Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Inca o chestie pe lista chestiilor dubioase ktm :) - de ceva vreme mi se parea mie ca e cam lesinata frana fata. Am zis plm, asa face ele. Ma duc azi sa fac una alta la mobra si ma uit si la placute. Spatele oke, pe fata.... o placuta aproape la fier (cea mobila, care e impinsa de pistoane), cea fixa era noua aproape, cred ca era max 10% tocita.
Wtf... Am zis clar, blocat etrierul, nu culiseaza. Nope, etrieru lucreaza boboc, nu are nici pe draq... Deci ce satana mai e si asta ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandu sa pun michelin bib mousse. Nu ma dau foarte mult, dar de regula sunt singur si nu ma incanta o pana deloc. N-am nici scule la mine si nici skillz sa o fac in mijlocu padurii.

Astept sfaturi de la cunoscatori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezvolta te rog.

Din ce am citit pana acum, nu se recomanda sa mergi cu ele la viteza de autostrada mult timp. Dar in afara de asta, n-am vazut restrictii.

Sunt unii care le-au tinut un sezon, altii care s-au dat cativa ani fara probleme. Zic si eu din ce am mai citit pe forumuri, dar n-am vorbit cu vreun posesor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandu sa pun michelin bib mousse. Nu ma dau foarte mult, dar de regula sunt singur si nu ma incanta o pana deloc. N-am nici scule la mine si nici skillz sa o fac in mijlocu padurii.
Astept sfaturi de la cunoscatori...


Sunt super mișto! Dar sunt destul de dificil de montat numai cu leviere și fără experiența și pentru a creste viața e bine sa le “ungi” cât de cât des.
Amicul meu “Rolling Hobo” a reușit 10k dintr un set pe un 500EXC deci se poate. Lyndon și el a pus mousse pe fata și camera heavy duty pe spate și a făcut mulți km in felul asta.
Exista 2 tipuri, cele enduro și Rally. In principiu cele Rally sunt mai tari (deci in Off mai serios o sa se simtă) dar țin mai mult. Dezavantajul este ca sunt mai scumpe și nu sunt pe stoc pe la noi.
Eu le folosesc de când m am apucat de raliuri și sunt super mulțumit. Am și învățat trick ul sa folosesc vaselină siliconica in loc de Michelin gel. In felul asta sunt lubrifiate mult timp și asta tine temperatura scăzută. Pana acum, in peste 20k km, am reușit sa prăjesc doua mouse-uri. Unul intr un raliu și altul după ce am băgat un A3 la 130km/h constant cu Ana in spate. In ambele cazuri te “anunța” cu destul de mult înainte sa devină periculos. Cel din raliu, unde nu am avut de ales, l am rulat pana a sărit cauciucul de pe janta dar asta e o alta poveste.

Concluzia, dacă ti permiți și ai grija de ele ai șanse sa te țină și doua sezoane, mai ales ca nu faci 10k pe an și nici nu ai prea multe autostrăzi in jur [emoji1787][emoji1787][emoji1787].
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, mrwwwhite a spus:

Dar sunt destul de dificil de montat numai cu leviere și fără experiența și pentru a creste viața e bine sa le “ungi” cât de cât des.

E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă:

Acum 3 minute, mrwwwhite a spus:

In principiu cele Rally sunt mai tari (deci in Off mai serios o sa se simtă) dar țin mai mult.

Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea.

Acum 3 minute, mrwwwhite a spus:

Lyndon și el a pus mousse pe fata și camera heavy duty pe spate și a făcut mulți km in felul asta.

Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. 

 

Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... 

Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jon, la tine ma gandeam cand am scris, stiu ca te-ai dat mult cu mousse, inclusiv pe strada. Am facut aproape 5.000 km de cand am motoru, in 4 ani de zile, e al doilea motor si nu ies atat de des pe cat as vrea, dar e morcovu ca fac o pana intr-o zona nasoala si ma prinde noaptea pe coclauri de unu singur.

Pentru mine cred ca mousse e solutia cea mai buna.

Jon, imi poti da un link pentru cele rally? Gumele sunt tot cele recomandate de tine, Michelin Cross Competition s12xc. Le-am montat in nov 2016 si abia acum trebuie sa le schimb. Sa merg tot pe s12xc sau recomanzi altceva pentru noroi?

 

Vis-a-vis, multumesc de reply, iau in calcul si varianta ta, inca nu-s 100% hotarat incotro s-o apuc. De regula ies cu motoru dupa job, cand apuc si cateodata ma prinde seara pe coclauri. O pana mi-ar lipsi sa dorm pe undeva prin padure... :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jon, la tine ma gandeam cand am scris, stiu ca te-ai dat mult cu mousse, inclusiv pe strada. Am facut aproape 5.000 km de cand am motoru, in 4 ani de zile, e al doilea motor si nu ies atat de des pe cat as vrea, dar e morcovu ca fac o pana intr-o zona nasoala si ma prinde noaptea pe coclauri de unu singur.
Pentru mine cred ca mousse e solutia cea mai buna.
Jon, imi poti da un link pentru cele rally? Gumele sunt tot cele recomandate de tine, Michelin Cross Competition s12xc. Le-am montat in nov 2016 si abia acum trebuie sa le schimb. Sa merg tot pe s12xc sau recomanzi altceva pentru noroi?
 
Vis-a-vis, multumesc de reply, iau in calcul si varianta ta, inca nu-s 100% hotarat incotro s-o apuc. De regula ies cu motoru dupa job, cand apuc si cateodata ma prinde seara pe coclauri. O pana mi-ar lipsi sa dorm pe undeva prin padure... :)))


Nu te stresa cu Rally. Ia mousse uri normale cu un set de Starcross V Medium (120 pe spate e cât 140) sau Michelin Enduro Medium. Dacă Mai găsești s12xc rămâi pe ele ca sunt blana și țin mult mai bine fata de Enduro Medium (care au o aderentă fantastica dar eu am bărbierit un spate in 2-300km).

