Jump to content
Sign in to follow this  
zune

12644km pe o motocicleta electrica

Recommended Posts

Ala e chin nu plimbare.... Te duci la benzinarie si intrebi: Pot sa-mi incarc si eu telefonul? Aia zice: Da, desigur. Si bagi Motoreta la incarcat cu telefonul pus si el pe priza de 12V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiecare inceput e greu .de la primul drum cu masina la primele zboruri....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Această plimbare cu motocicleta electrică în loc de cea obișnuită e la fel ca sexul cu prezervativ. E aceeași treabă dar altă senzație. Cu toate acestea, susțin ambele lucruri (și protecția și moto electrică icon_wink.gif )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala e chin nu plimbare.... Te duci la benzinarie si intrebi: Pot sa-mi incarc si eu telefonul? Aia zice: Da, desigur. Si bagi Motoreta la incarcat cu telefonul pus si el pe priza de 12V.

Asa zic toti saracii , de regula .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica "nici piesele pentru motocicleta Zero,nu prea abunda in America de Sud ,iar mecanicii nici atat" tare,parca ii si vad pe aia cum se uita la motor ca berbecu la abac ! "Asta-i soarta boului,vitel adult,sa stea la poarta noului,nitel mai mult "

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laugh:

Să știi măi frigider că transalpul nu e bicicletă deoarece are ghidon... Doar o observație la afirmațiile (de altfel amuzante) din semnătura ta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi facut calatoria ca sa cunoasca oameni, nu pentru peisaje sau serpentine. SI a cunoscut multi oameni rugandu-se de ei sa poata incarca motoreta cateva ore....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Să știi măi frigider că transalpul nu e bicicletă deoarece are ghidon... Doar o observație la afirmațiile (de altfel amuzante) din semnătura ta ;)

Eh, ziceam si eu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti astia care-s impotriva electricelor probabil nu constientizeaza ce inseamna cuplu constant de la 0 rpm la redline (aproximativ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi facut calatoria ca sa cunoasca oameni, nu pentru peisaje sau serpentine. SI a cunoscut multi oameni rugandu-se de ei sa poata incarca motoreta cateva ore....

o fi avut putere de convingere, altfel nu mai facea atata drum !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toti astia care-s impotriva electricelor probabil nu constientizeaza ce inseamna cuplu constant de la 0 rpm la redline (aproximativ).

Eu cred ca nu stii cum arata curba de cuplu a unui motor electric.... Ca e maxim la 0 si dupa aia scade (ceea ce e ok, conform hiperbolei ideale de tractiune de care nici de aia nu ai auzit).

Motorul electric e minunat, daca ar avea si o baterie care sa tina 300 km si sa se incarce in 5 minute la full.

P.S. Am condus 2 tipuri de masini electrice la vreo 400 km in total.

gmaxonts.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sa fie simplu cand se poate complicat? La un motor in 4 T sau 2 T sunt foarte multe piese, adica piese multe - probleme multe, la unul electric e cam multa plictiseala - zero probleme, eu asa vad lucrurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca nu stii cum arata curba de cuplu a unui motor electric....

Si motoru' de aspirator e identic cu ala de la Tesla, nu?

E, hai s-o lasam asa.

 

PS: exista "incarcare" in 3 minute, schimbi bateria cu una incarcata, la statii speciale. Ceea ce, evident, la noi o sa fie in 2050.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca daca au inceput intensiv studiul motoarelor electrice, peste 50 de ani vor fi in uz asa cum sunt cele pe benzina astazi. Noi oricum nu vom mai prinde, asa ca vom arde gazul mai departe, cu placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 de ani e mult... Eu zic ca in 10-15 ani, cand zic unii, rezervele de petrol o sa fie pe duca, o sa scoată electrice ieftine si bune..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca nu stii cum arata curba de cuplu a unui motor electric.... Ca e maxim la 0 si dupa aia scade (ceea ce e ok, conform hiperbolei ideale de tractiune de care nici de aia nu ai auzit).

 

gmaxonts.gif.

Ai pus o caracteritica nativa dar daca incepi sa umblii la el poti scoate un motor cu un cuplu constant pe toata plaja de turatie (bineinteles turatia maxima nu va mai fi cea nativa). Acum depinde de scopul propus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum depinde de scopul propus.

Pai exact asta e ideea. N-am auzit de motor dcu ardere interna la care sa poti controla cuplul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai exact asta e ideea. N-am auzit de motor dcu ardere interna la care sa poti controla cuplul.

Pai carburiciul ce face? Acelasi lucru. La o anumita turatie poti avea cuplu de la 0 (vorba vine ca se opreste motorul) pana la maximul ce rezulta din diagrama lui pentru respectiva turatie.

La motoarele cu ardere interna cuplul nu variaza asa rau ca la cele electrice din cauza asta puterea care este cupluX2XpiXF (rpm/60) creste cu turatia si bineinteles are un maxim dupa care cade.

La cele electrice din caracteristica nativa aratata de einstein-ul nostru se poate trage o singura concluzie puterea este constanta, respectiv la motorasul in cauza 2,62W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuplul oferit de motorul electric urmeaza o caracteristica similara cu aderenta disponibila la roata (hiperbola ideala de tractiune pentru cine are chef sa caute pe google), de aia e minunat pentru tractiune (feroviara sau rutiera). Dar bateria ramane problema, au avut in Israel cu Project better place statii de schimbat baterii la FLuence electric si au dat faliment. Deci nici aia nu e viabila ca solutie se pare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ii fac o statuie sa o pun in camera la mine.si una la coltu blocului sa aiba si cateii ceva de facut. Sper ca afacut asta pentru o cauza nobila (eradicarea cancerului de colon la carabusi) . Urmatoarea provocare o sa fie militari-salajan cu toba stock dus- floreasca intors. Cred ca a vrut sa demonstreze prin treaba asta cit de nefolositoare sun vehiculele electrice si a omis sa spuna cit se polueaza atunci cind se fabrica o baterie si atunci cind se arunca aceeasi baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ii fac o statuie sa o pun in camera la mine.si una la coltu blocului sa aiba si cateii ceva de facut. Sper ca afacut asta pentru o cauza nobila (eradicarea cancerului de colon la carabusi) . Urmatoarea provocare o sa fie militari-salajan cu toba stock dus- floreasca intors. Cred ca a vrut sa demonstreze prin treaba asta cit de nefolositoare sun vehiculele electrice si a omis sa spuna cit se polueaza atunci cind se fabrica o baterie si atunci cind se arunca aceeasi baterie.

Asa, asa. Illuminati astia s-au pus in capul nostru. Da' cu razboinici ca tine mai e o speranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...