Sari la conținut

Enduro 4T usor - clasa hobby


costinell
 Share

Postări Recomandate

Cu Beta n am mers da aprilia sunt nașpa, cagiva la fel

 

Cagiva, Aprilia sunt enduro-touring. Aici vad ca se discuta de extrem-enduro, chiar daca hobby - mobra e cel putin la fel de abuzata. De ex aici Honda nu mai e Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu știu ce să zic...am călărit ambele modele ce i drept uzate rău și nu s au dovedit deloc rezistente. Cagiva chiar belicoasă. Veteranul meu e un Suzuki obosit rău dar la capitolul cadru- suspensii e warrior. Motoarele se duc...mai ales pe 2 timpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se duc repede,nu stiu cum de nu isi dau seama fabricantii si le mai fabrica....sa fim seriosi,teoriile astea s-au făcut pe seama alora' care băgau ulei de drujba in loc de cel recomandat,filtrul de aer...ce e ala?

» Post actualizat in 31 Jan 2016 19:16

Nah @Andrei ce tiapa ti-ai luat...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contest ce spui...2 timpi e pe consumabile, dar părerile sunt împărțite. Personal am hârbuit italienești și japoneze și e o mare diferența. Cât despre Beta să i facă concurență la ktm...cred ca doar Husaberg poate, chiar i ia și fatza. Se vede de fapt și la concursuri HB și KTM rulzz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husabergul cand a fost in floare a fost facut de ktm dar cei de la ktm vor monopolul si s-au gandit sa il închidă,au luat pe urma Husqvarna cu care face treaba buna,insa nu stiu cat timp ca o sa închidă si pe asta. O sa vedem noi anul asta cum va sta Beta. Ktm-ul e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna,majoritatea au ales ktm pt politica lor foarte buna ,cea a pieselor de schimb,asta nu inseamna ca e rea. Coca cola e peste tot dar asta nu inseamna ca e cea mai buna ci au avut o strategie de marketing foarte buna.

» Post actualizat in 31 Jan 2016 20:44

Se pare ca Jarvis merge la fel si pe Husaberq si pe Husqvarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Beta n am mers...

Beta la 350 cc au motorul de Suzi DR 350.

 

Salut

Am avut un DRZ400, l-am dat si caut ceva mai usor...

- 4T

- cit mai usor, ca nu sunt prea impozant - 1.68m / 78kg

- buget 2500 euro

Nu imi place sa surubaresc, deci de preferat sa nu fie una care stai cu mina in ea mereu (indiferent ce superperformanta ar fi) - ma dau ca hobby, nu ma intereseaza concursurile plimbari prin munti si padure

 

Ce variante am?

- am un priten cu o Beta400RR 2007 care a tras de ea in draci si nu are nimic (motor ktm400)

- alta varianta?

- freewind 350? (cam scump)

 

multam

Io mi-am luat un Suzuki DR 200 SE Djebel si am 1,68 m inaltime/81 kg.

 

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta e perfect pentru ce vroiam sa intreb si eu.

Am o Aprilia Pegaso 650, sunt total incepator si mi-am dat seama ca nu prea e de dat prin padure cu ea :-).

 

Deci, cum zice si titlul, as vrea sa imi iau un Enduro, in 4 timpi, eu zic 250 cc ar fi ok si sub nicio forma nu as urca mai sus de 450, cat mai usor, dar ma intereseaza unul cu mentenanta catmai usoara.

Ah da, mai conteaza si bugetul: pana in 2000 Euro. Bineinteles, vorbesc de second hand.

 

Eu m-am uitat la Yamaha WR250, dar am vazut ca este WR250F, WR250X si WR250R.

WR250R am vazut ca are mentenanta cea mai usoara, dar e scumpa, iese mult tare din bugetul meu si nici nu prea se gasesc la second hand.

WR250F se incadreaza in buget, imi place, dar am citit ca mentenanta e in ore si ca la vreo 10 ore trebuie sa schimb uleiul, la 100 ore pistonul, wtf!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai WR250R este pt ce vrei, dar eu am luat-o la 2500 euro cu noroc, e cam 3000 euro

celelalte x si f sunt cross, respectiv enduro

gasesti un DRZ400 pina in 2 mii, e foarte buna pt ce vrei, putere, destul de usoara, merge si forestier, chiar si enduro destul de bine

nu cred ca ai alta varianta mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel!

