Sari la conținut

Accident Moto Politist!


claudeel
 Share

Postări Recomandate

Dorel cu 2 clase,un sef cu 8 clase + groapa semnalizata prost,sau deloc,un gard și o banda galbena,asa să fie + luat prin surprindere,pe frână s-a dus ca pe gheata, păcat. Nu făcea parte din coloana oficiala,el trebuia să fluidizeze traficul. Bineînțeles ca EL o sa iasă vinovat ca asa e la România iar într-o săptămână totul o sa revină la NORMAL, lumea o sa uite, apoi o sa se întâmple din nou....

 

R.I.P

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 686
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nasol moment. Ieri seara a trecut o coloana oficiala pe Kisselleff, pe contrasens (deh, era coloana de masini in sensul opus) si chiar ma miram cu ce viteza mare circulau. In frunte erau 2 sau 3 motoare, cu toate ca ploua bine afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tara de (cuvant urat). Nimeni nu o sa fie tras la raspundere ptr asta....ca si cand nimic nu s-a intamplat. aaaa, era sa uit. A murit un baiat de 28 de ani.....detalii...

 

Condoleante familiei si sa speram ca va fi ultimul accident de tipul asta. Macar asta sa se intample bun din toata treaba asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ,tu ai stergatoare la casca

» Post actualizat in 20 Oct 2015 18:42

pt bachus

Nu la casca am, ci la manusa...

» Post actualizat in 21 Oct 2015 06:12

In imaginile din prima pagina ,luate de pe digi, am vazut doar niste garduri mobile pe care s-a montat banda galbena.Acum vad la tv puzderie de indicatoare si popici.Daca are cineva poze facute inainte de accident ,sa le mai puna odata.

» Post actualizat in 20 Oct 2015 22:26

sau la f scurt timp dupa

Iti spun eu cum a fost: dimineata erau doar gardurile de fier si banda galbena. Restul de conuri si alte chestii s-au montat de politisti DUPA accident, cand au inchis toata bucata de bulevard dintre cheiul Dambovitei si Calea Plevnei ca sa faca masuratori si cercetari. Am trecut pe la 9 seara pe acolo sa vad ce se intampla. Era inca inchis tot si plin de politisti.

» Post actualizat in 21 Oct 2015 06:15

"Locuiesc la 100 de metri de locul accidentului. Zona era foarte bine semnalizata si delimitata, atat cu panouri cat si cu benzi de semnalizare. Chiar am remarcat zilele trecute cat de bine este organizat totul. Sunt uimit, pur si simplu nu inteleg de ce nu a respectat semnalizarea clara, extrem de clara !"

 

Un comentariu la articolul de pe Digi24.

 

RiP

Eu stau la 200 de metri. Era semnalizat fix o plua! Noaptea nu se vede deloc banda aia. Gardurile alea gri cu atat mai putin. Ziua da. Noaptea nu! Ala care a pus comentariul probabil era un conservar care o arde relax cu 30 la ora in zona, nu motociclist in misiune.

» Post actualizat in 21 Oct 2015 06:17

garantez ca lucrarea nu se vedea bine din intersecția cu Plevnei, iar pana la groapa mai sunt vreo 20 de metri.

 

 

De acord cu restul, doar ca din intersectie sunt cel putin vreo 50 de metri pana la lucrare. Oricum nu conteaza, aia nu era semnalizare de ditamai lucrarea in mijlocul strazii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groapa era semnalizata,panouri mobile,banda de delimitare..Exista si iluminat stradal..Din pacate pt el un moment de neatentie si niste viteza in plus l-a omorat.Este f trist ca un om asa tanar s-a stins dar aici n-aveti dreptate..Ca sa faci omleta trebuie sparte ouale.Ca sa schimbi coloane si tevi trebuie gaurita soseaua.Ca la noi dureaza extrem de mult o astfel de operatiune este altceva.Bucurestiul este total un cosmar..In plus a avut si ghinion cat casa pt ca n-a zburat de pe motor..Ca altfel doar se lovea..Urat..

Editat de iulia_boris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A murit saracu pentru ( un ) nimic ....offfffff

 

Informaţia publicată în exclusivitate de jurnaşiştii Stiripedia.ro despre poliţistul care a murit în coloana oficială a lui Gabriel Oprea a stârnit un val de mesaje. Zeci de poliţişti ne-au contactat ca să întărească informaţia că Bogdan Gigina se afla în coloana oficială a vicepremierului Gabriel Oprea.

Potrivit legii, vicepremierul şi miniştrii de interne pot avea coloană oficială doar în situaţii de urgenţă în exercitarea atribuţiilor ministeriale. Există o informaţie neconfirmată momentan că Gabriel Oprea se întorcea de la restaurantul Excelsior deţinut de Ministerul Afacerilor Interne. Localul este aflat tot pe Calea Ştirbei Vodă, la câteva sute de metri de locul unde a murit poliţistul.

