Titishor Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 Asta nu e scuter. E motor in 4 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 Salutare din nou. Am revenit cu niste cuvinte despre Keeway Superlight 125. Pana acum am facut vreo 2000 km cu el, mare parte prin oras, ca pentru asta l-am si luat, dar am bagat si cateva drumuri mai lungi (3-400 km) cu pasager sa vad cum se comporta. Pareri personale despre motor: PRO: - Ciclistica minunata. Este extrem de usor si misto de manevrat, si mai stabila decat alte motoare de 125 (centrul de greutate jos si gume late) - Aspectul. Asta e subiectiv, dar oricum, comparativ cu alte motoare de 125, este mai masiv si nu iti da impresia ca o sa se rupa in doua la primul damb ( 80 kg ale mele + dulceata in spate si nu da semne ca ii pasa). Pozitia pilotului e foarte comoda, saua stoc e moale si picioarele stau bine pe platforme. Pentru o persoana mai mica de inaltime este minunat (eu stau cam ingramadit la 1.83m, dar tot comod) - Autonomie mare. Cu rezervorul de 15L, cu pasager si mers cat de sportiv permite motorul, duce cam 400 km - Sunetul. La fel ca si in cazul aspectului, nu iti da impresia ca ar fi doar de 125 (suna asa cum tre sa sune un cruiser), si am tobele stoc - Intretinerea usoara si ieftina - Piese ieftine CONTRA: - Unghi de bracaj mic, dar asta se simte doar la manevrele de pe loc - Saua pasagerului incomoda, dar nu cred ca cine isi ia motorul asta, il ia pentru turing cu pasager si o tona de bagaje - Semnalizarea nu se face ca la orice motor de pe planeta asta (de la un singur buton din blocul de comenzi din stanga); semnalul stanga are un buton pe blocul de comenzi stanga si semnalul dreapta pe celalalt bloc de comenzi. Te obisnuiesti cu asta destul de repede, dar daca mai calaresti si alte motoare in paralel cu asta, ai sanse sa te mai incurci in semnale - Farul nu ofera cea mai buna vizibilitate pe timp de noapte, dar asta se poate imbunatati cu lumini suplimentare - Franele nu sunt foarte bune, dar nici viteza de la care trebuie sa opresti fiara nu este astronomica Cam asta e impresia formata pana acum despre Keeway Superlight 125. Per total e o parere foarte buna, sunt multumit de alegerea pe care am facut-o. Daca o sa imi mai amintesc si alte aspecte legate de mobra asta, o sa revin cu completari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 (editat) Semnalizarea e ca la (unele) bmw, deci fitza! In rest am inteles, e perfect: nu vireaza, nu franeaza, nu lumineaza! Oare ce ti-ai putea dori mai mult? Editat Iulie 1, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titishor Postat Iulie 1, 2018 Share Postat Iulie 1, 2018 e perfect: nu vireaza, nu franeaza, nu lumineaza! Oare ce ti-ai putea dori mai mult? Pai la ce-ti trebe sa te opresti sau sa vezi? Sa te fereasca obstacolele pe tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.