 

M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala!

Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500!

 

Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri, Andrei, Costinel!

 

M-am uitat peste mentenanța de la wr250r, e geniala!

Costinel, tu de unde ai luat-o cu 2500? Eu am găsit pe olx una singură, cu 4500!

 

Pare totuși interesant si drz-ul, gasesc câteva in bugetul meu. Ce dezavantaje are fata de wr? Vad ca la greutate diferenta e de doar 6 kg...

Salut! Un XG250 Tricker nu te intereseaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, m-am cam setat pe WR250R. Am gasit prin Italia la 2000-2500 EUR...

eu am luat-o de la un prieten care mi-a facut "cadou" cei 500 euro care nu ii aveam... in tara cam 3mii sunt, iar daca aduci de afara tot cam asa ajungi

ia leg cu florin de la arad, a adus una la fel cu a mea si a gasit-o f bine, cred ca a ajuns 2500-2800 in tara

 

nu sunt 6 kg intre drz si wr, sunt cam 20... crede-ma

dar DRZ400 e o mobra pe care oricind as lua-o inapoi

are mai multa putere decat wr, e mult mai buna de drum (gen expeditie)

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cred ca se refereau ca DRZ e mai greu decat WR, nu invers....

Avantajul cu astea, fata de TA, Pegaso, etc., e ca le poti cara peste busteni, le scoti din noroi, etc., daca le dai bagajele jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, pana la urma, cum de s-a ajuns de la "vreau o mobra mai usoara decat actualul DRZ" la "actualul WR e cu 20 kg mai greu decat DRZ-ul"? Cu ce te ajuta un WR250R, unde ajungi cu el si nu ai putea ajunge, de exemplu cu transalp-ul din profil? Ca eu nu inteleg acest "upgrade" de 20 Kg.

cred ca m-am exprimat gresit

evident ca wr este cu 20kg mai usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal

Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos)

La ce sa ma uit?


» Post actualizat in 24 Jul 2016 06:57

Am o nedumerire in legatura cu WRR250 al meu: e a doua oara cind mi se opreste dupa 1-2 ore de calareala in viteza mica (treapta 1-2) si nu mai porneste pina nu se raceste motorul... dupa care merge normal

Nu porneste nici macar impinsa (mi s-a oprit in panta si i-am dat drumul in jos)

La ce sa ma uit?

 

Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii:

You Need A Fuel Pump!!!
Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride
Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price.

Am primit un raspuns de la advrider, acelasi de la mai multi useri, il postez aici, poate ajuta si pe altii:

You Need A Fuel Pump!!!
Fuel pump is a common failure on the WhizzerRRRrZZZz. Gets hot, dies. Cools off, runs great. That's your fuel pump. Change it and get back to your ride
Run some Lucas fuel treatment (oil based) in it till you can afford a new pump. Pump clearance too tight on 08 to allow heat expansion. Lucas is a cheat for now. partzilla has best price.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Nu mai fac alt topic pt ca intrebarea e aceeasi.

 

Diferenta intre mine si initiatorul topicului e ca eu am 1,78 m si 92 Kg

Imi doresc un motor de enduro (nu cross) usor, in 4 timpi care sa poata duce usor kilogramele mele.Sa fie si usor(ieftin) de intretinut.

Nu vreau sa fac cross cu el ci doar forestiere,sa pot urca rampe ,sa treaca peste bolovani, crengi ,noroaie ,mai soft nu Red Bull Romaniacs.

 

Am avut un DRZ 400 S model 2001 pentru o scurta perioada.Am facut un singur drum cu el.Nu prea m-au incantat suspensiile dar e posibil sa fi fost omorate ca l-am adus din Italia si nu l-am servisat.In rest parea Ok. Zic parea pentru ca pe alte enduroaice usoare nu m-am mai dat si nu am termen de comparatie.

M-am mai dat cativa ani cu un F650 din 2000 destul de greu ,m-a cam omorat,are191 Kg uscat.I-am cumparat roti de rezerva si am mers cu crampoanele pe offroad si cu gume de strada pe asfalt.Acum nu mai ma incumet sa ies cu el de pe sosea.

Vreau sa vand BMW-ul si sa mai pun o diferenta cat sa ajung in jurul sumei de 2500 de euro ca sa iau ceva.

 

 

Un sfat va rog.

Merci

 

post-96873-0-18066000-1494408500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...