Sari la conținut

f3 cu caracter


Taz Asg
 Share

Postări Recomandate

Hello,

 

honda cbr 600 f3. cand vrea sa porneasca porneste fara probleme. Cheie in contact,, soc tras, demaror.. vrum... dupa 5 sec soc la jumatate. dupa 40 sec soc la minus mers fara probleme. porniri ulterioare fara probleme.

 

cand are draci... in aceleasi conditii nu vrea sa porneasca,, uda bujii. dupa ore de bujii curatate,, frecate, descantate.. iara porneste usor... si o tine pana la urmatoarea tura de draci. T

 

tinand cont de faptul ca o apuca o data pe luna....o fi adevarat??

 

 

bujii noi, filtru original,, carburi curate si sincronizate...

 

 

 

idei??

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii dai putin la automat si nu o ia, incearca sa ii iei contactul si sa il pui din nou asta pana sa se ude bujiile :), asa patesc eu uneori nici nu mi-am batut capul sa vad care e problema, ii iau contactul il pun din nou si porneste la sfert.

 

Si la a mea rareori se intampla, acuma nu stiu daca o data pe luna sau la mai mult timp :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat cdi, schimbat releu pompa schimbat toti dracii. compresie buna,, scanteie solida... benzin cat cuprine

cand nu vrea nu vrea. de la ce nu vrea ... nu stiu


» Post actualizat in 12 Sep 2015 19:53

o sa incerc faza cu contactul... tre sa tin cont de ceva anume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto meu o ia la sfert de fiecare data, daca invarte de 2-3ori si nu o ia ii fac faza cu contactul, la mine merge de fiecare data, nu stiu motivul si nici nu il caut inca deoarece nu e deranjant.

 

Cum mi-am dat seama? eram departe de casa si nu a vrut sa porneasca dar tot asa i-am dat scurt si nu a luat-o, i-am luat contactul l-am pus inapoi si a pornit sfert, mentionez ca becurile se aprind normal nu vad nici o anomalie si se intampla foarte rar chestia. Eu o opresc doar din contact nu folosesc kill switch-ul deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto meu o ia la sfert de fiecare data, daca invarte de 2-3ori si nu o ia ii fac faza cu contactul, la mine merge de fiecare data, nu stiu motivul si nici nu il caut inca deoarece nu e deranjant.

 

Cum mi-am dat seama? eram departe de casa si nu a vrut sa porneasca dar tot asa i-am dat scurt si nu a luat-o, i-am luat contactul l-am pus inapoi si a pornit sfert, mentionez ca becurile se aprind normal nu vad nici o anomalie si se intampla foarte rar chestia. Eu o opresc doar din contact nu folosesc kill switch-ul deloc.

hmmm de incercat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu dacă asta ar putea fi problema la F3, dar la Hornet am avut următoarele probleme de ”caracter” cu carburatorul:

1. Șocul acționează patru tije, care sunt trase de niște ”limbi”. Acele tije au două diametre, mai mare și mai mic, câteodată la mine cilindrul cel mai din dreapta agăța diametrul mic în loc de cel mare, astfel un carburator este mai ”închis”, acel cilindru se îneacă primul, începe să meargă în trei cilindri după care cedează următorul nealimentat egal.

 

Touși asta nu se întâmpla mereu, am mai avut și următoarea problemă

2. La retragere șocului, din cauza faptului că mecanismul nu era cu_rățat și rămânea agățat de fapt tot mecanismul de șoc, și motorul era sufocat.

 

Atașez o poză, regiunea de interes e cea roșie, elementele la care am avut probleme sunt cele încercuite cu galben.

post-56821-0-25457800-1442140361_thumb.jpg

 

 

La Hornet, fiind naked și cadru back-bone, se văd detallile astea fără probleme, la F3, fiind rama twin beam, s-ar putea să nu vezi exact.

 

Cel mai simplu, rapid și ieftin pentru tine este să o duci la un mecanic bun care să îi facă o cu_rățare completă de carburator cu sincronizarea aferentă. Îl recomand pe TNG, care cred că poate să facă dezasamblarea și asamblarea unui carburator cu ochii închiși într-un timp în care alții de abia dau jos rezervorul de pe motocicletă. (dacă crede cineva că e reclamă, să dea report, eu doar zic din propria experiență, nu am vreun profit din asta).

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu o ia din prima scurt, incearca sa scoti socul, deschizi acceleratia la maximum si ii dai asa la automat. Asta ar trebui sa iti aeriseasca putin camerele de ardere, iar daca bujiile nu au apucat sa se ude ai sanse sa porneasca asa.

 

Ma mai gandesc (desi nu sunt de specialitate) ca poate o supapa de admisie nu iti inchide complet si se scurge carburant in timpul stationarii in motor.

 

P.S. una din motivele pentru care Hondele nu sunt apreciate, este ca nu au "personalitate". Adica pornesc si merg ceas dupa voia stapanului si nu cand vor ele.

A ta nu poate face exceptie de la regula ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci nu ar ineca tot timpul?? de ce face asa doar din cand in cand?

 

Depinde, anumite conditii specifice sau cumul de factori pot aparea ... doar "din cand in cand". Nu vreau sa te simti jignit, dar ai mai avut motor pe carburatie inainte? Pe asta de cat timp il ai si... cand ai verificat ultima data jocul supapelor si nivelul din carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara ..

 

cum adica jocul supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara ..

Asta era la Dacia 1300 :P

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara ..

Vezi exact in manualul mobrei cum se face nivelul. Sau vezi daca se 'pupa' cu ce am gasit aici: 13.7 mm. Plutitorul inchide cuiul, dar nu apasa pe 'tamburusul' lui incat sa il comprime.

 

2010-05-24_001607_floatlevel3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe carburatie pai nu... tot ce am legatura cu motoarele e carburatorul de la masina... si stiu de la un nene ca daca tin carburatorul vertical,, cuiul tre sa inchida daca intre plutitor si carburator intra o tigara ..

 

cum adica jocul supapelor?

 

Probabil motorul nu are nimic in afara de uzura normala varstei si rulajului... doar il ineci tu "din cand in cand"?

 

Cateva "reguli" de evitare a "inecarii" la pornirea motoarelor cu carburatoare vacumatice:

- Socul se foloseste doar la prima pornire din zi, numai la temperaturi scazute si fara actionarea manetei de acceleratie.

- La temperaturi ridicate nu este nevoie si nici nu se recomanda folosirea socului, chiar si la prima pornire din zi.

- Socul se foloseste cat mai putin timp cu putinta, evitandu-se incalzirea motorului pe loc.

- Re-pornirea motorului la timp relativ scurt dupa oprire (motor fierbinte) se face cu deschiderea usoara a clapetei de acceleratie (datorita caldurii benzina din carburatoare se evapora iar vaporii ajung in cutia filtrului de aer; clapeta de acceleratie controleaza de fapt aerul)

- Pentru o pornire usoara in orice conditii este nevoie ca filtrul de aer sa fie curat, bujiile in stare buna si sa nu existe probleme electrice pe traseu bobine, fise, pipe (rezistentele interne), etc...

 

Jocul supapelor este distanta la rece dintre coada supapei si lobul axei cu came, lipsa acestuia avand mai multe efecte, printre care si pornirea greoaie in anumite conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...