 

 

Iată ce prevede legislaţia rutieră cu privire la organizarea coloanelor oficiale:

Art. 223
(1)Politia rutiera asigura însotirea coloanelor oficiale cu echipaje specializate potrivit competentei.
(2)Se însotesc cu echipaje ale politiei rutiere demnitari români sau oficialitati straine cu functii similare acestora, dupa cum urmeaza:
a)Presedintele României;
b)presedintele Senatului;
c)presedintele Camerei Deputatilor;
d)primul-ministru al Guvernului.
(3)În situatii deosebite, care impun deplasarea în regim de urgenta, pot beneficia de însotirea cu echipaje ale politiei rutiere si ministrii din Guvernul României sau omologi din strainatate aflati în vizita oficiala în România, precum si sefii misiunilor diplomatice acreditati în România, cu ocazia depunerii scrisorilor de acreditare.
(4)Beneficiaza de însotire si candidatii la functia de Presedinte al României, pe timpul campaniei electorale, dupa validarea candidaturii, numai pe raza localitatilor unde au loc activitatile electorale.

 

sursa :http://www.stiripedia.ro/2015/10/21/exclusiv-avea-gabriel-oprea-dreptul-la-coloana-oficiala/

Editat de mihaistancu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am cazut din cauza unei decopertari de 11 cm adancime nesemnalizata in curba la 90 de grade am avut surpriza dupa o ora jumate cand m-am intors cu gaborii la fata locului pentru masuratori sa descopar ca era semnalizata extrem de bine. De ce? Pentru ca se ajunsese cu asfaltarea acolo. mai mult sex oral.stii semnalizeaza ca lumea doar in jurul lor, cand lucreaza, ca sa nu-i ia vreo masina in bot. In rest plua, zici ca sunt abandonate lucrarile. Poate cu ocazia acestui incident se va face mai mult scandal decat la un mobrist oarecare si ii va strange cineva de coa.ie pe dobitocii de responsabili de santier care ar trebui sa se asigure ca rahaturile sapate in mijlocul drumurilor sunt vizibile cu adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Groapa era semnalizata,panouri mobile,banda de delimitare..

Nu, groapa nu era semnalizata, era doar delimitata. Maaaare diferenta! Cine a mers vreodata prin tari cu apa calda, gen Austria, stie cum se face o semnalizare la o asa groapa! Blincare si felinare cu 50 de metri inainte, semne reflectorizante, plm... Ca sa nu mai vorbim ca la aia nu lasa nimeni lucrarea parasita peste noapte, daca se apuca de ea lucreaza pana o termina. Mai ales ca ieri n-a fost vreo torentiala sau vreun viscol care sa nu permita lucrarile. Langa blocul meu e un santier privat. Aseara la 7 se lucra. La groapa din mijlocul bulevardului - nu! Ca se terminase programul, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i fie tarana usoara!

 

Nimeni nu merita o astfel de moarte, un accident stupid care putea sa surprinda pe oricine.

 

Din pacate, la noi nimeni, dar absolut nimeni, nu se gandeste la cei ce merg pe doua roti in Bucuresti sau la persoanele cu handicap. Ai SUV nemtesc - esti boss, ai motoicleta sau scuter - esti un parlit sarac, nu meriti sa circuli pe strada! Ce sa mai zic de biciclisti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar mira sa fi fost coloană oficială, chiar si pentru o întoarcere de la restaurant. Alţii mureau în trafic pe DN1, când pe contrasens în mare viteză vreun politician era drum spre munte. Alţii au evitat şoseaua si s-au urcat în elicopter sa-i privească pe fraierii parcati pe DN. Coloanele oficiale ar trebui desfiinţate. Nu suntem în Afganistan sa se pună problema de securitate.

Editat de Csj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ar mira sa fi fost coloană oficială, chiar si pentru o întoarcere de la restaurant. Alţii mureau în trafic pe DN1, când pe contrasens în mare viteză vreun politician era drum spre munte. Alţii au evitat şoseaua si s-au urcat în elicopter sa-i privească pe fraierii parcati pe DN. Coloanele oficiale ar trebui desfiinţate. Nu suntem în Afganistan sa se pună problema de securitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Locuiesc la 100 de metri de locul accidentului. Zona era foarte bine semnalizata si delimitata, atat cu panouri cat si cu benzi de semnalizare. Chiar am remarcat zilele trecute cat de bine este organizat totul. Sunt uimit, pur si simplu nu inteleg de ce nu a respectat semnalizarea clara, extrem de clara !"

 

Un comentariu la articolul de pe Digi24.

 

RiP

Nu se mai pune problema daca era sau nu semnalizata corespunzator. Exista speculatii transmise chiar de Politie ca acesta a pierdut controlul motoretei pe carosabilul ud si s-a dus 20 m fara control.

Chiar si asa, baietii astia sunt sanctionati daca nu conduc coloana oficiala corect si exista opriri pe drum. Motiv pentru care majoritatea se simt presati si se grabesc mai mult decat ar trebui.

Nu doresc nimanui sa fie zdrobit de motoreta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu mai am filmarea pe cardul de ieri (suprascris) in care se vedea clar semnalizarea cu garduri mobile din bare metalice gri si o banda galben pai chioara (o singura fasie de jur-imprejur). Am vazut si in reportajul de la Digi (avantajul de a sosi imediat presa, ca Digi au sediul sus langa Academia Militara) exact astea.

