Jump to content

Recommended Posts

Buna ziua / seara tuturor motociclistilor !

Am reusit in cele din urma, sa imi achizitionez un motor " yamaha virago " de 250 cc.

Fiind primul meu motor , doresc sa aflu si sa asimilez cat mai multe informatii despre intretinerea lui.

Prima intrebare din cele 1000 de intrebari care vor mai urma, " cred " , e in felul urmator :

- in care pozitie e indicat sa fie, clapeta de benzina ?

 

 

Link to post
Share on other sites

On. Daca o lasi pe PRI, iti inunda carburatorul, curge benzina continuu. S-o stapanesti sanatos.

Link to post
Share on other sites

Felicitari de achizitie...la fel am inceput si eu. Lasa robinetul pe ON,curata lantul la aprx 800km si ride safe! Aaa...nu uita de benzina ;)

Link to post
Share on other sites

multumesc frumos !

multumesc !


» Post actualizat in 28 Jun 2015 14:16

Buna ziua tuturor si multumesc de sfaturi !

Dar fiti atenti ce problema am eu acuma!

De la cine am cumparat motocicleta nu avea deloc habar in ce pozitie trebuie fixata clapeta de combustibil, mai ales ca persoana in cauza mi-a spus ca el tot timpul o tinea pe PRI .

E drept ca o folosea ocazional , motorul fiind tinut la parintii lui acasa ( Tg Mures ) si el era cu serviciul la Brasov .

Pana aici totul e okei, doar ca.. azi inainte sa ies la o plimbare scurta am pozitionat clapeta pe ON, si nu am reusit sa merg mai mult de aproximativ de 500 m si imi scadea din putere si se oprea, exact ca si cum ai ramane fara benzina, in cazul in care in rezervor mai erau 2 litri de benzina.

In momentul in care pozitionam clapeta pe PRI si o ajutam la pornire cu un pic de acceleratie mergea struna si uite asa cam de trei ori am incercat pe ON si de fiecare data la fel.

Am lasato pe PRI si merge okei, asta e situatia pana maine cand voi merge la mecanic.

Ce ziceti ?!


» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:32

Astept o parere , sunt tare curios !!!!, voi ( cei cu experientza ), ce ziceti !?


» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:37

Buna ziua tuturor si multumesc de sfaturi !

Dar fiti atenti ce problema am eu acuma!

De la cine am cumparat motocicleta nu avea deloc habar in ce pozitie trebuie fixata clapeta de combustibil, mai ales ca persoana in cauza mi-a spus ca el tot timpul o tinea pe PRI .

E drept ca o folosea ocazional , motorul fiind tinut la parintii lui acasa ( Tg Mures ) si el era cu serviciul la Brasov .

Pana aici totul e okei, doar ca.. azi inainte sa ies la o plimbare scurta am pozitionat clapeta pe ON, si nu am reusit sa merg mai mult de aproximativ de 500 m si imi scadea din putere si se oprea, exact ca si cum ai ramane fara benzina, in cazul in care in rezervor mai erau 2 litri de benzina.

In momentul in care pozitionam clapeta pe PRI si o ajutam la pornire cu un pic de acceleratie mergea struna si uite asa cam de trei ori am incercat pe ON si de fiecare data la fel.

Am lasato pe PRI si merge okei, asta e situatia pana maine cand voi merge la mecanic.

Ce ziceti ?!


» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:32


Astept o parere , sunt tare curios !!!!, voi ( cei cu experientza ), ce ziceti !?

Link to post
Share on other sites

multumesc frumos !

multumesc !

» Post actualizat in 28 Jun 2015 14:16

Buna ziua tuturor si multumesc de sfaturi !

Dar fiti atenti ce problema am eu acuma!

De la cine am cumparat motocicleta nu avea deloc habar in ce pozitie trebuie fixata clapeta de combustibil, mai ales ca persoana in cauza mi-a spus ca el tot timpul o tinea pe PRI .

E drept ca o folosea ocazional , motorul fiind tinut la parintii lui acasa ( Tg Mures ) si el era cu serviciul la Brasov .

Pana aici totul e okei, doar ca.. azi inainte sa ies la o plimbare scurta am pozitionat clapeta pe ON, si nu am reusit sa merg mai mult de aproximativ de 500 m si imi scadea din putere si se oprea, exact ca si cum ai ramane fara benzina, in cazul in care in rezervor mai erau 2 litri de benzina.

In momentul in care pozitionam clapeta pe PRI si o ajutam la pornire cu un pic de acceleratie mergea struna si uite asa cam de trei ori am incercat pe ON si de fiecare data la fel.

Am lasato pe PRI si merge okei, asta e situatia pana maine cand voi merge la mecanic.

Ce ziceti ?!

» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:32

Astept o parere , sunt tare curios !!!!, voi ( cei cu experientza ), ce ziceti !?

» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:37

Buna ziua tuturor si multumesc de sfaturi !

Dar fiti atenti ce problema am eu acuma!

De la cine am cumparat motocicleta nu avea deloc habar in ce pozitie trebuie fixata clapeta de combustibil, mai ales ca persoana in cauza mi-a spus ca el tot timpul o tinea pe PRI .

E drept ca o folosea ocazional , motorul fiind tinut la parintii lui acasa ( Tg Mures ) si el era cu serviciul la Brasov .

Pana aici totul e okei, doar ca.. azi inainte sa ies la o plimbare scurta am pozitionat clapeta pe ON, si nu am reusit sa merg mai mult de aproximativ de 500 m si imi scadea din putere si se oprea, exact ca si cum ai ramane fara benzina, in cazul in care in rezervor mai erau 2 litri de benzina.

In momentul in care pozitionam clapeta pe PRI si o ajutam la pornire cu un pic de acceleratie mergea struna si uite asa cam de trei ori am incercat pe ON si de fiecare data la fel.

Am lasato pe PRI si merge okei, asta e situatia pana maine cand voi merge la mecanic.

Ce ziceti ?!

» Post actualizat in 30 Jun 2015 07:32

Astept o parere , sunt tare curios !!!!, voi ( cei cu experientza ), ce ziceti !?

 

Nu pot sa zic ca am "expertiza", dar pun pariu ca daca ii faci plinul o sa mearga pe ON fara probleme :). Pe ON trage benzina de la un nivel ceva mai de sus din rezervor. Cand moare motorul, il treci pe AUX (parca asta e cealalta pozitie) si trage din cel mai de jos loc al rezervorului, pana ramai fara benzina de tot (hopefully not).

Link to post
Share on other sites

ON - comutatorul in jos, pozitia principala, trage putin mai de sus din rezervor

PRI - la mijloc, curge benzina mereu in carburator, indiferent daca e pornita sau nu

RES - comutatorul in sus, rezerva, trage benzina de jos din rezervor

 

E posibil ca robinetul de benzina sa fie defect. Nu e stres, exista kit de reparatie pt el. Poti sa-l desfaci si sa vezi in ce stare sunt garniturile din interior.

Aceeasi problema o am si eu, dar pe ON, chiar in seara asta mi s-a intamplat. Am alimentat si a disparut problema. Eu sunt constient ca la mine nu merge rezerva.

Link to post
Share on other sites

asa e , am facut plinul si a disparut problema !

M-am speriat sincer sa fiu, .....fiind si primul meu motor , nu ma pricep inca chiar bine ( deocamdata !!! ).

Multumesc frumos de ajutor si cu sigurantza o sa m-ai apelez la voi !

Cu mult respect Calin Feher

Asfalt uscat !!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...