Sari la conținut
frigider

Kawasaki ZX-6R Ninja 2007 - Bucuresti

Postări Recomandate

Mentionez din start ca nu sunt interesat de schimburi.


Sunt al doilea proprietar, este prima mea motocicleta, o am din 07.07.2010 de la 4700km.

Are o singura cheie, asa am cumparat-o.(se poate duplica dar eu unul nu am avut nevoie de dublura in cei 5 ani de cand o am. Daca nici de cheia de la moto nu ai grija.. :grinbandit:)

 

Dupa cum se poate observa in cartea de identitate motorul a fost inmatriculat in romania prima oara in 21.04.2010 iar in data de 17.05.2010 apare la rubrica "modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului" se mentioneaza schimbarea seriei motorului (motorul a fost schimbat – corectati-ma daca gresesc), urmand ca in 07.07.2010 sa intre in posesia mea.

Trimit pe mail poze cu actele celor interesati.

 

 


Nu sunt racer, am mers cu ea in regim de touring si regulamentar mai tot timpul.
De cand este la mine nu a vazut asfaltul cu alta parte decat cu cauciucurile.
Are crashpad-uri Barracuda - le am de la putin timp dupa ce am luat-o si nu au fost ''puse'' la treaba.

Motocicleta este in mare stoc(nu s-a umblat la lumini/toba/valva fluture/catalizator - deci fara probleme la RAR/control decibeli etc.), singura modificare este la prinderea numarului de inmatriculare(vezi poze).


Nr. kilometri parcursi la data de azi: 27637.

(si nu cred ca mai cresc anul asta, poate doar de acasa la garajul unde va ierna)

ITP(05.2016) si RCA(pana in 16.11) inca valabile, taxe la zi, actele sunt pe numele meu, se vinde ca la carte, adica o scot de la fisc(asta inseamna ca trebuie sa ma duc la BR sa scot fiscalul, stiu ca se scoate 'pe loc' deci mai mult de o zi nu ar trebui sa-mi ia, sau hai 2, ca ma duc de seara in BR si ma intorc a doua zi).

Defecte inca din ziua de cand am luat-o:
- carena stanga sus fata reparata+revopsita(vezi poze).

- stut ghidaj rupt la semighidonul din dreapta(vezi poze) - rolul acestuia este strict pentru ghidaj, la momentul respectiv mi s-a explicat ca la curse(unde se merge agresiv) nu se foloseste acel stut, persoane avizate (printre care si dl. TNG) au confirmat.


- ii lipsea arcul de actionare stop la frana spate - am pus un arc, (vezi poza) deci e ok.



Defecte de dupa ce am luat-o:
-zgarietura bascula (vezi poze) - asta e din 2014, am lasat-o la mecanic, probabil a alunecat de pe stander din ala cu urechi metalice.

 

Am mesaje private cu cumparatul crash padurilor, poza cu moto cum am ajuns acasa dupa ce am luat-o, poze de cand avea suportul de numar nemodificat, mailuri+poze de cand am luat-o, poze cu km din bord la sf de an(am gasit din 2013 si 2014, daca mai caut ar trebui sa gasesc si din 2010, 2011 si 2012), mail la proprietar „de multumire” cand a facut 10.000km, poze cu actele, poze de prin excursii etc.

Inainte sa o pun la vanzare imi picura ulei pe la galeria din stanga (celebra problema la kawasaki) am zis sa o repar inainte sa o vand, ca asa e omeneste, asa ca am dus moto la TNG(mare om, mare caracter) pt verificare+remediere, iar daca tot a ajuns acolo dl TNG a mai umblat la una-alta, lista operatiunilor e mai jos:

 

1

De pe tester - date generale motor

vezi poze

2

De pe tester - ultimele 3 erori

filtrul de aer initial era imbacsit, e posibil ca datorita lui sa fi aparut erori temporare de O2 sensor

3

De pe tester - toate erorile de-a lungul timpului
(nu toate erorile aparute in log au fost observate de mine, unele sunt temporare, ele sunt in schimb scrise in jurnal; spre exemplu singura pe care am putut s-o vad ca si cod este cea cu Camshaft sensor failure - cand din cauza firului ros de un soarece motorul nu a mai pornit pana nu s-a remediat defectul pe cablu; una temporara a fost in 2014 la prima pornire - aveam FI aprins dar dupa ce s-a incalzit si am schimbat uleiul FI a disparut.)

