Jump to content
Sign in to follow this  
B.B.

14. Gran Premio Movistar de AragĂłn

Recommended Posts

ce mai conteaza numarul de victorii? Hayden cu 2 victorii in sezon a luat titlul, Umberto M a luat 2 titluri cu 6 victorii in cariere....

dpmdv absolut deloc! eu consider ca numarul de victorii e ca la fotbal ca ai avut 4 bare si 20 de cornere si 2 penaltyuri, dar daca nu ai bagat-o in poarta, tot degeaba, daca ailalti la singura lor ocazie au inscris!

aste ramane in arhive. scorul. punctele. nr de titluri.

Rossi are 100+ victorii in cariera, nu mai trebuie sa demonstreze la nimeni nimic

pentru arhive ar da bine titlul nr 8 la grupa mare.... eu personal consider ca merita sa fie egalul lui Agostini

restul e poveste :)

 

 

Pe vremuri ( pana prin 77), sistemele de punctaj nu luau in considerare cele mai proaste rezultate tocmai ca sa nu penalizeze drastic situatiile in care trageai tare si cadeai.

» Post actualizat in 29 Sep 2015 14:38

Referitor la cauciucuri, chiar daca nu sunt relevanti timpii (nici nu sunt publici), comportamentul lor ar fi mai mult decat relevant.

 

Mda - mai toata lumea se tavaleste cu Michelinurile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri ( pana prin 77), sistemele de punctaj nu luau in considerare cele mai proaste rezultate tocmai ca sa nu penalizeze drastic situatiile in care trageai tare si cadeai.

 

Ca la sarituri cu schiurile, cea mai mica si cea mai mare nota se elimina si se face media din restul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trolek:

daca va amintiti, in MotoGP si F1 de la inceputuri, pana undeva prin anii 80 nu se luau in considerare toate rezultatele, una doua curse nu se puneau la socoteala. deci fiecare pilot sacapa de un DNF sau o clasare proasta....

in F1 chiar au fost 2 cazuri pe tema sata ca pilotul X a luat titlul, dar dupa celalalt sistem de puncte, ar fi iesit pilotul Y !

 

dar s-au gandit oamenii aia ca ar fi mai spectaculos asa, cu toate rezultatele :)

 

si mie mi se pare corect sa conteze toata perioada, toate rezultatele, ca si in campionatul de fotbal, degeaba ai mai multe victorii, daca ai si multe infrangeri....

dpmdv constanta conteaza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc poate ca da ca-i nebun.

Pe Lorenzo as vrea sa-l vad intr-o cursa de-asta intre Crutchlow si Aleix Espargaro :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc poate ca da ca-i nebun.

Pe Lorenzo as vrea sa-l vad intr-o cursa de-asta intre Crutchlow si Aleix Espargaro :eek:

Lorenzo abia se taraie pe asfalt ud, daramite in asemenea conditii. As paria pe MM si pe Rossi, pe un astfel de circuit... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cartile se tot amesteca, dar careul de asi ramane acelasi - echipele factory de la Hnoda si Yamaha.

Poate se strecoara si ducaty acolo cumva..

Sau suzuki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu sustin un singur criteriu de departajare, ci doar primatul unuia asupra celuilalt. Citeste cu atentie primele mele posturi din discutia asta si ai sa vezi nuantele.

nu ne intelegem.... "sa sa revizuiasca primesc, dar sa nu se schimbe nimic... decat prin partile esentiale..."

 

sitemul actual, puncteaza performanta fiecarui rider/echipa in functie de evolutia in cursa (puncte in functie de clasament la final cursa cu risc de ZERO puncte pentru DNF), si suma punctajului pe 18 etape desemneaza invingatorul in campionat....

 

cum puii mei sa te raportezi la numarul de victorii si in caz de egalitate la numarul de puncte?

 

studiu de caz pe baza celor propuse de tine: unul castiga 6 curse din 18 si restul sezonului pleaca prin boschetii de pe marginea circuitului, iar altul ia podiumuri, maxim 4 victorii, dar este acolo in fiecare cursa din sezon... cum s-ar spune: o suge prostu care alearga si termina fiecare cursa cu rezultate mai bune...

» Post actualizat in 30 Sep 2015 06:45

Pe vremuri ( pana prin 77), sistemele de punctaj nu luau in considerare cele mai proaste rezultate tocmai ca sa nu penalizeze drastic situatiile in care trageai tare si cadeai.

» Post actualizat in 29 Sep 2015 14:38

 

Mda - mai toata lumea se tavaleste cu Michelinurile :)

 

 

Ca la sarituri cu schiurile, cea mai mica si cea mai mare nota se elimina si se face media din restul :)

 

:10: adica este punctata consecventa nu performantele/rateurile ocazionale.... punem si noi punctul pe i...

 

in cazul acesta, pe 2015, laurat este 46 ( si eventual 26) nu 99 & 93

Edited by florinelu07

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ne intelegem.... "sa sa revizuiasca primesc, dar sa nu se schimbe nimic... decat prin partile esentiale..."

 

sitemul actual, puncteaza performanta fiecarui rider/echipa in functie de evolutia in cursa (puncte in functie de clasament la final cursa cu risc de ZERO puncte pentru DNF), si suma punctajului pe 18 etape desemneaza invingatorul in campionat....

 

cum puii mei sa te raportezi la numarul de victorii si in caz de egalitate la numarul de puncte?

 

studiu de caz pe baza celor propuse de tine: unul castiga 6 curse din 18 si restul sezonului pleaca prin boschetii de pe marginea circuitului, iar altul ia podiumuri, maxim 4 victorii, dar este acolo in fiecare cursa din sezon... cum s-ar spune: o suge prostu care alearga si termina fiecare cursa cu rezultate mai bune...

