Sari la conținut

ulei in lichid de racire. honda cbr 600 F2


Postări Recomandate

Salutare, dupa cum se vede in poze, la motorul unui prieten am gasit problema asta. In tot sistemul de racire(furtune, radiator, conducte, vas expansiune, etc...) Este combinat cu ulei. Ce cauze pot fii? Garnitura chiulasa sau chiar chiulasa fisurata sau semeringul de la pompa de apa. As putea verifica cumva sa stiu care este cauza? Motorul porneste fara probleme, merge bine. Oare ce sa fie?

post-17730-0-07719900-1437491192_thumb.jpg

post-17730-0-86920100-1437491215_thumb.jpg

post-17730-0-00585300-1437491234_thumb.jpg

post-17730-0-39919100-1437491250_thumb.jpg

post-17730-0-44797000-1437491266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu pot sa cred. Are CBR-ul termoflot? Dracia asta mi-a mancat zilele la Opel l-am schimbat de doua ori :)

Abia dupa vreo 2 ani am scapat de uleiul din antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce este termoflot? ca nu-am auzit termenul si nu l-am vazut in nici un program auto! ms.

oil cooler, e o saracie cilindrica din aluminiu , pe langa filtrul de ulei (in general)

» Post actualizat in 21 Jul 2015 16:58

pe la pompa de apa o sa-ti bage in mod normal apa in ulei pentru ca nu ai presiune de ulei acolo in schimb apa sta la 1.2 bar cu motorul cald.

 

probabil ca iti baga ulei pe la tiribomba sau garnitura de chiulasa... asta in cel mai fericit caz, altfel bloc/chiulasa fisurate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termoflot,schimbatorul de caldura,racitorul de ulei...toate aceste definifii se refera la piesa din poza de sus.

Acolo are doua garnituri care cedeaza si lasa sa intre uleiul in apa.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun! Va multumesc tuturor pt raspunsuri. Urmeaza la sfarsit de saptamana sa desfac si racitorul de ulei si sa schimb garniturile.oare cu ce solutie as putea curata usor "mustarul" din motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut schimbul de cateva ori cu apa, pusa apa, incalzit bine motorul apoi dat drumu pe la furtunul de la pompa, sa curga repede. Daca faci asa de 3-4 ori ar trebui sa se curete, eu asa am facut in situatii de genu si a mers brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

salut. sunt noul posesor al unui Honda Hornet PC34 si nou pe acest forum. din pacate, trebuie sa imi incep aventura moto (atat cu motorul cat si pe forum) cu o veste proasta: am zis sa imi scot si eu sotia (care nu e prea mare fan moto :) ) la plimbare sa ii demostrez ce placut si frumos e sa mergi cu motorul. dupa 50 km, se incalzeste motorul maxim, opresc sa se raceasca si cand desfac busonul de la radiator dau de aceiasi problema ca cea descrisa aici. Apa amestecata cu ulei in tot sistemul de racire (dar asa grav de tot, ca nici nu mai era apa, doar substanta asta). Am reusit sa aduc motorul acasa, dar poate ma ajutati voi cu un raspuns la urmatoarele:

 

1. Pana la urma care a fost problema la tine ?

2. Cum ai reusit sa cureti sistemul de racire ?

 

Mersi mult, asfalt uscat si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...