Jump to content

Burgman 400 nou sau 1200 GS vechi


Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bine ca v-ati inteles pana la urma .

 

Ce urat ar fi ca atunci cand va intalniti prin Bucuresti sau pe traseu si sa va uitati chioras unul la altul , iar daca vreti sa sttudiati mai bine problematica centrului de greutate , luiati-va amandoi cate un Burgman si un GS. Sigur veti avea de castigat .sunt totusi doua motociclete diferite complet . Au un singur lucru comun : se fac indragite de catre stapanul lor

Eu aveam niste neclaritati ci enduro in 4t si in 2t . A trebuit sa-mi mai cumpar una in 2t (si inca si daia turbata) ca sa pot intelege diferentele dintre ele la controlabilitatea pe plan inclinat

Link to post
Share on other sites

Comparatie GS 1200 in raport cu Burgman 400, din punct de vedere al veteranilor

 

 

 

  1. Inaltimea seii cu cca 10 cm mai sus la GS ( 820 fata de 710). Pt. inaltimea medie a conducatorului, un avantaj pt Burgman la inclinarile de pe loc. B +
  2. Prestanta GS +
  3. Depasiri incredibile GS +
  4. Centrul de masa mai sus la GS. Stabilitate mai buna la Burgman. B +
  5. Lipsa spatiului pt bagaje la GS. Spatiu pt 2 casti integrale la B. Circuland si in anotimpul rece, fara spatiu de depozitare, la destinatie, apar probleme. B +
  6. Gabaritul ( latimea) mai mare la GS. Coburii laterali duc la latimea unui autoturism. B. se poate strecura mai bine. B +
  7. GS mai greu cu cca 20 kg ( se adauga suportii, cutiile, etc) B +
  8. B. are seaua mai comoda, pt. pilot si pasager. B +
  9. La GS trebue sa fii atent permanent la acceleratie, sa nu ridici fata ( 3,3 sec/ 0 - 100 km/h). La B. nu e nici un pericol daca ambalezi la max. Acceleratia de 10 – 11 sec/ 0 - 100 km/h este suficienta in traficul curent pt un veteran. Poti sa nu fii atent la acceleratie, ceea ce este mare lucru B +
  10. Schimbarea vitezelor duce la pierderi de timp la GS, trecand prin turatia de mers in gol si solicita muschiul mainii stangi, pt actionarea ambreiajului. Dupa o cursa de o zi, cand intri in oras, esti terminat la muschii mainii stangi. La B este mai putin obositor. B +

11. Viteza max. Peste 200 Km/h la GS, 150 Km/h la B 400. Puterea mare de la GS se foloseste sub 1% din timp. Viteza de 150 km/h se depaseste rar, chiar in cazul motocicletelor puternice. La GS se foloseste putin din capacitatea motorului. Si cu radarele moderne, stai atent numai la depasirea vitezei . GS +

12. Capabilitati de off road usor ( pt autostrada nu are importanta) GS +

13. Reglarea electronica a suspensiei ( contra cost) GS +

14. Reducerea transmiterii vibratiilor la conducator de la motorul prins la cadru

la GS si de la motorul suspendat separat la B 400 B +

  1. GS-ul vechi si Burgmanul vechi au diverse hibe. Cele noi sunt OK

dar GS –ul costa de trei ori cat Burgman-ul. B +

Pt ponderi egale ale criteriilor :

Total + Burgman 400 : 10

Total + GS 1200 : 5

La ponderi diferite, conform dorintei fiecaruia, media ponderata ne arata ce vrem.

Eu nu am avut nici GS 1200 nici Burgman 400, astfel ca impresii directe nu pot exprima.

 

Un mic amendament la punctul 6, domnule profesor, dacă îmi permiteți: BMW-ul GS cu coburi instalați trece prin multe locuri, pentru că (de obicei) lățimea coburilor este mai mică decât a ghidonului. Deci, de cele mai multe ori, dacă încape ghidonul, încape și restul, la fel ca în situația fără coburi. Am mers destul de mult și pe Burgman 400 și pe GS în cam toate ipostazele (drum lung, oraș, viraje, etc.) și aș opta pentru GS. Poate face mai multe și, în anumite situații, este chiar mai manevrabil decât un Burgman (care o fi el doar de 400, dar nu e ușor și, mai ales, e foarte lung). Partea cu bagajele la purtător se poate rezolva cu un topcase mare, în care încape casca.