Explicatie marcaj eroare "Camshaft sensor failure" pe poza: firul senzorului a fost ros de un soarece, incomplet, si a fost remediat in aceasta primavara.
TNG mi-a explicat ca aceasta eroare poate aparea si dupa ce motorul a pornit, din cauza firului ros - se mai misca de la vibratii etc., de aceea numarul e asa de mare. (el nu stia ca am avut problema cu firul ros cand a facut diagnoza, de aceea apare marcata aceasta eroare - omul era mirat)

4

De pe tester - Verificat unghi maneta acceleratie

vezi poze

5

De pe tester - Verificat indicator treapta de viteza

vezi poze

6

DEMONTAT CAPAC DISTRIBUTIE SI ETANSAT

problema clasica la kawasaki cu garnitura de chiuloasa

7

STRANS COLIERE FURTUNE AGENT RACIRE

mi se paruse mie ca scazuse nivelul de antigel din vasul de expansiune - nu a fost cazul, nu au fost descoperite pierderi.

8

IZOLAT INSTALATIE ELCTRICA ROASA DE SOARECI

vezi poze..soarecii sunt bulangii.

9

DEMONTAT SI VERIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE

vezi poze

10

MODIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE,ELIMINAT ZGOMOT MOTOR

din cate am inteles de la vibratii "sare inapoi" intinzatorul, acum nu mai sare.

11

COMPLETAT SURUB CARENA LATERALA

aveam vreo 3 lipsa..zic bine cei care recomanda sa pui superglue pe ele cand le pui la loc. (Respect TNG pt ca mi le-a pus la loc, eu nu stiam de unde au aparut) acum e doar unul lipsa..vezi poze.(nu cred ca e problema cu gasirea unuia)

12

CURATAT CORP INJECTIE

vezi poze

13

CURATAT INJECTOARE

vezi poze

14

REGLAT SHOC

vezi poze

15

SINCRONIZAT CLAPETE ACCELERATIE

vezi poze

16

REGLAT AMESTEC CARBURANT PE RELANTI

vezi poze

17

CURATAT AIR BOX, SCHIMBAT FILTRU AER SPORT

vezi poze

18

Verificat presiune pompa de benzina

vezi poze


- Ulei Motul 300v 10w40 + filtru Hiflo schimbate la inceput de sezon , adica acum ~ 2500 km
- Filtru aer sport pipercross (are echivalentul distantei Ciolpani - Bucuresti)
- Baterie cu gel luata anul trecut (pentru a mi se acorda garantia s-a verificat incarcarea atunci, era in parametri)
- Antigel schimbat anul asta - Motul Motocool.

Incarcarea a mai fost verificata si in primavara anului in curs cu ocazia firului ros, din nou era in parametri.



Ca si nevoi: cauciuc fata – e un dunlop spormax qualifier RR DOT1608 (spatele e luat in 2013(sau 2012?) de nou, dar e putin patratit..DOT0812), placute frana fata, lichidul de frana ar trebui schimbat.

 

Anul trecut am facut putin peste 1200km, anul asta vreo 2500(din care 1200 in 4 zile consecutive). Motociclist de tastatura.

 



Proba doar cu banii in mana si buletinul pilotului, as prefera ca persoana care face proba sa aiba permis categoria A; daca nu, va plimb eu.

