Sari la conținut

Accident Dristor - Aprilia RSV4 BR93TUN


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

In primul rand, faci o acuzatie foarte grava in privinta soferitei devenita sofer. Imi vine greu sa cred ca imediat dupa accident, cineva a schimbat locul si isi asuma un dosar penal dar daca sunt dovezi in sensul asta.....

In cazul traumelor, din pacate, lucrurile pot degenera extrem de repede din prost in foarte prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine nu stie ca la noi regulile de circulatie sunt doar asa informative nicidecum obligatorii sa stea jos au 2.

in fiecare zi vad descurcareti mergand pe sens interzis, sau pe contrasens cu tupeu, intoarceri oriunde, stationari oriunde, poate in orasele mici se mai respecta regulile, insa in Bucuresti fiecare face cum il taie capul.

si atunci daca stiu toate astea, eu unul nu pot sa merg fara sa am frana si ambreiajul acoperite in permanenta.

daca stiu cum se merge in orasul asta, eu unul nu pot sa trag de gaz decat in cateva situatii foarte rar intalnite, avand in vedere ca ma deplasez in majoritatea timpului la orele de naveta.

daca stiu ca sunt vulnerabil si pot sa o patesc, eu nu pot decat sa merg precaut, sa incetinesc in intersectii si in zonele aglomerate, in zonele fara vizibilitate, pe stradutele cu masini parcate, nu de putine ori am vazut cum rotile masinii din fata mea isi schimba directia spre banda mea, si am franat, nu conteaza ca am eu prioritate, conteaza ca am observat intentia si franez sa ma protejez.

sunt incepator, am doar 6.000km, nu am experienta la mersul cu viteza, dar sper sa fac cat mai multa experienta la anticipat manevre in trafic.

nu vreau sa fac km repede, vreau sa fac km multi.

 

nimeni nu pleaca de acasa cu ganduri negative sau de vanatoare, dar indiferente cine esti (sofer sau rider) pleci de acasa linistit, dai de unu lent in fata ta, care nu pleaca imediat din fata ta la verde, sau la un cedeaza, il injuri pentru ca se asigura de 2 ori (desi cand esti pe drumul principal tocmai asta vrei, ala sa stea acolo sa se asigure temeinic, nu sa intre peste tine), ai vrea sa se grabeasca, ti-a facut nervi, mergi in continuare, altul schimba banda peste tine, te enervezi iar, si tot asa cresc nervii, stilul de condus se transforma intr-unul agresiv, si asta nu e tocmai bine.

 

cu cat esti mai calm si mai atent, cu atat esti mai in siguranta.

 

nu zic ca e ok sa faci stanga cand ai obligatoriu dreapta, sau ca e ok sa incalci regulile, doar ca se intampla, si trebuie ca toti sa fim constienti de treaba asta.

daca muti toti motociclistii dintr-o tara mai educata aici pe strzile noastre, o sa creasa numarul de accidente considerabil, tocmai pentru ca ei nu stiu sa fie atenti la toate astea, ei se bazeaza ca toti respecta legile, ei nu sunt pregatiti sa conduca prin jungla asta.

la noi este o scoala grea de soferie care da soferi buni ce in afara se descurca cu brio, doar ca duritatea isi cere tributul, la fel ca un munte.

 

putem invata si din accidente, dar haideti mai intai sa invatam din ce se intampla in jurul nostru.

Editat de robert23mg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire.

 

Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva.

 

Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni.

Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prietenul meu incepator. Soferii te vad, stiu ca fac tampenii, stiu ca te pot omora sau schilodi. Dar nu le pasa. Unii chiar ies pe sosea cu gand sa faca rau. Prin nesimtire.

 

Oricat de atent ai merge, crede-ma ca tot se gaseste unul sa-ti vina de hac. Si atunci colegii tai de motociclism or sa spuna despre tine, cum spun despre omul care a murit, ca erai incepator. Neatent. Pe mobra prea puternica. Veneai cu viteza. Nu stiai sa franezi. Nu aveai cauciucuri bune. Nu aveai atentie distributiva.

 

Orice, numai sa se minta pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla. Ca ei nu-s ca tine. Sunt mai destepti. Mai buni.

