Sari la conținut

Enduro 4T usor - clasa hobby


costinell
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am avut un DRZ400, l-am dat si caut ceva mai usor...

- 4T

- cit mai usor, ca nu sunt prea impozant - 1.68m / 78kg

- buget 2500 euro

Nu imi place sa surubaresc, deci de preferat sa nu fie una care stai cu mina in ea mereu (indiferent ce superperformanta ar fi) - ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure

 

Ce variante am?

- am un priten cu o Beta400RR 2007 care a tras de ea in draci si nu are nimic (motor ktm400)

- alta varianta?

- freewind 350? (cam scump)

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

KTM 525 greutate wet 118kg

Yamaha wr450f greutate wet 122kg

Husaberg FE390 114kg

KTM 300 EXC 106kg

Daca vrei in 4 timpi cred ca mai jos de 118kg cum are ktm 525 nu o sa gasesti , husaberg-urile mai mari de 500 sunt in 4 timpi si au in jur de 120 kg dar sunt si scumpe ! Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce oferta prinzi . De exemplu daca as gasi pe la cineva un enduro/cross nefolosit de cativa ani , ruginit , i-as oferi o suma de bani care mi-ar conveni si as face afacerea.Acum depinde daca ai timp sa repari la ele. Am auzit ca si chinezariile sunt bune , eu personal am avut un scuter chinezesc baotian , am facut 4000 km cu el , nu am schimbat decat cureaua si uleiul , nu s-a stricat nimic , l-am vandut si cumparatorul si acum merge cu el fara probleme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt bune, daca le pui cosulet pe portbagaj si te duci la piata. La enduro iti trebuie o motocicleta dedicata.

Detaliaza putin, de ce da si de ce nu ?? dedicate enduro pin la urma sint toate, initiatorul topicului zicea de ceva clasa hobby.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, domnu' BICAOVI, nu iti mai da cu parerea unde nu e domeniul tau. Sa spui ca, din lista data de tine, Husaberg FE390 e in 2T arata exact cat de mult te pricepi. Plus sa dai exemple cu cat de bune sunt unele chinezarii, ca ai avut candva un scuter....

Cat despre discutiile interminabile chinezarii versus marci consacrate, exista sute de topicuri aici. Deci parerea mea este: LUATI NUMAI MARCI CONSACRATE.

E vorba de enduro, totusi, unde motocicleta nu merge numai la ralanti, in viteza a 3-a. Si diferenta dintre fier mort si otel sau duraluminiu se cam vede cand dai motorul de-a dura pe panta in jos.

 

La subiect:

Numai motociclete enduro, exclus cele de cross:

Yamaha WR250

KTM EXC 250F

Honda CRF250X

GasGas 250 (cel in 4T)

Husqvarna 250 TE sau 310 TE

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau atunci , nu stiam ca libera exprimare nu mai exista . Si vrei sa spui ca tu ai dat numai exemple in 4 timpi sus nu ? De ce sa plateasca omul 3000-4000 mii de euro pentru o partietoare de 2 jumate ? Cand la acelasi pret gaseste ktm 525 in 4 timpi si mai usor la greutate . Oricum nu o sa mai postez si imi pare rau daca te-am deranjat/ofensat ! Peace !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de libera exprimare, e vorba de faptul ca dai niste sfaturi fara sa te pricepi si cineva le ia de bune si crede ca tu chiar stii ce zici.

Iar in enduro, partaitoarea de 250 de care vorbestii are destula putere sa te duca pe orice traseu de hard enduro. Cele de 500+ sunt facute mai mult pentru rally-raid, cele de 250-300 sunt excelente pentru enduro. De ce? Pentru ca puterea nu lipseste. Iargreutatea la un 250 4T se invarte pe undeva pe la 110Kg. Si, daca te dai o zi intreaga cu un motor de 125Kg si a doua zi cu unul de 110Kg, o sa vezi diferenta.

 

 

P.S. Pretul e in functie de vechime. Un 250 din anul 2000 sigur se va invarti in jurul sumei de 1000-1500 euro, depinzand in ce stare este. Dar, cu cat e mai vechi, cu atat sunt mai mari sansele sa surubaresti mai mult la el ca sa mearga bine.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro nu am mers , doar pe camp putin , dar ktm-ul 525 ti-l ridic de spate fara probleme.

La enduro nu am mers , doar pe camp putin , dar ktm-ul 525 ti-l ridic de spate fara probleme.

hihihihihi

asta i chiar de ajutor pt omul asta care caută un enduro usor

» Post actualizat in 27 Sep 2015 10:35

Vezi ca ai lista mai sus făcută de colegul Mircea care este chiar de ajutor pt tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Una din cele mentionate de Mircea cu siguranta indeplineste cerintele - cost/greutate/intretinere

 

Din aprilie am un excf250-2003, exploatare in regim hobby dar fara menajamente.

Pana acum inafara de schimb de ulei/filtre, bujie, manete, intretinerea basic dupa fiecare iesire si alte maruntisuri nu am surubarit la ea.

115 kg cu rezervorul gol

Singurul ''minus'' din punctul meu de vedere - inatimea seii. Eu am tot 1.68, dar cu ceva exercitiu si/sau folosindu-ma de teren nu mai pune o problema atat de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The wet weight of a motorcycle includes, but is not limited to fuel, engine oil, coolant, brake fluid, and battery.

There is no global standardized way to test the wet weight of a motorcycle. In the EU, Council Directive 93/93/EEC specifies wet weight as "mass in running order", which includes all equipment normally fitted to a bike such as windscreen, tool kit and at least 90% of its fuel capacity.[12] Motorcycle manufacturers will rarely publish wet weight measurements and inconsistencies will almost always be found between different motorcycle press and media outlets. This is due to different testing techniques, differences in what is being included, and by the organization doing the testing omitting an explanation of how they weighed the motorcycle.

Depinde si de producator . Greutatea wet este cam masa toala cand motocicleta este pregatita de traseu cu un +/- la cantitatea benzinei din rezervor , din ce am citit si pe alte site-uri , marja de eroare poate sa fie intre 0 si 8 kg aproximativ .


» Post actualizat in 27 Sep 2015 13:56

Mi-am facut timp si am cautat ceva modele de mobre recomandate de domnul mircea.cazachevici si criteriile tale :

 

http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-wr-250-f-ID4bLrU.html#a7f638c922

http://olx.ro/oferta/ocazie-honda-crf-250-x-ID1EFKl.html#3604381226

http://olx.ro/oferta/husqvarna-te310-2009-sau-schimb-2t-ID3UkjV.html#09648e5828

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...