Cateva informatii / "dotari" din fabrica, in caz ca nu le stiati deja:
- faruri cu 'lupa' pe ambele faze

- faza scurta + stopul se aprind cand porneste motorul (am vazut intr-o seara un F4 care ori avea bec ars.. ori uitase pilotul sa aprinda farurile, nu stiu precis pe ce sistem se aprinde farul la acel model dar nu este "safe" sa mergi fara lumini nici macar ziua, apoi seara..)
- indicator treapta de viteza
- slipper clutch (la retrogradare in ture mari, intentionat sau din greseala,ambreiajul nu permite blocarea rotii spate)

- 2 injectoare / cilindru, al doilea set de injectoare se "deschide" dupa 8000RPM.
- cronometru la comenzile din dreapta
- mod diagnoza (in cazul unui defect se afiseaza cod de eroare, se explica in manualul de service ce reprezinta acel cod, este mult mai usor de identificat o problema - asa am stiut ce sa caut cand am avut problema cu firul ros, s-a mers la sigur)

 

In poze saua pasagerului are o "perna de spuma" prinsa de ea cu scoci pentru confortul pasagerului... se da jos fara probleme.

 

Totul este pe fata, scopul meu e sa vand moto de care m-am bucurat 5 ani si care nu m-a lasat niciodata in drum, sa se bucure si altul de ea, nu sa pun lumea pe drumuri aiurea.


E timpul sa trec mai departe, sa ma ''conserv''.


Pret: 4200 euro, negociabil.

 

Contact: PM sau sunati la 0751 026 996

 

Moto se poate vedea in bucuresti, sector 6.

 

Pentru orice alte poze+info+etc: cere si ti se va da.

 

Na ca era sa uit ce era mai important: motoru e tzipla, trage de rupe, ia tot bordu.


» Post actualizat in 18 Oct 2015 17:31


*Vad ca pozele se incarca f greu (laptop mai vechi), daca sunteti interesati lasati-mi un mail si va trimit pozele pe transfer.

