Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Nu cred ca ai inteles la ce m-am referit. Muchiile alea doua de la pedala,dinspre motor,nu au ce sa caute acolo. Poti sa impingi cu mana si o sa vezi ce suprafata de contact o sa ai intre pedala si capac pentru acest design. E mai ieftin si mai rapid sa le faca la presa decat sa le faca la freza CNC. Gandeste-te cu cat e mai mare suprafata de contact daca pedala e plina. La o simpla cazatura risti sa spargi capacul, ceea ce nu e cazul pedalei pline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata inainte de polizare. Varful ala de pedala e montat sub pedala la mine, sa mai castig cativa mm si am polizat capetele ca sa pot monta.

Acu nu stiu ce sa zic, ar trebui sa se suceasca destul de rau pedala ca sa pocneasca capacul motor si tinand cont ca a mai fost strambata o data si indreptata, cred ca se rupe la prima tranta mai serioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai mi-am pierdut motul pedalei de frana la EXC iar acum imi fac altul din cornier. Din pila. :) Pedala EXC e cam aceeasi ca cea de la 690.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E asa scumpa una noua sau ai vrut sa o mesteresti singur?


» Post actualizat in 30 May 2017 13:47

Asa arata inainte de polizare. Varful ala de pedala e montat sub pedala la mine, sa mai castig cativa mm si am polizat capetele ca sa pot monta.

Acu nu stiu ce sa zic, ar trebui sa se suceasca destul de rau pedala ca sa pocneasca capacul motor si tinand cont ca a mai fost strambata o data si indreptata, cred ca se rupe la prima tranta mai serioasa.

 

Acel varf ca si scaritele sunt construite astfel incat sa ai suprafata suficienta de actionare/sprijin dar sa nu se incarce cu noroi. Daca lovesti acea zona si pedala iti sparge capacul de la motor inseamna ca situatia ar fi fost aceeasi si daca nu era pedala in acel loc sau daca era de alta forma. Pana la urma e moto de enduro, riscurile vor exista. Designul varfului de la pedala de frana este destul de vechi si aduptat de toti producatorii de enduro iar daca nu s-a schimbat inseamna ca este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La enduro, motul pedalei de frana este mic pt a nu se lovi/agata de obstacole. Unele sunt chiar pliabile, ca la pedala de schimbat vitezele. Si da, in magazin e scump, basca ca pt modelul meu de pedala nu se gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu sunt foarte multe in tara si nu stiu personal pe nimeni care sa vanda asa ceva. Este totusi unul pe olx, destul de chel insa...

https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-enduro-r-2014-abs-ID8tnLP.html#c8de22094c

Pe de alta parte, e un model rar si preturile sunt destul de mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Stie cineva vreun 690 Enduro de vanzare?

 

Cand ai postat tu prima data nu mai era pe OLX. Am cautat sa iti dau linkul atunci.

Probabil devenise inactiv anuntul.

Acum a reaparut.

Sta de mai bine de o luna la vanzare, in caz ca ajuta cu ceva informatia (pentru o eventuala negociere, etc)

 

https://www.olx.ro/oferta/ktm-690-enduro-r-2014-abs-ID8tnLP.html#4543636030

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatie! Cand m-am hotarat eu, anuntul respectiv disparuse iar tipul nu mai avea altul, nu aveam de unde sa-i iau datele. E sistemul aiurea pe olx, la auto-moto...ai dreptul la un singur anunt gratuit iar pe ala nu il poti prelungi, se dezactiveaza la expirare si poti doar sa reactivezi. Ma rog, mitocicleta aia pare in toate mintile, ca sa zic asa.

 

Am mai primit si privat vreo doua propuneri, doar ca intre timp mi-am luat altceva. M-am saturat de monocilindre si mi s-au schimbat si prioritatile, asa ca am trecut la alta clasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Salut! Am o Husqvarna 701 Enduro de prin 2016, geamana cu KTM 690 Enduro...d-aia va scriu aici! Si daca tot ma dau mare c-o am, o sa va cer si parerea despre o buba care ma impiedica sa merg cu ea(azi s-o intamplat buba). Dupa ce pornesc mobra in neutru, cricul ridicat, bag 1-a si moare! Trag maneta de ambreiaj(cricul sus, 1-a) apas butonul....ciuciu/canci/liniste! Am repetat de cateva ori pornirea si bagarea in viteza, de fiecare data acelasi rezultat: porneste dar cand o bag in viteza moare. Primul gand: fmm ....ce frumos e afara si mobra nu mere! Al doilea gand: senzorul de pozitie cric! Am bagat mobra inapoi in curte, m-am dezechipat, am cautat schema electrica a senzorului de cric si am plecat ofticat acasa caci nu ma pricep deloc nici la electrica... :D

Intrebare: caut bine(senzorul de cric e buba? Daca da...cum fac sa anulez acest senzor, caci am scos senzorul din mufa si nu e nici o diferenta?

Sugestii? Idei? Intrebari?

Multumesc!