» Post actualizat in 30 Sep 2015 06:45

 

 

 

:10: adica este punctata consecventa nu performantele/rateurile ocazionale.... punem si noi punctul pe i...

 

in cazul acesta, pe 2015, laurat este 46 ( si eventual 26) nu 99 & 93

Fratioare, las-o asa, ca nu am timp sa ma contrazic cu tine. Cine a avut de inteles, ce am vrut sa spun, a inteles..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratioare, las-o asa, ca nu am timp sa ma contrazic cu tine. Cine a avut de inteles, ce am vrut sa spun, a inteles..

 

pai exemplifica ce vrei sa zici? eu nu te contrazic ci iti spun ca nu are sens ce zici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:10: adica este punctata consecventa nu performantele/rateurile ocazionale.... punem si noi punctul pe i...

 

in cazul acesta, pe 2015, laurat este 46 ( si eventual 26) nu 99 & 93

 

 

» Post actualizat in 30 Sep 2015 09:49

Ca la sarituri cu schiurile, cea mai mica si cea mai mare nota se elimina si se face media din restul :)

 

Nu, n-a(t)i inteles ( previzibil, de altfel ) :D Nu se luau in considerare doar cele mai proaste rezultate ( in principiu abandonurile ). Ideea era chiar asta, sa nu mearga lumea la caldurica, de frica ca o sa pice si pierde campionatul. Nu ma refer aici la Rossi in ultima cursa, acolo chiar a tras 110 %

Edited by Trolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cazut Marquez.................................... cu bicicleta.

 

While out training with brother Alex Marquez on their bicycles on Tuesday, Marc Marquez suffered a fall resulting in a broken fifth metacarpal on his left hand. The Repsol Honda rider immediately went for surgery with Dr. Xavier Mir in Barcelona. The operation was successful and Marquez will fly to the Japan for the Motul Grand Prix of Japan as scheduled. He will undergo further checks in the build up to the race,

Dr Mir: “We have operated on Marc Marquez to treat a torsion fracture of the fifth metacarpal of his left hand. The surgery consisted of a reduction and internal fixation of the bone, through screws for compression and a neutralising titanium plate with six holes. After the insertion, the soft tissue has been closed up and we have placed a protective bandage around the finger, supporting it with the adjacent finger. Marc will remain in hospital for 24 hours, and in 48 hours will begin functional rehabilitation.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

» Post actualizat in 30 Sep 2015 09:49

 

Nu, n-a(t)i inteles ( previzibil, de altfel ) :D Nu se luau in considerare doar cele mai proaste rezultate ( in principiu abandonurile ). Ideea era chiar asta, sa nu mearga lumea la caldurica, de frica ca o sa pice si pierde campionatul. Nu ma refer aici la Rossi in ultima cursa, acolo chiar a tras 110 %

pai eu ce am zis? daca elimini extremele "consolidezi" media rezultatelor ramase (clopotul lui Gauss)

 

principiul se aplica si la scoala, facultate, viata de zi cu zi, motociclism.ro.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cunostintele mele subrede de anatomie cred ca si-a rupt un os "din palma". Nu-l opreste pe drac atata lucru, vine la Motegi sigur :)

 

@Trolek - m-am prins dar faceam doar misto. Treaba asta merge la sporturile cu arbitraj subiectiv: gimnastica, sarituri la bazin, etc. La curse e aritmetica: timpi si puncte acordate in functie de asta. Se mai intampla si situatii ciudate gen 2006 dar atat de rar incat sunt doar niste exceptii. Ce se poate face este sa se premieze victoria mai mult, adica diferente mai mari intre victorie si locul 2.

 

S-au scris romane pe tema asta in formula1 pe vremea cand rupea tot Schumi. Nu uita ca din cauza lui au revizuit punctajul astfel incat diferenta dintre victorie si loc doi sa fie minima :)

Edited by stokerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

la nascar cred ca se dadeau puncte si pentru tururi conduse..asta intra si ea la constanta oarecum. Bine, la aia cursele sunt luuungi si nu e ca la moto gp sa ai 1 sau 2 insi care sa conduca, acolo mai multi au sansa asta,cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la nascar cred ca se dadeau puncte si pentru tururi conduse..asta intra si ea la constanta oarecum. Bine, la aia cursele sunt luuungi si nu e ca la moto gp sa ai 1 sau 2 insi care sa conduca, acolo mai multi au sansa asta,cred.

si in Indy..

cele mai multe ture conduse, pole position, cel mai rapid tur...

cate 1 pct pt fiecare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bun articolul ca de obicei. Interesant ca mosu' are mai multe fastest lap'uri ca rechinul deocamdata.

Si ideea cu benzina pe care am auzit-o si in comentariul de la bt sport duminica: rossi "consuma" mai multa benzina si mobrei ii lipsesc poate cativa cp, mai ales pe sfarsit de cursa. Asa poate se explica o parte din diferenta aparenta pe care o avea pedrosa la aragon.

Vom vedea, poate se intampla un miracol :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocazie cu care am aflat ca Rossi isi seteaza suspensiile mai tare si de aia in caz de "lupta" se tine mai bine :) pe cand Lorenzo trebuie sa 'curga' pe circuit cu suspensii mai moi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

articol foarte curat si placut de citit, cu informatii din garaj, nu numai de suprafata.

 

O sa avem dupa wkndul acesta 3 saptamani de motogp intensiv!

:drums:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...