Sari la conținut

Hai să râdem!


mihaiachi

Postări Recomandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 41,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • vintze

    2103

  • Penetru

    1878

  • ivan pedala

    1637

  • Flower-Power

    1582

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un polițist trece pe langa un pub aproape de ora închiderii si vede doua motociclete parcate in fata. Ocoleste barul si merge pe aleea din spate unde vede un motociclist cu doua degete infipte in fundul tovarasului de bautura.

"Hei, ce se intampla pe aici?", Întreabă politistul. Motociclistul:

“Prietenul meu a baut mult de tot si incercam sa-l fac sa vomite” Politistul:

“Bine bine dar ca sa vomite trebuia sa-i bagi degetele pe gat” Motociclistul:

“Pai asta urma sa fac dar ati venit dumneavoastra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

MAXIMI!!! :crack: :crack: :crack:

 

Serialul "2 roti si soimu'maltez" continua!! link

 

 

[In primul rand nu exista scoala de mecanici moto in romania! Nu are cine sa te invete si la sfarsit sa-ti de-a o diploma Cei care se ocupa cu asa ceva au invatat din pasiune si din practica.

Si tu poti deveni mecanic de moto daca ai scule adecvate care costa bani(unele foarte multi)desfaci de 10 ori burgamanul si il stii pe din-afara,Deci esti mecanic de burgman400 si restul?

Maine ai o hayabusa 2012 cu 30 km la bord si trebuie sa-i schimbi uleiul,fac pariu ca-ti trebuie 40min sa-i desfaci o carena,sau sa schimbi un filtru de aer(ce mare scofala ) la un Bmw Lt 1200 o sa ai foarte mari probleme pentru ca tu stii doar burgman.

Atunci aduna fiecare particularitate a fiecarei marci,model,an, cilindree sa le cunosti si sa fii catalogat ca lipsit de competenta,(schimbatori de piese)pentru ca nu ai vrut s-au nu ai putut sa repari un transalp din 2000.....

Cat despre topic este usor sa tragi concluzii pripite din necunostinta de cauza...

 

Draga TNG,

Ce vreau eu sa spun:

 

1)Nu trebuie sa exista o scoala de mecanici moto; ci doar o scoala de mecanici(specializare pe moto sau auto, sau nave sau avioane sau utilaje, sau material rulant, etc se face ulterior sau la locul de munca prin practica)

 

2)Pt mine mecanic este acea persoana care are o DIPLOMA de mecanic, care a absolvit o scoala de mecanic (nu conteaza de care). Rezulta ca respectivul daca a facut scoala respectiva cunoaste principiile mecanicii si poate lucra mecanica si la masina si la avion si la vapor si la moto. Nu ai scoala de mecanic, esti amator, chiar daca ai experienta si esti f bun.

 

3)Admir fotbalistii, vanzatorii de pizza, doctorii, balerinele, brancardierii, profesorii, veterinarii, preotii, etc, care surubaresc cu pasiune si pricepere, la motocicletele lor, si chiar ale prietenilor lor, gratuit sau chiar pe bani...iar daca ajungi sa o faci atat de bine, sa si traiesti din asta, atunci ii respect daca fac si o scoala de mecanica, altfel tot amatori raman care se pot bloca la alde TA aia, si obligati sa returneze banii inapoi.

Aici mai poti gasi si oameni cu un talent deosebit si intuitiv la mecanica, care pe orice pun mana rezolva repede desi nu au diploma de mecanici, dar ei sint exceptii f. rare, sidaca talentul este dublat si de experinta, succesul este si mai mare. Dar rar, f. rar!

Parerea mea este ca intai de toate mecanica este o stiinta (care trebuie invatata), si apoi un talent (pe care il poti avea sau dobandi).

 

4)In topicul respectiv am apreciat pozitia ta, tot ce ai facut, si ca, cu mult bun-simt ai realizat limita unde sa te opresti; si ca nu ai cerut bani; la fel am apreciat si pe cei care au spus ca le ia prea muilt timp sa se ocupe de acea TA si ca nu le renteaza pt ca au alte moto de reparat, ca nu este economic pt ei sa piarda timpul cu respectiva moto.Iarasi corect.

 

5)Una din concluziile trase din topicul respectiv este ca nu are importanta cine este clientul(ce daca e mare, mic, gras, slab, frumos, urat, diabetic, canceros, chelios, italian, chinez, basescu sau popescu...). De la inceput ii spui conditiile de reparare (TOATE), si daca le accepta mergeti mai departe...dar problema tehnica trebuie rezolvata, ca nu e a clientului ci a motocicletei, nu?...

 

6)Daca eu ofer acelui Valentin, 1200 euro pe moto respectiv, si ala mi-o vinde mie, TU ce faci? Daca vin la tine sa mi-o repari ce-mi zici? Ma refuzi banuind ca si eu sint psihopat? Atunci il rog pe David sa vina cu ea la tine, sau pe altcineva...tot refuzi? Si daca refuzi tot nu ma supar, ci zic, "uite domnule, un om de bunsimt care isi stie limitele". Ceea ce e mare lucru in zilele noastre! Multi mecanici nu realizeaza ca e posibil sa se bage in probleme de electricieni sau electronisti, unde nu se pricep asa de bine si mai bajbaie...tu poate esti f. f. competent la mecanica, dar nu la fel la electronica, sau fizica, sau defectoscopie...la fel un stomatolog este compentent la dinti si nu la moto; cind te duci la dentist nu-i dai sfaturi cu ce freza sa-ti lucreze caria, nu?..si nici el tie la mecanica, nu? Dar amandoi trebuie sa rezolvati situatia conform competentiei voastre...nu?

 

7)Nu , nu vreau sa trag concluzii pripite...dar o parere la topicul respetiv am: problema acelei motociclete nu era o problema de mecanica; ci de defectologie. Dupa ce a fost la 2-3 mecanici buni Valentin trebuia sa realizeza ca nu mecanicilor trebuia sa se adreseze. Trebuia sa mearga la o reprezentata care are angajat un inginer mecanic, manuale, aparate si testere care sa-i rezolva problema intai pe hartie, teoretic, si apoi la fix si fara bajbaieli si inlocuiri inutile direct pe motor.

Problema lui Valentin a fost ca (probabil vrand sa faca economie) a mers la mecanici si nu la inginer mecanic la o reprezentanta. Desi e posibil, cred eu, ca nici acolo sa nu dea peste cineva f bine pregatit, si sa dureze pina se documenteaza ala...

 

8)Stiu ca nu exista scoli de mecanici moto, dar ma intreb, mai exista scoli de mecanici? macar atat sa mai fie....ar trebui sa se invete si chestii mai complexe, ca azi si masinile si moto sint tot mai electronizate...

 

Si sa nu te simt "oparit", sincer eu cred ca ai procedat in cazul respectiv cu TA .f.f onest(altfel sa stii ca nu ti-as mai fi adresat aceste randuri; pur si simplu te-as fi ignorat).

Si sint deschis la orice disputa de idei....

 

9)Am inteles...nu voi lua BMW si nici Hayabusa; raman pe burg...si daca vin cu el la tine, o sa stii exact dinainte, ce vreau, cind, cum si cit, ca sa poti refuza sau accepta...

 

 

:scratch:

 

:lol:

 

:lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Iorgu.. si ti am spus sa nu te mai plimbi nopatea pe autobande

 

 

Asta se intampla cand te intalnesti cu badman.. :friends:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...