Sari la conținut

Buton de avarii home made


Postări Recomandate

Il poti cumpara de ex de aici cu 27 de lei: http://www.motomike.eu/lini/category/1/article/531073/

 

Succes!

posibil sa fie nevoie si de un releu. Cel standard nu stiu daca poate face sa blinkane toate semnalizarile odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cautam sa fac la hornet acu cativa ani, dar intre timp mi-am dat seama ca nu se justifica toate modificarile, tras fire, relee, buton. Pentru cat l-as folosi.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate. Iti trebuie 2 diode ( peste 14v tensiune inversa ) un buton si niste fire . Se poate utiliza releul actual . Eu am trecut prin contact sa nu imi faca vreunul o gluma proasta.

 

Voi cauta si schema pe care am folosit-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Folosesti acelasi releu de semnalizare si un buton/switch pentru avarii, are 3 poli pentru conexiuni cu circuitul de semnalizare, astfel realizezi un nou circuit, cel de avarii. Circuitul este simplu, conectezi butonul de avarii in comutatorul de semnalizare exact ca in schema din attach. Prin apasare butonul inchide circuitul total de semnalizare pentru cele 4 lampi prin RS, iar la apasarea secundara se deschide. Atentie la punctele de conexiune/izolatie si lucru cu finete !

Numai bine,

post-74268-0-31264900-1435758151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa spui ''merci bo$$'' sau ''scuze bo$$''.

Pentru asta am maini. Oricum astea cu avariile in trafic sunt romanisme.

Mai e si alt motiv?

Editat de Baxxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru asta am maini. Oricum astea cu avariile in trafic sunt romanisme.

Mai e si alt motiv?

Am scris mai sus, in alte tari pe autobanda se folosesc cand autostrada este aglomerata si trebuie sa franezi mai brusc, este un avertisment pentru cel din spate sa stie ca se intampla ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Folosesti acelasi releu de semnalizare si un buton/switch pentru avarii, are 3 poli pentru conexiuni cu circuitul de semnalizare, astfel realizezi un nou circuit, cel de avarii. Circuitul este simplu, conectezi butonul de avarii in comutatorul de semnalizare exact ca in schema din attach. Prin apasare butonul inchide circuitul total de semnalizare pentru cele 4 lampi prin RS, iar la apasarea secundara se deschide. Atentie la punctele de conexiune/izolatie si lucru cu finete !

Numai bine,

Schema ta trebuie completata cu modificarea conexiunii indicatorului de bord (daca eate doar unul) pentru ca asta de obicei se leaga intre capetele semnalizarilor astfel pe avarie nu ti se aprinde in bord. Eu mi-am schimbat becul cu unul cu led, am fost nevoit sa fac aceasta modificare (pus doua diode ) ca nu-mi indica semnalizarea decat intr-o parte.

 

 

daca pui consumator prea mare pe releul existent o sa palpaie in draci...

La sarcina mai mica face asa, cel putin ala clasic, la sarcina mare palpaie mai rar.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris mai sus, in alte tari pe autobanda se folosesc cand autostrada este aglomerata si trebuie sa franezi mai brusc, este un avertisment pentru cel din spate sa stie ca se intampla ceva.

Gata, m-ai convins. Utilitate maxima pe motocicleta, ce sa mai.

 

Spor la bricolat si ai grija sa nu iei foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar cateva zeci de mii de km, cea mare parte cu masina - e drept. De ce?

 

Ca motociclist, cand fac o franare de urgenta sunt preocupat sa caut trasa salvatoare intre masini. Ultima mea grija sunt avariile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de SUA la ZX-9R are și buton de avarii; singură diferență față de modelul EU este blocul de comandă stângă, adică existența butonului în sine. În rest funcționează pe aceeași instalație electrică și același releu de semnalizate. Mulți și-au făcut mod-ul ăsta doar prin schimbarea comenzilor de pe stânga fără nici cea mai mică problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de SUA la ZX-9R are și buton de avarii; singură diferență față de modelul EU este blocul de comandă stângă, adică existența butonului în sine. În rest funcționează pe aceeași instalație electrică și același releu de semnalizate. Mulți și-au făcut mod-ul ăsta doar prin schimbarea comenzilor de pe stânga fără nici cea mai mică problemă.

Acest lucru il explic prin schema postata, acum nu stiu daca m-ai inteles?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar cateva zeci de mii de km, cea mare parte cu masina - e drept. De ce?

 

Ca motociclist, cand fac o franare de urgenta sunt preocupat sa caut trasa salvatoare intre masini. Ultima mea grija sunt avariile.

 

Oricum ajuta avariile chiar daca ai franat deja si mergi incet ii poti atentiona pe cei care vin din spate, nu o spun cu rautate sau alte chestii dar, era sa o patesc pe barba mea eram pe a 3-a banda (cu masina) trafic lent (Spania undeva langa Madrid) si ma uitam in oglinda cum venea unul drept in mine fara sa schiteze vreun gest de frana credema ca am pus avarii si i-am dat cu scartait de roti cat de in stanga am reusit, ala probabil ca a vazut avariile si a reusit sa franeze masina in timp iar de atunci oricand se aglomereaza treaba sau exista vreun pericol in fata mea si stiu ca o sa franez mai brusc bag avarii, asta pentru sanatatea mea si autovehicolul meu :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...