Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Dupa ce halesc E07 personal o sa iau Anakee Wild si pe spate cred. Acum am pe fata Wild (e07 pt fata mi se pare ca sux in afara asfaltului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu s-ar putea sa nu astept sa le termin. Personal imi plac gumele de le Mitas E09 Dakar spate iar fata desi nu imi place m-am descurcat mereu cu ea, acum am inteles ca au scos E 12 respectiv E13 nu mai stiu care e pentru fata dar am de gand sa o incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2021 la 10:42, ERU a spus:

Frumoasa plimbare, dar parerea mea e sa renunti la topcaase-ul ala daca iti plac genul asta de drumuri. Nu va avea o viata lunga si e posibil sa strici si prinderile de pe subcadru, care este in fapt rezervorul.

Da ai dreptate, il am aproape gol, cu un rucsac mic inauntru. In general merg si prin Bucuresti  si tin acolo casca si manusile. Intr-o tura de cateva zile, l-am incarcat pana la refuz butelie, acumulator, compresor, etc si evident ca s-a rupt cu tot cu suport si l-am pierdut pe drum

La 27.04.2021 la 10:58, hora09 a spus:

Faine locuri! Sa te tot plimbi pe acolo.
Ai gume e07+ parca- cele de fabrica? curios ce zici de ele in noroi, eu tragand concluzia ca acolo nu fac fata; dar tu ai si motor mai usor, sigur influenteaza cumva 

Sunt cele din fabrica. Au un comportament acceptabil, pe spate am pus tubliss si ne mai jucam cu presiunea. Ca si comparatie am avut pe un motor similar Michelin Anakee Wild, care erau decente pe noroi, dar pe strada f zgomotoase si la viteza mica iti dadeau o vibratie verticala de la crampoane. E-07 au o dunga continua pe mijloc si nu au aceste probleme. Vorbim de soft enduro, nu alte extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, danok a spus:

pe spate am pus tubliss si ne mai jucam cu presiunea.

Ține tublissu' la porțiuni mai lungi de asfalt? Ai testat?

La 04.05.2021 la 20:34, Cap0ne a spus:

Dupa ce halesc E07 personal o sa iau Anakee Wild si pe spate cred. Acum am pe fata Wild (e07 pt fata mi se pare ca sux in afara asfaltului).

Nu prea se compară fața cu spatele la Anakee Wild. Spatele se mănâncă foarte repede, dupa 2000 de km deja ai crampoane rotunjite sau crăpate. Eu am pus Mitas E09 Dakar pt că-mi trebuia ceva cramponat acu' 2 veri și mi-a convenit prețul. Nu m-am așteptat să tragă atât de bine (dacă-l desumfli puțin) și să mă țină 10000 de kilometri. Fața de E09 e într-adevar un cacao. Niște caramele mici care se duc în 2000 de km de la frâne pe asfalt. 

 

La 05.05.2021 la 14:18, ERU a spus:

Personal imi plac gumele de le Mitas E09 Dakar spate iar fata desi nu imi place m-am descurcat mereu cu ea, acum am inteles ca au scos E 12 respectiv E13 nu mai stiu care e pentru fata dar am de gand sa o incerc.

image.thumb.png.333e2a13187bd47c58f217e19a5ca3a5.png

E12, după cum zice și fabricantul, e la bază un E09 mai ușor, etc. Pe 690, fiind o mobra ușoară cred că se pretează de minune. 

 

image.thumb.png.1093217ae2888813419cbe63a0e0d3c2.png

 

E13, fața... crampoane cam mici și dese. Se duce spre zona trial. Bune pt agățat pe uscat, pietre etc. Cred ca la noroi nu fac față.

 

Pe spate E09 m-a convins, pe față încă nu am găsit un cauciuc care să facă față pe zona adventure-dual sport. Mai am Pirelli MT21 pe care înca nu l-am folosit. Pe advrider îl laudă mulți că ar fi bun pt față.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata eu cred ca mai important e sa faca fata la asfalt/frinare/uzura ca pe off e mai important skillu;deci anakee wild e ok daca nu ai remorca si mergi din Buc pina la munte

pe spate pare interesant si Mitas MC23

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis e testat pe motorul meu, tine fara probleme , in afara de voblaj la peste 170 km/h rezolvat partial cu amortizor de ghidon (posibil sa fie de la slime, nu stiu). Am 7000 km cu el.

