Jump to content

Cum masori 0-100 km/h si 0-200kmh ca si secunde...?


Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Multumesc, pentru aplicatie, cred ca este cel mai apropae raspun la ce am intrebat eu.

Daca nu-i dai capat tot degeaba :(.

Link to post
Share on other sites

Repet, nu vreau sa testezi aceste limite pe strada, doar pura curiozitate este de 0-100km/h si 0-200km/h atat si o chestie care ar masura viteza e ok , apoi cand o sa am timp acolo se pot calcula timpul pe circuit . e doar o informatie pe acre as vrea sa o cunosc punct, pe strada imi vad de treaba mea si merg si eu mult mai incet decat majoritatea motociclistilor pe care ii vad in trafic, ii vad cat de repede merg si imi zic mereu ca eu nu o sa merg asa, daca sa zicem ca am mai tras gazul putin a fost gen aviatorilor victoriei unde nu sunt stradute laterale si era liber . atat. Deci nu mai sariti sa ma certati va rog , am intrebat daca cunoasteti niste dispozitive de masurare pentru asta, nu ca fac plici nu ca ne ducem de rapa asa . SI pentru persoana care a zis ca nu o sa se intample in veci 5 secunde cu cazanul meu , nu am cum sa il contrazic pentru ca nu am masurat in momentul in care o sa masor o sa te anunt, na imi pare rau dar nu am bani de ultimul model de honda sau r1m 20.000 de euro atat am avut am luat cred eu cea mai buna varianta la bnii desponibili pe care ii aveam si este ft buna prin trafic se misca super bine este ft usoara. Pentru mine in oras este mult mai buna decat naked, si pentru drum lung nu-ti spun cat de relaxanta este . pentru inaltimea mea e super buna incap in ea ma simt confortabil, momentan nu am urcat pe ceva cu care sa ma simt mai bine decat pe asta .

» Post actualizat in 09 Jul 2015 11:24

 

ASta asa este crede-ma in oras nu emrg nici 25% din ce poate o folosesc ca un scuter , asta este adevarul dar cum nu am bani sa imi iau nscuter pentru oras touring pentru excursii in afara naked sa fac wheelie si supersport pentru circuit, 954 este cea mai buna varianta care combina tot .

» Post actualizat in 09 Jul 2015 11:29

Sincer nu imi doream aceste polemici, dar am retinut titu, si una ar fi cu camera dar nu este reliable. si adancata este pentru curbe pentru distractie, Deocamdata sunt incepator si acelerez usor motocicleta o folosesc ca un scuter asa ca nu va faceti griji. Multumesc.

 

Nu stiu de ce trebuie sa te justifici.

 

Ai pus niste intrebari si gata.

Daca te poate ajuta cineva cu raspunsuri, multumeste-le., iar daca sunt altii care te trag de urechi sau te iau peste picior ignora-i.

 

In general nu e bine sa ignori sfaturile legate de mersul in siguranta, dar asta e altceva, alte topicuri, alte discutii.

Link to post
Share on other sites

Cesar, cine-i asta?

 

auzi la el lant de motogp....

Sunt un omulet pe aceasta planeta ca orice alt om de pe pamant. am si eu o motoreta cu cateva modificari si ma plimb ca orice alt om pe strazile planetei, imi cer scuze daca te deranjeaza plimbarea mea . Asa am cumparat-o ! Nu sunt un om priceput in acest domeniu ! T deranjeaza ca eu am lant de circuit dintr-un material ft tare, foaia e schimbata si are si alta dimensiune e de aluminiu sa fie mai usoara, aste este ce mi s-a spus eu nu stiu exact toate detaliile. Si nici vitezometru nu emrge cum trebuie gen daca scrie 110 am undeva la 100 de fapt realistic vorbind. Daca pe vitezometru scrie 200 cel mai probabil viteza reala este 175 km/h. asta la fel este ce mi-a spus fostul proprietar. Sper ca nu te-am deranjat prea tare .

