Jump to content
Sign in to follow this  
Calfi

Suzuki SV650S K3/K4

Recommended Posts

Salutare , as vrea sa stiu ce parere aveti despre motorul acesta , pareri din auzite , stiute etc . M-am urcat pe el , pozitia imi place este foarte ok si relaxanta , cel putin pentru mine 1.87 m :D

 

Voi avea A-ul in curand si vreau sa stiu daca ar fi bun ca prima motocicleta . Nu ma deranjeaza vibratiile V2-ului , sunetul e bestial :rock:

 

Multumesc !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca te ai urcat pe altceva, nu pe SV, daca e confortabil la 1,87. :) . In rest e motor foarte ok, ia l daca iti place si bucura te de el, pana la urma nu il iei cu contract pe viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca stiu pe ce m-am urcat ;)

 

Mersi oricum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce il iei si faci un drum de 2-3 ore sa te mai gandesti pe ce te ai urcat, daca iti mai simti oasele :) . Am avut SV S timp de 2 ani si singurul motiv pentru care l am dat a fost pozitia absolut tembela pentru un allrounder, potrivita eventual pentru 1,50. Altfel, zero probleme tehnice, consum 5 % , accelereaza si suna superb!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru inceput , nu am sa ies sa fac drumetii de nspe' mii de ore , pentru oras si maxim 30 km in afara orasului :D

Consumul ma interesa , piesele si fiabilitatea . Mersi Kev'

Edited by Calfi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezistent ca un tanc, de piese nu prea e cazul, consumabile nu foarte pretentioase/scumpe. Suporta imbunatatiri pe partea de suspensii si frane, daca vrei neaparat sa investesti. Consumul la a mea era 5,3 , urmatorul proprietar Yoyo_man scotea constant sub 5, motorul e acum la Radu_H (ex.Toretto), poate iti spune el cum sta actualmente. Era varianta pe carburi, dar, ciudat, cea pe injectie nu stiu sa consume mai putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles , faza e ca asta "facelift" imi place k3/k4 :D acum si daca ia pana in 6% e ok . Iar la capitolul piese din ce imi zici tu e perfect !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ii pui ghidon de naked e mult mai comfortabil, eu am avut k7 varianta N, am scos si 4.4cu el. Cuplu de jos, sunet fain, motocicleta usoara, etc. In 2 ani si 20.000 km am schimbat doar anvelope, ulei si filtre. Acum am trecut pe V-Strom, acelasi motor, acelasi consum dar mult mai comfortabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V-Stormu'ul stiam ca e comfy rau , stai ca in fotoliu :D mie imi place varianta S , si din ce am auzit pe la voi e cam cel mai bun la piese , fiabilitate etc . Iar pentru ce am eu nevoie , nu cred ca voi avea dureri de spate sau incheieturi . Multam' !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul la a mea era 5,3 , urmatorul proprietar Yoyo_man scotea constant sub 5, motorul e acum la Radu_H (ex.Toretto), poate iti spune el cum sta actualmente.

 

Motocicleta este la mine si situatia nu s-a schimbat.

Am reusit sa scot 4.4 consum la drum in afara localitatii cu pasager in spate. Totusi, la polul opus, am reusit si 7.5 consum ... deci se poate.

Eu nu am umblat la carburatoare, nici Yoyo_man din ce imi aduc aminte din discutiile cu el, deci este posibil ca motocicleta sa mearga si acum cu sincronizarea facuta de tine cu ani in urma.

Am 7000 de km pana acum, din care 6000 numai in acest an. Am schimbat uleiul si filtrul si am completat cu apa distilata in vas, pentru ca era intre marcaje. Atat am investit in motocicleta pana in prezent.

 

 

acum si daca ia pana in 6% e ok

 

La un mers normal, adica fara sa treci de 6-7k RPM si de 110-120 km/h, iti consuma in jur de 5.5 la suta. Asta e consum mixt (oras + afara). Daca mergi doar afara, iti consuma spre 5.

Daca o forjezi rau de tot in oras, poate si mai mult de 7 la suta.

 

 

Daca ii pui ghidon de naked e mult mai comfortabil

 

Am pastrat ghidonul de naked pus de fostul proprietar si ma simt foarte bine pe ea.

Adevarul este ca nu am incercat sa merg cu semighidoane, ca sa-mi fac o idee, dar nu cred ca e mai confortabil sa stai mai aplecat.

 

 

Ca si prima motocicleta, pot spune ca m-am invatat repede cu ea si mi-a iertat cateva greseli ... nu prea mari ce e drept.

post-60496-0-36052000-1435588817_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut sv carburație varianta s. La 1.84 chiar nu ma durea deloc spatele minim 500 km pe zi. Semighidoanele alea sunt mult mai înalte față de un ss. Deci cred ca ții bun.

Ca sa iti dai seama sigur trebe sa te plimbi minim 2-3 ore sa vezi cum sta treaba. Cum zicea cineva mai sus.

Varianta n chiar nu îmi plăcea deloc.

Fiecare cu gustul lui...

» Post actualizat in 29 Jun 2015 18:59

Singurul disconfort peste 500 km începea sa ma doară curu. Atât

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

» Post actualizat in 29 Jun 2015 18:59

Singurul disconfort peste 500 km începea sa ma doară curu. Atât

Se poate modifica seaua, trebuie pus un gel pad si poti merge sute pe zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svul are cuplul ala de la ture joase care nu e cea mai buna idee la un incepator (avand FZ6 care e exact pe dos stiu ce zic). Nu e imposibil de stapanit, doar ca iarta mai putine decat un 4L. Altfel o mobra misto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar acum ma uitam si la un FZ6N :D si asta pare o optiune destul de buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...