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Sa porneasca la rece si sa stea la ralanti, sa il incalzesti si sa il pui in sarcina putin. Probleme mari nu au decat cu alimentarea, tps si injectia :))). Toate reparabile, dar stii bine, nimic ieftin. Si dupa ce il iei si il tragi la semne, daca nu e ok, o sa fie o mica racheta. 

23 minutes ago, pepsi said:

Salutari, ma tot uit la un 690 enduro r (2012)... ii ceva specific la ce trebuie sa fiu atent?
Probleme specifice pt generatia asta?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 04.04.2022 la 9:21, patrick1 a spus:

Zic alții:

”Conclusion

Fouled spark plugs, starting and idling problems, leaking coolant, and engine overheating are the most common issues you might encounter in this model. They’re actually quite common for all dirt bikes. Some issues are inevitable due to wear and tear after prolonged riding. The KTM 690 still remains highly reliable and offers amazing performance.

These problems aren’t any more likely to occur in the KTM 690 Enduro than in other bikes. It’s just something you could expect down the line. Keep in mind that many of these issues can be prevented. Replacing the air filter and spark plugs every 10,000 miles and cleaning the carb regularly should keep starting and idling issues at bay.”

 

Alte modele au funcționat chiar și 32 de km 👍

 

 

s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește.

Pierde antigel, ba refuleaza prin borcan, ba pierde pe la îmbinări, la termostat.

Are o problemă constructivă, axul basculei freacă direct in cadru.

Se uzează culbutorii ff repede 12-25mii km. Trebuie sa-i tot cureți injectorul și pompa se duce repede, dar este ieftină aftermarket. 

Șaua te rupe, ghidonul este obositor la drum lung.

Se strică magnetul de la senzorul cricului.

Are putere.

Editat de yuk
incomplet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 29.04.2022 la 22:46, yuk a spus:

s-a oprit la relanti, cel mai naspa a fost in sensul giratoriu. Se decalibreaza repede, chiar dacă il rezolvi dupa câteva luni iar începe. Si 790 se oprește.

 

 

Eu aveam probleme cu oprirea la semafor sau uneori chiar in mers dupa ce i-am schimbat toba. Dar dupa ce am pus pe el harta corecta a fost ok, n-am mai patit. Figuri mai face uneori la prima pornire de dupa iarna, dar dupa ce isi "unge" el oleaca matzele isi revine. Ii fac de asemenea cam de 2 ori pe an (primavara si toamna) recalibrarea TPS si ECU (aia cu rotit acceleratia cap-coada cu contactul pus, apoi lasat la rece sa mearga in gol 15 min fara sa te atingi de nimic).

 

Dupa inchiderea Dementor pe unde recomandati in Buc de facut revizia ? Ma intereseaza pt verificat/facut jocul la supape, ca chestiile uzuale de schimb ulei and stuff nu's problema.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stulewa baiat cumsecade dar prea aglomerat;tot ma gindesc ca vreau mecanici moto buni si corecti,dar nimeni nu ii cultiva;vezi eternele postari de pe aici,cu useri la prima propozitie,cum as face sa nu platesc nimic pt reparatie?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, o sa ii pun o intrebare sa vedem ce iese :)

 

In alta ordine de idei, poate a mai patit cineva si stie ce si cum - cand am scos mobra de la iernat, facut plinul si iesit la plimbare. Dupa cativa km m-am trezit cu niste benzina cursa din zona busonului (nu ff multa, dar nici putina nu era). M-am gandit ca nu s-o aerisi, a facut presiune si a scuipat-o. Nu parea sa fi iesit pe tusca aia de la buson, ci era mai mult in jurul busonului. Am curarat nitel busonul, am desfacut si prinderea de pe rezervor si am curatat oringul ala de sub ea etc. Nu a mai curs apoi, dar nu stiu daca nu a mai curs pt ca deja cursese suficienta sau pt ca am rezolvat eu :D O sa vad la urmatorul plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine arata chiar ok Oringul ala. Nu era deformat, ciupit sau ceva. Piulitele incastrate la fel, la locul lor fara urme ca ar iesi sau ceva. Sper sa fi fost doar ceva mizerie intrata pe acolo, sau poate oringul nitel "turtit".