Editat de krong28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa in care bag senzorul are 3 fire (albastru, negru si roz). Albastru e +, negru e - iar roz e semnalul de la senzorul ptr cric! Pe care cu care le leg astfel incat sa anulez senzorul de cric dar fara sa fac buba mai mare in ECU?!

post-40391-0-44357000-1509886321_thumb.jpeg

Editat de krong28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as schimba senzoru. Nu poate sa fie scump si daca nu ma insel, e acelasi ca si la ktm.


» Post actualizat in 05 Nov 2017 13:51

La mine motoru a pornit asa ca am mai bagat o tura de dezmortire. Putini km, dar a fost distractiv.

post-14488-0-00834900-1509889858_thumb.jpg

post-14488-0-43979900-1509889884_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, senzorul al 690 functioneaza pe baza de ceva magnetic. Vezi in primul rand sa nu ti se fi deplasat senzorul sau magnetelul pe care il citeste.

Daca nu, stiu ca poti prinde un magnet direct pe senzor cu banda adeziva, soricel sau ce va de genul.

 

Nu il poti pacali din fire. Stiu ca mai sunt kituri care anuleaza senzorul, gen asta https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=K&Product_Code=61011046000&Category_Code=

 

Dar sfatul meu ar fi sa repari/inlocuiesti senzorul. Pretul lui cu siguranta este mai mic decat cel al unui picior rupt, capac motor spart sau mai stiu eu ce alte belele poti intampina daca uiti cricul lasat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Revin cu rezolvarea!

 

Rezistenta de 2,2Kohmi intre firul negru si firul roz simuleaza cricul ridicat. Practic asta vinde KTM in "side stand Dongle".

 

Daca nu vrei sa pui rezistenta atunci scoate senzorul de jos, si din suportul de plastic, gaseste un magnet si pozitioneaza l pana gasesti locul corect si lipeste l pe senzor. Gaseste un loc pe la baterie unde sta sigur si gata... Incerca sa nu uiti sa pleci cu cricul coborat dupa aia. :pow:

 

Vezi ca daca pui contactul cu mufe desfacute e posibil sa ai surprize... de exemplu, la modelele de dupa 2014 de 690 si toate 701, (noul model de GPS - gear positioning sensor) daca faci asta se reseteaza senzorul si trebuie recalibrat cu "dealer Tool". Nu ma intreba cum am aflat asta :P.

 

Bafta!

Editat de mrwwwhite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca daca pui contactul cu mufe desfacute e posibil sa ai surprize... de exemplu, la modelele de dupa 2014 de 690 si toate 701, (noul model de GPS - gear positioning sensor) daca faci asta se reseteaza senzorul si trebuie recalibrat cu "dealer Tool". Nu ma intreba cum am aflat asta :P.

 

mo' info? ce se intamplam daca nu calibrezi cu 'dealer tool'... ramai acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus contactul cu senzorul decuplat din mufa! Merge cu magnetul! :) Nu mai plec demult cu cricul jos! Multumesc!

Eu am mai pățit deci nu era vro aluzie, anyway bine ca e rezolvată ;)

 

Senzorul de cric nu afectează dar cel de treapta de viteza da.

 

» Post actualizat in 11 Nov 2017 08:54

 

mo' info? ce se intamplam daca nu calibrezi cu 'dealer tool'... ramai acolo?

Dispare Neutral si in cazul meu plus sensor belaliu de cric = dead bike

Au schimbat senzorul de cric si nu mai merge chestia cu 2,2kOhm sau dongle, dar ca si Krong magnet lipit peste e ce trebuie...

 

“Mai bine alea pe carburator. Dom’ne!” de le repari cu o șurubelnița dreapta :))))))) Elictronica asta...

Editat de mrwwwhite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut!

care sunt diferentele intre 690 enduro R si 690 enduro ?

M-am dat numai cu enduro R 2011 si ca o gaselnita faina am vazut potentiometrul pt senzorul de oxigen. Presupun ca enduro nu are asa ceva dar vad ca are bordul / ceasul mai mare. Am observat ca suspensiile au tot 250 mm si presupun ca din 2008 toate au injectie. Nu mai gasesc site ul pe care puteam gasi comparatie.

De 2008-2011 zic, mai nou nu am bani.


» Post actualizat in 06 Jun 2018 14:01

hai ca m-am lamurit. Dupa prima saptamana cu KTM stiu deja cum sa curat injectorul :)

post-31462-0-56956800-1528293667_thumb.jpg

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...


Salut!

 

Eu am tot fost plecat din tara si vad ca deja ai rezolvat.

Cum ziceam si dincolo, s-o stapanesti sanatos!

Impresii? :D Fa o prezentare la capreta.

Si ce e cu injectoru?

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

de cand am luat GS-ul am ramas cu gandul la 690.

Acum as vrea sa corectez decizia de acum 4 ani si sa trec la un 690. E cineva din Bucuresti care ar putea sa vina cu ea sa facem o plimbarica sa-mi lamuresc si eu niste intrebari?

 

O zi buna,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca n-am pornit ktmu anu asta. :tomato: :tomato: :tomato:

 

Am bagat ceva ture mai scurte pe asfalt cu bmwu, dar nici timp pentru plimbari n-a prea fost asa ca fata e neglijata. Sper acu in iulie sa reusesc s-o scot la aer...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...