Jump to content

MotoGP presezon 2016


Recommended Posts

...

 

 

Stii bancul cu femeile si barbatii?

 

Cica s-a deschis un magazin in care femeile isi pot cumpara soti si barbatii isi pot cumpara sotii.

La fiecare etaj se gasesc alt tip de soti / sotii

Regula e ca odata urcat la un etaj nu te mai poti intoarce.

 

Incep femeile...

La primul etaj barbati destepti. Toate sunt entuziasmate, dar curiozitatea le impinge sa vada si ce e mai sus

La al doilea etaj barbati destepti si cu bani. Hai si mai sus

La al treilea etaj barbati destepti, cu bani si aratosi. Si mai sus

La al 4lea etaj barbati destepti, cu bani, aratosi si iubitori de copii. Hai si mai sus

...

Pana la urma toate femeile au ajuns pe acoperisul cladirii fara sa cumpere nimic

 

Incep barbatii

La primul etaj femei frumoase.

La al doilea etaj femei frumoase si cu bani

La al treilea etaj... Nimeni nu stie pentru ca nimeni n-a urcat mai sus de etajul 2

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@DStar pe logica bancului, Lorenzo ar fi ramas la primul etaj :) Nici macar la al doilea :)

 

Tocmai. Bani are si el :)

Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca ai inteles exact ce-am vrut sa zic.

Iar referitor la discutia cu (ne)mutarea lui Lorenzo la alt producator- daca bine imi amintesc, inainte de semnarea contractului care se incheie anul acesta, adica in sezonul 2014 (cand s-a semnat pt 2015-16), Rossi a fost cel care a semnat primul, iar Lorenzo a fost cel caruia ii tremura "speranta" fiindca nu stia daca va semna sau nu (cu Yamaha, evident). Insa la momentul respectiv avuse oferte si de la Honda, care avea seamless atunci, fiind evident motocicleta de batut pe circuit dar a preferat sa ramana la Yamaha, cu salariul micsorat. Daca nici asta nu e dovada de lipsa de curaj , atunci care ar putea fi?

Edited by flaviu57
Link to post
Share on other sites

Acum pe bune, ati putea lasa si voi rautacismele la o parte?

 

Cam ce intelegeti voi prin curaj? Ca poate nu intelegem aceleasi lucruri.

 

Lorenzo a avut curaj sa vina la Yamaha in conditiile in care Rossi era vedeta suprema a echipei si a competitiei. Rossi era atat de mare incat la umbra lui nu crestea firul de iarba. Dar Lorenzo nu s-a descurajat.

In primul an a luat niste trante asa de mari incat pe un om normal l-ar durea doar sa le priveasca. Si Lorenzo a avut curajul sa continue.

Cand Rossi a plecat la Ducati Lorenzo a ramas singur (pentru ca Ben Spies nu prea l-a ajutat) sa se bata cu 3 Honda de uzina. E adevarat, a castigat Stoner (cu Honda), dar Lorenzo a scos tot ce se putea din motocicleta aia.

Cand Rossi a revenit dupa 2 sezoane dezastruase cu Ducati Lorenzo putea sa se dea cu fundu de pamant si sa nu accepte. Daca i-ar fi pus pe cei de la Yamaha in postura sa aleaga intre el si Rossi echipa l-ar fi ales pe el. De ce? Intrebati-l pe Lin Jarvis. Cu toate astea Lorenzo n-a zis nimic. Cred ca stia si el ca doctorul n-o sa ramana prea mult cu coada intre picioare ci o sa inceapa sa aiba pretentii. Lorenzo a avut curajul sa accepte sa lucreze din nou cu Rossi desi stia ca n-o sa fie usor.

Cand a concurat la Assen cu umarul facut praf n-a fost curaj? Cati piloti au facut ce a facut el? Majoritatea ar fi preferat sa renunte la cursa aia si sa puna pe primul plan propria sanatate. Si nimeni nu le-ar fi reprosat nimic.

 

Si daca nu e vorba de curaj, chiar n-aveti idee despre ce ar putea fi?

Despre devotament fata de echipa, despre camaraderie voi n-ati auzit niciodata? Pentru voi conteaza doar cine da cei mai multi bani?

