Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Ce cuminte lumea paci :D Ce va mai face fetele ?

Io bagat azi revizia de 11K, montat tot felu de buloane pe ea ca sa fie, coafat frumos, ca de iesire din carantina.

Mai tre sa o incalt si e gata de rupt muntii :D

100683042_1738901749583480_2034075517585457152_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut! Ce ai mai montat? Eu in afara ca ma mai duc din cand in cand pe la garaj s-o salut, absolut nimic. Nici bateria n-am montat-o inca. Probabil o sa urmeze un anunt de vanzare, in ultimii doi am am facut sub 150 km... pur si simplu nu mai e timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De montat nimic extraordinar. I-am pus slidere pe unde se putea (furca, scarite pilot si pasager), o priza pe ghidon ca nu aveam decat una improvizata pe sub sa, un tank bag micut de tinut intre picioare... dastea :)

Am dat comanda de gume (Wild fata e07 spate) si le astept acu ca sa ies la o turica mai lunga.

Ma tot uitam si la scuturi, dar cred ca pana la urma il las pasta stock si nu mai imi bat capul. Nu fac nimic extrem ca sa am pe bune nevoie de unu mai tzapan...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? :)

Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea...

Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m :)) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos :D si m-a tinut pana acasa.

Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala...

IMG_8202.jpg

IMG_8200.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep cu intrebarea - aveti cumva idee daca se gaseste prostia asta facuta din metal ? [emoji4]
Si acu povestea - am bagat un Lacul Vulturilor duminica. La intoarcere, cand am ajuns la asfalt, am observat ca picura benzina de undeva. M-am apucat de sapat si am gasit tampenia asta de mufa cu "click" care s-a crapat fix pe santul unde face clema prinderea...
Nu vreti sa stiti ce funny e (not) sa pui contactul si sa sara de acolo benina in sus vreo 2m :)) Are ceva presiune, cred ca e traseul care duce la injector. Am avut bulan ca am reusit sa o rezolv cu niste poxilina modelata maiestuos [emoji3] si m-a tinut pana acasa.
Si acu parca n-as pune tot de plastic connectorul ala...
IMG_8202.thumb.jpg.4529b3e9de7731cc848595df89ffe0b6.jpg
IMG_8200.thumb.jpg.1eb9001152e1a6cd54a33413d6455f56.jpg

CPC PN LCD17005 + LCD22005

Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie.

Bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca e o buba cunoscuta si nu's primul patit [emoji3]
Multam fain man ! Ma pun pe comandat.

Cu plăcere!

Mda, mai ales dacă te apuci și rabatezi rezervorul in sus (serice la pompa, amortizor etc) și nu deconectezi conectorul. Face poc imediat și dacă e nou nouț. Al tău nah, a văzut ceva ani la viața lui și plasticu i plastic.

Cu partea de metal cu filtru adaugi încă un nivel de filtrare înainte de injector și face treaba, am găsit urme de jeg acolo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Sunt fericit nou posesor de 690, am ajuns pe la 4000km, tocmai ce m-am prins cum se folosesc butoanele de traction control, sa zic asa.

Are cineva o pedala de frana in plus ? 20200710_213315.thumb.jpg.a4618333dd74dccd726626f1a0cc087a.jpg

De asemena m-ar ajuta o parere de la cei mai experimentaiti cu 690, curge ulei pe la axul de la schimbator, nu foarte mult. Cei de la dementor au zis ca asa e normal, ca mai curge la KTM :)).Prima poza e facuta ieri, iar a doua azi dupa ce am curatat si mers cam 200 km.

20200711_234834.thumb.jpg.422cfbf4b58ef25a14587fd61d4e05f9.jpg20200712_155315.thumb.jpg.89ad909055c203a0006248003f6cc5b1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! Nu, nu e normal sa curga ulei pe acolo.

O fi normal la 690/husky 701,  in acceptiunea lor, unde la 1 din 3 motorete curge ulei. Sa ai nervii tari, dupa ce schimbi simeringul, ptr ca e posibil sa curga din nou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi se pare treaba de garanție la 4000 km. Nu e normal raspunsul lor, mai ales ca ai quickshifter deci nu se pune problema de “abuzat” schimbătorul .

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Salut!

Scot la vanzare motocicleta... Pur si simplu nu mai merg cu ea si sta in garaj degeaba, anul asta inca n-am scos-o din garaj.

Ktm 690 Enduro R, 2012. Am cumparat-o la 3200 km, momentan are 8690 km. Pret 6200 negociabil.

- Sea de la Seatconcepts Usa, varianta mai inalta (o am si pe cea originala) - https://seatconcepts.com/products/ktm-2008-16-690-smc-enduro-r-tall?rq=yr_2012~mk_ktm~md_690-enduro-r

- Evacuare LeoVince

- Amortizor de ghidon Scotts Usa (cu tot cu inaltator de ghidon)

- Suport de bagaje touratech - https://shop.touratech.com/pannier-rack-ktm-690-enduro-enduro-r-2017.html

- Suport roll bag touratech- https://shop.touratech.com/luggage-rack-aluminium-for-ktm-690-enduro-enduro-r-2017.html

- Scut metalic motor (il am si pe cel stock din plastic, nou nout)

- Parbriz touring ktm https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/ktm-76508065000-1

- Handguards aluminiu Cycra - https://ktmtwins.com/collections/ktm-690-enduro-parts/products/cycra-handguards

- Oglinzi adventure Usa - https://www.doubletakemirror.com/build?bike=43

- Manete reglabile FP Racing

- Bec cu led Cyclops Usa

- Scaritele au fost coborate si lungite (am si setul original)

- Protectie disc de frana spate Touratech, pompa de frana spate, protectie pinion Touratech, protectii metal radiator, protectie furca ktm

- Manere incalzite

Poate fi vazuta in Botosani.