NU am de gand nici sa mor nici sa fac exagerari nu cred ca in atesta 0-100 sau 0-200 km/h si sa masor acest lucru e deranjant pentru cineva , eu sunt o persoana mai glumeata de fel si de aceea trebuia oarecum sa intelegi si ironia din postare tu si multi altii care ati sa riti ca niste profesori adevarati sa ma mustrati. o sa ies de la munca ma urc pe motor si cand o sa pelc de la semafor o sa dau gaz o sa iau 500 km/h o sa sar peste parcul herastrau si etc...sa fim serios sa vedemd aca chioar zboara motoreta.. ziceam un scenariu . si toti care ati comentat aici sunt convins ca nu ati avut scutere si mobre de la 9 ani ... asa cum am avut eu , dar ce este adevarat diferenta e mare de la un scuter piagio cu pedale care prinde maxim 80 90 pe panta , si alta este 954.. dar ma descurc cu ea imi place nu m-a plictisit si cred ca am avut noroc cu oamenii de la care am cumparat mobra. sunt niste super oameni si ei stiu ca eu glumesc ft mult , in fine multa sanatate! (trati glumele ca atare si intrebarea ca atare)

Link to post
Share on other sites

ok, te-am inteles .

spor la motociclit

 

dar tot nu cred ca mobra are lant de motogp :)

 

noroc !

Link to post
Share on other sites

Am avut 2 sapt un mt03 si m-am plictisit de el in prima saptamana desi ajunsesem sa merg destul de bine pe o roata si acceleratie si tot .

 

 

e doar o informatie pe acre as vrea sa o cunosc punct, pe strada imi vad de treaba mea si merg si eu mult mai incet decat majoritatea motociclistilor pe care ii vad in trafic, ii vad cat de repede merg si imi zic mereu ca eu nu o sa merg asa,

 

Eu am senzația că sîntem trollați!

 

 

Nici acum nu-i clar?

Link to post
Share on other sites

ok, te-am inteles .

spor la motociclit

 

dar tot nu cred ca mobra are lant de motogp :)

 

noroc !

Asa a fost informat de altii , si mie au vrut la un moment dat sa mi vanda lant galben de moto gp pt cb500 .. mi-a fost frica si am refuzat..

Link to post
Share on other sites

Cesar, cine-i asta?

 

auzi la el lant de motogp....

 

"Asta" e un coleg motociclist :)

Lantul este un EK 520 RXO, adica lant de curse care se foloseste in WSBK. Nu stiu daca EK are contract cu vreo echipa de moto GP.

 

Incercati sa nu mai fiti atat de rautaciosi. Fiti putin mai intelegatori cu colegii incepatori, hienelor :D

Link to post
Share on other sites

Mare greseala sa ii dat-i asemenea detalii cand i-ati vandut mobra ...El banui ca si-o fi dat filme gen "lant moto gp" si vrea sa le incerce ....sper ca nu i-ati zis de power commander ,harti ,etc ca atunci baiatu ii convins ca a lui are NOs...doar ca nu gaseste butonu de actionare :))))

Edited by teby05
Link to post
Share on other sites

Si daca merge mai ... tare decat un R1 08 (ceea ce... ), te simti altfel cand te dai pe ea?

Eu asa ca si incepator sunt fan Yamaha, mai ales pentru conceptele mt07 si mt09 care le-a lansat pe piata care din punct de vedere tehnologic sunt mult mai bune decat cele ale competitorilor, kawasaki honda etc.. Si mie de cand eram mic mi-a placut yamaha, la 13 ani cand eram clasa a -7a am avut un maxiscooter ft puternic si ft greu , gen prindea 150 km/h si avea afisat in bord 160 km/h. Imi place si look-ul de la yamaha mai mutl albinuta aia e faina , si pe vremea aia mergeam cu scuterul fara casca fara nimic nu stiam de asta . Si acum cand m-am hotarat sa imi iau o motoreta care sa fuga cautam sa vad ce ar avea din punct de vedere tehnologic cele mai bune cifre. Si conform research ului facut de mine pe www.... am constatat ca r1 2007 2008 este o super motocicleta si mi-as fi dorit- o dar era totusi scumpa pentru buzunarul meu dar sa zicem cu niste imprumuturi era ceva accesibil si cu performante. ok . in drumul meu de cautare am incercat un suzuki k4 de 600(e demendital felul cum arata) , un alt 954 care era praf , si asa am ajuns sa il cunosc pe Cesar care mi-a recomandat motocicleta pe care o am acum si imi place si cum arata, dar undeva in mintea mea a ramas intiparit r1 2008 , asta este singura ideea si daca sa zicem as reusi sa testez aceasta motocicleta si cumva as avea sa zicem niste timpi ok ptr acceleratie mi-ar iesi din cap ideea de r1 pe care inca sunt setat, nu stiu de ce . Iar acum ceva ce mi se pare extraordina este r1m care consider ca are cele mai inalte performante la ora actuala ca motocicleta de strada . Dar na acum imi place tare motoreta asta , si look-ul si feeling-ul de a merge incet, si cum accelereaza cand simt nevoia de putere, o simt usoara , o ridic singur de jos fara sa ma chinuiesc, fata de scuter-ul ala care era super greu. Fiecare om are propriile lui idei, si nebunii... cam asta este

Link to post
Share on other sites

Dar na acum imi place tare motoreta asta , si look-ul si feeling-ul de a merge incet, si cum accelereaza cand simt nevoia de putere, o simt usoara , o ridic singur de jos fara sa ma chinuiesc.