post-57011-0-19236600-1445187438_thumb.jpg

post-57011-0-79950200-1445187472_thumb.jpg

post-57011-0-91616000-1445187483_thumb.jpg

post-57011-0-05041600-1445187492_thumb.jpg

post-57011-0-26071000-1445187543_thumb.jpg

post-57011-0-83674800-1445187561_thumb.jpg

post-57011-0-82758600-1445187575_thumb.jpg

post-57011-0-38410300-1445187608_thumb.jpg

post-57011-0-39711100-1445187619_thumb.jpg

post-57011-0-60267600-1445187655_thumb.jpg

post-57011-0-38630100-1445187666_thumb.jpg

post-57011-0-56089700-1445187678_thumb.jpg

post-57011-0-31984000-1445187691_thumb.jpg

post-57011-0-09815000-1445187707_thumb.jpg

post-57011-0-31386400-1445187717_thumb.jpg

post-57011-0-14201600-1445187736_thumb.jpg

post-57011-0-14423700-1445187745_thumb.jpg

post-57011-0-71068600-1445187763_thumb.jpg

post-57011-0-18923300-1445187778_thumb.jpg

post-57011-0-39995700-1445187807_thumb.jpg

post-57011-0-67094000-1445187813_thumb.jpg

post-57011-0-35440000-1445187819_thumb.jpg

post-57011-0-62757200-1445187826_thumb.jpg

post-57011-0-09077000-1445187833_thumb.jpg

post-57011-0-56833600-1445187848_thumb.jpg

post-57011-0-31863900-1445187856_thumb.jpg

post-57011-0-40188200-1445187864_thumb.jpg

post-57011-0-69363500-1445187874_thumb.jpg

post-57011-0-80960800-1445187881_thumb.jpg

post-57011-0-17651100-1445187892_thumb.jpg

post-57011-0-18946200-1445187899_thumb.jpg

post-57011-0-18298900-1445187907_thumb.jpg

post-57011-0-31833200-1445187915_thumb.jpg

post-57011-0-61891100-1445187924_thumb.jpg

post-57011-0-44481700-1445187935_thumb.jpg

post-57011-0-06362100-1445187945_thumb.jpg

post-57011-0-43193900-1445187953_thumb.jpg

post-57011-0-39257300-1445187964_thumb.jpg

post-57011-0-90941700-1445187972_thumb.jpg

post-57011-0-63353800-1445187982_thumb.jpg

post-57011-0-42143200-1445187994_thumb.jpg

post-57011-0-24559500-1445188006_thumb.jpg

post-57011-0-71252000-1445188013_thumb.jpg

post-57011-0-69097900-1445188022_thumb.jpg

post-57011-0-67914100-1445188085_thumb.jpg

post-57011-0-41156800-1445188097_thumb.jpg

post-57011-0-77835900-1445188103_thumb.jpg

post-57011-0-22601500-1445188110_thumb.jpg

post-57011-0-56551300-1445188116_thumb.jpg

post-57011-0-24288700-1445188123_thumb.jpg

post-57011-0-19149100-1445188130_thumb.jpg

post-57011-0-68586500-1445188136_thumb.jpg

post-57011-0-07147100-1445188196_thumb.jpg

post-57011-0-58967500-1445188206_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vezi ca ai o poza in care apar doua chei! ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru descriere si spor la vanzare,frumoasa motocicleta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vezi ca ai o poza in care apar doua chei! ;)

vezi putin mai jos la colegu :D

 

felicitari pentru descriere si spor la vanzare,frumoasa motocicleta

mersi!

 

Aia lalta o foloseste la lacat.

BINGO!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aia e cheie de antifurt, felicitari pentru descriere vanzatorului!

Bafta la vanzare !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

erori temporare de O2 sensor

Imi apareau si mie pe autostrada cand era vremea rece(<15 grade) si la viteza peste 140-150. Eu banuiesc ca nu se mai atingea temperatura de lucru.

 

 

Daca mai aveai cheia rosie, iti faceam eu chei pe gratis. Tu trebuia doar cumperi cheia originala(170-180 roni) si sa te deplasezi la garaj la mine. La Kawa poti sa stergi cheile pierdute, nu mai porneste cu ele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vezi ca ai o poza in care apar doua chei! ;)

Scuze pentru remarca, nu am dat zoom pe poza. Era doar o atentionare, si eu am vandut si e bine sa fie inteles si clar pentru toata lumea :)

 

 

Bafta la vanzare

Editat de danalarm

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze pentru remarca, nu am dat zoom pe poza. Era doar o atentionare, si eu am vandut si e bine sa fie inteles si clar pentru toata lumea :)

 

 

Bafta la vanzare

nu e problema, mersi!

 

am omis sa atasez unele poze..

post-57011-0-44388600-1445267646_thumb.jpg

post-57011-0-17540200-1445267658_thumb.jpg

post-57011-0-16985400-1445267670_thumb.jpg

post-57011-0-93055800-1445267680_thumb.jpg

post-57011-0-68875100-1445267691_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult nuanta de culoare.

Spor la dat!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca dai si perina aia de pe codita cred ca o iau eu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult nuanta de culoare.

Spor la dat!

Da, culoarea e mama lor. :D

Da bine rau la terasa.

» Post actualizat in 20 Oct 2015 08:51

daca dai si perina aia de pe codita cred ca o iau eu.

Am uitat sa precizez, pernita iti da 2-3cai. La roata.

 

Ceva din mine imi spune ca glumesti. Este?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spor la vanzare !

Ai o bere de la mine pt anuntul mai mult decat complet.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu i-ai dat capat...

Slab...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spor la vanzare !

Ai o bere de la mine pt anuntul mai mult decat complet.

mersi finule :D

 

Deci nu i-ai dat capat...

Slab...

nup, asta ar fi singurul meu regret. :)

pe la 204 m-am intrebat "asa, si?" si aia a fost tot.