 

Părerea mea ar fi următoarea: pentru mers aproape exclusiv în oraș - Burgman. E mai practic, mai ușor de condus, mai comod pentru perioade scurte petrecute în șa. Pentru mers oriunde (oraș, drumuri lungi, ieșiri ocazionale pe ici-colo) - GS. E mai plăcut de condus, e destul de confortabil, nu e foarte solicitant și, cel mai important, provoacă un zâmbet mai larg.

Link to post
Share on other sites

Toata discutia in contradictoriu a aparut ca urmare a termenului de manevrabilitate. . Manevrabilitatea e "Capacitatea, proprietatea unui vehicul sau a unui sistem tehnic de a putea fi manevrat". Si dupa mine este guvernata de componente: stabilitatea si instabilitatea sistemului tehnic. Daca ridici centrul de greutate, nu inseamna neaparat ca sistemul devine mai manevrabil, ci doar ca devine mai instabil. Pentru fiecare situatie in parte trebuie gasit consensul dintre stabilitatea si instabilitatea unui sistem tehnic pentru a putea sa il manevram(cat mai usor). Uneori o motocicleta e mai manevrabila pentru o situatie data daca are centru de greutate mai jos si alta data e mai manevrabila daca are centru de greutate mai sus. Nu este o relatie direct proportionala intre nivelul centrului de greutate si manevrabilitate. Mai exact: daca creste centru de greutate--> manevrabilitatea poate sa creasca sau sa scada si trebuie analizat pentru fiecare caz in parte. In schimb, exista o relatie direct proportionala intre nivelul centrului de greutate si instabilitate sistemului tehnic. Creste nivelul centrului de greutate--> creste instabilitatea sistemului tehnic(vorbim despre motociclete in miscare). Si cu asta am incheiat, oricum mi-a facut placere discutia.

Edited by wawessh
Link to post
Share on other sites

Toata discutia in contradictoriu a aparut ca urmare a termenului de manevrabilitate. . Manevrabilitatea e 1 "Capacitatea, proprietatea unui vehicul sau a unui sistem tehnic de a putea fi manevrat". Si dupa mine este guvernata de componente: stabilitatea si instabilitatea sistemului tehnic.2 Daca ridici centrul de greutate, nu inseamna neaparat ca sistemul devine mai manevrabil, ci doar ca devine mai instabil. Pentru fiecare situatie in parte trebuie gasit consensul dintre stabilitatea si instabilitatea unui sistem tehnic pentru a putea sa il manevram(cat mai usor). Uneori o motocicleta e mai manevrabila pentru o situatie data daca are centru de greutate mai jos si alta data e mai manevrabila daca are centru de greutate mai sus. Nu este o relatie direct proportionala intre nivelul centrului de greutate si manevrabilitate. Mai exact: daca creste centru de greutate--> manevrabilitatea poate sa creasca sau sa scada si trebuie analizat pentru fiecare caz in parte. In schimb, exista o relatie direct proportionala intre nivelul centrului de greutate si instabilitate sistemului tehnic. Creste nivelul centrului de greutate--> creste instabilitatea sistemului tehnic(vorbim despre motociclete in miscare). Si cu asta am incheiat, oricum mi-a facut placere discutia.

Vezi aici e contradictia un sistem stabil presupune eforturi mai mari decat un sistem mai putin stabil sa-l scoti din starea de echilibru.

1. Daca prin manevrare usoara consideri ca te poti duce ca o ghiulea fara mari eforturi sa-ti tii trasa ai dreptate dar asta eu o consider stabilitate.

2. Exact ce spuneam mai sus un sistem instabil e "in bataia vantului" si cu mici eforturi il poti manevra cum vrei.

Asta e opinia mea.

Dar ce mai tura vura vad ca esti din Bucuresti, ne intalnim si pun pariu ca tu nu poti sa faci cu chopper-ul meu ce pot face eu cu KTM-ul tau :D

 

@nicon eu nu ma uit chioras la nimeni respect opinia altora atata timp cat replicile se dau civilizat. Cat priveste Burgman-ul nu-i de mine pentru ca imi place sa "amestec benzina" iar GS-ul a fost o optiune pentru mine, bine cel de 650, dar m-am indragostit de virago si ca urmare am cumparat o copiuta de 400 de care sun extrem de multumit.