Link to post
Share on other sites

Dpmdv e o foarte mare diferenta intre a schimba motocicleta cu care te dai cu una noua, pt 2 sezoane, sau a te da cu umarul in pioneze 1-2 curse cu o motocicleta pe care o cunosti.

Da, jos palaria, a fost o treaba pe care majoritatea pilotilor din motogp n-ar fi facut-o... dar sincer, mi se pare ca a fost doar o alta dovada a ups-and-downs-urilor lui. Pana la urma, in ecuatia finala n-a contat asa de mult ca a concurat cu piciorul/mana/clavicula rupta, fiindca asta nu l-a ajutat sa-si indeplineasca telul. Da, a scos un loc 5 (pe ud) insa in cursa urmatoare a abandonat (pe uscat). Exista sansa ca pe uscat sa fi scos loc mai bun decat pe ud, unde stim ca nu-i in elementul lui.

Referitor la cum a venit in echipa, oricine ar fi venit era tratat asa- de catre Rossi. Si nu e un motiv de lauda, insa hai sa nu uitam filiera pe care a intrat Lorenzo la Yamaha -via Lin Jarvis. Adica protejatul sefului.

Cat despre devotament, da, am putea spune ca asta ar fi in plan secundar. Dar la nivelul ala nu cred ca se pune problema de asa ceva, intrucat e vorba despre contracte, pe bani/clauze negociate. Nu cred ca se tine cont de devotament. Daca chiar ar fi vorba in principal despre devotament, ar putea concura pro bono. Sau pe 1/2 milioane. De ce n-o face?

Edited by flaviu57
Link to post
Share on other sites

In cursa urmatoare a avut mare ghinion sa cada tot pe umarul deja rupt. Si-a indoit placile alea de titan sau nu stiu ce a facut de i-au zis doctorii ca de data aceea nu mai au ce sa-i faca si trebuie sa stea pe bara.

Dar la Assen n-avea de unde sa stie ca va cadea si in Germania.

 

Da, Rossi s-ar fi purtat la fel cu oricine. De ce? Ca asa e carnea pe el. El vrea sa fie mereu numarul 1 si sa acapareze tot in jurul lui. Sunt convins ca Rossi e un om super misto in viata de zi cu zi (asta cat am reusit sa-l cunosc din interviuri si povesti despre el), dar cand vine vorba de curse e caine, nu mai are mama nu mai are tata. Poate ca daca n-ar fi fost asa n-ar fi fost un mare campion.

 

Si la fotbal si in alte sporturi exista sportivi care raman cu un club pana la sfarsitul carierei lor si altii care la fiecare 2-3 ani schimba clubul. Depinde de fiecare cum se adapteaza in echipa. In general, in momentul in care isi gasesc o echipa in care se simt foarte bine nu mai vor sa plece. E ceva uman sa vrei sa stai intr-un loc in care te simti bine.

 

MotoGP nu este o organizatie comunista. Doar in comunism exista pretentia sa te calareasca unii pe gratis. In capitalism munca este rasplatita pe masura rezultatelor.

Lorenzo, ca si Rossi, ca si orice alta vedeta face din cand in cand actiuni caritabile. Dar una-i una, alta-i alta.

Link to post
Share on other sites

De la @DStar citire: "Lorenzo a avut curaj sa vina la Yamaha in conditiile in care Rossi era vedeta suprema a echipei si a competitiei."

 

Cred ca oricare pilot caruia i se oferea sansa sa evolueze pe o motocicleta de uzina, ar fi venit fara sa se gandeasca prea mult. Nu este vorba de nici un curaj, era sansa vietii lui. Daca Lorenzo nu punea mana pe o motocicleta de uzina, azi ar fi fost un pilot de pluton, despre care nu ne-am fi pierdut vremea sa scriem. Si probabil l-am fi auzit multumind uzinei mama ca i-a oferit sansa sa testeze motocicleta... de anul trecut (cum a facut de curand Crutchlow).

Cat despre cum a ajuns el la Yamaha, stim cu totii.. de la inceput a fost pupilul lui Lin Javris.

