Sari la conținut

Enduro 4T usor - clasa hobby


costinell
 Share

Postări Recomandate

Imi pare rau atunci , nu stiam ca libera exprimare nu mai exista .

e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici.

lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva...

 

costinell, mai bine testeaza ceva inainte. caprele alea de enduro sunt destul de inalte si tu la 1.68...

 

"ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure"

nu sunt sigur ca am inteles bine afirmatia asta. ai uitat vreo virgula care schimba sensul ei?

ce inseamna ca te dai ca hobby? nu vrei concursuri si nici plimbari prin munti si padure? de ce mai vrei enduro atunci?!!?

 

bugetul dat de tine mi se pare cam mic si nu stiu ce motor in mintile lui gasesti in banii aia. iar de surubait, nu cred sa fie motor sa scapi.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici.

lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva...

Explica-mi si mie ce informatie falsa am oferit ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu ne mai certam aici

fiecare doreste probabil sa ofere informatii pe care le crede corecte si de ajutor, nu e nimeni rau intentionat

ideea este sa comparam si sa tragem concluziile corecte, nu are nimeni de pierdut, doar de invatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica-mi si mie ce informatie falsa am oferit ?

 

"+apriliacluj :P Parca ma descrii pe mine :D , sa stii ca am a1 de 2 luni , si sunt destul de multumit pe 125cmc ca incepator la categoria A1 , si o sa raman in continuare pana voi implini varsta necesara obtinerii permisului de categorie A , pe clasa 125cc . As fi vrut sa fi avut si eu un enduro sa alerg pe camp , dar sunt multumit si cu MTB-ul din garaj"

 

ai a1 de 2 luni si deja dai sfaturi si recomanzi motoare? nu-i cam devreme?

 

deci mai citeste odata

"

e forum public, da normal e sa vb cand ai ceva de spus sau ai habar de ce vorbesti. nu e cazul aici.

lasa oamenii cu experienta sa dea sfaturi. n-are sens sa prostim oamenii de cap aiurea. poate te crede careva..."

» Post actualizat in 27 Sep 2015 20:15

hai sa nu ne mai certam aici

fiecare doreste probabil sa ofere informatii pe care le crede corecte si de ajutor, nu e nimeni rau intentionat

ideea este sa comparam si sa tragem concluziile corecte, nu are nimeni de pierdut, doar de invatat

 

daca tu vrei sfaturi de la cineva care are a1 de 2 luni, be my guest.

si daca incepi cu comparatii si concluzii, nush zau, probabil vrei sa-ti iei motor pe la anu pe vremea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergeti la enduro si nu aveti nici o legatura cu fenomenul asta, de ce va bagati in discutii si va repeziti cu sfaturi? M-ati vazut pe mine comentand pe pagina vitezanelor, sau a chopper-istilor?

Ce naiba tot ii dati tare cu DR, DRZ, TTR... Ce intervale de revizie? Aici, la coltul enduristilor, uleiul se schimba la 2-3 iesiri, sau o zi de cursa. Daca ai 2 T stai cu bujia de schimb in buzunar. Suspensia fata servisata azi poate sa curga dupa 2 zile de enduro. Placutele de frana, daca pui originale, franeaza tare, dar se consuma in 2-3 iesiri.

La saracile in 2 T, la 100 ore schimbi pistonul. El saracul ar mai duce, dar il schimbi de frica.

La o tranta mai temeinica, se duce dracu un radiator de 200 Euro, o toba de 500-1000, capul ala de carbon de la Akrapovik se sparge si daca scapi motorul de pe cric.

Deci, important e sa mearga, nu ca ii schimbi uleiul o data pe an, si in rest completezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu mergeti la enduro si nu aveti nici o legatura cu fenomenul asta, de ce va bagati in discutii si va repeziti cu sfaturi? M-ati vazut pe mine comentand pe pagina vitezanelor, sau a chopper-istilor?

Ce naiba tot ii dati tare cu DR, DRZ, TTR... Ce intervale de revizie? Aici, la coltul enduristilor, uleiul se schimba la 2-3 iesiri, sau o zi de cursa. Daca ai 2 T stai cu bujia de schimb in buzunar. Suspensia fata servisata azi poate sa curga dupa 2 zile de enduro. Placutele de frana, daca pui originale, franeaza tare, dar se consuma in 2-3 iesiri.

La saracile in 2 T, la 100 ore schimbi pistonul. El saracul ar mai duce, dar il schimbi de frica.

La o tranta mai temeinica, se duce dracu un radiator de 200 Euro, o toba de 500-1000, capul ala de carbon de la Akrapovik se sparge si daca scapi motorul de pe cric.