Edited by vlad58
Link to post
Share on other sites

Un mic amendament la punctul 6, domnule profesor, dacă îmi permiteți: BMW-ul GS cu coburi instalați trece prin multe locuri, pentru că (de obicei) lățimea coburilor este mai mică decât a ghidonului. Deci, de cele mai multe ori, dacă încape ghidonul, încape și restul, la fel ca în situația fără coburi. Am mers destul de mult și pe Burgman 400 și pe GS în cam toate ipostazele (drum lung, oraș, viraje, etc.) și aș opta pentru GS. Poate face mai multe și, în anumite situații, este chiar mai manevrabil decât un Burgman (care o fi el doar de 400, dar nu e ușor și, mai ales, e foarte lung). Partea cu bagajele la purtător se poate rezolva cu un topcase mare, în care încape casca.

 

Părerea mea ar fi următoarea: pentru mers aproape exclusiv în oraș - Burgman. E mai practic, mai ușor de condus, mai comod pentru perioade scurte petrecute în șa. Pentru mers oriunde (oraș, drumuri lungi, ieșiri ocazionale pe ici-colo) - GS. E mai plăcut de condus, e destul de confortabil, nu e foarte solicitant și, cel mai important, provoacă un zâmbet mai larg.

Eu in oras merg cu Burgman-ul 200 luat anul trecut. De fapt, oriunde, deoarece se preteaza soselelor ns. Astazi am fost cu Gabi pe Targoviste - Campulung - Fundata , 370 km. Cu 110 sa evitam amenzile. Cum am spus la inceput, am nevoie de un motor pt autostrada! Fazer-ul 800 abia l-am dat. Era prea nervos! Faptul ca ai avut Burgman si recomanzi GS-ul ma pune pe ganduri.

post-4437-0-84263000-1455641194_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

si de ce n-ati dat pe la mine la Curte ?

 

Pentru ca aveti si bani si timp , eu va recomand noua Africa Twin de 1000 cc

Edited by nicon
Link to post
Share on other sites

Pana acum am citit o singura parere pertinenta si decent argumentata, a lui Marius(Kriminal).

 

Acum si parerea mea. Personal eu as alege un Burgman la mana a 2-a, cu pret pana in 3000-3500 euro. Dar din moment ce deja aveti unul, o idee mai mic ce-i drept, de ce nu va impliniti o dorinta si va cumparati direct un 1200 GS? Din ce am citit este clar ca va doriti un GS, dar mizati si pe varianta safe, varianta compensatoare, acel Burgman de 400.

 

Revenind la Burgman, un model la mana a doua, in cazul in care nu acopera golul lasat de GS, poate fi inlocuit foarte usor de catre acesta.

 

Un Burgman nou reprezinta o investitie prea riscanta/mare, pentru cineva aflat cu sufletul impartit in doua, asa cum va "citesc" pana acum.

Edited by Gixu.
Link to post
Share on other sites

Eu in oras merg cu Burgman-ul 200 luat anul trecut. De fapt, oriunde, deoarece se preteaza soselelor ns. Astazi am fost cu Gabi pe Targoviste - Campulung - Fundata , 370 km. Cu 110 sa evitam amenzile. Cum am spus la inceput, am nevoie de un motor pt autostrada! Fazer-ul 800 abia l-am dat. Era prea nervos! Faptul ca ai avut Burgman si recomanzi GS-ul ma pune pe ganduri.

