Sari la conținut

Probleme zxr 400


Laurh
 Share

Postări Recomandate

Deci asta este motivul de la care nu imi sta la relanti ? Cand nu e turata moare direct . Sincer nu ma pricep chiar deloc .

pai daca nu te pricepi dece iti bagi manutele?

 

daca e rece si impingi socul la loc imediat dupa ce a pornit normal ca moare motorul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am împins cand era rece , am lasat-o cu socul tras cateva minute , cand s-a ridicat temperatura l-am lasat usor usor .. Si poc , mi-a murit motorul . Si chestia e ca nici nu o mai ia imediat dupa ce moare . Abia dupa ce se raceste putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum daca nu cumperi alt filtru de aer cum ar fi normal,macar curate l pe cel care il ai.(Cu jet de apa cu presiune si il usuci bine dupa).Iar treaba cu socul il impingi dupa 3 5 minute.(Desii eu il imping cam dupa 2 min si merge ok.Dami un mesaj cu facebook ul tau ca sa vorbim acolo mai multe,ca pe al meu l-am servisat cap coada aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfaturi ! Nu stiu insa ce filtru este , banuiesc ca e stoc , uite o poza cu unul ca al meu

» Post actualizat in 08 Oct 2015 08:13

In legatura cu ce am intrebat mai sus cum e ? Imi moare motorul cand dau drumul la soc .. Daca nu e turat macar putin moare motorul . L-am lasat cu socul tras cateva minute , pana s-a incalzit motorul si a ajuns temperatura la jumate apoi l-am lasat si mi-a murit usor usor motorul .

post-91703-0-88474700-1444291865_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform internet, turatie la ralantiu trebuie sa fie 1200+-50rpm la motocicleta asta.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut problema asemanatoare.La rece imi pornea ok de fiecare data si mergea fara problema(~120 km fara sa o opresc,a mers perfect).

Dupa oprire se schimba treaba,la orice oprire a motorului trebuia sa astept 5 10 minute sa se raceasca apoi pleca.(indiferent ca au fost 10 sau 120 km,tot 10 minute asteptam).

Rezolvarea care a fost?(ceva ce nu m-am asteptat)

Ma gandeam la bujii -debit mare de benzina,dar nu. A fost electromotorul,la rece pornea de fiecare data,dar dupa ce se incalzea nu mai avea forta sa invarta motorul.(mergea in scurt)

Motiv pentru care am ramas fara baterie de multe ori,si credeam ca ceva nu este in regula la electric.(am schimbat si doua baterii) :-L

Am vazut ca ai spus ca nu ai treaba cu mecanica.Sa ai in vedere si verificarea electromotorului(mai exact carbunii,sau cum a fost in cazul meu rotorul era ciupit tot iremediabil).

Rezolvarea:

-cumparat alt electromotor de la un ZX6R,desii a mea este tot de 400 ca a ta,se potriveste.

 

Iar ca sa ajungi la electromotor faci aproape aceiasi operatiune ca la bujii:

 

-dai jos rezervorul (daca il desfaci singur ar fi bine sa il inchizi si sa ii scoti furtunul de la pompa la rezervor ca sa ai loc mai mult).

-ar trebuii sa vezi electromotorul este pe partea stanga a motorului prins cu 2 suruburi,insisti putin ca sa iasa(capatul electromotorului v a fi exact in zona unde duce lantul)

 

Il desfaci si il duci la cineva care se pricepe daca nu ai umblat niciodata la unul,ca iti va fi greu sa pui carbunii inapoi (daca ii mai ai intregi).Nu ca asta ar fi partea cea mai grea,dar probabil nu sti cum arata un rotor ciupit si mai bine il duci la cineva.

Asta am patit eu,poate te ajuta cu ceva experienta mea negativa :peace: .

Sa auzim de bine si sa o pui pe picioare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut din nou ! Din pacate tot cu probleme , din nou s-a innecat, habar nu am de ce , acum m-am apucat sa o desfac si am observat ca in partea stanga imi curge ceva , cam rau . Fix pe crash-pad se duce , motorul fiind tinut pe cric curge in partea stanga .. Am sa pun si o poza , stiti ce ar fi ?

» Post actualizat in 19 Oct 2015 16:22

Sper ca se intelege cat de cat .

post-91703-0-45512800-1445271634_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu am verificat , ce surpriza spui ca as putea sa am ?