Orice numai sa nu accepte ideea ca-s carne de tun in trafic.

 

asta fiindca unii sunt mai buni, altii sunt carne de tun

daca esti pe sectiunea asta sa injuri conservari esti carne de tun

daca esti pe sectiunea asta sa inveti din greselile motociclistilor nu esti

e simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum nu am dat de nici unul sa vina sa ma vaneze intentionat, sper sa nici nu dau.

Toti suntem carne de tun, si pe motor si cu masina si pe jos. Acum depinde de fiecare cum se protejeaza si cum se expune.

Pe 2 roti cred ca suntem de acord ca esti mai expus decat daca ai fi intr-o masina.

Cand trebuie sa te protejezi mai mult si sa ai mai multa grija? Cand esti mai expus da?

 

Eu merg si cu masina si cu motorul, si iti zic ca pe motor am o vizibilitate mult mai buna decat din masina -> pot sa vad mai multe chestii, sa anticipez mai bine.

Din masina vezi mai greu, mai ales, ca sunt masini parcate pe fiecare colt care impedica vizibilitatea, mai ales la distanga mare, asa ca din masina te asiguri pe o zona mai restransa, ceea ce inseamna ca exista sanse sa nu ii vezi pe vitezomanii cu masina sau motor. Pe unii ii duce capul sa nu mearga tare unde e vizibilitatea scazuta, pe altii nu. La schimbarea benzii la fel. Nu vad chiar rar motociclisti sau soferi care croseteaza de zici ca fac jaloanele in poligon pentru examen. 2 secunde esti pe stanga, 2 secunde esti pe dreapta. Daca mergi asa nu te astepta sa fii vazut. In trafic trebuie sa iei multe decizii, in diferite situatii. Fiecare ia deciziile cum crede de cuviinta, unele sunt bune, altele mai neinspirate, fie ca esti cu masina sau cu motorul, recapitulam unde esti mai expus?

 

Daca tu iti iei deciziile cum trebuie, eu cred ca nu ai probleme. Sansa sa dai peste un psihopat cred ca e aceeasi, fie ca scoate mitraliera in mall, sau la metrou, fie ca vrea sa intre cu masina in tine intentionat.

 

Ieri intr-o coloana tot facea o blonda cu un suv manevre sa imi faca loc, si era 3 masini mai in fata. In fiecare zi dau peste soferi politicosi. Stii vorba aia vrei respect, ofera respect.

Mai dau si peste soferi neatenti, dar pana acum "am avut noroc", sper sa am si in continuare.

 

Va urez si voua sa aveti parte de acelasi "noroc" pe care il am eu.

Editat de robert23mg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mergi prin Bucuresti, mergi incet si inevitabilul va fi mai usor de suportant si mai important nu va fi ultimul....

usor de zis, greu de facut pentru multi dintre noi

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth.

Este perfect adevarat . Daca nu isi iau una in mufa , sunt foarte atenti cu tine pana vine salvarea si politia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un alt topic a aparut o statistica din care reiese ca soferii romani sunt mai atenti cu motociclistii decat cei germani. A pleasant truth.

 

pe dracu ! poate noi soferii motociclisti, da, de asta sunt sigur, nu trebuie statistica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa intelegem ca el a fost prins intre masina si motor in accident? splina se rupe ea usor, dar rinichii, ficatul ceva mai greu

La cum arata ambele vehicule si ranile omului e cel mai plauzibil.

vad ca are senzori de viteza la roata, aia sunt doar pentru tc si nu are abs?

Nu cred ca exista mobre cu TC si fara ABS. Invers sigur da.

