Sari la conținut

Review Kawasaki J300


RuInCV
 Share

Postări Recomandate

La 14.08.2018 la 19:26, pierrotlefou a spus:

Intervin, deoarece am si eu unul. Cred ca e unul din cele 3 vandute, insa in 2014... Eu l-am recuperat acum 2 saptamani, cu doar 186 km. Garantati!

Este al treilea scuter, al doilea maxiscuter. Are un comportament exceptional si sunt foarte multumit.

Deja i-am dublat kilometrajul, revin in curand cu povesti.

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

ai spus ca : "revin in curand cu povesti."

...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am  spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace!

sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut.....

Editat de Maximo74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Maximo74 a spus:

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

ai spus ca : "revin in curand cu povesti."

...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am  spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace!

sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut.....

 

E randul meu sa-mi fac mea culpa. Si-mi retrag remarcile.


Ca sa nu fie "povesti":

- intre 2 schimburi de ulei am facut 4600km, folosindu-l zilnic (mai putin in week-end cand utilizez motocicleta)
- am schimbat uleiul si filtrul (lichidele le-am schimbat anul trecut)

- a trebuit sa schimb bateria deoarece are alarma cam sensibila, iar dupa un weekend cu vant si declansare permanenta m-am trezit ca "nu mai aveam cu ce" -> dupa schimb, nu mai folosesc alarma decat in situatii speciale
- l-am folosit in toate conditiile, chiar si iarna (cu singura conditie sa nu fie zapada si polei)

- folosind husa (si mai nou am achizitionat o husa pentru sa) l-am protejat de intemperii -> la nivelul tunelului central apar urme de folosire, ca tot trebuie sa iti treci pantofii peste el
- recomand o husa speciala de iarna (eu am achizitionat o Tucano Urbano, cea facuta pentru acest model) pentru a putea fi folosit pe vreme rece, mansoane incalzite (am luat modelul premium de la Oxford), parbrizul maxi (am optiunea Givi, care protejeaza mainile) si un top case (cel original Kawasaki e aratos si destul de mare, cred ca este Kappa, as fi preferat Givi)

- al meu a venit cu toate optiunile (parbriz maxi, top case, suport demontabil de GPS, versiune SE), pretul lui initial a fost pe masura (noroc ca eu l-am luat SH cu doar 186km dupa 4 ani de folosire)

- ar fi bune si niste pneuri de iarna, inca ezit

- spatiul de depozitare de sub sa e OK, insa daca mai sunt de pastrat si alte lucruri (husa de scuter, carpa, eu mai am si o husa de protectie de ploaie pentru vara etc.) nu prea mai exista loc sub sa -> pentru o casca serioasa e mai bine un Top Case 

 

Chiar daca are la baza un Kymco, NU este Kymco: motorul a fost revazut in profunzime, calitatea fabricatiei este peste (are de pilda furtunuri metalice), iar piesele nu prea sunt compatibile (eventual filtrul de aer).

 

Puncte pozitive:

- tinuta de drum, confort, reprize in oras, super sigur chiar si in commuting (mi se intampla sa folosesc A3)

- fiabilitate, calitatea fabricatiei, ambele manete reglabile

- franeaza foarte bine, ABS-ul m-a ajutat in multe situatii, se simte cum lucreaza

- pana la urma rotile de 14" pe fata/13" pe spate sunt un compromis bun pentru infrastructura din Bucuresti

 

Puncte de ameliorat:

- la demaraj din scurt se mai aude cum caraie transmisia -> cred ca o sa ii schimb rolele si cureaua de transmisie, as vrea sa-l fac mai sport

- pneurile originale nu sunt cele mai reusite, sunt destul de rigide -> oricum au deja 4 ani, la anul trebuie sa le schimb

- consumul poate surprinde: cel mai redus a fost 4,3%, cel mai ridicat 5,8% -> depinde foarte mult de stilul de condus si de trafic

- parbrizul maxi e foarte OK pe timp de iarna (protejeaza bine de frig) insa se murdareste rapid, in timp se matuieste, iar vara mentine caldura ridicata la nivelul manetelor

- intretinerea poate fi facuta "in spatele blocului" pentru cine se pricepe, insa demontarea carcasei este fastidioasa (desi sistemul de declipsare e inteligent) -> intretinerea in service-ul distribuitorului e piperata (comparativ cu una de masina),  totusi service-ul autorizat mi-a permis sa beneficiez de un recall pentru partea de gestionare a motorului

 

Cam atat.

