Jump to content
Sign in to follow this  
oha

MV AGUSTA cauta un service

Recommended Posts

Salutare, as vrea si eu sa ma indrumati catre un service bun pentru o problema electrica la MV AGUSTA F4 S 1+1 !

Nu imi mai ajunge curent la injectoare (la nici unul) am verificat toate sigurantele si sunt ok, am demontat rampa de injectie si de la fiecare injector in parte i-am desfacut mufa si nu imi ajunge nici un fel de curent.

Am dus o la cei de la Agusta din sectorul 1 si oamenii nu au tester ! serios ? la reprezentanta Mv Agusta Romania oamenii de la departamentul service nu au un tester ?? GRAV !!! am lasat acolo mobra 3 zile si nu i au dat de cap (parerea mea ca nu sau ocupat de ea) luni ma duc sa o iau de acolo tot bolnava si as vrea sa o duc undeva unde pot gasi electro mecanici competenti si cu simtul raspunderii !

 

Astept indrumari,

 

Multumesc.

Edited by oha

Share this post


Link to post
Share on other sites

este un timp cumva de pe langa targoviste ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

il cunosc doar ca aici cu numele ala nu l gasesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dedant68 ...am scris eu numele gresit prima oara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, as vrea si eu sa ma indrumati catre un service bun pentru o problema electrica la MV AGUSTA F4 S 1+1 !

Nu imi mai ajunge curent la injectoare (la nici unul) am verificat toate sigurantele si sunt ok, am demontat rampa de injectie si de la fiecare injector in parte i-am desfacut mufa si nu imi ajunge nici un fel de curent.

Am dus o la cei de la Agusta din sectorul 1 si oamenii nu au tester ! serios ? la reprezentanta Mv Agusta Romania oamenii de la departamentul service nu au un tester ?? GRAV !!! am lasat acolo mobra 3 zile si nu i au dat de cap (parerea mea ca nu sau ocupat de ea) luni ma duc sa o iau de acolo tot bolnava si as vrea sa o duc undeva unde pot gasi electro mecanici competenti si cu simtul raspunderii !

 

Astept indrumari,

 

Multumesc.

Scuza-ma nu stiu modelul,imi poti spune ce an este?

Vreau sa vad daca il acopera testerul meu..

Edited by TNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, as vrea si eu sa ma indrumati catre un service bun pentru o problema electrica la MV AGUSTA F4 S 1+1 !

Nu imi mai ajunge curent la injectoare (la nici unul) am verificat toate sigurantele si sunt ok, am demontat rampa de injectie si de la fiecare injector in parte i-am desfacut mufa si nu imi ajunge nici un fel de curent.

Am dus o la cei de la Agusta din sectorul 1 si oamenii nu au tester ! serios ? la reprezentanta Mv Agusta Romania oamenii de la departamentul service nu au un tester ?? GRAV !!! am lasat acolo mobra 3 zile si nu i au dat de cap (parerea mea ca nu sau ocupat de ea) luni ma duc sa o iau de acolo tot bolnava si as vrea sa o duc undeva unde pot gasi electro mecanici competenti si cu simtul raspunderii !

 

Astept indrumari,

 

Multumesc.

 

Comanda injectoarelor la EFI (Electronic Fuel Injection ), este data direct de ECU. Daca siguranta EFI e buna, inseamna ca ECU este defect.

 

Bafta la reparat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV AGUSTA F 1000S1+1 an 2006 fabricație ecu este model maI vechi nu cu doua mufe care iese din el ci cu una singura mare, eu m am uitat pe diagrama electrica și cablajul pt injecție se duce într un releu și după ieșirea se duce la pompa și la injectoare, părerea mea este ca releul ala face problema asta, am mai citit și pe alte forumuri din afara tarii pe tema Agusta și multi au avut probleme cu acel releu chestia este ca eu nu am găsit sa l schimb și sa l masor nu ma pricep

» Post actualizat in 20 Dec 2015 08:16

Comanda injectoarelor la EFI (Electronic Fuel Injection ), este data direct de ECU. Daca siguranta EFI e buna, inseamna ca ECU este defect.

 

Bafta la reparat!

Da asa este doar ca din ECU cablajul pleaca catre un releu cu 5 pini si iesirea lui se duce catre pompa (care functioneaza corespunzator imi face presiunea in rampa) si catre injectoare, parerea mea este ca releul ala nu mai functioneaza.

» Post actualizat in 20 Dec 2015 08:18

Scuza-ma nu stiu modelul,imi poti spune ce an este?

Vreau sa vad daca il acopera testerul meu..

