Sari la conținut

Project #5 - Honda VFR


replici
 Share

Postări Recomandate

Da, la CBS e posibil sa renunt, prefer sa controlez eu din picior cat sa franeze spatele si in ce situatii.

Da, dam motorul jos si vopsim totul electrostatic, dar asta dupa ce adaptam spatele de Z, dupa ce ajunge janta spate etc, sa vopsesc totul odata.

» Post actualizat in 28 Jan 2016 21:07

Cateva poze cu ea "pe roti", next step e adaptarea spatelui de Z750

 

post-70187-0-86063600-1454015133_thumb.jpgpost-70187-0-66632600-1454015140_thumb.jpgpost-70187-0-04990600-1454015149_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iti urmaresc cu mare interes evolutia si sunt convins ca nu sunt singurul. Ar fi fain daca ai pune mai multe poze cu fiecare pas important pe care il faci (un fel de worklog).

 

Ai sa vopsesti si motorul tot electrostatic? Daca da, cu vopsea normala sau speciala pentru piese expuse la temperaturi inalte? spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Apreciez interesul pentru topicul meu!

Un work log mi-ar ingreuna munca foarte tare, nu-mi sta capul la poze cand sunt "in focuri", mai fac asa pas cu pas in mare atunci cand nu sunt murdar pe maini :)

Oricum "episoadele" importante se regasesc in poze, nu stau sa pozez rulmentii care ii pun in jug (am dat un exemplu).

Motorul il vopsesc cum l-am vopsit si pe cel de pe Hornet-ul negru (click), vopsea neagra semi mata termorezistenta, nu electrostatic. Celelalte piese precum cadrul, bascula, jantele, jugurile etc le voi vopsi electrostatic, probabil negru mat texturat.

Editat de replici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la CBS e posibil sa renunt, prefer sa controlez eu din picior cat sa franeze spatele si in ce situatii.

Da, dam motorul jos si vopsim totul electrostatic, dar asta dupa ce adaptam spatele de Z, dupa ce ajunge janta spate etc, sa vopsesc totul odata.

» Post actualizat in 28 Jan 2016 21:07

Cateva poze cu ea "pe roti", next step e adaptarea spatelui de Z750

 

attachicon.gifIMG_5421.JPGattachicon.gifIMG_5420.JPGattachicon.gifIMG_5422.JPG

Cam greu sa faci treaba asta din moment ce etrierii sunt compartimentati de asa natura pentru CBS. Fata, din 3 pistonase pe fiecare etrier, unul e pentru presiune de la pompa spate si 2 pentru presiune pompa fata, iar cel de spate parca tot 3 avea in aceeasi combinatie, 2 pentru spate si 1 care primeste de la frana fata. Doar sa "spargi" peretele dintre camerele pistonaselor cat sa comunice toate pistonasele intre ele si sa astupi a 2-a intrare in etrier. Un pic de prelucrare, dar nu cred ca ar fi imposibila treaba.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam greu sa faci treaba asta din moment ce etrierii sunt compartimentati de asa natura pentru CBS. Fata, din 3 pistonase pe fiecare etrier, unul e pentru presiune de la pompa spate si 2 pentru presiune pompa fata, iar cel de spate parca tot 3 avea in aceeasi combinatie, 2 pentru spate si 1 care primeste de la frana fata. Doar sa "spargi" peretele dintre camerele pistonaselor cat sa comunice toate pistonasele intre ele si sa astupi a 2-a intrare in etrier. Un pic de prelucrare, dar nu cred ca ar fi imposibila treaba.

 

Etrierii fata sunt de CB1000R. Spatele se rezolva cu un mic research, ori varianta mentionata de tine mai sus ori un nou etrier spate.

 

Omul si-a luat o furca USD, banuiesc ca a luat si noul sistem de franare. Pe spate mai trebuie vazut ce e de facut.

 

;)

 

Un model de janta care ar da ft bine.