Daca mai scuipa la urmatorul plin o sa ma apuc sa fac si eu ca nenea din filmulet o garnitura. Mai vazusem la cineva dupa niste cautari ca si-a etansat cu niste silicon rezistent la benzine in locul oringului.

Mai e si varianta inlocuirii busonului cu unul din ala "racing", dar nu prea ma incanta ideea de a ramane fara capacel sau sa ma trezesc cu dracu stie ce in rezervor cand las mobra parcata pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cu benzina inca nu am rezolvat, dar am zis sa mai rasfat nitel tractorasul, poate e supi :))

Revizia, verificat supapele, pus un scut serios si rack pt bagaje :)

fr_8864.jpg

fr_8867.jpg

fr_8863.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.05.2022 la 23:13, Cap0ne a spus:

Multam, o sa ii pun o intrebare sa vedem ce iese :)

 

In alta ordine de idei, poate a mai patit cineva si stie ce si cum - cand am scos mobra de la iernat, facut plinul si iesit la plimbare. Dupa cativa km m-am trezit cu niste benzina cursa din zona busonului (nu ff multa, dar nici putina nu era). M-am gandit ca nu s-o aerisi, a facut presiune si a scuipat-o. Nu parea sa fi iesit pe tusca aia de la buson, ci era mai mult in jurul busonului. Am curarat nitel busonul, am desfacut si prinderea de pe rezervor si am curatat oringul ala de sub ea etc. Nu a mai curs apoi, dar nu stiu daca nu a mai curs pt ca deja cursese suficienta sau pt ca am rezolvat eu :D O sa vad la urmatorul plin.

nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor.

Chiar acum, yuk a spus:

 

 

La 16.05.2022 la 16:14, Cap0ne a spus:

La mine arata chiar ok Oringul ala. Nu era deformat, ciupit sau ceva. Piulitele incastrate la fel, la locul lor fara urme ca ar iesi sau ceva. Sper sa fi fost doar ceva mizerie intrata pe acolo, sau poate oringul nitel "turtit".

Daca mai scuipa la urmatorul plin o sa ma apuc sa fac si eu ca nenea din filmulet o garnitura. Mai vazusem la cineva dupa niste cautari ca si-a etansat cu niste silicon rezistent la benzine in locul oringului.

Mai e si varianta inlocuirii busonului cu unul din ala "racing", dar nu prea ma incanta ideea de a ramane fara capacel sau sa ma trezesc cu dracu stie ce in rezervor cand las mobra parcata pe undeva...

polizează puțin din capătul piulitelor.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.06.2022 la 23:32, Cap0ne a spus:

fr_8863.jpg

De unde ai luat protectia aia de toba si cat a fost ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, yuk a spus:

nu mai stiu exact ce am facut, dar am cioplit puțin din plastic și capacul a presat mai bine oringul pe rezervor.

polizează puțin din capătul piulitelor.

La mine pare ca plange pe la capac direct, nu pe la imbinarea cu rezervorul. Nu mi-am dat inca seama 100%. Am si facut capacul bucati, pare ok, curatat etc. Singura pb ar fi garnitura. Care normal, nu se poate comanda separat si nici improviza din ceva, pt ca a re o forma "speciala"...
Multam, o sa incerc totusi si ce ai zis tu, cine stie :)

 

Acum 4 ore, ERU a spus:

De unde ai luat protectia aia de toba si cat a fost ?

Asta e https://www.louis.eu/artikel/acerbis-silencer-protector-universal-in-a-range-of-colours/10019280?list=421307a0b0ece4fa39e638e79b8b780e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Scarite cu 2 cm mai joase de la nenea asta https://bosley6.wixsite.com/bosleyspegs   Nu le-am testat inca in teren, dar la simplu stat pe mobra clar se simt mult mai relaxati genunchii.

