Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

1 oră în urmă, yuk a spus:

Numai doua gauri am dat, fiecare de 19 mm. [...] Ma gandesc sa pun totusi o plasa peste ele.

 

Da, nu cred ca ar fi o idee rea sa le protejezi cat de cat. Cam de asta am luat si eu mini filtrele astea, pt a preveni intrarea direct in airbox a tonelor de praf plus alte posibile chestii care pot ajunge in zona aia.

Cred ca incep cu 2 gauri si eu, vad cum se misca si vad apoi daca mai bag 2 :) Tu ai simtit ceva diferente ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am mai avut rabdare. Este si ieftin

Screenshot_2019-03-19-19-13-11.png

Acum 5 ore, Cap0ne a spus:

 

Da, nu cred ca ar fi o idee rea sa le protejezi cat de cat. Cam de asta am luat si eu mini filtrele astea, pt a preveni intrarea direct in airbox a tonelor de praf plus alte posibile chestii care pot ajunge in zona aia.

Cred ca incep cu 2 gauri si eu, vad cum se misca si vad apoi daca mai bag 2 :) Tu ai simtit ceva diferente ?

parca se ridica mai usor pe o roata, dar toba este mai galagioasa decat mi-as fi dorit.

PS -am intrebat la RAR, au zis ca farul este ok, nu imi scriu in carte, la itp sa iau hartiile de omologare la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.03.2019 la 14:51, gabyshor a spus:

Pentru cei care ati renuntat la semnalizarile stock, vinde cineva semnalizarile? Am una rupta pe spate si nu mi-as mai bate capu sa trec pe led...

Le vand eu. Nu stiu daca toate care sunt folosoite sunt asa, insa ale mele daca le misti zdrangane plasticul portocaliu din interior. Le-am desfacut sa vad daca e ceva rupt in interior, insa nu e cazul, totul e ok. Daca te intereseaza alte semnale pe bec, eu am mai ramas cu ceva seturi de la un Buell, sunt foarte apropiate ca si prindere cu cele de la KTM, diferenta este ca la Buell surubul este M8 (KTM are M10) si va trebui sa iei conectorii de pe 690. Atasez niste poze sa iti faci idee.

Cele de la KTM arata asa:

20190323_131607.thumb.jpg.8a2ba03fb9b04c3d6a1d7f4b50aef8e8.jpg20190323_131714.thumb.jpg.a772b06fc6bd9185393052f7825e7535.jpg20190323_131738.thumb.jpg.936e06e09cb1a56c878ddf7b143d601b.jpg20190323_131636.thumb.jpg.c7d9b12495166968060dd077dff9f193.jpg

Cele de la Buell, in comparatie cu cele de la 690 arata asa:

20190323_131521.thumb.jpg.54c072e7dee39ef243d7d667059042fb.jpg20190323_131247.thumb.jpg.325b4bad02e3b1051022babf821e8656.jpg

Si montate pe suportul de la ktm:

20190323_130738.thumb.jpg.67801cded2e52731965c3d00b326fde4.jpg

Acum 9 ore, yuk a spus:

PS -am intrebat la RAR, au zis ca farul este ok, nu imi scriu in carte, la itp sa iau hartiile de omologare la mine.

Nu crezi ca poate sa comenteze ca nu se vede in intregime seria pansonata de pe cadru? Sau vii pregatit cu scule, sa dai jos suportul, in caz ca e nevoie? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai numai brida de jos acopera cifrele specifice mobrei si este mai usor de desfacut. Brida de sus acopera inceputul care este la toate la fel. As da 50 lei ca sa nu ma puna sa o feresc pe cea de sus :). Cred ca mai are o eticheta cu seria in alta parte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.03.2019 la 5:03, yuk a spus:

Nu am mai avut rabdare. Este si ieftin

 

 Ma uitasem si eu la ala dar cred ca este prea mult :D Daca nu gresesc are si o mentiune de "Only for the racetrack."

Cred ca e si prea galagios cu el si e si cam prea permisiv in conditii e praf mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.03.2019 la 13:43, Cap0ne a spus:

 Ma uitasem si eu la ala dar cred ca este prea mult :D Daca nu gresesc are si o mentiune de "Only for the racetrack."

