Top Posters In This Topic

• vintze

• Penetru

• ivan pedala

• Flower-Power

Top Posters In This Topic

Posted Images

Variante:

Two scientists walk into a bar The first one says “I’ll have some H2O.” The second one says, “I’ll have some H2O too.”

The bartender pours them both hydrogen peroxide because he's tired of their bullshit every day

Two scientists walk into a bar. The first says, "I'll have some H2O." The second says, "I'll have a glass of water too. Why did you say H2O? It's the end of the day and there's no need to talk about work." The first scientist stares at his drink, angry that his assassination plan has failed.

Explanation: H20 is the molecular formula for water. But H2O2 is the molecular formula for hydrogen peroxide, which will kill you if you drink it. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Penetru a spus:

Variante:

Two scientists walk into a bar The first one says “I’ll have some H2O.” The second one says, “I’ll have some H2O too.”

The bartender pours them both hydrogen peroxide because he's tired of their bullshit every day

Two scientists walk into a bar. The first says, "I'll have some H2O." The second says, "I'll have a glass of water too. Why did you say H2O? It's the end of the day and there's no need to talk about work." The first scientist stares at his drink, angry that his assassination plan has failed.

Explanation: H20 is the molecular formula for water. But H2O2 is the molecular formula for hydrogen peroxide, which will kill you if you drink it. 

Haha e mai bună prima decât a doua.

Link spre comentariu

A horse walks into a bar and the bartender says, 'It’s probably not a good idea that you’re in here. You’re a very large animal and any sudden movements and you may injure somebody. I don’t know why you’re here. None of the glasses are ergonomically designed for you to drink from, so you should probably leave.' 

Two guys walk into a bar.

The third guy ducks.

Link spre comentariu

Fată, trust în me că știu care e formula apei și a apei oxigenate aka peroxid de hidrogen, doar că nu m-am prins de glumă. PS știu și alte formule prin natura profesiei. Ca să înțelegi mai bine.

Acum 56 minute, Penetru a spus:

Variante:

Face sens acum glumă.🙂 merci

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu

Știam formula dar nu m-am prins de nuanță lb engleze, H2O, too. Hai, uimește-mă cu abilitățile tale în chimie , ia spune-mi dacă știi fără să cauți pe google de ionul hidroniu care e formula.

Acum 11 minute, Nguyen a spus:

Daca stiai formula apei oxigenate intelegeai si gluma. 

Link spre comentariu

Ești generația 2fast4u și aslpls.

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

Asta e mai nasol, e o chestie elementara. Ce inseamna 2fast4you?

Hai , mai bine pune mâna pe o chimie..

Link spre comentariu

Acum 2 minute, Flower-Power a spus:

Ești generația 2fast4u și aslpls.

Hai , mai bine pune mâna pe o chimie..

Ai inceput sa-l copiezi pe starcrema, cand esti incoltita o dai in lambada. Tu stii ce inseamna 2fast4you dar nu vrei sa raspunzi pt ca asta ar insemna sa recunosti ca nu stiai formula. :D

Link spre comentariu

A blonde, wanting to earn some money, decided to hire herself out as a handyman-type and started canvassing a wealthy neighborhood. She went to the front door of the first house and asked the owner if he had any jobs for her to do. "Well, you can paint my porch. How much will you charge?" The blonde said, "How about 50 dollars?" The man agreed and told her that the paint and ladders that she might need were in the garage. The man's wife, inside the house, heard the conversation and said to her husband, "Does she realize that the porch goes all the way around the house?" The man replied, "She should. She was standing on the porch." A short time later, the blonde came to the door to collect her money. "You're finished already?" he asked. "Yes," the blonde answered, "and I had paint left over, so I gave it two coats. "Impressed, the man reached in his pocket for the $50. "And by the way," the blonde added, "that's not a Porch, it's a Ferrari."

Arthur Davidson, of the Harley Davidson Motorcycle Corporation, died and went to heaven.

At the gates, St. Peter told Arthur, "Since you've been such a good man and your motorcycles have changed the world, your reward is, you can hang out with anyone you want in Heaven."

Arthur thought about it for a minute and then said, "I want to hang out with God."

St. Peter took Arthur to the Throne and introduced him to God.

Arthur then asked God, "Hey, aren't you the inventor of women?"

God said, "Ah, yes."

"Well," said Arthur, "professional to professional, you have some major design flaws in your invention."

1. There's too much inconsistency in the front-end protrusions.
   2. It chatters constantly at high speeds.
   3. Most of the rear ends are too soft and wobble too much.
   4. The intake is placed way too close to the exhaust.
and finally,
   5. Maintenance costs are outrageous.

"Hmmmm, you may have some good points there," replied God, "hold on."

God went to his Celestial supercomputer, typed in a few words and waited for the results.  The computer printed out a slip of paper and God read it.

"Well, it may be true that my invention is flawed," God said to Arthur, "but according to these numbers, more men are riding my invention than yours."