 

Weekend placut.

La punctele pozitive mai adaug:

- desi pare masiv (si este suficient de greu, 197kg) se strecoara foarte usor printre benzi

- poate escalada trotuare inalte (sasiul permite) si stie sa ia virajele in mod sportiv (se poate inclina mult, fara risc de a atinge cu lateralele)

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍 asa da,merci!

aveam in gand sa mi iau motocicleta noua dar nu prea m-ar aranja foarte mult,as fi folosit-o doar in ture lungi...asa cu maxi fac si oras si ture ceva mai lungi sau chiar lungi,acum depinde de atelajul la care am sa ma  hotarasc in final,inca sunt in cautari......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, einstein1984 a spus:

prea mici rotile pentru bucuresti. Sau depinde de traseu, ce linii d etramvai ai in cale. Iar 197 de kile la 300 cmc e .... mult. 

 

Eu cred ca tu ai o obsesie cu sinele de tramvai. In vreo 20.000 km facuti prin Bucuresti cu el nu am avut deloc probleme la trecerea peste ele. Evident ca trebuie sa casti ochii deoarece sunt portiuni (de exemplu bucata de Basarabia de la bd Chisinau pana la Republica) unde lipsa de intretinere a dus la niste santuri de niste zeci de cm ... acolo insa sunt atent inclusiv cand sunt pe Tiger (pe o ploaie am intrat in asa ceva si a dansat un pic fata).

 

Greutatea e ok, un Burg de 400 are 215 Kg de exemplu (ultima versiune). Eu tin minte ca in cartea mea parca scrie de 191 greutate, dar e posibil sa ma insel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

am cumparat in august un J300 model 2019  (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic.

Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc).

Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, pstefan a spus:

am cumparat in august un J300 model 2019  (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic.

Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc).

Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut)

Eu pot sa spun ca-l folosesc in (aproape) orice conditii. Nu am avut absolut nici o problema.
Simptomele tale indica mai repede o problema de baterie (nu l-ai folosit 3 saptamani...). Am avut si eu ceva asemanator, insa la mine a fost problema alarmei care a functionat o noapte intreaga.
Avand in vedere ca se raceste, sugerez sa-l pornesti & utilizezi zilnic. Daca problema persista, e nevoie sa treci pe la un mecanic.
Asteptam noutati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
La 06.10.2019 la 9:44, pierrotlefou a spus:

 

E randul meu sa-mi fac mea culpa. Si-mi retrag remarcile.


Ca sa nu fie "povesti":

- intre 2 schimburi de ulei am facut 4600km, folosindu-l zilnic (mai putin in week-end cand utilizez motocicleta)
- am schimbat uleiul si filtrul (lichidele le-am schimbat anul trecut)

- a trebuit sa schimb bateria deoarece are alarma cam sensibila, iar dupa un weekend cu vant si declansare permanenta m-am trezit ca "nu mai aveam cu ce" -> dupa schimb, nu mai folosesc alarma decat in situatii speciale
- l-am folosit in toate conditiile, chiar si iarna (cu singura conditie sa nu fie zapada si polei)

- folosind husa (si mai nou am achizitionat o husa pentru sa) l-am protejat de intemperii -> la nivelul tunelului central apar urme de folosire, ca tot trebuie sa iti treci pantofii peste el
- recomand o husa speciala de iarna (eu am achizitionat o Tucano Urbano, cea facuta pentru acest model) pentru a putea fi folosit pe vreme rece, mansoane incalzite (am luat modelul premium de la Oxford), parbrizul maxi (am optiunea Givi, care protejeaza mainile) si un top case (cel original Kawasaki e aratos si destul de mare, cred ca este Kappa, as fi preferat Givi)

- al meu a venit cu toate optiunile (parbriz maxi, top case, suport demontabil de GPS, versiune SE), pretul lui initial a fost pe masura (noroc ca eu l-am luat SH cu doar 186km dupa 4 ani de folosire)

- ar fi bune si niste pneuri de iarna, inca ezit

- spatiul de depozitare de sub sa e OK, insa daca mai sunt de pastrat si alte lucruri (husa de scuter, carpa, eu mai am si o husa de protectie de ploaie pentru vara etc.) nu prea mai exista loc sub sa -> pentru o casca serioasa e mai bine un Top Case 

 

Chiar daca are la baza un Kymco, NU este Kymco: motorul a fost revazut in profunzime, calitatea fabricatiei este peste (are de pilda furtunuri metalice), iar piesele nu prea sunt compatibile (eventual filtrul de aer).

