Sari la conținut

Chinezarii si nu numai!


Maximo74
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare din nou.

Am revenit cu niste cuvinte despre Keeway Superlight 125. Pana acum am facut vreo 2000 km cu el, mare parte prin oras, ca pentru asta l-am si luat, dar am bagat si cateva drumuri mai lungi (3-400 km) cu pasager sa vad cum se comporta. Pareri personale despre motor:

PRO:

- Ciclistica minunata. Este extrem de usor si misto de manevrat, si mai stabila decat alte motoare de 125 (centrul de greutate jos si gume late)

- Aspectul. Asta e subiectiv, dar oricum, comparativ cu alte motoare de 125, este mai masiv si nu iti da impresia ca o sa se rupa in doua la primul damb ( 80 kg ale mele + dulceata in spate si nu da semne ca ii pasa). Pozitia pilotului e foarte comoda, saua stoc e moale si picioarele stau bine pe platforme. Pentru o persoana mai mica de inaltime este minunat (eu stau cam ingramadit la 1.83m, dar tot comod)

- Autonomie mare. Cu rezervorul de 15L, cu pasager si mers cat de sportiv permite motorul, duce cam 400 km

- Sunetul. La fel ca si in cazul aspectului, nu iti da impresia ca ar fi doar de 125 (suna asa cum tre sa sune un cruiser), si am tobele stoc

- Intretinerea usoara si ieftina

- Piese ieftine

 

CONTRA:

- Unghi de bracaj mic, dar asta se simte doar la manevrele de pe loc

- Saua pasagerului incomoda, dar nu cred ca cine isi ia motorul asta, il ia pentru turing cu pasager si o tona de bagaje

- Semnalizarea nu se face ca la orice motor de pe planeta asta (de la un singur buton din blocul de comenzi din stanga); semnalul stanga are un buton pe blocul de comenzi stanga si semnalul dreapta pe celalalt bloc de comenzi. Te obisnuiesti cu asta destul de repede, dar daca mai calaresti si alte motoare in paralel cu asta, ai sanse sa te mai incurci in semnale

- Farul nu ofera cea mai buna vizibilitate pe timp de noapte, dar asta se poate imbunatati cu lumini suplimentare

- Franele nu sunt foarte bune, dar nici viteza de la care trebuie sa opresti fiara nu este astronomica

 

Cam asta e impresia formata pana acum despre Keeway Superlight 125. Per total e o parere foarte buna, sunt multumit de alegerea pe care am facut-o. Daca o sa imi mai amintesc si alte aspecte legate de mobra asta, o sa revin cu completari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalizarea e ca la (unele) bmw, deci fitza!

In rest am inteles, e perfect: nu vireaza, nu franeaza, nu lumineaza! :lol:

Oare ce ti-ai putea dori mai mult? :crack:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e perfect: nu vireaza, nu franeaza, nu lumineaza! :lol:

Oare ce ti-ai putea dori mai mult? :crack:

Pai la ce-ti trebe sa te opresti sau sa vezi? Sa te fereasca obstacolele pe tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...