2006 an fabricatie si este F4 1000s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,este un model mai vechi si mai mult ca sigur este prins in tester. Te anunt pe seara cand ajung acasa daca este sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

In partea stanga sub sa pasager mai jos de ECU este un releu care comanda injectoarele si pompa de benzina, iar pe dreapta este Power Relay pentru comanda ECU. Tu spui ca atunci cand pui contactul se amorseaza pompa si ai presiune in rampa, ceea ce inseamna ca circuitul pentru pompa functioneaza, acum depinde si cum, si ce se intampla pe bobimele injectoarelor? Dar, trebuie sa verifici si releul Power pentru ECU. Se verifica simplu un releu_ deconectezi releul si cu ajutorul tensiunii de la acumulator+ bec de 12 V. Alimentezi bobina pe 85 si 86, iar pe 87 si 30( sunt cifre standard pentru relee) conectezi becul care trebuie sa se aprinda( sau fixezi un ohmmetru).In plus, sigurantele trebuie verificate corect. Pe langa releul acesta mai sunt si alte conditii de pornire fara de care ECU nu proceseaza semnale pentru injectoare si cele doua bobine pentru aprindere( exemplu senzorul CKP)! Eu luni –miercuri sunt la Brasov, dar iti recomand, daca tot esti in Bucuresti, suna-l pe TNG sa i-o vada, chiar daca nu are soft-ul pentru motorul tau, ti-o rezolva.

Bafta,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,este un model mai vechi si mai mult ca sigur este prins in tester. Te anunt pe seara cand ajung acasa daca este sigur.

ok multumesc

» Post actualizat in 20 Dec 2015 09:44

Salut,

In partea stanga sub sa pasager mai jos de ECU este un releu care comanda injectoarele si pompa de benzina, iar pe dreapta este Power Relay pentru comanda ECU. Tu spui ca atunci cand pui contactul se amorseaza pompa si ai presiune in rampa, ceea ce inseamna ca circuitul pentru pompa functioneaza, acum depinde si cum, si ce se intampla pe bobimele injectoarelor? Dar, trebuie sa verifici si releul Power pentru ECU. Se verifica simplu un releu_ deconectezi releul si cu ajutorul tensiunii de la acumulator+ bec de 12 V. Alimentezi bobina pe 85 si 86, iar pe 87 si 30( sunt cifre standard pentru relee) conectezi becul care trebuie sa se aprinda( sau fixezi un ohmmetru).In plus, sigurantele trebuie verificate corect. Pe langa releul acesta mai sunt si alte conditii de pornire fara de care ECU nu proceseaza semnale pentru injectoare si cele doua bobine pentru aprindere( exemplu senzorul CKP)! Eu luni –miercuri sunt la Brasov, dar iti recomand, daca tot esti in Bucuresti, suna-l pe TNG sa i-o vada, chiar daca nu are soft-ul pentru motorul tau, ti-o rezolva.

Bafta,

Pompa functioneaza, imi face presiune pe rampa, iar bobinele merg si ele, am pulverizat benzina direct in clapetele si porneste !.... acum nu stiu care este treaba cu releele alea... chiar nu ma pricep la ele, eu am verificat la ce m am priceput adica sigurante si conexiuni, iar la releul principal din stanga fata cel de putere cu siguranta de 40 amp la unul din pini am gasit ceva coroziune verde si urme de supra incalzire cu o usoara topire a plasticului pe un pin din ala..... eu sunt sigur ca unul din releele alea este problema sau vr mufa sau probabil ECU nu mai are masa ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa este doar ca din ECU cablajul pleaca catre un releu cu 5 pini si iesirea lui se duce catre pompa (care functioneaza corespunzator imi face presiunea in rampa) si catre injectoare, parerea mea este ca releul ala nu mai functioneaza.

ECU trimite doar "masa" la releul ala, de fapt la solenoidul releului (contactele 85 si 86). La celalalt contact ar trebui sa ai +12 permanent. Cand pui contactul, se aude pompa de benzina "bazaind" nu mai mult de 3 secunde, asta insemnand ca ai presiune de combustibil la rampa de injectoare. Daca ai presiune acolo, inseamna ca releul e bun. In schimb, semnalul pentru injectoare, e altceva. Ala vine tot din ECU si e tot "masa" ca sa zic asa. Ar trebui sa masori direct la mufa unui injector daca ai semnal, dar cu un LED special care se conecteaza la ambele contacte ale mufei. Vezi ca, masurand cu alte "dispozitive" poti face mai mult rau. Degeaba masori intre contacte si masa. Cu LED ul ala conectat la mufa, dai la automat si ar trebui sa palpaie, in functie de cum da comanda ECU. Daca nu palpaie si totul e in regula cu sigurantele, mufele sau firele electrice, inseamna ca ECU e f...

 

Te-as fi putut ajuta practic, da sunt prea departe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, Agustina a fost resuscitata si asta multumita lui Geo TNG ! problema era un scurt mai lung la instalatia electrica (tipic italiencelor) astazi m am bucurat de ea dupa o indelunga stagnare si totul e in parametri :)

 

Sarbatori fericite tuturor !!!!

post-74122-0-68869100-1450975893_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un ''scurt mai lung'' ?? poate explica mai bine TNG sa fie pe intelesul tuturor :stuck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...