Link spre comentariu

Acum 13 minute, Nguyen a spus:

Ai inceput sa-l copiezi pe starcrema, cand esti incoltita o dai in lambada. Tu stii ce inseamna 2fast4you dar nu vrei sa raspunzi pt ca asta ar insemna sa recunosti ca nu stiai formula. :D

Te gândești la prafdestele când vorbești cu mine? 😂..o să spun doar atât, te înșeli ..pe ce te bazezi când zici că nu știam? Pe o presupunere a ta lipsită de bază reală. 

Nu stai prea bine nici cu intuiția , nici cu logica. Mai mult, încăpățânarea ta, testul pueril cu 2fast4you, insistența ta că ai dreptate, nu demonstrează altceva decât o lipsa de maturitate și luciditate, lipsa de coerență logică.

Link spre comentariu

Guy gets pulled over by a policeman on a motorcycle...

Cop comes up and says "You know why I pulled you over?"

Guy says "yes, I was going way over the limit but I am running super late for work"

Cop says "and what could be so imperative that makes you rush to work. What type of work do you do?"

Guy responds "I'm a rectum stretcher!"

Cop says "Ok, you will have to tell me exactly what that is because I have never heard of that"

So the guy says "well, when someone comes in for a rectum stretching, I tell them to drop trousers and I start lubing them. Once I can get a finger in there, I move up to my hand, then my arm. Once they are open wide like that, work gets easier and in no time, I can stretch them up to 6 feet"

Cop says "And what the hell would you do with a 6-foot ass-hole?"

"Well" the guy says "you mount him on a bike, give him a radar gun and put him on the side of the highway"

Link spre comentariu

Acum 45 minute, Flower-Power a spus:

pe ce te bazezi când zici că nu știam

Ma bazez exact pe faptul ca nu stiai dar ca sa nu fiu asa de arogant iti dau drept exemplu faptul ca trei useri au prins gluma, semn clar ca ei rup un pic de engleza si stiu si un minimum de chimie. Daca-l pun si pe prafdestele deja sunt patru useri care au inteles gluma.

:wink:

Link spre comentariu

Doamne ce logică ai.. 😂 stai să analizăm împreună textul pe care tocmai l-ai postat..te bazezi pe ce? Când te întreb asta tu trebuie să îmi dai argumente logice pe care nu le ai. Nu poți să spui asta și să crezi că ai argumentul suprem. Iată motivul pentru care spun că nu ai coerență.

Acum 12 minute, Nguyen a spus:

Ma bazez exact pe faptul ca nu stiai 

Stai un pic să vedem cum deduc 2 lucruri sunt 3 useri care au prins gluma și cu prafdestele 4.

1.florinelu

2.frigider

3.penetru

4.prafdestele

Mie îmi place să aflu lucruri și prefer să întreb.

În altă ordine, să asociezi too cu two în scris e o diferență față de a auzi bancul prin viu grai, una e sa citești și alta ar fi fost să îl fi auzit , să fie spus ca să poți face asociere too/two pentru că se pronunța la fel.

Al doilea lucru pe care l-am dedus ar fi ca tu nu te regăsești printre cei 4 care au înțeles gluma ..🤫

Acum 15 minute, Nguyen a spus:

faptul ca trei useri au prins gluma, semn clar ca ei rup un pic de engleza si stiu si un minimum de chimie. Daca-l pun si pe prafdestele deja sunt patru useri care au inteles gluma.

Link spre comentariu

@Penetru a oferit contextul necesar pentru a intelege ca, pentru a gusta gluma, trebuie sa fi auzit deja cateva variante pe aceeasi tema (deci nu se mai pune problema de cunoastere a formulei) si sa te amuze si varianta asta "language nerd". 

Sau sa fii asa de destept cand vine vorba de poante incat sa intuiesti existenta "premisei" si sa te amuze instant. Cunosc un istet d-asta, mori de ras cu el. 

*premise

Dap...initial voiam sa scriu existenta unei "premise" si am corectat apoi aiurea. Bobosit...

Link spre comentariu

Soţia programatorului îi spune: „Du-te la magazin şi ia o pâine, dacă au ouă, ia o duzină." Programatorul se întoarce acasă cu 12 pâini.

Einstein, Newton şi Pascal se joacă de-a v-aţi ascunselea. E rândul lui Einstein să de facă, aşa că se întoarce cu spatele, îşi acoperă ochii şi începe să numere până la 10. Pascal fuge să se ascundă. Newton desenează pe pămând un pătrat cu latura de un metru, chiar în dreptul lui Einstein, apoi se aşează în mijlocul lui. Einstein ajunge cu numărătoarea la 10 şi îşi descoperă ochii. Îl vede, imediat, pe Newton şi exclamă: „Newton, te-am găsit! Te faci!" Newton zâmbeşte şi spune: „Nu m-ai găsit pe mine, ai găsit un newton pe metru pătrat. L-ai găsit pe Pascal."

Link spre comentariu