oras si nu avea cine sa il porneasca decat atunci cand veneam eu o data la 2 luni.. si mi-sa zis ca este ok sa fie pusa pt intretinere/incarcare

Incarcarea este ok (a fost masurata)

Ms

Editat de RoberT. Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca s-o pornesti din nou cu motorul rece, si daca nu prea invarte din nou, incearca cu cabluri de la bateria unei masini. Si apoi zi-ne si noua ce se intampla. Is curios ce are.

Cabluri gasesti la orice benzinarie cu vreo 30 de lei, sau la Auchan cu 10 lei.

Editat de xsGhost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o fuga..contact si a pornit ca si cum nimic nu s-ar fii intamplat! :glare:

Ma bucura faptul ca nu am fost nevoit sa desfac la ea...dar am si o curiozitate care o sa ma bantuie de ce nu a vrut azi sa porneasca si m-a lasat in drum plin de numai eu stiu ce!

Sper sa nu se mai repete!

Multumesc tuturor pt ideei, sfaturi, pareri, ajutor!!!

Va salut si sa ne auzim-vedem prin trafic cu bn!

 

:thanks:


» Post actualizat in 24 Jun 2015 17:23

Pai daca e in viteza si cricul jos, degeaba tragi ambreiajul. Tot nu pornește.

darcocbr -Ma gandesc la ce ai zis tu....poate in nervii mei azi nu mi-am dat seama ca era in viteza si eu degeaba aveam ambreajul tras...
Dar cand am ajuns in parcare atunci sigur era pe liber...inca nu mai invartea..palpaiau becurile in bord, si caraia ca si cum bateria era moarta!

 

Am sa fiu mai atent pe viitor..insa sper sa nu mai patesc asa ceva!

Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba cred ca ai inecat-o si asta e motivul pt care nu a mai pornit.

asa pateam si eu cu vechiul FZR600

dupa multe incercari de repornire nereusite cedam nervos.

iar daca bateria nu invartea suficient de bine nu pornea in ruptul capului. de cele mai multe ori eram obligat sa scot bujiile.

 

iar a 2 a zi pornea de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe seara am vrut sa plec din Baneasa, din nou am incercat sa pornesc si nu aveam curent, se pare ca bateria sa descarcat...dar asa de repede in 2 zile? Am rugat un coleg motociclist sa imi dea un 'branci' si a pornit...am schimbat cateva cuvinte cu el si mi-a dat un nr de tel unde sa merg sa vad cum sta treaba...am ajuns la crangasi si am zis sa bag gaz..nu am oprit motorul, nu am vrut sa risc sa nu mai porneasca si asa am avut o zi grea...dupa ce am platit...motorul datea semne sa 'moara' (becurile in bord se stingeau din ce in ce pana sa oprit motorul), dupa care stiti ce a urmat ...am lasat-o in peco..ma duc maine cu masina sa trag curent si sa o pornesc pt a o aduce acasa!

Sunt fara cuvinte si plin de nervi..imi vine sa iau 1 L de benzina si sa ii dau foc! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul de incarcare e dus. Si eu am patit exact aceeasi intimplare in vara lui 2004, tot CBR F2.. Ars releul prima data, mers si cumparat releu de incarcare OEM, second, 150$, pus releu si constatat ca functioneaza in parametri, mers si cumparat baterie Varta noua. Peste citeva zile merg spre seara la Snagov la intrunirea moto. Ajung acolo, incepe o ploaie serioasa, plec spre Buc, la semaforul din Piata Presei se opreste motorul, lumini slabe, etc. Ploua de rupea, eram ud pina la piele. Am lasat mobra 10min, am impins-o si a pornit, am mers fara faza scurta pina la Dinamo, acolo iar s-a oprit, am mai lasat-o 10-15 min, iar am impins-o si am reusit sa ajung cu ea la garaj. Am cumparat al 2-lea releu, tot cu 5 fire, cu radiator mare, second, OEM, si s-a rezolvat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luati-va relee de tensiune Shindengen, alea nu au moarte. Se pot scoate papucii electrici din mufele de plastic ale instalatiei originale care se infig in pinii releului Shindengen, cel ce echipeaza multe modele moto mai noi, BMWS1000RR, R1, ZX10R.Am avut 4 buc , le-am vindut repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate adapta un releu de scuter chinezesc. Costa pana in 100 lei si tine mai bine ca OEM. Cel puțin eu asta am facut pe F2-ul meu.

 

Sunt riscante. Nu zic ca ori fi toate proaste dar am montat mai demult unul si s-a ars in primele 10 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...