Cred ca e si prea galagios cu el si e si cam prea permisiv in conditii e praf mult.

Pai filtrul original ramane la locul lui, este doar o inlocuire a snorkel ului cu ceva care permite un debit mai mare.

PS- releul de la Louis functioneaza pe orice fel de semnalizari. Mufa are trei pozitii dar numai doi pini ca si originalul. Doar putin am fortat carligul de plastic si sta ok. Pare a fi etans. 15€

IMG_20190326_184847.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
La 18.05.2019 la 12:36, krong28 a spus:

Care ti-ai luat 690 Enduro 2019? Ne-am salutat in Jilava! Felicitari! :)

Busted! Merci! Mi a adus si un podium la Hellas Rally 2019 deja, deci toate bune. Ma gandeam ca esti tu, ca nah, 701 prin Bucuresti mai rar :D :D :D.

 

Fata de 701 17-18 are suspensia ceva mai buna, dar este identica cu 701 2019. XPlore vs 4CS. Eu oricum mi am pus direct full 300mm.

Plusuri fata de 701 17-19: pachetul electronic si extra 0.5l de benzina. Fata de 701 2016 sau 690, tot ce am mentionat plus ultima generatie de propulsor LC4 care este fantastic, nu ca precedentele 3 generatii nu sunt fantastice dar nah, e destul de mare diferenta la cum trage si cum vibreaza pe asfalt la 130km/h (sau mai bine zis cum nu vibreaza!). Fata de 690 08-18, 1.5l de benzina sunt cam bine iar cadrul nou (aproapte identic cu cel de 701) permite o bracare a ghidonului mai generoasa.

 

Pachetul electronic: Aveam mixed feelings legat de TC pe offroad dar dupa 1500km de Hellas Rally este beton. Iesi dintr un ac de par pe macadam pe full gaz si nu mai da cu tine de pamant :D :D. In rest wheelie, drift si tot ce vrei, dar ceva mai in control si "safe" sa zicem. Am avut si cateva urcari mai dificile pe grohotis sau pamant afanat si a urcat ca un tractor fara probleme. 

Eu deja eram fun "offroad ABS" pentru stilul de riding pe care l practic. Pentru chestii foarte hard poate sa ti dea fiori cateodata dar oricum cu 160kile sub poponeata pe hard nu e combinatie. Cornering ABS e numai de asfalt si cum am mufat dongle-ul din secunda 1 nu pot sa ma pronunt, probabil ca e bun in anumite conditii si grade de oboseala sa te scoata din rahat.

Quickshifter-ul este bestial. Oricum schimbam des fara ambreiaj mai ales in sus sau in wheelie dar acu poti sa schimbi tot timpul si in sus si in jos. 

Actiongraphers-11AG4_9410.jpg

Actiongraphers-15AG4_9865.jpg

Actiongraphers-27AG3_2909.jpg

Actiongraphers-54AG4_2155.jpg

Actiongraphers-77AG3_6743.jpg

Actiongraphers-82AG3_7575.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.06.2019 la 18:22, mrwwwhite a spus:

Busted! Merci! Mi a adus si un podium la Hellas Rally 2019 deja, deci toate bune. Ma gandeam ca esti tu, ca nah, 701 prin Bucuresti mai rar :D :D :D.

 

Felicitari man ! :)

PS - vrem si "noi" poza aia cu muntii in fundal mare, pt wallpaper :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tot la Ktm te trage sufletu. Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe podiumuri!


Merci! [emoji1598][emoji1598][emoji1598] nu e ca și cum Husqi nu e KTM [emoji23][emoji23][emoji23]


Felicitari man ! [emoji4]
PS - vrem si "noi" poza aia cu muntii in fundal mare, pt wallpaper :))


[emoji1598][emoji1598][emoji1598], rezolvam [emoji12][emoji12][emoji12]

Si io ma gandeam ca esti tu(te-am recunoscut din pozele de pe facebook) dar am zis ca e mai frumos sa intreb!;) Intr-adevar, pozele sunt de mare efect!


[emoji110][emoji110][emoji110][emoji482][emoji482][emoji482] pai next poate ne și întâlnim live! [emoji23][emoji23][emoji23]


Felicitari pentru concurs!
 