 

Pardon?

 

De cate ori pe zi o dai pe jos? :))

Link to post
Share on other sites

Ai fost lui mobra?

Interesanta "scula",ce sa zic.Sti ca multi s-au lungit cu ea pe asfalt si au "botezat-o" pe ambele parti :alcy:

Link to post
Share on other sites

Mare greseala sa ii dat-i asemenea detalii cand i-ati vandut mobra ...El banui ca si-o fi dat filme gen "lant moto gp" si vrea sa le incerce ....sper ca nu i-ati zis de power commander ,harti ,etc ca atunci baiatu ii convins ca a lui are NOs...doar ca nu gaseste butonu de actionare :))))

nici chiar nos, dar sincer tu ca motociclist experimentat nu ti-ai incercat mobra?, este ceva ilogic in a-ti incerca mobra?

Este logic ca vreau si eu sa simt cum merge si ce poate sa faca si nu vreau sa testez pe strada ca daca vroiam le testam crede-ma. Vreau sa o testez dar totusi vreau sa fie cat mai safe, sa ma bucur de ea in felul meu asa cum tu te bucuri de mobra ta in felul tau... si cand o sa vad exact ce face aceasta mobra o sa ma hotarasc daca vreau si mai mult.

» Post actualizat in 09 Jul 2015 13:57

Pardon?

 

De cate ori pe zi o dai pe jos? :))

a cazut in prima zi cand am oprit era nisip pe jos si mi-a alunecat piciorul, si m-am aplecat usor cu ea pe o parte de pe loc. Dar de acum sunt atent la nisip sosea uda si restul factorilor care iti pot cauza probleme. :) ))

Link to post
Share on other sites

nici chiar nos, dar sincer tu ca motociclist experimentat nu ti-ai incercat mobra?, este ceva ilogic in a-ti incerca mobra?

Este logic ca vreau si eu sa simt cum merge si ce poate sa faca si nu vreau sa testez pe strada ca daca vroiam le testam crede-ma. Vreau sa o testez dar totusi vreau sa fie cat mai safe, sa ma bucur de ea in felul meu asa cum tu te bucuri de mobra ta in felul tau... si cand o sa vad exact ce face aceasta mobra o sa ma hotarasc daca vreau si mai mult.

Dunlope` incercam sa salvam o viata no facem cu rautate .....crede-ma o so testezi zi de zi dupa aceea pentru ca nu vei sti maximu ei niciodata .Intotdeauna o sa crezi ca poate m-ai mult si deaici vin si tragediile .Uitate pe youtube la filmulete cu max speed si fati un film in minte ca si a ta ii la fel ....Vorbind de mine : eu am motoru pentru fun ,iesiri in weekend chesti de genu ,este m-ai vechi ca al tau,la randul meu am scimbat foarte multe pe el pentru a fi safe si a merge cat m-ai bine, dar crede-ma nu am fost curios niciodata care ii maximu` lui pentru ca nu il folosesc la asa ceva ..Daca era o mobra de circuit poate lucrurile stateau altfel dar pentru strada WTF

Link to post
Share on other sites

nici chiar nos, dar sincer tu ca motociclist experimentat nu ti-ai incercat mobra?, este ceva ilogic in a-ti incerca mobra?

 

Hmm, tu nu vezi ceva interesant aici? Nu lipseste nimic din ecuatie? Chiar tu ai zis-o... :)

Link to post
Share on other sites

Eu inca nu-mi dau seama daca e troll sau nu...

 

Cred ca toti am avut curiozitatea sa dam "maxim" motorului sau sa mergem pe o roata, dar macar nu o spuneam cu atata dezinvoltura. Daca topicul e pe bune iti doresc ca prima cazatura (exceptand aia de pe loc) sa nu fie la viteza maxima. Cat despre timpi, distante si alte chestii: sunt tone de aplicatii pentru smartphone care fac ce vrei tu!

Link to post
Share on other sites

Si daca merge mai ... tare decat un R1 08 (ceea ce... ), te simti altfel cand te dai pe ea?