 

E mult spus "am avut" Burgman, dar am făcut cam 2.000 km la ghidonul unui Burgman 400 și în oraș și în afară. Am avut în schimb un Malaguti Madison 400, echivalent cu Burgman-ul din multe puncte de vedere. Pe GS am vreo 20.000 km făcuți (toate generațiile și variantele din 2005 încoace). Pentru autostradă, nu încape îndoială: GS. Schimbatul vitezelor în sine nu este foarte anevoios pentru un motociclist experimentat și dezavantajele principale ale GS-ului (șa mai înaltă, centru de greutate mai sus) cântăresc mult mai puțin dacă motocicleta este folosită aproape exclusiv la drum lung. Iar plăcerea la drum lung nu se compară (viraje, depășiri, abilitatea de a merge pe drumuri proaste/cu asfalt lipsă etc.). Trebuie să luați în considerare și faptul că în România există încă multe drumuri foarte proaste/denivelate. Un Burgman își arată imediat limitele acolo, în timp ce cu un GS toate drumurile devin autostrăzi. :)

 

Și sunt de acord cu @Gixu: un maxiscuter nou nu este o investiție foarte bună, mai ales pe piața din România, unde genul acesta de vehicul nu este foarte căutat (deși ar trebui). Își va pierde valoarea foarte mult la revânzare.

Link to post
Share on other sites

..................... un maxiscuter nou nu este o investiție foarte bună, mai ales pe piața din România, unde genul acesta de vehicul nu este foarte căutat (deși ar trebui). Își va pierde valoarea foarte mult la revânzare.

daca-l cumpara pe viata......, nu-l mai intereseaza valoarea de revanzare....

si poate nu vrea sa tot repare si sa serviseze la o mobra second, vrea sa aiba liniste din acest punct de vedere :)

Link to post
Share on other sites

daca-l cumpara pe viata......, nu-l mai intereseaza valoarea de revanzare....

si poate nu vrea sa tot repare si sa serviseze la o mobra second, vrea sa aiba liniste din acest punct de vedere :)

Nu cred ca un GS luat de la cap la coada si pus la punct se strica asa usor, doar e construita ca o mobra cu care sa dai de pamant si sa mearga :D

Link to post
Share on other sites

Dl. Constantin,stiind ca aveti un scuter nou si bun,ma intreb de ce mai mergeti in directia scuter.Daca va luati Burgman-ul de 400 trebuie sa scapati de cel de 200,si stiti ca n-a fost asa lesne cu primul.Am vazut ca faptul ca este automat si are spatiu de depozitare sub sa este important,asa ca am o noua sugestie pt dvs,Honda NC 700/750X,modelul DCT(cutie automata).Internetul e plin de teste si review-uri in care aceasta motocicleta este f apreciata.Englezii au facut o adevarata pasiune pt ea,cu precadere mesagerii londonezi.Peste ocean,unii proprietari au pus cauciucuri enduro si ies in offroad,mai light.Cum ar fi sa mergeti cu ea (aproape) peste tot,lasand remorca acasa?Exista exemplare cu f multi km,un japonez trecand de 140000km.Spatiul de depozitare de 20L (intra aproape orice casca)este in locul rezervorului.Rezervorul se afla sub sa(inca o asemanare cu scuterul) si ofera o autonomie de pana la 400(si ceva)km.Cel cu cutie automata ofera 3 posibilitati:normal,sport si manual la clapeta(o alta asemanare cu scuterul,dar de data aceasta cu Burgmanul 650!!!) Luati in considerare ca se poate lua unul din 2015 la pretul si km astia http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222031409&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=MB&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=NC+750+X+DCT&pageNumber=1

Modelul 2016 vine cu inbunatatiri dar pt 3000euro in plus.

Bafta cu decizia!


» Post actualizat in 20 Feb 2016 09:30

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222031409&zipcode=&isSearchRequest=true&scopeId=MB&drivingMode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=NC+750X+DCT&pageNumber=1

Edited by WhiteWolf
Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru opinie. De data aceasta ceva constructiv.

Dar, am avut Honda Deauville, cu acelas motor, acum 10 - 12 ani.

Nu am fost f incantat. Estetica, nimic de zis. Am tinut-o un an. Ce probleme:

1. Prin Buc se aprindea becul rosu. Asteptam sa se raceasca. Pana la urma au gasit la service o pietricica ce bloca ventilatorul. Nu era normal sa ajunga acolo!

2. In spatele tirurilor turbioanele duceau la oscilatii neplacute. Toate motoarele simt ceva, dar la Deauville era deranjant.

3. Am facut Suedia si retur. Pe acolo s-a stricat melcul de plastic de la kilometraj. Am venit fara vitezometru pana in Romania.