 

Da, arata foarte ok, dar la noi cu greu gasesti modele interesante de 17" cu 4x100. Am comandat un MAK Jackie W pana la urma, merge de minune cu ce vreau sa obtin la design-ul evacuarii.

post-70187-0-13443700-1454272758_thumb.jpg

 

Poze noi in curand :)

Editat de replici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caterinca de garaj :D

post-70187-0-39168500-1455050126_thumb.jpg

 

Progres: roata montata, cadrul codita Z750 adaptat, astazi ne-am apucat de evacuari. Se rezolva usor si cu CBS-ul, etrierul spate se va inlocui cu unul Brembo de la un Ducati donator.

post-70187-0-70838600-1455050133_thumb.jpgpost-70187-0-48600700-1455050140_thumb.jpgpost-70187-0-02583000-1455050147_thumb.jpgpost-70187-0-88625400-1455050153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:alcy:

Iese super.Ce distantier i-ai pus ? De cati mm.

Janta ce Et are ?

 

Mersi!

Janta ET 48, distantier 32mm

 

sefu' sefu; .

 

Ai trecut proiectul la secrete? Pentru ca nu vad poze. ! ce facem aici, teasing ? :)

 

Nu prea am ce sa pozez, acum suntem in stadiul de modificare jug si opritoare, adaptat etrier spate si montat radiatorul frontal, deci mare lucru nu se vede in poze :)

 

post-70187-0-15911300-1455443157_thumb.jpgpost-70187-0-75512100-1455443158_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tie,sper sa iasa ceva frumos adica imi doresc pt.tine :peace:pentru ca se vede munca si daruirea si nu in ultimul rand banii

Editat de romyc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place maxim rosul acela (cred ca se numeste rosu candy) de la janta spate. Daca faci tot motorul rosul din acesta si cu negru ca si schema de culori cel putin va fi super. Spor..

 

Vom vedea, mai e pana acolo :)

 

Bravo tie,sper sa iasa ceva frumos adica imi doresc pt.tine :peace:pentru ca se vede munca si daruirea si nu in ultimul rand banii

 

Multumesc! Si eu sper sa iasa cat mai bine ;)

 

Un mic teaser cu evacuarea de pe partea stanga, maine ne ocupam si de dreapta:

 

post-70187-0-28300700-1455662494_thumb.jpgpost-70187-0-23405000-1455662495_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...nu stiu daca ma mai ti minte, dar eu am venit la capitala dupa viespea ta si am plecat fara ea :)) ....imi place proiectul de acm ca si celalalte.Chiar te felicit pentru devotament!!! In caz ca mai vrei unul pe viitor iti dau eu obiectul princial la schimb pe vfr un BMW k1200rs :peace: bafta si spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! :D Da, te tin minte! Din pacate pastrez VFR-ul pentru mine, poate pe viitor mai fac un proiect similar dar nu promit nimic :)

 

Noutati: Radiatorul e asezat in mare parte, etrierul spate a fost si el adaptat:

 

post-70187-0-16203100-1456075448_thumb.jpgpost-70187-0-28652200-1456075451_thumb.jpgpost-70187-0-31090200-1456075449_thumb.jpgpost-70187-0-28423300-1456075450_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai decurge proiectul? poze noi?

 

"Este" poze, pun acus :)

 

Cum poate sa arate scarba... Modificari de gust, multa munca...

 

Sar'na, apreciez ;)

 

ai facut bine ca ai renuntat la radiatoarele laterale.

 

Da, asa planuiam din start :D

 

 

Masca far: post-70187-0-66799800-1456404092_thumb.jpg

Welding art by Robert: post-70187-0-31333100-1456404101_thumb.jpg

Evacuare dreapta: post-70187-0-99226200-1456404108_thumb.jpgpost-70187-0-62026400-1456404113_thumb.jpgpost-70187-0-07784500-1456404118_thumb.jpg

Still a long way to go: post-70187-0-25295600-1456404096_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...