 

Aici pot sa-ti raspund eu: o sa caute ocazii sa le arate asta si altora.

 

Am trecut si eu prin etapa asta:

 

1. Eram pe Cheia, ma dadeam in ritmul meu .. la un moment dat 3 ~ 4 motoare ma depasesc de parca erau avioane cu reactie. Orgoliul (prostesc) din mine s-a umflat imediat.. 'ia stai putin, cum pana mea te-au facut motoarele alea obosite, da-le putin peste nas'. Uite asa am trecut de la modul 'safe' la modul slalom printre tiruri, depasit pe linie continua, viteza de 3 ori mai mare ca cea legala. Bun .. i-am ajuns si m-am tinut de ei pana la prima serpentina, cand m-am trezit pe o traiectorie de iesire de pe sosea (in line dreapta), in timp ce curba o lua la 90 de grade in stanga.

Cu mare noroc am reusit sa franez suficient ca sa ma redresez, si m-am intors la modul 'safe', cu inca o experienta adaugata la cap in dosarul: 'vezi cat de prost esti?'.

 

2. Ma intorceam pe centura Bucurestiului pe partea cu Iuliu Maniu (link), era noapte si ii dadeam tare ca sa nu ma prinda o ploaie ce ma urmarea inca de la Ploiesti. Cand mai aveam 10 min. pana la garaj, vad un KTM Duke sau ceva similar. Omul avea pasager.

Dupa ce am incetinit amandoi la o linie de tren, am accelerat ca sa plec .. el s-a tinut in dreptul meu. Eu am continuat sa cresc viteza gradual, el la fel. Pe la 180 mi-am zis, ia mai da-te in ... si am tras de gaz tare. Dupa 2 ~ 3 secunde nici farul nu i l-am mai vazut, numai ca ginion: urmeaza curba la stanga, cu asfalt deosebit de valurit de la tiruri. Cred ca nu mai are rost sa va explic ce senzatii ai la 180 cu motorul osciland intre valurile asfaltului, aruncat de la o margine la alta a benzii, cu farurile luminand parapetul, nu drumul si cu ochii in bezna incercand sa vad peticul de asfalt din fata ca sa raman pe el.

 

 

Concluzie: daca stii ca ai cea mai tare scula, o sa vrei (chiar si inconstient) sa arati si altora. Nu mai bine stai tu linistit si te bucuri de ea?

 

Daca mai esti si cu 2 ~ 3 amici in gasca, nu te vad bine.

Link to post
Share on other sites

Aici pot sa-ti raspund eu: o sa caute ocazii sa le arate asta si altora.

 

Am trecut si eu prin etapa asta:

 

1. Eram pe Cheia, ma dadeam in ritmul meu .. la un moment dat 3 ~ 4 motoare ma depasesc de parca erau avioane cu reactie. Orgoliul (prostesc) din mine s-a umflat imediat.. 'ia stai putin, cum pana mea te-au facut motoarele alea obosite, da-le putin peste nas'. Uite asa am trecut de la modul 'safe' la modul slalom printre tiruri, depasit pe linie continua, viteza de 3 ori mai mare ca cea legala. Bun .. i-am ajuns si m-am tinut de ei pana la prima serpentina, cand m-am trezit pe o traiectorie de iesire de pe sosea (in line dreapta), in timp ce curba o lua la 90 de grade in stanga.

Cu mare noroc am reusit sa franez suficient ca sa ma redresez, si m-am intors la modul 'safe', cu inca o experienta adaugata la cap in dosarul: 'vezi cat de prost esti?'.

 

2. Ma intorceam pe centura Bucurestiului pe partea cu Iuliu Maniu (link), era noapte si ii dadeam tare ca sa nu ma prinda o ploaie ce ma urmarea inca de la Ploiesti. Cand mai aveam 10 min. pana la garaj, vad un KTM Duke sau ceva similar. Omul avea pasager.

Dupa ce am incetinit amandoi la o linie de tren, am accelerat ca sa plec .. el s-a tinut in dreptul meu. Eu am continuat sa cresc viteza gradual, el la fel. Pe la 180 mi-am zis, ia mai da-te in ... si am tras de gaz tare. Dupa 2 ~ 3 secunde nici farul nu i l-am mai vazut, numai ca ginion: urmeaza curba la stanga, cu asfalt deosebit de valurit de la tiruri. Cred ca nu mai are rost sa va explic ce senzatii ai la 180 cu motorul osciland intre valurile asfaltului, aruncat de la o margine la alta a benzii, cu farurile luminand parapetul, nu drumul si cu ochii in bezna incercand sa vad peticul de asfalt din fata ca sa raman pe el.

