Sari la conținut

Accident moto la Buzau


piffi
 Share

Postări Recomandate

Colegul nostru se afla acum la Spitalul Universitar in stare destul de grava. In afara problemelor multiple la corp, cea mai mare problema este, se pare, leziunea suferita la cap. Sa speram la o refacere si o insanatosire cat mai completa. Pe cap a avut braincap, care se pare ca a sarit in momentul accidentului. Oricum nu mai conteaza altceva decat starea de sanatate a omului si gandurile noastre care pot fi alaturi de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

braincap, adica practic circula fara casca. Purtati casti bune si stringeti-le bine.

Cand o sa vezi chopperisti cu full helmeturi sa imi spui si mie, exact cum ai spus sunt aproape degeaba, la un impact frontal iti spargi toata mufa si nu este nevoie sa ai nu stiu ce viteza.Eu unul nu as avea curaj sa port acele casti nici pe scooter.

Sanatate bikerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt chopperist/cruiserist si port full helmet all time.

on topic-sanatate rider-ului si beliti ochii la dubiosi cu numere straine si volan dreapta in special. Preventia e sfanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândesc ca y este șoferul (baba cu radar nu e) - din păcate deseori vinovați pun repede o campanie de dezinformare în picioare.

 

Sănătate rider-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamna cu Passatul nu a oprit la Stop, Luis nu a avut nici-o sansa sa franeze sau sa evite, a fost prea in scurt.

Exista un martor care conducea in spatele ei si a vazut toata grozavia.

 

Si medicii si noi, nu avem decat sa asteptam sa treaca zilele astea critice, nu se poate interveni chirurgical in nici-un fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] beliti ochii la dubiosi cu numere straine si volan dreapta in special

 

Cred că ăștia sunt cei mai periculoși, din păcate legea le-a mai și permis să înmatriculeze mașini cu volan pe dreapta în Ro. Sunt curios, in UK poti inmatricula o mașină cu volan pe stânga?

O grămadă de dube folosite de echipe de constructori am văzut prin Tm (în afara celor cu numere bulgărești...) care circulă fwtu-i măsa, mă întreb dac-or avea permis ăia de le conduc. N-au treabă cu prioritatea, cu semafoarele, cu viteza, permanent cu telefonul la ureche și încă trei-patru în cabină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclistul facea foarte multi chilometri zilnic si cunostea foarte bine orasul,,avea tobe pe care le auzeai de la 10 strazi ,lumini puternice si inclusiv isi cumparase semnalizatoare de intalnire,...probabil ca trebuia sa fie un STOP cat casa de mare ca sa-l vada soferita .

Eu sper din tot sufletul sa-si revina cat mai repede pentru ca motociclistului ai sta bine in saua de la motocicleta "nu pe patul de spital",,,,sanatate maxima "Luis"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar cu toate astea avea braincap...

 

Ce vroiam sa zic e ca tobele si ledurile nu te protejeaza de traume la cap

 

Sanatate! sa se puna pe picioare!

Motociclistul facea foarte multi chilometri zilnic si cunostea foarte bine orasul,,avea tobe pe care le auzeai de la 10 strazi ,lumini puternice si inclusiv isi cumparase semnalizatoare de intalnire,...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TOBELE SI LEDURILE SAU LUMINILE SUNT PENTRU PROSTI CARE NU ACORDA PRIORITATE ,probabil ca o sa imi iau o lopata cu mine ca sa pot sa le dau in mufa la cei care zic ca nu ne-au vazut ,,,asta in cazul in care ai avut timp sa te feresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Sunt curios, in UK poti inmatricula o mașină cu volan pe stânga?

Se pare ca nu o poti conduce , as ar trebuii sa fie si la noi !

 

There are only three possible options for a UK resident to drive a non-UK car completely legally:

  1. If the car is not yours, the registered owner is not a UK resident, and he is sitting with you in the car (in this case he is considered to be the driver)
  2. If the car belongs to (or to be more precise is registered in the name of) an EU based company, and you are working for that company.
  3. If the car is on a lease in an other country (for example it's a car hired from France)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta motoreta avea viteza chiar mica. Lovitura nu a fost puternica insa lipsa unei casti a cauzat complicatia. Motociclistul e om matur, cred ca stia foarte bine care-s riscurile insa ca si ceilalti detinatori de Harley nu prea poarta casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca daca oprea la stop il vedea... asa... nu imi ramane decat sa zic: Multa sanatate! Luis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta motoreta avea viteza chiar mica. Lovitura nu a fost puternica insa lipsa unei casti a cauzat complicatia. Motociclistul e om matur, cred ca stia foarte bine care-s riscurile insa ca si ceilalti detinatori de Harley nu prea poarta casca.