 

ca nu inteleg cum a pierdut controlul de a ajuns intre masina si motor

Stoppie la 1 metru de masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Giani a stat o bucata buna de timp la mine in zona.Il cunosteam din vedere si chiar am schimbat cateva vorbe ce-i drept in mediul online.Era un baiat de nota 10,mereu glumet si ajuta cu sfaturi pe oricine era mai posomorat.Tin minte si acum cand isi cumparase M5-ul facuse furori in oras fiind si ramanand singurul si la ora actuala.Ironia sortii face ca acum 2-3 ani a mai avut un accident si tot din vina altui conducator.Atunci insa a supravietuit,acum din pacate s-a intamplat inevabilul.Plus ca baiatul stia ce inseamna pasiunea pentru motoare si masini,avusese si un Cupra de 400+ cp, M5-ul care avea cam 740hp(tunat la G-Power),un Pathfinder preparat de off road,deci era cunoscator,nu ca altii care isi cumpara masini adauga o evacuare si nici macar nu stiu din ce este compus un motor.

Din pacate la noi infrastructura este foarte inapoiata pentru a putea circula cu motoare + soferi care nu au asimilat termenul de "prioritate".Curios este ca nu s-a mai auzit nimic de acel sofer care a provocat tragedia.Oricum,pacat de tineretea lui si de copilul ce urmeaza sa se nasca ca nu isi va cunoaste tatal :( Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Giani.

Editat de motospeed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stoppie la 1m de masina poate parea ceva stupid dar nu e. Reactia este de a trage de frana la max, iar daca nu ai abs faci stoppie. Din pacate am fost martorul unui accident similar, cu deznodamant "fericit" daca pot sa spun asa, in sensul ca motociclistul, chiar daca s-a suit pe masina si motorul peste spatele lui, a suferit rani care l-au tinut in spital "doar" 3 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sincer nici acum nu am inteles cum s-a intamplat accidentul asta....ba ca l-a acrosat aia cu masina si motorul s-a intors izbind masina,ba ca a franat prea tare si s-a dat cu motorul peste cap,ori s-a dezechilibrat si s-a izbit cu trupul de portiera masinii ori a sarit peste masina?!La tv nu am inteles prea bine iar aici in oras nu cunosc pe cineva sa fi fost acolo.Oricum imaginea din ziua inmormantarii a fost mai mult decat devastatoare,sunetul motoarelor turate,M5-ul lui exact in spatele masinii mortuare.

Sa speram ca vor fi din ce in ce mai putine aceste tragedii si ca soferii de autoturisme vor fi mai atenti.In zona aceea parca a mai fost un accident acum ceva timp.

Sunt curios daca soferul vinovat va fi sanctionat,ca sunt destule cazuri care au luat cu suspendare.

Editat de motospeed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Giani a stat o bucata buna de timp la mine in zona.Il cunosteam din vedere si chiar am schimbat cateva vorbe ce-i drept in mediul online.Era un baiat de nota 10,mereu glumet si ajuta cu sfaturi pe oricine era mai posomorat.Tin minte si acum cand isi cumparase M5-ul facuse furori in oras fiind si ramanand singurul si la ora actuala.Ironia sortii face ca acum 2-3 ani a mai avut un accident si tot din vina altui conducator.Atunci insa a supravietuit,acum din pacate s-a intamplat inevabilul.Plus ca baiatul stia ce inseamna pasiunea pentru motoare si masini,avusese si un Cupra de 400+ cp, M5-ul care avea cam 740hp(tunat la G-Power),un Pathfinder preparat de off road,deci era cunoscator,nu ca altii care isi cumpara masini adauga o evacuare si nici macar nu stiu din ce este compus un motor.

Din pacate la noi infrastructura este foarte inapoiata pentru a putea circula cu motoare + soferi care nu au asimilat termenul de "prioritate".Curios este ca nu s-a mai auzit nimic de acel sofer care a provocat tragedia.Oricum,pacat de tineretea lui si de copilul ce urmeaza sa se nasca ca nu isi va cunoaste tatal :( Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe Giani.

