Sari la conținut

Scuter Mbk Booster reparatie


alexcristi
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Robinetul vacum e fix sub rezervor si arata ca in poza de mai jos. El are 2 furtunase, unu se duce spre carburator, pe acolo trece benzina, prin celalat trece aer, ideea lui e, aerul impinge in vacum, benzina e impinsa afara din vacum, poti incerca sufland prin unu din cele 2 furtunase sa vezi daca mecanismul merge bine.

Acum problema ta poate fi ori cu mecanismul vacumului, furtunul de aer sectionat, scos samd, sau alta problema in afara vacumului, jigler infundat, filtru benzina infundat..la cum e benzina, poate a patit ceva chiar plutitorul din carburator.

in alta ordine de idei, ca sa-ti usurezi treaba pana rezolvi gasesti problema, atunci cand vrei sa pornesti scuterul, acopera admisia cu mana sau cu ceva in felul acesta, cilindru incercand sa traga aer si nu ar avea pe unde, trage de unde poate, benzina.. seara buna!

 

large1%20(1).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,



Robinetul vacum e fix sub rezervor si arata ca in poza de mai jos. El are 2 furtunase, unu se duce spre carburator, pe acolo trece benzina, prin celalat trece aer, ideea lui e, aerul impinge in vacum, benzina e impinsa afara din vacum, poti incerca sufland prin unu din cele 2 furtunase sa vezi daca mecanismul merge bine.


Acum problema ta poate fi ori cu mecanismul vacumului, furtunul de aer sectionat, scos samd, sau alta problema in afara vacumului, jigler infundat, filtru benzina infundat..la cum e benzina, poate a patit ceva chiar plutitorul din carburator.


in alta ordine de idei, ca sa-ti usurezi treaba pana rezolvi gasesti problema, atunci cand vrei sa pornesti scuterul, acopera admisia cu mana sau cu ceva in felul acesta, cilindru incercand sa traga aer si nu ar avea pe unde, trage de unde poate, benzina.. seara buna!



large1%20(1).jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imediat dupa rezervor este un robinet pa vacum : se deschide si lasa benzina sa intre in carburator in momentul cind simte ca in motor este vacum (asta inseamna in functionarea , invirtirea motorului) , adica se creeaza un gol de aer in urma evacuarii gazelor arse. Ideal ar fi daca reusesti sa urmaresti furtunasul care porneste de pe gitul carburatorului si merge sus in robinetul vacumatic sa fie liber , adica , de obicei nu furtunul se infunda ci acel mic racord , de obicei din bronz , cu, care acel furtunas este colegat la corpul motorului .

Pentru proba , scoti furtunul care duce benzina in carburator , apoi incearca , cu gura sa creezi vacum in furtunasul pe care l-ai desfacut de la vacum . Acum benzina ar trebui sa curga , daca nu , dupa ce-ai facut mai multe probe controleaza robinetul , este probabil ca membrana sa fie sparta , si de aici vin toate problemele tale .

Ca explicatie acest robinet inchide benzina atunci cind nu mai este vacum in motor , adica s-a oprit .

Posteaza aici sa intelegem si noi ce s-a intimplat .

Chesti asta am facuto. Scot furtunul care merge la robinetul cu vacum scot si furtunul care alimenteaza carburatorul cu benizna trag din unul si benzina imi curge.

» Post actualizat in 16 Feb 2016 07:30

 

 

» Post actualizat in 16 Feb 2016 07:32

Chestia care mi-ati tot spuso in legatura cu trasul cu gura din vacum am facuto si imi curge benzina imediat dupa filtur de benzina, de acolo iam desfacut furtunul ca sa vad daca curge.

Editat de Adrian Gabor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva soc electromagnetic (nu am citit tot, sa-mi fie rusine!)?! Daca este d-ala, verifica sa cupleze cind pui contactul...este o piesulica mica, prinsa cu doua surubele in lateralul carburatorului, pe corpul acestuia, in care intra doua fire cu o mufa. Daca tija acestui soc nu se misca atunci cind pui contactul, benzina nu ajunge in admisie si d-aia nu porneste la rece. :peace:

E ala din stinga pozei!

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai pedala de pornire [cu motorul rece] apasa usor pe ea,daca agata si trebuie sa depui ceva efort ca sa dai pistonul peste cap ,este ok,daca se invarte fara nici un efort si pistonul falfaie, ca si cum ar fi fara bujie, este bai .Este un test simplu care v-a exclude variantele prin care nu se alimenteaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum au mentionat si alti colegi este de verificat si socul electric... Daca ai un tester incearca sa desfaci mufa care leaga socul electric , controleaza , cu contactul pus daca acolo ajunge curent , daca da e de bine , in partea cealalta pui testerul in ohmi si vezi daca ai continuitate in bobina electrica a actionarii socului , daca da si asta este de bine , in acest fel esti sigur ca din partea electrica functioneaza totul , mai este de controlat si partea mecanica .

Conectezi mufa si , cu , contactul pus vezi daca socul electric se misca , dar ar trebui sa-l demontezi , este un surubel .... e simplu

Chestia cu socu , ma refer la probe fa-o la rece , altfel miscarea lui ar putea fi influentata de temperatura . :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...