Cat despre curaj, distinsul, onorabilul si stimabilul coleg confunda curajul fizic (de a face high side-uri), cu curajul moral, in cazul de fata, cel de a iesi din zona de confort, oferit de Yamaha. Ca deh, la Honda, Nakamoto nu ii cauta in coarne, ca papa Javris, iar daca nu da rezultate, zboara la o echipa de client. Nici la Ducati nu are zeama in el sa plece, desi am inteles ca i-au facut o oferta generoasa, pt ca stie si el ca pe motocicleta aia, cu stilul lui, nu ar scoate nici rezultatele pe care le-a scos Rossi, cu o motocicleta mult mai proasta.

Link to post
Share on other sites

Lorenzo e prost!

 

 

@Dstar, baga 10 pagini!

 

N-are cum. Cand deschizi dictionarul la litera P e poza lui Marquez pe 2 pagini :D

» Post actualizat in 23 Feb 2016 10:32

Lansare oficiala Ducati

 

http://motogp.ducati.com/#eng

Link to post
Share on other sites

Ma intreb daca pe parcursul sezonului o sa le vina ideea sa mai puna si al 3lea rand de aripioare.

 

Ca vad ca 2 randuri sunt standard - le-au si vopsit in culoarea carenelor.

 

Intr-un final o sa arate ca un porc spinos.

Link to post
Share on other sites

Hai sa ne distram...

 

MCN Fantasy Road Race

 

Inregistrati-va cate o echipa si sa vedem la sfarsitul sezonului cine a fost mai inspirat

 

Trebuiesc alesi 6 piloti, cate 2 pentru MotoGP, WSBK si BSB

 

Ne putem face si o miniliga a noastra

Link to post
Share on other sites

Hai sa ne distram...

 

MCN Fantasy Road Race

 

Inregistrati-va cate o echipa si sa vedem la sfarsitul sezonului cine a fost mai inspirat

 

Trebuiesc alesi 6 piloti, cate 2 pentru MotoGP, WSBK si BSB

 

Ne putem face si o miniliga a noastra

 

Puteti sa puneti si bani, 50 de lei sa zicem, si castigatorul ia tot la final.

Link to post
Share on other sites

Are cineva vreo explicatie pentru care Ducati nu reuseste sa puna apasare pe fata sau altceva ca sa poata vira? din cite imi aduc aminte inca de pe vremea cind era Rossi acolo asta era problema "nu vireaza troaca dom'le". Ce anume in configuratia cadrului/motorului/trenului de rulare e "altfel", incit simt nevoia sa puna apasare pe fata (generic vorbind, ca nu ma pricep) folosind elemente aerodinamice importate din alte sporturi tot cu motor, dar cu mai multe roti?

Link to post
Share on other sites

Se pare ca n-au explicatie nici ei, la Ducati. Cum vrei sa stim noi din afara?

 

Ati vazut ca si Yamaha au incercat niste aripioare, dar n-au insistat cu ele. Lorenzo nu stiu daca a comentat ceva, dar Rossi tin minte ca a zis ca nu e mare diferenta si pentru ca motocicleta arata mult mai frumos fara aripioare prefera sa nu le foloseasca.


» Post actualizat in 24 Feb 2016 09:21

Teoretic, cred ca aripioarele sunt puse ca sa impiedice motocicleta sa se ridice prea mult la acceleratie. Daca face wheelie prea pronuntat se pierde si din viteza (rezistenta aerodinamica mai mare) si motocicleta e mai putin controlabila.

 

Inainte de fiecare viraj se franeaza destul de puternic, nu cred ca mai e nevoie de aripioare pentru apasare pentru ca furca fata e deja infundata. Iar la stabilitatea pe viraje nu vad cu ce ar ajuta aripioarele. Mi se pare ca Dovi s-a inclinat odata asa de mult incat si-a raschetat aripioara

Link to post
Share on other sites

Mda.

Pai s-a facut si motocicleta cu motor cu reactie. Ma mir ca nu s-au gandit ... aripioare + motor cu reactie = caricioplan

 

Nu inteleg de ce nu le-au interzis pana acum. Chiar e nevoie sa se lase cu un accident grav ca sa le interzica? Astia nu pot anticipa pericolele chiar deloc?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...