AWD Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 http://www.magnumtuning.com/en/detail/performance-motorcycle-spark-plug/suzuki/c1800-r-intruder Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Frumos . Dupa ce spun ei in prezentare ar trebui sa aduca o schimbare in functionarea motorului . Sunt curios cand vor ajunge pe piata ce pret vor avea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AWD Postat Octombrie 27, 2015 Autor Share Postat Octombrie 27, 2015 Frumos . Dupa ce spun ei in prezentare ar trebui sa aduca o schimbare in functionarea motorului . Sunt curios cand vor ajunge pe piata ce pret vor avea . 18 dolari bucata pe site-ul citat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 sa se intample 3 lucruri simultan ... la nivel macro... canci. in mecanica cuantica se poate. insa stiam de 2 evenimente simultane. in mecanica moto... una din acele 3 scantei va castiga competitia si locul 1 invariabil. ce nu ma "coafeaza" este faptul ca scanteia nu se petrece intotdeauna in acelasi loc. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 De Brisk am auzit de prin 95, bujii din Cehia parcă, fugeam de ele ca de dracu, mult mai proaste decât Sinterom ! Cam așa arată șmecheria în cilindru, nu cum fals o prezintă în reclama Brisk: În plus, majoritatea aprinderilor moderne sunt multiscânteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Vrăjeală de marketing, F 650 Rotax a pus două bujii pe cilindru şi singurul efect e că are cu 2 HP mai puţin decât Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Vrăjeală de marketing, F 650 Rotax a pus două bujii pe cilindru şi singurul efect e că are cu 2 HP mai puţin decât Aprilia. F650 este totul dublat pt fiablitate!!..pur si simplu porneste foarte usor...si nu se opreste din mers la nici o defectiune aparuta la piesele "dublate".....2 carburatoare...2 bujii....2 bobine de inductie.. asta este defapt diferenta fata de aprilia..... dar bujia prezentata...are avantajul ca nu se deregleaza distanta intre elecrozi comparativ cu bujiile conventionale... intrebarea este daca scanteia produsa asa pe lateral area acelasi efect de a aprinde combustibilul ?... cred ca singura modalitate de a afla, este daca sunt testate in practica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 mai exista si e3 buji prin america le face reclama care zic ei ca dau bune rezultate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Eu sunt sigur ca bujiile au fost testate inainte de a le pune pe piata. Parerea mea este ca nu conteaza din ce parte a bujiei vine scanteia pentru a aprinde amestecul. In cilidru amestecul ajunge la stadiu de gaz atunci cand este comprimat, incat o scanteie, din orice parte a bujiei este suficient ca sa faca "bum" Poate modelul asta este optimizat pentru un mai bun randament al scantei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Genul asta de scanteie o face si o bujie uda si murdara. Poate ati observat o scanteie lunga de-a lungul ceramicii. Motorul nu merge mai bine in cazul ala, de fapt nu prea mai merge deloc. Conteaza enorm scanteia unde este si cat de puternica, de aia se si seteaza distanta electrodului, la alte distante rezulta alta scanteie si performante mai scazute. Eu sunt putin cam sceptic cu privire la bujia asta din reclama, nu doar ca nu vad o scanteie puternica acolo (bujia normala din reclama e vrajeala pe fata, scanteia e mult mai serioasa in realitate), dar formatul asta in care scanteia se produce pe ceramica imi lasa impresia ca o sa fie afectata destul de grav in timp si mai ales foarte sensibila la mizeria depusa. La bujia normala se depune mizerie dar nu intre electrozi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Sunt de foarte mulţi ani pe piaţă asemenea bujii şi, la fel ca şi cele cu 4 electrozi sau 4 puncte de masă pe lângă electrod, îţi vor oferi o gaură în buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Sunt de foarte mulţi ani pe piaţă asemenea bujii şi, la fel ca şi cele cu 4 electrozi sau 4 puncte de masă pe lângă electrod, îţi vor oferi o gaură în buzunar. Tocmai, la cea cu electrozi multipli reclama arată mai multe scântei dar în realitate se produce una singură acolo unde distanţa e mai mică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 intrebarea este daca scanteia produsa asa pe lateral area acelasi efect de a aprinde combustibilul ?... Genul asta de scanteie o face si o bujie uda si murdara. Poate ati observat o scanteie lunga de-a lungul ceramicii. Motorul nu merge mai bine in cazul ala, de fapt nu prea mai merge deloc. Conteaza enorm scanteia unde este si cat de puternica, de aia se si seteaza distanta electrodului, la alte distante rezulta alta scanteie si performante mai scazute. exact, conteaza si unde scanteiaza. destul de mult chiar... Tocmai, la cea cu electrozi multipli reclama arată mai multe scântei dar în realitate se produce una singură acolo unde distanţa