• Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

• vintze

• Penetru

• ivan pedala

• Flower-Power

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu o să uit primul sărutmana dat de un el și ea de max 20 de ani.. se întâmplă acum vreo... să zicem ieri 😂 eu cu rochie scurta și decolteu, cu ghetuțe cu toc în picioare, în seara de revelion ruj roșu, pana mea ,ce să mai, good vibe.. și m-am dus la o prietena acasă să sărbătorim..si la lift dau de vecinii ei..mi-au stricat seara un el și o ea care din sarutmana nu m-au scos..am ajuns la prietenă acasă și am făcut o criză de nervi. Conștientizarea e dură. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam 30 de ani si eram imbracat ca un aurolac (costum moto), iar un paznic de vreo 60 de ani ma tot saluta cu "sa traiti, domnu' Adi". Am incercat vreo cativa ani sa il dezvat sa zica asa, dar a iesit la pensie inainte sa reusesc. Din pacate i-a inoculat si pe ceilalti si acum toata tura ma saluta asa cand vin sau cand plec. E aiurea cand aproape toti sunt mai in varsta decat mine si mai bine imbracati.

Link spre comentariu

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, AdrianB1 a spus:

Aveam 30 de ani si eram imbracat ca un aurolac (costum moto), iar un paznic de vreo 60 de ani ma tot saluta cu "sa traiti, domnu' Adi". Am incercat vreo cativa ani sa il dezvat sa zica asa, dar a iesit la pensie inainte sa reusesc. Din pacate i-a inoculat si pe ceilalti si acum toata tura ma saluta asa cand vin sau cand plec. E aiurea cand aproape toti sunt mai in varsta decat mine si mai bine imbracati.

Numai militienii se saluta intre ei cu s’traiti.

Daca nu esti militian, probabil ca purtai borseta la gat si l-ai indus pe om in eroare.

Un accesoriu la fel de pretios ca si botinele cu toc 😉😋😁

Link spre comentariu

Variante:

Two scientists walk into a bar The first one says “I’ll have some H2O.” The second one says, “I’ll have some H2O too.”

The bartender pours them both hydrogen peroxide because he's tired of their bullshit every day

Two scientists walk into a bar. The first says, "I'll have some H2O." The second says, "I'll have a glass of water too. Why did you say H2O? It's the end of the day and there's no need to talk about work." The first scientist stares at his drink, angry that his assassination plan has failed.

Explanation: H20 is the molecular formula for water. But H2O2 is the molecular formula for hydrogen peroxide, which will kill you if you drink it. 

Link spre comentariu

Acum 10 minute, Penetru a spus:

Variante:

Two scientists walk into a bar The first one says “I’ll have some H2O.” The second one says, “I’ll have some H2O too.”

The bartender pours them both hydrogen peroxide because he's tired of their bullshit every day

Two scientists walk into a bar. The first says, "I'll have some H2O." The second says, "I'll have a glass of water too. Why did you say H2O? It's the end of the day and there's no need to talk about work." The first scientist stares at his drink, angry that his assassination plan has failed.

Explanation: H20 is the molecular formula for water. But H2O2 is the molecular formula for hydrogen peroxide, which will kill you if you drink it. 

Haha e mai bună prima decât a doua.

Link spre comentariu

A horse walks into a bar and the bartender says, 'It’s probably not a good idea that you’re in here. You’re a very large animal and any sudden movements and you may injure somebody. I don’t know why you’re here. None of the glasses are ergonomically designed for you to drink from, so you should probably leave.' 

Two guys walk into a bar.

The third guy ducks.

Link spre comentariu