Omul nostru nu avea instinct de conservare, Faptul ca nu a invatat mai nimic din primul incident in care el "nu a fost de vina", ci celalat sofer, spune cam totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu a fost de vina.Stirea aparuse in ziar,el merge pe sosea cu prioritate si i-a iesit unu in fata si nu a avut cum sa il evite,zona fiind destul de intunecata cu stradute amplasate total aiurea.Ideea e ca poti tu sa conduci bine daca vine unu care nu stie ce inseamna prioritate si te izbeste.Daca ar fi sanctiuni mai dure,ar fi cu totul altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, treaba cu prioritatea este cam irelevanta. Daca tot esti brailean....Azi statea la semafor si asteptam sa se faca verde, incadrat pentru a face stanga pe scolilor, iar in spatele meu se afla o dacia papuc de politie alba si fiind incadrat gresit s-a gandit ca marimea lui de scuter ii permite sa se strecoare intre mine si masinile care mergeau inainte regulamentar, in consecinta mi-a luat tot bratul drept cu oglinda si i-am "atins" si eu masina cu piciorul si pumnul(eram primul la semofor OPRIT). A coborat nenea suparat ca am dat in masina de politie(sincer nici nu stiam ce numere are), alti soferi au sarit in ajutorul meu(verbal) si eu l-am rugat sa mergem la "unspe" trepte sa depun o plangere....s-a urcat in masina si a fugit. Asa ca....politie....prioritate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu a fost de vina.Stirea aparuse in ziar,el merge pe sosea cu prioritate si i-a iesit unu in fata si nu a avut cum sa il evite,zona fiind destul de intunecata cu stradute amplasate total aiurea.Ideea e ca poti tu sa conduci bine daca vine unu care nu stie ce inseamna prioritate si te izbeste.Daca ar fi sanctiuni mai dure,ar fi cu totul altceva.

Se vede ca si tu esti 110% viitoare carne de tun. Mori cu dreptatea in brate.

Cind scapi dintr-un accident care ar fi putut sa-ti fie fatal, iti pui imediat intrebarea daca data viitoare mai ai noroc si scapi. Bine, daca ai impresia ca nu o sa ti se mai intimple inca o data.. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

JAGi-vrei sa spui ca ar fi mai bine sa nu respectam regulamentele de circulatie sau mai exact ce vrei sa subliniezi cu "Se vede ca si tu esti 110% viitoare carne de tun. Mori cu dreptatea in brate."?

Aici vorbim de moartea unui om,care a avut acest tragic sfarsit din cauza altcuiva.Primul caz,a fost identic doar ca atunci era cu masina si a scapat,iar in al doilea daca a avut nesansa ca acel sofer sa nu ii acorde prioritate a cui e vina?
Editat de motospeed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteaza in localitate, mai ales in Bucuresti, este de 50km/h. Cine o ignora si merge mai repede presupunind ca toti participantii la trafic il vor vedea si i vor acorda prioritate, isi asuma riscul.

 

Presupunind ca soferul autor al accidentului este condamnat la 25 ani de inchisoare , motociclistul tot mort ramine, nimeni nu l mai aduce inapoi. Tu ce preferi? Sa mori nevinovat sau sa traiesti mergind mai incet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal respect regulile de circulatie,asa ca nu vad de ce as ajunge vreodata carne de tun cum spuneai tu.Lasand asta la o parte,ai perfecta dreptate,orice viteza are un risc,mai ales alea formate din 3 cifre.Eu prefer varianta a 2-a.Oricum cum ai zis si tu pe motociclist nu il mai aduce nimeni inapoi din pacate,iar acel sofer probabil va primi cu suspendare.Cat despre Bucuresti,nu am condus niciodata acolo in oras,dar de fiecare data cand am fost era ultra aglomerat,care mai de care mai grabit sa ajunga mai repede acasa.

Acum fiecare conduce cum crede el ca e mai bine,dar totusi e aiurea sa sfarsesti asa din cauza altcuiva,asta era defapt ideea,insa nu strica niciodata sa fim precauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal respect regulile de circulatie,asa ca nu vad de ce as ajunge vreodata carne de tun cum spuneai tu.

 

fix d'asta esti carne de tun, ce ai scris mai sus reflecta conceptia ta despre trafic. cat timp tu CREZI ca nu vei patii nimic daca respecti toate regulile esti doar carne de tun cum zice Jagi.

 

am vazut live 2 accidente moto in care motociclistul avea prioritate , in schimb nu avea vizibilitate, nu avea viteza adaptata situatiei, nu avea control suficient al motocicletei ...

 

un accident presupune neatentie si lipsa de skill a cel putin unei persoane, pe motocicleta daca esti persoana aia n-ai zile multe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...