» Post actualizat in 19 Oct 2015 16:31

Trebuie sa il schimb undeva cam in 300 km uleiul , dar o sa-l schimb pana la sf lunii , oricum nu o sa merg cu mobra pana atunci . De-aia nici nu am urgentat . Am incercat doar sa o pornesc aseara sa merg 5-10 km . Mi-a pornit , am lasat-o cu soclul tras dupa care am intrat un minut pana in casa sa imi iau casca si geaca , cand eram in casa am auZit cum s-a oprit motorul . Am lasat-o 10 minute stiind ca nu porneste imediat dupa ce imi moare motorul , apoi am iesit din curte , cand sa plec de pe loc , am lasat ambreiajul si mi-a murit . De atunci nu a mai pornit . Tin sa precizez ca inca nu am schimbat nici filtrul de aer , este tot acelasi , astept sa imi aduca cineva din afara , cel care il am acum e imbacsit .

Editat de Laurh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este posibil sa ai benzina in ulei, la asta m-am gandit cand am vazut scurgerea de pe motor, daca este ok nivelul atunci garnitura de la capac este de vina.

Ideea este ca daca nu inchid plutitoarele bine atunci vei avea benzina in ulei, cu ocazia asta bujiile tale vor fi ude tot timpul.

Editat de The One.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a pornit , am lasat-o cu soclul tras dupa care am intrat un minut pana in casa sa imi iau casca si geaca

Nu te supara, dar nu ai invatat nimic din cele intamplate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Acum in ultimul timp si daca las sa se incalzeasca si nu e turat imi moarr .

» Post actualizat in 20 Oct 2015 08:16

Si in poza de mai sus ce credeti ca ar fi ? De unde curge si ce curge ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat . Acum in ultimul timp si daca las sa se incalzeasca si nu e turat imi moarr .

» Post actualizat in 20 Oct 2015 08:16

Si in poza de mai sus ce credeti ca ar fi ? De unde curge si ce curge ?

 

Pune si tu degetul si vezi ce este, probabil ulei. Benzina nu are cum sa ajunga acolo si antigel nu pare sa fie. Curge de la capacul chiuloasei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul pare sa fie de la capacul de la qulasa. Iti recomand schimbarea filtrului de aer , apoi curatat si sincronizat carburatoarele. Inainte de sincronizare ar fi bine sa verifici si distanta la supape eventual si compresia. Mai uita-te si la starea cauciucurilor care fac legatura intre carburatoare si cilindrii, poate trage aer fals si asta sa fie problema cu pornirea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer este terminat , am vorbit cu cineva de la unimotors . Pe saptamana viitoare o duc acolo pentru reglat + curatat carburatoare , compresie . I-am explicat problemele si i-am aratat poze , acelas raspuns l-am primit si de la mecanicul de acolo .

Mersi pentru ajutor .

Editat de Laurh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era tras la maxim . Eu stiam ca trebuie sa o pornesc , sa o las cateva minute cu socul si apoi sa il las si sa plec . Daca plec imediat imi moare motorul daca nu e turat .

Nu poti lasa motoreta pornita nesupravegata cu soc tras la max.

Si in nici caz e normal sa moare cand pleci cu ea cu motor rece. Pentru asta e socul. Dar socul trebuie redus treptat, ajustat, in functie de cum auzi, simti motorul. Nu lasat tras maxim fara sa fii tu acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general nu am facut asta , treptat l-am lasat . Dupa ce se incalzea . Dar de cand problemele cu pornitul si cu ce mi-a curs cand il lasam aproape de tot murea .

» Post actualizat in 21 Oct 2015 13:48

 

Pune si tu degetul si vezi ce este, probabil ulei. Benzina nu are cum sa ajunga acolo si antigel nu pare sa fie. Curge de la capacul chiuloasei.

Banuiesc ca ulei e , altceva nu imi explic ce ar putea fi .. Dar care sa fie cauza ? Ce ar trebui schimbat ? Asa in mare .. Eu stiu clar ca trebuie sa ii schimb filtrul de aer , dar nu cred ca are legatura . Sa fie ceva de cand am curatat bujiile ? Dar mi se pare ca era si inainte . Ma murdarisem odata cand am pus mana pe crash'pad dar nu am bagat de seama . E asa doar pe partea stanga ( o tin pe cricul lateral )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...