Nici o lumina galbena, nici un indicator luminos. Daca tin bine minte era doar un indicator metalic chior cu o sageata. Se adauga noapte+ploaie+faruri din fata si iese aceasta tragedie.

 

Daca asta inseamna la unii dintre voi semnalizare corespunzatoare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul rutier, art 33 (2)

"Semnalizarea lucrarilor care se executa pe drumurile publice este obligatorie si se efectueaza de catre executantul lucrarilor, cu avizul politiei rutiere, astfel incat aceasta sa asigure deplasarea in siguranta a tuturor participantilor la trafic, conform reglementarilor in vigoare."

 

In primul rand, Dumnezeu sa-l ierte!

 

Ironia sortii face ca, tocmai un om din cadrul institutiei ce trebuia sa avizeze (si in prealabil sa verifice temeinic) semnalizarea lucrarilor si a pericolului pentru trafic, sa cada victima indolentei si nesimtirii.

De fapt cine nu si-a facut treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt cine nu si-a facut treaba?

statu...!? din nou.

alt "examen" picat de institutia asta parazitara...

 

sper ca nu se va musamaliza si se vazice DUPA montarea tuturor mijloacelor de avertizare posibile ca ... asa a fost si cand s-a produs accidentul...

suntem patiti, treceri de pietoni mutate... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu se va musamaliza si se vazice DUPA montarea tuturor mijloacelor de avertizare posibile ca ... asa a fost si cand s-a produs accidentul...

suntem patiti, treceri de pietoni mutate... etc.

Mai mult ca sigur ca asa va fi.

 

Pentru colegii care sustin ca groapa a fost semnalizata corect, pot sa va dau un alt exemplu, pentru ca aici nu cunosc detalii, nu prea merg prin zona.

Vara asta s-au facut nu stiu ce lucrari pe Oltenitei, de la Intersectia cu Vitan Barzesti spre Popesti, erau mai tot timpul cate 5-6 gropi adanci la fel inconjurate cu garduri si poate unele mai aveau si ceva reflectorizant pus cu jumatate de metru inaintea gropii.

Asta e bataie de joc nu e semnalizare, daca esti sa zicem pe o banda inferioara si vrei sa depasesti o masina dai sa schimbi banda si te trezesti direct in groapa, la un 50-60 nu poti evita, cu masina mai distrugi directia iti sare o roata ceva, dar la motor e moarte sigura.

Dar daca mai adaugam ploaie, noapte, vizibilitate redusa, carosabil umed\rece..etc?

Omul a murit cu zile! Din cauza incompetentei unor BOI.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui vorbit de presemnalizare,nu semnalizare

 

degeaba semnalizezi cu un metru în față piscinei,dacă omul nu mai are timp să reacționeze și distanță de frânare e insuficientă,mai ales pe ploaie și vizibilitate redusa

 

dacă omul era în misiune,poate se justifica o viteză mai mare decât cea legală,presemnalizarea la o distanță suficientă are rolul de a preveni chestii de genul asta și posibilitatea opririi în condiții de siguranta

 

căcații de la drumuri trebuie să și asume responsabilitatea

 

oricum nu L mai aduce nimeni înapoi,dar măcar de acum înainte să nu se mai întâmple aberații de genul asta

Editat de Sly06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

statu...!? din nou.

alt "examen" picat de institutia asta parazitara...

 

sper ca nu se va musamaliza si se vazice DUPA montarea tuturor mijloacelor de avertizare posibile ca ... asa a fost si cand s-a produs accidentul...

suntem patiti, treceri de pietoni mutate... etc.

care institutie? statul suntem noi. Nimeni nu vrea sa priceapa. Ma rog. Unii (multi) nu sunt capabili.

Pacat de om..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care institutie? statul suntem noi. Nimeni nu vrea sa priceapa. Ma rog. Unii (multi) nu sunt capabili.

Pacat de om..

hmmm, deci sa inteleg ca lucrezi ca factor decizional in aparatul statal?

eu nu. deci, in cazul meu STATUL este o institutie care ar trebui contra cost sa-mi faca viata mai usoara / mai buna.

problema este ca eu platesc si nu vad rezultate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://m.b1.ro/stiri/eveniment/politia-din-nou-in-doliu-un-agent-a-murit-dupa-ce-a-cazut-cu-motocicleta-intr-o-groapa-de-pe-strada-stirbei-voda-128398.html.

Bogdan Cosmin Gigina lucra din 2007 în cadrul Brigăzii Rutiere iar în urmă cu un an s-a căsătorit cu iubita sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A murit bai frate... incredibil.

Sunt curios daca va plati cineva pentru asta sau daca isi vor pasa vina unul altuia cum, dealtfel, e sport national la noi...

Pacat ca dupa accidentul cu Madalina si Adi nu s-a schimbat nimic. Mai trebuia sa vina cineva de la rutiera care sa aiba accelasi deznodamant, ca poate lucrarile sa fie prestate cu mai multa responsabilitate?!?!?

 

Sa-i fie tarana usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...