 

Puncte pozitive:

- tinuta de drum, confort, reprize in oras, super sigur chiar si in commuting (mi se intampla sa folosesc A3)

- fiabilitate, calitatea fabricatiei, ambele manete reglabile

- franeaza foarte bine, ABS-ul m-a ajutat in multe situatii, se simte cum lucreaza

- pana la urma rotile de 14" pe fata/13" pe spate sunt un compromis bun pentru infrastructura din Bucuresti

 

Puncte de ameliorat:

- la demaraj din scurt se mai aude cum caraie transmisia -> cred ca o sa ii schimb rolele si cureaua de transmisie, as vrea sa-l fac mai sport

- pneurile originale nu sunt cele mai reusite, sunt destul de rigide -> oricum au deja 4 ani, la anul trebuie sa le schimb

- consumul poate surprinde: cel mai redus a fost 4,3%, cel mai ridicat 5,8% -> depinde foarte mult de stilul de condus si de trafic

- parbrizul maxi e foarte OK pe timp de iarna (protejeaza bine de frig) insa se murdareste rapid, in timp se matuieste, iar vara mentine caldura ridicata la nivelul manetelor

- intretinerea poate fi facuta "in spatele blocului" pentru cine se pricepe, insa demontarea carcasei este fastidioasa (desi sistemul de declipsare e inteligent) -> intretinerea in service-ul distribuitorului e piperata (comparativ cu una de masina),  totusi service-ul autorizat mi-a permis sa beneficiez de un recall pentru partea de gestionare a motorului

 

Cam atat.

 

Weekend placut.

La punctele pozitive mai adaug:

- desi pare masiv (si este suficient de greu, 197kg) se strecoara foarte usor printre benzi

- poate escalada trotuare inalte (sasiul permite) si stie sa ia virajele in mod sportiv (se poate inclina mult, fara risc de a atinge cu lateralele)

Revin cu o mini-recenzie, dupa ce azi am trecut borna celor 10000km. 


Scuter din iulie 2014, 1 singur proprietar, cumparat de mine in iulie 2018 cu doar 186km la bord (totul a putut fi probat), iar dupa 2,5 ani, am ajuns la 10000km. Daca nu era nebunia cu COVID-ul, sigur i-as fi facut mai devreme.

Consumabile:
- schimb de ulei + filtrul aferent la inceput si apoi la fiecare an (4000km)
- revizia de 10000km (sau mai precis la 9800km) a fost facuta conform manualului, s-a mai schimbat filtrul de aer
- lichidele (frana + antigel) cica sunt inca in parametri, cred ca totusi am sa le schimb cand va trebui sa schimb rulmentul de jug (are un punct dur exact cand ghidonul este drept)
- cauciurile au fost schimbate in 2020 pentru care erau imbatranite (6 ani deja): am trecut de la Maxxis (venit din fabrica) la Michelin City Grip 2 
- bateria a fost schimbata acum 2 ani deoarece are alarma si intr-un week-end s-a declansat din cauza senzorilor de miscare (a fost vant puternic) si s-a descarcat; din acel moment, folosesc alarma punctual
- placutele de frana fata/spate au fost schimbate la 8400km

- intretinerea a fost facuta la United Motors

 

A trebuit sa ii reglez farurile (bateau foarte jos) si este de preferat sa o faceti doar daca va pricepeti. Eu am preferat sa ma duc la cei de la United Motors, care s-au chinuit putin fiindca trebuie demontate parbrizul si carena fata.


Desi a venit bine echipata (top case, parbriz Givi integral), am mai facut urmatoarele investitii:

- mansoane incalzite de la Oxford

- bila de fixare de la Ram-Mount, folosita pentru a utiliza suportul de telefon (am una la fel pe motocicleta)

- husa de iarna Termoscud de la Tucano Urbano (https://www.tucanourbano.com/en/pp/termoscud-black-r169-65951)
- husa de vara pentru sa de la Tucano Urbano (https://www.tucanourbano.com/en/pp/accessories-black-326-65644)

- husa de scuter, prima - Oxford Aquatex - s-a desirat (a imbatranit din cauza soarelui), acum folosesc un Oxford Rainex, singurul dezavantaj este faptul ca e greu de impachetat si ocupa ceva spatiu sub sa

 

Avand in vedere ca in afara reviziilor, singurele griji au fost benzina si verificarea presiunii la pneuri, nu pot decat sa ma declar EXTREM DE MULTUMIT!
 

10000 km.jpg

10000 km p2.jpg

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...