Sari la conținut

Sfat Achizitie Yamaha R6 sau Honda CBR F4/F4i


Stefan Angel
 Share

Postări Recomandate

Salutare baieti si fete!

Deja incep sa imi strang bani pentru urmatorul motor.Momentan am A2 ul,iar in sezonul urmator dau de A(daca intrebati de ce am dat vara asta de A2,iar vara urmatoare sa dau de A,raspunsul este ca nu am mai avut rabdare :D).Asa cum spune si titlul m-am orientat la doua modele,Yamaha R6 sau Honda CBR F4/F4i,ambele 600 cmc ,arhisuficiente pentru unul ca mine cu un an de exp cu un ninja de 400.Ce pareri aveti despre ele? :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in vara urmatoare,o sa strang in jur de 3000-3500 eur,fara sa o vand pe actuala,cred ca ma incadrez la ambele modele de motoare iar ca an intre 2002-2005 ma gandeam(cam asa am vazut prin anunturi) Acum o sa "reflectez" la aceasta dilema "Daca sunt un om civilizat,sau unu mai bubuit " :funny: Mersii pentru informatii! :hug:

Editat de Stefan Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar dc r6 sau f4 ?

» Post actualizat in 07 Oct 2015 22:20

Adica mai sunt si alte modele gsxr , ninja 636 zx6r ..

» Post actualizat in 07 Oct 2015 22:21

Spre exemplu la 3500€ se gaseste gsxr k5-k6 poate chiar k7 cu Putin noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandete-te ca F4 este sport touring pe cand R6 este super sport.

 

La F4 marele avantaj din punctul meu de vedere (din al altora este dezavantaj) este ca pana in 7000 de ture este cuminte si iertatoare, iar peste 7000 de ture devine "sportiva". Deci are personalitate multipla si asta, mai ales la nivelul tau de experienta este un avantaj.

 

Alt lucru de luat in calcul este pozitia. Eu am F4 si am stat si pe R1 (Care din cate am inteles are acelasi cadru ca si R6) si NU SE COMPARA. Pe Yamaha pozitia este mult mai agresiva, mai aerodinamica si mai putin confortabila.

 

Nu am sa vorbesc de fiabilitate ca sa nu aprind un flame insa trebuie sa iei decizia in functie de drumurile pe care le vei face cu moto. Faci mai mult circuit/autostrada iei R6, faci excursii, oras, iei F4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta ce zice baiatul asta de mai sus, ca zice bine.
La 2500 Eur gasesti un F4(i) in mintile lui, daca iti mai raman bani investeste in echipament de calitate. Eu am avut F4 si mi-a placut foarte mult.

R6, mai ales din anii aia, nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si cei care nu au detinut fie CBR F4 sau R6 pot sa iti zica de la departare ca nu ai cum sa faci o alegere comparativa. Seamana, dar sunt sensibil diferite in scop si caracter.

 

La R6 te cam hazardezi daca nu ai experienta acumulata. Sa nu te mire de ce lumea iti recomanda F4 ca e mai iertatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandete-te ca F4 este sport touring pe cand R6 este super sport.

 

La F4 marele avantaj din punctul meu de vedere (din al altora este dezavantaj) este ca pana in 7000 de ture este cuminte si iertatoare, iar peste 7000 de ture devine "sportiva". Deci are personalitate multipla si asta, mai ales la nivelul tau de experienta este un avantaj.

 

Alt lucru de luat in calcul este pozitia. Eu am F4 si am stat si pe R1 (Care din cate am inteles are acelasi cadru ca si R6) si NU SE COMPARA. Pe Yamaha pozitia este mult mai agresiva, mai aerodinamica si mai putin confortabila.

 

Nu am sa vorbesc de fiabilitate ca sa nu aprind un flame insa trebuie sa iei decizia in functie de drumurile pe care le vei face cu moto. Faci mai mult circuit/autostrada iei R6, faci excursii, oras, iei F4...

 

Cu ce e mai potrivita R6 pentru autostrada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 , vechi , suspensi fata nesevisate , cele de pe spate moi , putere pe accelerare , un pic joc la rulmenti de jug , se ridica fata cateva denivelari pe asfalt , si s-a pus de o pomana , f4 , aceeias poveste doar ca e un pic mai slaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Se pot face argumente valide pro si contra oricarui model fara a aduce permanent in discutie pericol de moarte sau colegi care nu mai sunt printre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aceeasi problema am avut-o si eu la achizitionarea primei motorete, am mers cu amandoua, F4 i am ales, de ce? Pentru ca nu e asa brutala si fiindca e mai comoda pozitia, fata de R6, puterea e mai mult decat suficienta, totul depinde de tine, F4 i trage liniar, R6 se dezlantuie prea brusc, daca nu esti experimentat te surprinde, deci mai bine F4i, multa bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...