Habar nu aveam ca stiu atat de multe injuraturi cate mi-au iesit pe gura in timp ce cautam o solutie sa pun la loc arcul... :D

 

IMG_4557.jpg

IMG_4558.jpg

IMG_4550.jpg

IMG_4555.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scopul principal era sa pot merge mai ok in picioare, nu confortul la drum intins. Ala e bonus :) Am cracii lungi si cand stateam ridicat in scarite aveam mereu impresia ca o sa sar peste ghidon la prima piatra pe care o iau :D

 

Si ca scriam mai in urma de problema cu rezervorul care incepuse sa planga pe la buson - dupa ce am incercat diverse solutii, am cedat si am luat un gat din asta aftermarket (3dmoto.pl) si acum e ok. Plus ca nu mai risc sa bag pamant in rezervor.

 

IMG_4225.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Hai neata!

Aveti vreunul instalat kitul de storage + airbox de la Rade Garage ? Ceva feedback ?

Ma intereseaza mai ales pe partea de filtru daca e totul ok, daca ar necesita si remapare (am deja facuta pt toba) sau merge ok fara alte modificari, daca e ok airboxul in sine etc.

 

In rest, ca sa continui nitel "jurnalul", am mai pus niste jucarii pe mobra - mansoane incalzite (nu stiu de ce nu le-am pus mai de mult...), protectie radiator (cea de la ktm, dupa ce m-am tot sucit la cateva modele de crashbar-uri, dar toate cu prindere cam dampulea pe aripioara aia subtirica de pe cadru) si un voltmetru :D

Si ca feedback pt scutul AXP - probabil din cauza unei suduri imperfecte, aripioara laterala din stanga scutului s-a dezlipit in partea de sus, fara sa isi ia vreo lovitura serioasa sau ceva. Baietii de la Axp mi-au trimis direct altul nou, fara sa comenteze absolut nimic, fara sa imi ceara sa le trimit scutul defect inapoi etc. Iar in rest sunt incantat de el, a rezistat cu brio la ce folosesc eu mobra.

 

fr_9476_size1024.jpg

 

fr_9540_size1024.jpg

 

thumbnail.jpg

 

fr_9543_size1024.jpg

 

fr_9580_size1024.jpg

 

fr_9564_size1024.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 07.11.2022 la 11:19, Cap0ne a spus:

Hai neata!

Aveti vreunul instalat kitul de storage + airbox de la Rade Garage ? Ceva feedback ?

Ma intereseaza mai ales pe partea de filtru daca e totul ok, daca ar necesita si remapare (am deja facuta pt toba) sau merge ok fara alte modificari, daca e ok airboxul in sine etc.

Nu necesita remapare. Am eu rezervorul si filtrul. Trebuie sa-i fac update ca sa zic asa, pentru ca la modelele 2019+ primul filtru [de fapt cusca era cam dubioasa, dar au pret preferential pentru update]. BTW filtrul ala schimba semnificativ comportamentul motoretei.

La 07.11.2022 la 11:19, Cap0ne a spus:

 

In rest, ca sa continui nitel "jurnalul", am mai pus niste jucarii pe mobra - mansoane incalzite (nu stiu de ce nu le-am pus mai de mult...), protectie radiator (cea de la ktm, dupa ce m-am tot sucit la cateva modele de crashbar-uri, dar toate cu prindere cam dampulea pe aripioara aia subtirica de pe cadru) si un voltmetru :D

Si ca feedback pt scutul AXP - probabil din cauza unei suduri imperfecte, aripioara laterala din stanga scutului s-a dezlipit in partea de sus, fara sa isi ia vreo lovitura serioasa sau ceva. Baietii de la Axp mi-au trimis direct altul nou, fara sa comenteze absolut nimic, fara sa imi ceara sa le trimit scutul defect inapoi etc. Iar in rest sunt incantat de el, a rezistat cu brio la ce folosesc eu mobra.