» Post actualizat in 08 Nov 2015 09:44

Revin cu un update

Locatie noua unde se poate vedea: Braila, jud Braila;

Kilometri parcursi: 27864;

 

Fix in ziua cand moto a fost dusa la Braila pentru iernat cand am dat husa jos de pe ea am descoperit ca a fost lovita - oglinda stanga a fost pliata si cineva sau ceva(gen tomberonul din curte) a lovit in oglinda, oglinda in carena - fix in locul in care fusese deja reparata si astfel s-a produs paguba din poze.

 

Rog oamenii de specialitate sa estimeze un pret pentru reparatie - voi decide ulterior (la anul) daca o voi repara eu sau daca voi scadea reparatia pret.

 

Bateria este unibat, i-am facut poza cu ocazia asta, am mai gasit si suportul de numar cu lampa pentru numar.

 

*presupunand ca intereseaza pe cineva consumul:

mai in gluma mai in serios, paguba nu a efetuat prea mult aerodinamica - pentru traseul Buc-BR (autostrada ~juma de drum - sub 140 nu a scazut, varfuri rare 170-180, apoi mers ~legal gen 110/60 cu 2 loganuri de iepure cu 140-150 pentru niste bucatele de drum) consumul a fost de 5.8%.

 

Cand mergeam numai legal si cu pasager, cu filtrul de aer vechi am scos si 5.5%.

» Post actualizat in 08 Nov 2015 09:45

*afectat

» Post actualizat in 09 Nov 2015 11:31

Update 2:

nu mai am nevoie de estimari de pret, am obtinut un pret special de la niste oameni profi, am sa discut direct cu cei interesati.

Este posibil sa o repar eu.

post-57011-0-35850700-1446975632_thumb.jpg

post-57011-0-83032300-1446975637_thumb.jpg

post-57011-0-87009300-1446975643_thumb.jpg

post-57011-0-56606700-1446975650_thumb.jpg

post-57011-0-32685100-1446975657_thumb.jpg

post-57011-0-64034000-1446975663_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si, ai reparat-o? Pretul e acelasi?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si, ai reparat-o? Pretul e acelasi?

Sal, nu am reparat-o. Se scade din pret reparatia momentan.(cat inca e cum e)

Daca o fac atunci pretul ramane asa.

 

F ciudat ca nu am primit notificari pentru aceste reply-uri..

 

Foarte frumoasa. Spor la vanzare.

Mersi! Poate la vara ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cine a condus tomberonul cu viteza prin curte e responsabil pentru paguba aia :green:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lawl nu stiu...poate chiar eu. Orixum nu coata mult reparatia..bine ca n-a fost alt gen de accident..cu tomberon pe 4 roti :D

» Post actualizat in 15 Jan 2016 16:02

Am citit aiurea..da, asa e, animalul ala tre sa plateasca. :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...Dacă nu pentru detaliul articolului, poze sau starea motocicletei, atunci sigur meriți un UP pentru asta:

ia tot bordu.


Superb :laugh:

Asta e auzită pe stradă/în trafic?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau ceasu' cu Tetris pe Kawa si mai dai o lada cu bere... :lol:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cand am smartfon sunt mai analfabet..

» Post actualizat in 15 Jan 2016 17:04

...Dacă nu pentru detaliul articolului, poze sau starea motocicletei, atunci sigur meriți un UP pentru asta:

 

 

 

Superb :laugh:

Asta e auzită pe stradă/în trafic?

cred ca e de prin anunturi de pe bikeshop :D nici eu nu mai stiu

» Post actualizat in 15 Jan 2016 17:07

Iti dau ceasu' cu Tetris pe Kawa si mai dai o lada cu bere... :lol:

Se vede ca ai scoala ceva.. De negociatori adica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nr de tel se schimba! 0753733115, succes va doresc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca pana acu nu a scris JAGI, tot e bine. Spor la vânzare! E frumoasa foc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×