4. In Germania, ma depaseau toti. Fortata duce la 170 dar frumos se aude motorul pana la 120 km/ h.

Cum m-am intors am vandut-o si am luat Yamaha FJR 1300. Cu asta radeam eu de nemti.

Am retinut modernizarea la N 750 dar nu mai risc.


» Post actualizat in 20 Feb 2016 19:41

Scuterul Burgman de 200 il pastrez pentru Bucuresti. Il folosesc zilnic la serviciu, care este si in buricul targului si il gasesc cea mai buna solutie pt trafic in capitala. Este de anul trecut si a depasit 15.000. Ma intereseaza ceva pentru autostrazi, in tara si strainatate.

post-4437-0-98372600-1455996845_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Dorul de duca, Transmisia pe cardan si Cuplul motor onctuos... nu au rival in touring ! ;) ...

 

Va salut cu stima.

 

post-882-0-44349000-1455998020_thumb.jpg

Edited by Dan Nastase
Link to post
Share on other sites

Dorul de duca, Transmisia pe cardan si Cuplul motor... nu au rival in touring ! ...

 

Va salut cu stima.

 

attachicon.gifPicture 205.jpg

 

FOTOREPORTAJ: Turul Romaniei intr-un weekend!

BMW R1200GS 2005

 

post-12124-0-96112400-1322302633_thumb.j

 

Pilot: Dan Nastase

Navigator, tripmaster si fotograf: Demostene

Motocicleta: BMW R 1200 GS "Universal Soldier"

 

Dimineata,pregatiri de plecare.

Demostene in dialog cu cizma neastamparata

post-12124-0-32469200-1322302697_thumb.j

 

post-12124-0-64836200-1322302741_thumb.j

Iesirea din Bucuresti: sambata, ora 8:15

post-12124-0-95925900-1322302783_thumb.j

 

Popas in Alexandria, ora 9

post-12124-0-14230300-1322302846_thumb.j

 

Palate rroman-esti

post-12124-0-11510600-1322303001_thumb.j

 

Pe sosea-ntalnesti de toate si carute si palate...

post-12124-0-35625000-1322303145_thumb.j

 

Umbra ne goneste din urma

post-12124-0-27578300-1322303191_thumb.j

 

Craiova, ora 11

post-12124-0-21979600-1322303283_thumb.j

 

post-12124-0-66288600-1322303323_thumb.j

 

Vointa de fier, cal de fier, Portile de Fier.

post-12124-0-59311300-1322303425_thumb.j

 

Ora: 13:30 Stargate

post-12124-0-02878300-1322303492_thumb.j

 

post-12124-0-77736800-1322303559_thumb.jpost-12124-0-03462100-1322303581_thumb.j

 

Lugoj, ora 16:30

post-12124-0-44784100-1322303696_thumb.j

post-12124-0-20888700-1322303769_thumb.j

 

Timisoara, ora 18:30. Cu Smokey&Co. la o cafea

post-12124-0-73935700-1322303810_thumb.j post-12124-0-10222700-1322303855_thumb.j

 

Arad, ora 19:30

post-12124-0-95262000-1322303891_thumb.j

 

post-12124-0-36758600-1322303939_thumb.j

Carei, ora 1 noaptea

post-12124-0-91526000-1322304005_thumb.j

 

Satu Mare, ora 2 noaptea

post-12124-0-74395400-1322304061_thumb.j

 

post-12124-0-18500000-1322304203_thumb.j

 

Dupa un "somn" de 4 ore la Baia Mare, duminica ora 9:20

post-12124-0-75783500-1322304264_thumb.j

 

post-12124-0-60514000-1322304310_thumb.j

 

Demostene ascultand la casca muzica motorului

post-12124-0-79789100-1322304388_thumb.j

 

Babele... de la Pasul Prislop, ora 12:45

post-12124-0-59470500-1322304523_thumb.j

 

post-12124-0-21940500-1322304585_thumb.j

 

post-12124-0-96714300-1322304727_thumb.j

 

post-12124-0-11178100-1322304820_thumb.j

 

post-12124-0-38056000-1322304870_thumb.j

 

post-12124-0-78602200-1322304904_thumb.j

 

Suceava, ora 15:45

post-12124-0-60406100-1322304943_thumb.j

 

post-12124-0-91020400-1322305022_thumb.j

 