 

fr_9476_size1024.jpg

 

Sunt interesat de manerele alea, eventual un link. Imi place ca au butonul integrat in manson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Nu necesita remapare. Am eu rezervorul si filtrul. Trebuie sa-i fac update ca sa zic asa, pentru ca la modelele 2019+ primul filtru [de fapt cusca era cam dubioasa, dar au pret preferential pentru update]. BTW filtrul ala schimba semnificativ comportamentul motoretei.

Ma gandesc ca trage o idee mai bine si se schimba putin curba de cuplu and stuff. Dar am o ditamai lista ce temeri/nelamuriri:  :D

- in conditii de superpraf in offroad face fata ? Ai verificat vreodata daca trece ceva mizerie de el ?

- se imbacseste repede ? Acum am un filtre de spuma de UNI si il curat/ung doar din revizie in revizie. Nu as vrea sa stau dupa fiecare tura sa fie nevoie sa il bibilesc..

- nu iti murdareste de ulei prin jur, mai ales daca esti mai darnic cand il ungi ?

- e foarte galagioasa admisia cu el ?

 

Astea sunt mansoanele. Nu este chiar integrat controllerul, dar este foarte slim si se monteaza chiar langa manson. Posibil sa fie nevoie sa muti controalele juma de cm ca sa ii faci loc.

https://www.louis.de/artikel/koso-heizgriffe-fuer-22mm-lenker-mit-im-griff-integrierten-schalter/10032697?filter_article_number=10032697

Ca feedback dupa ce le-am folosit cateva ture, inclusiv weekendul asta cand erau vreo 6-7 grade dimineata - sunt foarte ok pana acum. Se incalzesc repede, in 1-2 min pe treapta 5 incep sa simt caldura cu manusi de toamna, apoi le scad la treapta 1 sau 2 si merg cu ele asa tot drumul. Nu sunt groase (cum sunt cele de la oxford de exp, care sunt semnificativ mai groase ca cele stock). Singurul minus e ca sunt mai dure, cam ca orice manson incalzit, si simti mai dragut vibratiile uneori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cap0ne a spus:

Ma gandesc ca trage o idee mai bine si se schimba putin curba de cuplu and stuff. Dar am o ditamai lista ce temeri/nelamuriri:  :D

- in conditii de superpraf in offroad face fata ? Ai verificat vreodata daca trece ceva mizerie de el ?

- se imbacseste repede ? Acum am un filtre de spuma de UNI si il curat/ung doar din revizie in revizie. Nu as vrea sa stau dupa fiecare tura sa fie nevoie sa il bibilesc..

- nu iti murdareste de ulei prin jur, mai ales daca esti mai darnic cand il ungi ?

- e foarte galagioasa admisia cu el ?

- face fata in offroad, eu i-am pus si un prefiltru, care este  o carpa ordinara oarecum elastica, ca o soseta pusa peste filtru. Este un filtru de piscine, inspiratie de pe advrider.

- Il curat odata cu schimbul de ulei, pe care nu il fac ca la carte ci mai repede

- nu am constatat sa murdareasca prin jur, dar daca faci treaba ca la carte ar trebui dupa ce ungi filtrul sa il lasi un pic la soare [si ferit de praf] la uscat

- mie nu mi se pare, dar cred ca sunt mai insensibil la acest capitol

Acum 1 oră, Cap0ne a spus:

 

Astea sunt mansoanele. Nu este chiar integrat controllerul, dar este foarte slim si se monteaza chiar langa manson. Posibil sa fie nevoie sa muti controalele juma de cm ca sa ii faci loc.

https://www.louis.de/artikel/koso-heizgriffe-fuer-22mm-lenker-mit-im-griff-integrierten-schalter/10032697?filter_article_number=10032697

Ca feedback dupa ce le-am folosit cateva ture, inclusiv weekendul asta cand erau vreo 6-7 grade dimineata - sunt foarte ok pana acum. Se incalzesc repede, in 1-2 min pe treapta 5 incep sa simt caldura cu manusi de toamna, apoi le scad la treapta 1 sau 2 si merg cu ele asa tot drumul. Nu sunt groase (cum sunt cele de la oxford de exp, care sunt semnificativ mai groase ca cele stock). Singurul minus e ca sunt mai dure, cam ca orice manson incalzit, si simti mai dragut vibratiile uneori.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...