110101973_1602487759928457_1971932948605804736_n(1).jpg

110156949_671332016788315_8462562270606668072_n.jpg

Am uitat, am filtru de aer de spuma si hartile Evo1 de la Jon (multumesc mult pentru tot)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.06.2020 la 15:46, mrwwwhite a spus:


CPC PN LCD17005 + LCD22005

Vezi ca Partea “tata” a fost updatata la modelele după 2013 din metal si are un mic filtru conic in interior (detașabil). Merita sa o comanzi pe aia la KTM. Partea “mama” din metal se găsește prin Europa la dealerii CPC. Merita sa iei și câteva clipsuri Oeticker sa faci treaba cum trebuie.

Bafta!

filtrul încape si la modelele 2008-2011. Încape in mufa de plastic, cel putin 2010. Se deformează dar incape si isi face treaba

Editat de yuk
corectare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Mai baieti, aveti idee daca merita pus pe ghidon butonu ala magic de schimbat hartile ? Chiar face ceva, de ex daca o pui pe low traction ? Sau tot in patinat ambreiaju si gadilat acceleratia sta toata baza ? :)

La switch-ul de sub sa imi e foarte incomod de umblat cand intru in off (ar trebui sa dau jos tankbagu and stuff...)

G0152345.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, aveti idee daca merita pus pe ghidon butonu ala magic de schimbat hartile ? Chiar face ceva, de ex daca o pui pe low traction ? Sau tot in patinat ambreiaju si gadilat acceleratia sta toata baza ? [emoji4]
La switch-ul de sub sa imi e foarte incomod de umblat cand intru in off (ar trebui sa dau jos tankbagu and stuff...)
G0152345.thumb.jpg.619beae94526b70b7f77a1d1c507bd95.jpg

Nu, pt. ca deja ai o harta destul de progresiva dacă mi aduc bine aminte ca ti am pus (și nu ai mai umblat la ea). As zice ca un pinion de 14 sau foaie mai mare ajuta mult in condiții d astea mai tehnice sa nu mai freci ambreiajul. Merita încercat. Eu merg cu 15x50 ca idee și stock e 15x45.
Cu 15x50 tot am top speed pe la 165 deci încă merge pe asfalt dar nu pt touring.

Bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, mrwwwhite a spus:


Nu, pt. ca deja ai o harta destul de progresiva dacă mi aduc bine aminte ca ti am pus (și nu ai mai umblat la ea). As zice ca un pinion de 14 sau foaie mai mare ajuta mult in condiții d astea mai tehnice sa nu mai freci ambreiajul. Merita încercat. Eu merg cu 15x50 ca idee și stock e 15x45.
Cu 15x50 tot am top speed pe la 165 deci încă merge pe asfalt dar nu pt touring.

Bafta!

Multam :) Dap, inca am harta pusa de tine si e super oke in 90% din timp. Ma gandeam la momentele alea cand trebuie sa patinez parca excesiv ambreiajul ori ca sa nu rup aderenta, ori ca sa nu mearga in suturi ca e subturata.

Dar cred ca ai dreptate, tinand cont ca viteza de croaziera oricum e in plaja 100-115 km/h, cred ca ar fi o idee sa umblu nitel la rapoarte.

PS - ca idee totusi, sa imi lamuresc io in cap, daca schimb vreodata din switch pe alta harta, la revenirea in pozitia initiala ramane cea urcata de tine, nu ?

 

Cozmine, hai mai bine sa iti dau GS-ul, ca sta saracu si aduna praf in garaj. Nu e asa mare diferenta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam [emoji4] Dap, inca am harta pusa de tine si e super oke in 90% din timp. Ma gandeam la momentele alea cand trebuie sa patinez parca excesiv ambreiajul ori ca sa nu rup aderenta, ori ca sa nu mearga in suturi ca e subturata.
Dar cred ca ai dreptate, tinand cont ca viteza de croaziera oricum e in plaja 100-115 km/h, cred ca ar fi o idee sa umblu nitel la rapoarte.
PS - ca idee totusi, sa imi lamuresc io in cap, daca schimb vreodata din switch pe alta harta, la revenirea in pozitia initiala ramane cea urcata de tine, nu ?
 
Cozmine, hai mai bine sa iti dau GS-ul, ca sta saracu si aduna praf in garaj. Nu e asa mare diferenta :))

Nu ai treaba. Harta urcată rămâne urcată. Ce schimbi de la buton e comportamentul accelerației. Poți sa încerci poziția soft ca poate am lăsat o așa cum era. Adică pe 1. Cred ca pe 2 am pus “carb style” adică cât deschizi atât deschide și clapeta și pe 3-9 este harta progresiva pe care teoretic ai rămas.
Cu rapoartele e simplu. Comanzi un pinion de 14 care intra fără modificări, doar cu ajustarea lanțului (iar la distanțieri ai doua poziții care sunt exact gândite pt asta). 14x45 = 15x48 deci o sa fie cam la fix dacă nu vrei sa mergi cu 150 pe autostrada și faci mult Off.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am proiect de iarna :D Merci!

 

Pe langa asta, as vrea sa pun si niste proiectoare. Cat mai compacte, cu montare undeva sus pe furca, langa far, cam ca cele din poza (dar ideal ar fi mai compacte decat acelea). Ma intereseaza sa obtin un plus de range +oleaca de umplere a zonelor neatinse de far lumina farului mai ales pe curbe.

Aveti idee de asa ceva care sa poata fi luat din Europa ?

DSC_0588.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 03.09.2020 la 15:02, cozmino a spus:

@Gabi - are abs?

2012 are 690 cc și instalatia electrica de la 654cc fara abs

Editat de yuk
gramatica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...