"Alimentam" cu Orestte&Co la Iasi, ora 18:30

post-12124-0-89042300-1322305094_thumb.j

 

Sfatul batranului: impotriva frigului, "te dregi" cu dresuri de dama

post-12124-0-12547200-1322305148_thumb.j

 

La ceas de noapte, un punct de rascruce: Braila, ora 2

post-12124-0-16801900-1322305208_thumb.j

 

"Vaporasele" noastre: Constanta, 6 dimineata

post-12124-0-52544200-1322305240_thumb.j

 

Ultimii 100 km. Stand up & fight!

post-12124-0-49860200-1322305271_thumb.j

 

Multumim Zeilor pentru victorie!

post-12124-0-27297200-1322305306_thumb.j

 

RECORD MOTO. INCONJURUL ROMANIEI IN 48 DE ORE!

 

La multi kilometri frumosi !

 

 

 

 

Edited by Dan Nastase
Link to post
Share on other sites

 

FOTOREPORTAJ: Turul Romaniei intr-un weekend!

BMW R1200GS 2005

 

post-12124-0-96112400-1322302633_thumb.j

 

RECORD MOTO. INCONJURUL ROMANIEI IN 48 DE ORE!

 

La multi kilometri frumosi !

felicitari! misto tura!

 

....apoi ne-om strofoca, poate reusim sa batem recordul :)

eu as zice ca pilotul face 80%, iar mobra 20%

Link to post
Share on other sites

Sa fim sportivi pana la capat...

Eu as zice 50% - 50% ;) ...

Edited by Dan Nastase
Link to post
Share on other sites

La multi kilometri frumosi !

Link to post
Share on other sites

FOTOREPORTAJ: Turul Romaniei intr-un weekend!

BMW R1200GS 2005

 

post-12124-0-96112400-1322302633_thumb.j

 

Pilot: Dan Nastase

Navigator, tripmaster si fotograf: Demostene

Motocicleta: BMW R 1200 GS "Universal Soldier"

 

 

Impresionant .

Nu stiu cati ar putea sa bata un astfel de record . Eu personal nu cred ca sunt in stare sa il bat in doua zile . Anul trecut am făcut cu senior Octav vreo mie de kilometri pana la Ouranopolis (granița cu Muntele Athos ) intr-o zi lumina (TDM 900 si Ducati Multistrada 1000). Traficul din Bulgaria si Grecia nu poate fi comparat cu cel din Romania si tocmai de aceea sunt reticent . Una este cand "dormitezi" in zumzetul plăcut al motorului parcurgand linistit sute de kilometri si altceva este cand nu stii cum sa mai faci sa te feresti de toti neisparavitii din trafic cu vigilenta la maxim . Nu mai vorbim de radare .

Cred ca am sa incerc anul asta o tura .Dintre toate motocicletele mele de asfalt (K 1200 GT, TDM 900 , SV 1000 S , ZL 250 , Tenere XT 660 Z ) cred ca Tenere ar fi cea mai buna alegere .

Astept propuneri .

 

 

Inca odată ,

 

