Sari la conținut

Ajutor alegere motor ( Enduro ) - BMW f650 Dakar vs KTM 690E


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 88
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ jean: dapai fix parerea aia pertinenta cu plusuri si minusuri o cautam eu.

La ktm ma sperie mult povestile de groaza cu motoare foootote la 10k km, axe cu came schimbate, etc, ca un parbriz, un suport spate, o sea mai confortabila se pot pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice om care are 690 bag mana in foc ca il schimba la 5000, nu la 10.000 ,indiferent ca-i din 2008 sau 2015 motoreta.... E o motoreta cu care nu mergi doar la 1500 RPM. Daca mai trage de ea, nu cred ca va schimba uleiul la 10.000 km

 

Pana la urma mai bine pui 5100 si schimbi la 5000 km decat sa pui '300V' (uleiul reisarilor) si sa schimbi la 10.000....


Nu-s motoare de 1700cc sa zici ca te rupe la bani un schimb de ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Habar n-am exact! Orientativ mai putin de 2l! Matale schimbi uleiul la 6000km ca sa fii mai cu motz decat inginerul neamt?!

neahhh, schimb la 5-6000 pt ca asa zice neamtul pt plimbari relativ scurte/offroad si prin oras, ma chinui sa fiu neamt, cu toate ca nu stiu daca mai vreau sa fiu neamt.

si la f650 intra 2200ml, dapoi in 690 unde intra 1600?!? ... il scoti racitura dupa 10000km .. parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dapai omule, nu am mers decat foarte putin pe ea. Suspensii foarte ok pt o mobra de adventure, nu am mers pe prea multe capre ca sa compar cu alea, cuplu cat sa nu-ti trebuiasca altceva for a lifetime, instant power wheelies, ciclistica interesanta, se simte ca o bicicleta pe steroizi, dar unghiul de bracare pare a fi mai mic ca la o mobra normala, dar daca stii sa faci 8-uri stranse nu-i nici o problema. Seaua era schimbatavsi foarte comoda, ghidonul un pic prea jos fata de cum imi place mie. A dracului de inalta, abia ajung jos, s-ar putea sa am probleme la pus cricul in pozitii ciudate (pe deal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dapai omule, nu am mers decat foarte putin pe ea. Suspensii foarte ok pt o mobra de adventure, nu am mers pe prea multe capre ca sa compar cu alea, cuplu cat sa nu-ti trebuiasca altceva for a lifetime, instant power wheelies, ciclistica interesanta, se simte ca o bicicleta pe steroizi, dar unghiul de bracare pare a fi mai mic ca la o mobra normala, dar daca stii sa faci 8-uri stranse nu-i nici o problema. Seaua era schimbatavsi foarte comoda, ghidonul un pic prea jos fata de cum imi place mie. A dracului de inalta, abia ajung jos, s-ar putea sa am probleme la pus cricul in pozitii ciudate (pe deal).

si nu puteai sa scrii asta dincolo? daca tot sunt ceva posesori si n intrebari d3spre motoru asta putem face ceva sa ajutam si pe altii cu ceva informatii. si sa fie totu intr-un si gur loc. da in fine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer eram de parere ca experienta mea scurta nu este relevanta vreunui viitor posesor de ktm, si ca o parere mult mai obiectiva ar trebuie sa vina de la posesori ce au bagat vreo cateva mii de km, dar hai ca dau copy-paste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...