Legat de cutia de viteze/etajare, cum e fata de modelele mai vechi?


Nu sunt diferențe! 701 și noul 690, vin din fabrica cu 15x46 in loc de 15x45, lucru aproape insesizabil. Etajarea este ok pt drumuri mixte cu bucăți de asfalt lungi dar pentru chestii mai tehnice este cam lunga. Eu merg cu 15x50 de ceva vreme ceea ce scade viteza maxima dar oferă o prima treapta suficient de lenta pentru chestii mai dificile. O soluție mai simpla este pinionul de 14 dar dezavantajul este o uzura mai mare a protecției de bascula.
Ultima generație de LC4 cu doi arbori de echilibrare are rapoarte identice cu generațiile anterioare dar axurile pinioanelor sunt ceva mai ranforsate pentru surplusul de putere și cuplu, totuși motorul dezvolta 74hp stock, deci cam 80hp după ce este de-limitat.




In alta ordine de idei pentru cei interesați, anul acesta la Baja România (fosta Baja 500) exista clasa Adventure iar taxa de înscriere o sa fie modica pt aceasta clasa. Asta înseamnă ca oricine cu o motocicleta dual-sport, cauciucuri mixte și un GPS poate sa vadă cum e la Raid!
Competiția începe vineri 28 Iunie și se termina Duminica pe 30, iar bivouacul este in piața centrală din Buzău. Cursa propriu-zisă începe sâmbătă dimineața cu un traseu de 500km, toți pe drumuri neasfaltate. Sunt prevăzute zone de realimentare la fiecare 80-85km.
Pt mai multe detalii puteți lua legătura cu organizatorul aici https://www.baja500.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, mrwwwhite a spus:

In alta ordine de idei pentru cei interesați, anul acesta la Baja România (fosta Baja 500) exista clasa Adventure iar taxa de înscriere o sa fie modica pt aceasta clasa. Asta înseamnă ca oricine cu o motocicleta dual-sport, cauciucuri mixte și un GPS poate sa vadă cum e la Raid!
Competiția începe vineri 28 Iunie și se termina Duminica pe 30, iar bivouacul este in piața centrală din Buzău. Cursa propriu-zisă începe sâmbătă dimineața cu un traseu de 500km, toți pe drumuri neasfaltate. Sunt prevăzute zone de realimentare la fiecare 80-85km.

Scrie pe undeva explicit chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, mrwwwhite a spus:

In alta ordine de idei pentru cei interesați, anul acesta la Baja România (fosta Baja 500) exista clasa Adventure iar taxa de înscriere o sa fie modica pt aceasta clasa. Asta înseamnă ca oricine cu o motocicleta dual-sport, cauciucuri mixte și un GPS poate sa vadă cum e la Raid!
Competiția începe vineri 28 Iunie și se termina Duminica pe 30, iar bivouacul este in piața centrală din Buzău. Cursa propriu-zisă începe sâmbătă dimineața cu un traseu de 500km, toți pe drumuri neasfaltate. Sunt prevăzute zone de realimentare la fiecare 80-85km.
Pt mai multe detalii puteți lua legătura cu organizatorul aici https://www.baja500.ro

 

Aaaa, ce misto, de cand vreau sa incerc. Plec in concediu si n-am cum ajunge anu asta, dar tin minte pentru la anu, poate se face din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, gabyshor said:

 

Aaaa, ce misto, de cand vreau sa incerc. Plec in concediu si n-am cum ajunge anu asta, dar tin minte pentru la anu, poate se face din nou.

Ce bine suna. Parca as baga si eu 950-u la ceva pentru ce a fost proiectat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
La 13.06.2019 la 15:20, vis-a-vis a spus:

Cred că se impune o topic pe tema asta :D (XR650r King of Baja! 😛 )

Cum a fost, King? Baga si tu niste poze! 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am scos si eu portocala din garaj pentru prima data anu asta(de fapt, de anu trecut de prin iunie n-am mai iesit deloc din cauza unor probleme in familie), cu ocazia itp-ului, ocazie cu care am constatat ca din august 2016 pana acum am facut 2400 km. Voi cu ce kilometraje va mai laudati?

 

P.S. Cumpara careva o portocala neglijata?

 

67745690_2787188071311142_2778475143339442176_o.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...