Sari la conținut

Honda CR250 problema pornire la cald


Florin Zaharia
 Share

Postări Recomandate

Salut,am de cateva luni un cr250 din 97,recent am observat,dupa ce porneste la prima pedela la rece fara nici o problema daca se incalzeste si o opresc nu mai porneste decat impinsa,la pedala nu mai vrea.Am inteles din alte topicuri sa curat filtrul de aea,sa setez aerul si carburatorul,se si ineaca pt ca bujia e uda daca o scot.Problema mea mai mare,unde apare si semnul de intrebare este,de ce scapa pedala,1 din 3 incercari,scapa in gol si se aude un "carait" sau se blocheaza?A mai patit cineva asa ceva sau are vreo teorie,motorul este mai vechi dar merge impecabil,singura problema o am cu pornirea la cald si nu prea sta la relanti tot la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am si eu un kx250 din '89,nu sunt mare specialist dar din ce cunosc pana acum pot spune ca problema pornirii la cald poate fi cauzata de set,cand motorul este rece ai compresie,porneste....cand este cald cilindrul se dilata iar daca setul este dus ramai fara compresie,pt bujia uda pot fi mai multe cauze:

 

-jiglere mai mari decat trebuie-montate fie pentru a compensa compresia slaba,fie pentru ca fostul propietar a folosit-o la altitudini mai mari,carburatia este foarte pretentioasa la schimbari de presiune atmosferica si temp a aerului

 

-pozitia acului de dozaj modificata-acul de dozaj poate saraci sau imbogati carburatia,cand cobori acul saracesti,cand il ridici imbogatesti

 

-filtru de aer foarte murdar-cand carburatorul nu are suficient aport de aer trage mai multa benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos pentru raspuns
Da,fostul proprietar o folosea pe munti,altitudine cred 600-1000m aprox...eu o folosesc mai la malul marii...trebuie sa schimb jigler ceva sau doar sa modific dozajul?

O sa curat si filtrul,le incerc pe toate.
In legatura cu compresia...nu ma pricep...ce trebuie schimbat sa am aceiasi compresie si la cald?Investitie mare?

Imi cer scuze pt intrebarile posibil elementare dar nu am nici o idee cand vine vorba de mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste pedala de pornire e posibil sa fie arcul de la racul de pornire sau chiar dantura pinionului de la rac....de regula pinionul racului este din plastic,dar nu tr panica....este o investitie minima

 

Iar despre relanti,din nou nu te ingrijora....cross-urile nu prea stau la relanti la cald....nu sunt facute pt asa ceva,nici a mea nu sta si nici a celorlalti prieteni....deci nu-i panica :)

» Post actualizat in 02 Nov 2015 10:21

Daca este compresia trebuie schimbat pistonul,dar recomandarea mea este sa trimiti si cilindrul la alezat si apoi sa iei piston pentru noua cota....asa sti sigur ca ai setul perfect nou si nu vei avea surprize,daca nu ma insel cilindrul de honda vine de fabrica cu bucsa de fonta si ai cote de alezare din 0.5 in 0.5

 

Pentru jiglere si ac trebuie sa desfaci carburatorul si sa verifici ce ai acum,de regula jiglerele(2 la numar- unul pt relanti si unul pentru sarcina) ar trebui sa fie marcate cu diametrul pe care il au,

 

Acul are reglaje predefinite,niste caneluri si o siguranta,daca nu a fost umblat ar trebui sa fie la jumatate

» Post actualizat in 02 Nov 2015 10:25

Aici gasesti schemele explodate pentru toate componentele motoretei tale si lista de componente cu codurile de catalog si valorile initiale

 

http://www.nielsens.com/fiche_select2.asp?category=Motorcycles&make=Honda&year=1997&fveh=131951

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos,foarte bun site-ul

Dupa cum am zis nu ma pricep la mecanica,dar le voi lua treptat in functie de dificultate,si cel mai simplu lucru ar fi sa curat filtrul de aer,apoi desfac carburatorul,sper sa reusesc sa il mai pun la loc.

Cred ca problema pornirii la cald ar avea mai mare legatura cu ce ai zis,de set,pentru ca miam adus aminte ca am scos odata bujia dupa ce am mers cu el,era uda,am curatato si am puso la loc dar tot nu a pornit,fie inca era prea multa benzina acolo si sa udat la loc din 2-3 pedale...Ce mi se pare ciudat e ca daca era ceva ciudat pe la piston dadea si alte semne,asa merge rotund,nu bate nimic,chiar impecabil...dar inca odata,ce stiu eu mecanica:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer se curata si apoi se unge cu ulei/spray de filtru de aer. Daca ai mers fara ulei pe el, pistonul e ca si bun de aruncat. Poate si cilindrul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat ai dat pe mobra,si nici nu ma intereseaza,dar sper sa mai ai resurse sau macar posibilitatea de a le aduna sa o pui la punct,mobrele 2T incep sa devina niste babe,esti un norocos ca ai avut posibilitatea sa iei un '97,marea majoritate de 250 s-au tot plimbat de la unul la altul,unii le-au trantit fara mila,altii au ignorat total partea mecanica si cand au dat semne de oboseala le-au dat mai departe sa scape de ele....sper din suflet sa nu fi ca ei,daca iti place mobra si ai de gand sa o pastrezi incearca sa-i acorzi putina atentie

 

Sezonul asta este aproape gata,vine iarna,este momentul ideal sa surubaresti,da-i motorul jos,fa-l bucati,incet si fara graba,sunt tutoriale pe youtube gramada,si unde nu stii intreaba comunitatea,vezi ce-i cu racul de pornire,desfa ambreiajul verifica starea placilor si a oalei de ambreiaj si daca ai umblat acolo verifica jocul rulmentilor de ambielaj( sunt rulmenti cu cota de dilatare C3,de fabrica vin cu putin joc,dar nu trebuie sa fie exagerat) FOARTE IMPORTANT curata si verifica reglajul la POWER-VALVE este un ansamblu de componente montate pe cilindru care inchid si deschid 2 ferestre suplimentare in cilindru pt putere mai mare la ture joase,la ture joase sunt inchise marind astfel raportul de compresie si se deschid la turatie mare,este o componenta vitala pentru perfomanta motorului,pinioane si lant nou,schimbat uleiul in furca fata sau daca este cazul kit de service si facut revizie,patina de lant din fata pinionului de la roata,face parte din categoria "consumabile"

 

Este timp pentru toate,nu te grabi,studiaza,intreaba,documenteaza-te pentru ca la final vei obtine o mobra de care te vei indragosti,iar ca sa te incurajez.....fix acum 1 an cand am luat-o pe a mea eram praf la capitolul mecanica,dar motorul in 2 timpi are la baza o mecanica simpla si numai buna de invatat pentru un novice. Pasiune si rabdare iar apoi sa te tii bine de ea ca este destul de nervoasa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,merci frumos pentru ajutor,cam asta aveam in gand,vine iarna si sa incep sa o pun la punct cat de cat.

Am dat 850e pe motor.

Oricum e veche,plina de "bube" si incerc cate putin sa le fac pe toate,pompa de apa de exp,iam schimbat semeringurile dar tot pica, 1pic/sec doar la relanti,cand o accelerez nu curge deloc

si la cutia de viteze,la oala a avut rupt un brat si era plina de pilitura inauntru...am curatato,am schimbat uleiul din cutie,dar mie sa nu se strice ceva mai mult pe viitor...oala e destul de scumpa sa o schimb,poate doar sh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...