Deci, important e sa mearga, nu ca ii schimbi uleiul o data pe an, si in rest completezi...

corect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este enduro usor, de forestiere, de facut naveta la tara. Sau maxim daca esti cabanier la Curmatura si vrei sa cobori in Zarnesti. Nu faci cu el ce fac baietii din pozele puse de tine.

 

PS Termenati cu notiunea de cross. Cross-ul e foarte specific, se practica numai pe piste special amenajate si se incepe de mic copil.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bikez.com si alte site-uri de profil isi iau informatiile de ici-colo, si nu sunt cele mai exacte. De exemplu, eu am inceput enduro cu un tanc de Husqvarna TE610, de care eram tare mandru ca pe bikez apare ca avand doar 117 kg. Deci cat un EXC 450, nu?

Mai incolo, punand mana pe diverse motoare, mi-am dat seama ca eu aveam un motor pe undeva pe la 125-130 kg.

De asemenea, daca te uiti la specificatiile unui Husaberg FE500/2000, vei fi uimit ca pe bikez.com iti apare ca avand 105 kg. Mai usor decat un 2T, nu?

Deci lasa site-ul ala ca are niste erori cat casa.

Si, daca te uiti la diversi enduristi de aici, de pe forum, vei vedea ca mai toti au inceput cu 4T si au ajuns la 2T.. Nu ar fi timpul sa te uiti si in ograda 2T-ului?

Ca poate pica ceva bun si nu o sa regreti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, cum am zis, in wend iesim la o plimbare cu un Beta300 2t, Scorpa 250 4T si Beta 350rr 4t

Ieri m-am urcat "la rece" pe Scorpa si Beta 350

Pareri: Scorpa foarte ca greutate (are 96kg la gol si se simtea ca e usoara), saua ok (are 84cm) ... Beta in schimb mi s-a parut pamint (se zice ca are 116 kg gol), saua parca e de lemn (saua are 94cm in carte dar mi se parea mult mai inalt probabil din cauza ca era tare saus si nu se lasa deloc cind stai pe ea - si lata, de fapt rigida ma simteam cracanat)

Vreau sa zic fara exagerare ca am avut impresia ca Beta 350rr era mai grea decat fostul DRZ400 (desi tehnic este imposibil)

Sa fie din cauza centrului de greutate (DRZ fiind lasat cel putin cu 10 cm mai jos decat Beta)?

 

Eu de obicei ma uit pe http://www.motorcyclespecs.co.za/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si site-ul asta e la fel, plin de erori. Te uiti la un Husaberg FE400 din 97, uau, 104Kg. FE501/2000, 109Kg. Isi iau informatiile de la unul la altl, iar daca e vreo eroare, o propaga de la un site la altul.

Vezi de cum simti fiecare motocicleta sub tine, ca aia e important, nu ce citesti pe ici si pe colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este enduro usor, de forestiere, de facut naveta la tara. Sau maxim daca esti cabanier la Curmatura si vrei sa cobori in Zarnesti. Nu faci cu el ce fac baietii din pozele puse de tine.

 

PS Termenati cu notiunea de cross. Cross-ul e foarte specific, se practica numai pe piste special amenajate si se incepe de mic copil.

230-ul de care zici, a fost fabricat cumva pt. Asia ?? ca nu prea am gasit de vinzare la noi si nici la nemti, as fi interesat si eu de unul. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@initiator: deci dupa 3 pagini, ceva concret, 4T, cu electromotor, mai bun si mai usor decat DRZ-400 ai gasit?

da, Scorpa T-ride 250.

Il pot ridica de spate cu o mina, ramine sa merg duminica ceva timp cu ea sa o vad si in teren

singura chestie este cu piesele (nu pt motor ca e wr250) dar m-am interesat de o codita ca e crapata acum si ... cam greu

am impresia ca Scorpa intre timp a fost preluat de Sherco (odata cu modelul T-ride 290 cred)

» Post actualizat in 09 Oct 2015 18:47

WR450 exista si in varianta cu intretinerea la nr de km cum este WR250R?

am vazut numai WR450F, care este la ore, nu?

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Mirciulica Cazaneci cam are dreptate...pt cross enduro adică forță, manevrabilitate cele mai ok motoare sunt de 250-300 cmc. Doar mărci consacrate fără chinezării și personal adaug fără mobre făcute de macaronari. Cât despre pasionații de 525 și motoare grele alea sunt bune de tură lungă, drumuri forestiere, mai un hop, o groapă...cîne vrea să facă motocros face cu un 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...