 

Terminati cu generalizarile astea de cacao gen ''aia cu harli nu poarta casca , aia cu ss merg tot timpul cu viteza , etc... '' El a purtat tampenia aia de brain cap , asta nu inseamna ca altii nu poarta casca . Am fost anult trecul la Faak si erau multi posesori de Harley cu casti fullface . Cel mai probabil avea si el si alta casca pe care o folosea la drumuri mai lungi , asa insa - mergand in oras, era foarte cald ,... nu se gandea ca un imbecil cu volanul si mintea in alta parte decat trebuie se urca peste el ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea a avut legatura volanul pe dreapta cu accidentul in sine, deoarece, lovitura a avut loc pe partea soferului (motocicleta a venit din dreapta soferului). Pur si simplu masina a trecut prin intersectie ca prin branza cu toate ca este foarte bine semnalizata si chiar e si luminata destul de bine. Pur si simplu soferul nu s-a asigurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat o casca open face de la magazin si doar o data am folosit-o. Ziceam eu ca vara este cald si merge dar parca aveam fata prea expusa. Poate ma obisnuiam cu ea dar nu am dorit s-o mai folosesc.

Macar casca s-o am cum trebuie daca in rest merg in bermude, tenesi si tricou (vara, in oras).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Am vorbit cu Luis baiatul accidentat de soferita dobitoaca si este intro stare mai buna,deja se gandesta sa mearga cu motoru,este un lucru bun ca starea lui a avansat spre bine.dar se pare ca va fi operat doar la picior nu si la cap

Saptamana viitoare ma voi duce cu un prieten la spital ca sa vb cu el ca in aceste momente e bine sa fie cu moralul ridicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa vezi chopperisti cu full helmeturi sa imi spui si mie, exact cum ai spus sunt aproape degeaba, la un impact frontal iti spargi toata mufa si nu este nevoie sa ai nu stiu ce viteza.Eu unul nu as avea curaj sa port acele casti nici pe scooter.

Sanatate bikerului.

 

Eu numai casti integrale am purtat mereu.

 

Doamna cu Passatul nu a oprit la Stop, Luis nu a avut nici-o sansa sa franeze sau sa evite, a fost prea in scurt.

Exista un martor care conducea in spatele ei si a vazut toata grozavia.

 

Si medicii si noi, nu avem decat sa asteptam sa treaca zilele astea critice, nu se poate interveni chirurgical in nici-un fel.

 

Ba avea toate sansele, daca nu intra in intersectie cu viteza.

 

Dobitocii de pe margine care apreciau ca a avut viteza mare aveau in mod paradoxal dreptate. Bineinteles, ei se refereau la altceva si bineinteles ca aberau, dar stricto senso aveau dreptate.

Eu m-am obisnuit sa intru in intersectie cu viteza In functie de vizibilitate. Ma uit cu atentie ce vine si din stanga si din dreapta chiar daca am eu verde. Nu accelerez ca sa prind verdele decat daca pot sa vad ce se intampla in toata intersectia. Prefer asa. Viteza mica la intrarea in intersectie si accelerat cand am trecut de jumatate si totul se limpezeste in fata.

Am fost si eu in situatii asemanatoare cu cele din acest accident si mi-am invatat lectia. Mai bine reduc eu viteza si casc ochii decat sa ajung afis. Chiar daca eu am verde si celelalt rosu, tot eu ajung afis.

 

Motociclistul facea foarte multi chilometri zilnic si cunostea foarte bine orasul,,avea tobe pe care le auzeai de la 10 strazi ,lumini puternice si inclusiv isi cumparase semnalizatoare de intalnire,...probabil ca trebuia sa fie un STOP cat casa de mare ca sa-l vada soferita .

Eu sper din tot sufletul sa-si revina cat mai repede pentru ca motociclistului ai sta bine in saua de la motocicleta "nu pe patul de spital",,,,sanatate maxima "Luis"

 

inca un exemplu ca ”loud pipes save lives” este doar un bullshit.

 

Nu prea a avut legatura volanul pe dreapta cu accidentul in sine, deoarece, lovitura a avut loc pe partea soferului (motocicleta a venit din dreapta soferului). Pur si simplu masina a trecut prin intersectie ca prin branza cu toate ca este foarte bine semnalizata si chiar e si luminata destul de bine. Pur si simplu soferul nu s-a asigurat.

 

Da, in cazul asta particular nu a avut legatura. Dar tot nu e normal sa fie permisa inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...