Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

donez cizme Sidi in stare buna, masura 42. Cred ca un 41.5 s-ar potrivi perfect, la 42 sunt cam fixe.

Pana acum cam tot ce am donat am dat primului venit, insa as vrea ca de data asta sa selectez la cine ajung, as vrea sa fie cineva care chiar are nevoie.

Discutia doar aici, fara PM

Multumesc

post-68340-0-78439700-1436874665_thumb.jpgpost-68340-0-36085000-1436874675_thumb.jpg

Le vreau eu daca se poate. Bineinteles, ma deplasez eu. Daca imi vin astea donez si eu cizmele mele Nitro care nu sunt intr-o stare chiar buna, dar mai merg.

Edited by Mihai Pazel Anton

Salut, le vreu eu daca se poate. Sunt incepator si nu am apucat sa imi cumpar cizme, evident din lipsa banilor. Daca imi sunt bune m-ar face tare bucuros .Multumesc

sa mai intru si eu in "hora" pt ele...ca le vreau ? ...incerc... :) ar merge de la oricine nu neaparat cele SIDI...port 42...si ma deplasez oriunde in buc...

P.S....eu nu am si mi-as dori o pereche :) va multumesc

Edited by Gangsterik

Salutare,

donez cizme Sidi in stare buna, masura 42. Cred ca un 41.5 s-ar potrivi perfect, la 42 sunt cam fixe.

Pana acum cam tot ce am donat am dat primului venit, insa as vrea ca de data asta sa selectez la cine ajung, as vrea sa fie cineva care chiar are nevoie.

Discutia doar aici, fara PM

Multumesc

attachicon.gifIMG_7789.JPGattachicon.gifIMG_7790.JPG

Salut,

Sunt numarul meu.

As putea sa te ajut sa scapi de ele, pot veni sa le iau de la tine fara nici o taxa :D

Si culorile se potrivesc cu echipamentul si motorul.

Si iti pot dona, la randul meu, o bere.

Multumesc.

Edited by sebyteo

Da, asa voi face. Mai astept pana maine dimineata si atunci voi baga toate numele celor care s-au inscris pe random.org :D

Foarte important este ca atunci cand bagi numele pe random.org sa fii asistat de o comisie ordinara formata din minim 5 membri, plus un presedinte.

Rezultatele vor fi validate de aceasta comisie.