e mai mică. sau una dintre scantei detoneaza prima amestecul celelalte producandu-se dupa momentul exploziei... sau in timpul exploziei. si in timp daca nu chiar de la inceput (caci 3 distante perfect egale intre electrod si chestia aia pe care se produce descarcarea nu cred ca exista...) una dintre scantei va fi prima oricum... nu vad rostul acestei "margele colorate" ... reinventam roata? pai buijii avem si merg de 100 de ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) F650 este totul dublat pt fiablitate!!..pur si simplu porneste foarte usor...si nu se opreste din mers la nici o defectiune aparuta la piesele "dublate".....2 carburatoare...2 bujii....2 bobine de inductie.. asta este defapt diferenta fata de aprilia..... Bujia este genul de componentă care nu poate fi "dublată" pe motive de fiabilitate. În poză un experiment cu pretenții științifice chiar pretins documentat de la Iași. Ai pune-o pe motocicletă ? Editat Octombrie 28, 2015 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Frumoasa poza, dar sigur nu a fost de fapt o singura scanteie la un moment dat si scanteile multiple care apar in poza s-au intamplat una dupa alta, dar in intervalul in care se facea poza (dureaza niste milisecunde) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Deci pana la urma te faci in ele.Asa reiese din discutiile teoretice de pe aici. A folosit careva asemenea bujii?Sau e doar aceiasi poveste despre nu-ti lua ca nu stiu ce face bujia asta. Practic poate veni vreo unul de pe aici sa vorbească de comportamentul motorului in urma folosirii bujiei lu peste prăjit?Eu unu chiar am o părere buna despre reclama si modul de a se prezenta,care din voi da banii sa stim de si-a luat teapa sau se merita. In genul,sfatul meu desi nu mi l-a cerut nimeni,se poate cumpăra o asemenea bujie măcar pt a distruge mitul scanteiei multiple. Nu ma pricep la scântei,eu doar dau fitile. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Deci pana la urma te faci in ele.Asa reiese din discutiile teoretice de pe aici. A folosit careva asemenea bujii?Sau e doar aceiasi poveste despre nu-ti lua ca nu stiu ce face bujia asta. Practic poate veni vreo unul de pe aici sa vorbească de comportamentul motorului in urma folosirii bujiei lu peste prăjit?Eu unu chiar am o părere buna despre reclama si modul de a se prezenta,care din voi da banii sa stim de si-a luat teapa sau se merita. In genul,sfatul meu desi nu mi l-a cerut nimeni,se poate cumpăra o asemenea bujie măcar pt a distruge mitul scanteiei multiple. Nu ma pricep la scântei,eu doar dau fitile. Salutari. "Scânteia multiplă" nu are nicio legătură cu bujia, e produsă de sistemul de aprindere chiar dacă rezultatul se vede în vârful bujiei. Este un tren de scântei rapide în locul unei singure scântei ( dar tot în același interval de timp ). Video din titlu este o făcătură în care "Brisk" dă simultan 3-4 scântei mari iar "Sinterom" una subțire. Or fi bune ? Posibil, dar asta nu reiese din video. A fost așa o nebunie cu bujiile cu iridiu. Aparent bujiile cu iridiu merg mai prost pe moto cu carburator și nu sunt diferențe dovedite pe cele cu injecție. Deci ? Bani aruncați ! Vreți să aruncați în continuare bani pe un video măsluit și o poveste ? Poftiți în față, nu stați la coadă ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Ma... Io ma tot uit la filmuletul ala si parca vad o haia'ntr'aia. Adica!: din meleoane de spermazotoizi unu-si face treaba (90% cazuri) si rar se lasa cu gemeni, tripleti sau minuni. Scuze dar oricat ma uit in capulla bujie tot asa-mi iese negativu' pa retina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIBR Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) au vreo 10 ani bujiile astea. cel putin de prin 2005 sunt folosite in formula 1. LE: ngk, nu brisk Editat Octombrie 31, 2015 de LUCIBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Si a pus vreunul dintre cei ce comentati aici intrebarea ce intimpla cind maresti compresia motorului? Adica, planezi din chiulasa, micsorezi garnitura de chiulasa. Pistonul va lovi electrodul bujiei stoc. Pt a se evita lovirea, se pun bujii race, adica ceva de genul mai sus discutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Sau pui o garnitura de cupru la bujie si o ridici cat vrei, simplu » Post actualizat in 01 Nov 2015 19:22Sau folosesti o bujie "adanca" » Post actualizat in 01 Nov 2015 19:25Si ca tot se vorbea de formula 1: nu, la formula 1 nu se folosesc astfel de buji. Astea sunt doar o incercare comerciala dar cu siguranta o sa dispara ca toate celelalte incercari de inovatii care nu au functionat. Nu ai voie sa ai scanteia pe o suprafata pentru ca se fac depuneri pe suprafete care afecteaza scanteia si vrei ca scanteia sa fie inconjurata de amestecul care trebuie aprins. Astea sunt de formula 1, scanteie tot in aer nu de-a lungul ceramicii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.