felicitari seniore

Edited by nicon
Link to post
Share on other sites

Propunere de traseu : https://www.google.ro/maps/dir/Bucure%C8%99ti/Giurgiu/Drobeta-Turnu+Severin,+Jude%C8%9Bul+Mehedin%C8%9Bi/Satu+Mare,+Jude%C8%9Bul+Satu+Mare/Bor%C5%9Fa/Siret,+Jude%C8%9Bul+Suceava/Ia%C5%9Fi/Tulcea,+Jude%C8%9Bul+Tulcea/Olteni%C8%9Ba,+Jude%C8%9Bul+C%C4%83l%C4%83ra%C8%99i/Bucure%C8%99ti,+Municipiul+Bucure%C8%99ti/@46.0027398,27.2988829,9z/data=!4m92!4m91!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!1m20!1m1!1s0x40ae66510f097829:0xd0bfcfa53d5ba908!2m2!1d25.9699265!2d43.9037076!3m4!1m2!1d25.0420515!2d43.7611749!3s0x40ac3eae1720a445:0x1be04f1294bb6fe8!3m4!1m2!1d24.7392235!2d43.7402973!3s0x40ac684a81da0713:0xeb814bca37a5203b!3m4!1m2!1d23.3508243!2d43.9143952!3s0x47535b2b50235801:0x23ef9346db9a3fe3!1m10!1m1!1s0x475231c5a8871173:0x3370a1b752cbe6b!2m2!1d22.6597342!2d44.6369227!3m4!1m2!1d21.5676722!2d44.8493372!3s0x475053a74c02ecef:0xc928d93f79a1a1d2!1m5!1m1!1s0x47380434f4e50c2b:0x25e464296f0c3074!2m2!1d22.8575926!2d47.8016702!1m5!1m1!1s0x47366b433ab3ee1d:0xa66673a3637b976a!2m2!1d24.6631517!2d47.6537683!1m5!1m1!1s0x473442f2ded04d01:0x7c7e01e73f894c68!2m2!1d26.0641684!2d47.9552669!1m5!1m1!1s0x40cafb7cf639ddbb:0x7ccb80da5426f53c!2m2!1d27.6014418!2d47.1584549!1m15!1m1!1s0x40b75948b811aab5:0xa16c50a0d8a6e42a!2m2!1d28.7914439!2d45.1716165!3m4!1m2!1d28.6449904!2d44.604136!3s0x40ba6c3fec97694f:0x4d6d2351606d2695!3m4!1m2!1d27.9214333!2d44.0976035!3s0x40baa5b195cad44b:0xcb20b408497ff474!1m5!1m1!1s0x40ae327a5e76ad8f:0x46d739b0bd00c8b5!2m2!1d26.6374829!2d44.0854664!1m5!1m1!1s0x40b1f93abf3cad4f:0xac0632e37c9ca628!2m2!1d26.1025384!2d44.4267674!3e0

 

Nu am reusit sa prind si nordul Moldovei cu Darabani si Siret-Prut, am tot tras de harta dar esti limitat de google la nr de puncte. Oricum drumurile pe acolo sunt varza, dar daca cineva e "purist" poate sa o ia pe acolo, ar insemna inca vreo 50 km, deci 2350 in total. Suprapunand traseul cu harta calitatii drumurilor de pe enjoymaps.ro se observa destule portiuni cu drum destul de nasol, dar un GS/Tenere ii va face fata cu siguranta. Trebuie facute calculele cu atentie pentru ca sunt 2 traversari ale Dunarii, una la Galati si una la Calarasi, deci e indicat de ajuns acolo in intervalul 06:00 - 22:00 ca sa nu astepti foarte mult.

 

Google zice 37 de ore, adaugand 2 reprize de 4 ore de somn ajungem la 45, deci ar cam ramane si timp de mancat, mai pe fuga asa ...

 

 

Link to post
Share on other sites

Respectivul numar din UM cu Turul Romaniei in 48 de ore a fost primul pe care l am cumparat, ajungand azi sa detin intreaga colectie (in afara de Master, dupa care oftez si azi si imi incerc norocul pe oriunde sa il achizitionez).

Multumesc celor doi jurnalisti si mai ales motociclisti!

Link to post
Share on other sites

Bravo! Nu pot si nu cred ca as fi putut sta in sea atatea ore.

Au trecut 11 ani! Astazi e mai greu: a crescut mult parcul de vehicule, politia s-a dotat cu multe radare. Trebue sa te tarai prin comune.

Relativ la " concursul bavareze - japoneze pentru longevivi" , avand in vedere ca avem cu noi si " martorii" , cred ca rational este sa evitam posibilitatea accidentarii datorita oboselii. Cu migrantii, dureaza mult la granite. Ar trebui facut traseul clasic, in doua zile, Buc - Arad si Arad - Viena.

Link to post
Share on other sites

Domnilor, multumesc pentru aprecieri!

 

Da!...Intr-adevar, pentru motociclisti... un drum de 1000 km/zi pe autostrazile civilizate devine plistisitor...

Acelasi periplu prin Romania este o aventura!

 

Concluzia: Sa nu transformam placerea in calvar...

 

@Kevinn, inca nu m-am decis sa renunt la Numarul Master din colectia personala ”Univers Moto”

Daca totusi nu reusesti pana in vara... ti-l fac cadou!

 

La multi kilometri frumosi!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...