La cât mergi tu, moussurile sunt blana și țin bine mersi și pe asfalt. Totul depinde de cât de tare le incingi deci asta cu se fac praf pe asfalt e vrăjeala. Aia la Dakar fac câte 1000km/ zi și numai pe off, și la viteze astronomice...

Lyndon nu a pus camera pe spate ca sa regleze presiunea... a pus camera pe spate pt ca datorită greutăți și cuplului de neam prost șansele sa prăjești un mousse pe spate sint mari fata de fata unde temperaturile nu cresc atât de mult cu viteza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.10.2019 la 9:15, danutu_m a spus:

Yuk, intrebarea e, ai pus asa ceva pe motocicleta si functioneaza? Ca eu din cate cautari am mai facut pe forumuri, nu tin minte sa fi vazut pe nicaieri alternativa asta ca si pompa de benzina.

aceea o am acum. Merge la fel, dar atentie, nu are saiba/siguranta care fixeaza sita. Trebuie sa o recuperezi pe cea originala care oricum trebuie scoasa, dar cu grija sa nu o rupi. Apropos, ce alta alternativa ai vazut? https://www.gealcomotors.ro/

Acum 22 ore, vis-a-vis a spus:

E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă:

Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea.

Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. 

 

Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... 

Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/

tubeliss nu merge la viteze mari?

Acum 22 ore, vis-a-vis a spus:

E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă:

Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea.

Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. 

 

Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... 

Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/

tubeliss nu merge la viteze mari?

Editat de yuk
ok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.10.2019 la 12:53, Cap0ne a spus:

Inca o chestie pe lista chestiilor dubioase ktm :) - de ceva vreme mi se parea mie ca e cam lesinata frana fata. Am zis plm, asa face ele. Ma duc azi sa fac una alta la mobra si ma uit si la placute. Spatele oke, pe fata.... o placuta aproape la fier (cea mobila, care e impinsa de pistoane), cea fixa era noua aproape, cred ca era max 10% tocita.
Wtf... Am zis clar, blocat etrierul, nu culiseaza. Nope, etrieru lucreaza boboc, nu are nici pe draq... Deci ce satana mai e si asta ? :)

Verifica daca etrierul lucreaza total, nu partial. Nu stiu ce etrier ai tu acolo (poate pui o poza) dar, teoretic, are pistoane pe ambele parti, nu are parte fixa, ca frana pe spate.

 

La 24.10.2019 la 15:47, krong28 a spus:

Probabil ai umblat la disc! Nu mai e flotant...precum l-a facut fabrica! Practic, franezi fata cu o singura placuta!;))

N-are nicio legatura, cand pui frana discul se aseaza pe centru, pe bolturi/inele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am schimbat acum placutele, parea sa culiseze foarte usor, fara nicio problema. Mai verific/urmaresc daca continua sa faca asta. Frana oricum pare mult mai ok acum. 
 

intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? :D

 

As vrea sa dau jos scaritele si sa le inlocuiesc cu Heel guard, dar nu stiu daca nu cumva e mai ok sa le las si sa pun slider pe ele, protejand astfel suplimentar plasticaraia/rezervorul in cazul unei cazaturi (on/off road). 
 

https://images.app.goo.gl/FJH47FonEECLpq6V8

 

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Cap0ne a spus:

 

intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? :D

 

 

Bai, tie ti-e lene sa te duci pana la garaj sa culci motocicleta sau ti-e frica sa nu adormi langa ea? 😁😁😁

Eu nu-ti pot raspunde la asta, n-am scaritele pentru pasager montate si am si suportul de sidecases si la mine acolo se propteste.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.10.2019 la 20:00, Cap0ne a spus:


 

intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? :D

 

As vrea sa dau jos scaritele si sa le inlocuiesc cu Heel guard, dar nu stiu daca nu cumva e mai ok sa le las si sa pun slider pe ele, protejand astfel suplimentar plasticaraia/rezervorul in cazul unei cazaturi (on/off road). 
 

 

 

scaritele ating, dar basculeaza si fac o amprenta pe suportul de aluminiu. Pe asfalt cand basculeaza scarita, iti polizeaza din schimbator. La mine a diminuat cricul care este indoit mult spre exterior pt ca am linc de coborare 25 mm. Pe dreapta, pe enduro pedala de frana de indoaie imediat si dintii ei se infig in oala ambreajului. Desi am taiat prima pereche de dinti, voi mai taia si pe urmatoarea pt ca se intampla la fel. Deci scaritele sunt ok, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cap0ne cred ca are pedala de frana schimbata si nu are problema clasica. Eu am polizat primele 2 perechi de dinti, dinspre capac, ai pedalei. Ma gandesc, preventiv, inclusiv sa pun niste poxilina/metal compound pe capac, unde ar lovi pedala. Am vazut practica asta pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam ! Mi-am comandat pana la urma slidere si pt scaritele pasagerului si pt ale pilotului. Sper sa nu-mi fie de folos vreodata :) La cele ale pilotului ma gandesc ca mai adauga un 0.5 - 1cm intre suprafata de contact si mobra. 
 

Aveti cumva idee de vreun kit de coborare a scaritelor stock ? Nu as vrea alte scarite, dar din cauza inaltimii m-ar ajuta sa le cobor vreo 2cm. 
Tin minte ca vazusem pt alte mobre un fel

de distantiere care permiteau montatea intro pozitie mai joasa. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...