 

 

Concluzie: daca stii ca ai cea mai tare scula, o sa vrei (chiar si inconstient) sa arati si altora. Nu mai bine stai tu linistit si te bucuri de ea?

 

Daca mai esti si cu 2 ~ 3 amici in gasca, nu te vad bine.

:10:

Link to post
Share on other sites

:10:

 

Aici pot sa-ti raspund eu: o sa caute ocazii sa le arate asta si altora.

 

Am trecut si eu prin etapa asta:

 

1. Eram pe Cheia, ma dadeam in ritmul meu .. la un moment dat 3 ~ 4 motoare ma depasesc de parca erau avioane cu reactie. Orgoliul (prostesc) din mine s-a umflat imediat.. 'ia stai putin, cum pana mea te-au facut motoarele alea obosite, da-le putin peste nas'. Uite asa am trecut de la modul 'safe' la modul slalom printre tiruri, depasit pe linie continua, viteza de 3 ori mai mare ca cea legala. Bun .. i-am ajuns si m-am tinut de ei pana la prima serpentina, cand m-am trezit pe o traiectorie de iesire de pe sosea (in line dreapta), in timp ce curba o lua la 90 de grade in stanga.

Cu mare noroc am reusit sa franez suficient ca sa ma redresez, si m-am intors la modul 'safe', cu inca o experienta adaugata la cap in dosarul: 'vezi cat de prost esti?'.

 

2. Ma intorceam pe centura Bucurestiului pe partea cu Iuliu Maniu (link), era noapte si ii dadeam tare ca sa nu ma prinda o ploaie ce ma urmarea inca de la Ploiesti. Cand mai aveam 10 min. pana la garaj, vad un KTM Duke sau ceva similar. Omul avea pasager.

Dupa ce am incetinit amandoi la o linie de tren, am accelerat ca sa plec .. el s-a tinut in dreptul meu. Eu am continuat sa cresc viteza gradual, el la fel. Pe la 180 mi-am zis, ia mai da-te in ... si am tras de gaz tare. Dupa 2 ~ 3 secunde nici farul nu i l-am mai vazut, numai ca ginion: urmeaza curba la stanga, cu asfalt deosebit de valurit de la tiruri. Cred ca nu mai are rost sa va explic ce senzatii ai la 180 cu motorul osciland intre valurile asfaltului, aruncat de la o margine la alta a benzii, cu farurile luminand parapetul, nu drumul si cu ochii in bezna incercand sa vad peticul de asfalt din fata ca sa raman pe el.

 

 

Concluzie: daca stii ca ai cea mai tare scula, o sa vrei (chiar si inconstient) sa arati si altora. Nu mai bine stai tu linistit si te bucuri de ea?

 

Daca mai esti si cu 2 ~ 3 amici in gasca, nu te vad bine.

Mai am avut si eu ceva experiente sa trag mai tare de gaz sa ma trezesc ca vine curba si nu mai am timp sa franez. Bun exemplu. O sa tin mitne multumesc, e bine ca totul s-a terminat cu bine.

uite de exemplu nu stiu sa plec repede de pe loc, si asta e o problema in traficul din bucuresti da ca vreau sa fac la stanga undeva si vreau sa plec mai repede nu stiu , si mereu astept sa treaca toate masinile si cand e ft liber trec si eu , si daca e sa merg pe circuit sa exersez plecarea de pe loc si in linie dreapta si in viraj sa stiu ca pot .

In rest merg calm dar iti mai vine cateodata sa tragi gazul te simti fain in momentu in care accelerazi e o senzatie faina , si inca o senzatie misto e cand te ridici pe o roata si incerci sa iti invingi teama sa o controlezi cat de bine poti de acolo de sus . E fain tare , Multa bafta o sa tin minte!

Link to post
Share on other sites

Si ce te face sa crezi ca odata ce inveti sa pleci repede de la semafor, nu o sa te ia pe capota unu' care forteaza galbenul?

 

Dupa ce intri pe circuit, problemele pe care le ai tu acum (viteza max, mersul pe-o roata, taiat fata la fraieri in intersectie) o sa dispara. Iti vei da seama cat de prost mergi tu de fapt si cat de mult te risti in trafic.

Sfatul meu sincer e sa nu mergi in oras cu motor de viteza .. eu asa fac :).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...