Jump to content
Sign in to follow this  
Metal Heart

SMAEB 2016 - cand, cum unde cum?

Recommended Posts

Cum numai saptamana viitoare nu-i luna lui martisor si deja lumea umbla in pantaloni scurti pe strada, ce se stie de SMAEB 2016?

Mai are loc? Unde? Cand? Ceva liste cu posibili expozanti?? Intreb pentru ca ma intereseaza o a doua motocicleta si cum banii nu cresc in pom, mi-as face niste calcule si as cam incepe sa dau niste mailuri pe la cei din tara care aduc motociclete si vor veni atunci cu ele la Bucuresti...

Auzisem la radio ceva de aprilie,pe 22-24,sau asa ceva....dar era cu auto\moto (nu stiu daca e acelasi lucru),si se tine la Piata Constitutiei.

Sam - auto moto, cum puii mei sa le amesteci? Cati ani trebuie sa treaca pana va prindeti?

Smaeb - inca liniste, de obicei aici era anuntat, probabil in 2 3 sapt aflam, cam asa se intampla de cativa ani.

Sam - auto moto, cum puii mei sa le amesteci? Cati ani trebuie sa treaca pana va prindeti?

Scuze colegu, sunt incepator. :what: :D

Daca esti incepator iti spun eu care e procedura...scrii aici ca esti super interesat de smaeb...de sam...de toti nebunii...ca vrei sa faci cumparaturi si sa vezi mobre si sa mananci mici cu mustar...asta este pt facut prezenta...iar dupa ce vizitezi...vi si te plangi ca a fost mai naspa decat in 1997 , ca micii erau ramasi de pe-atunci...ca berile erea calde si curtoashele scumpe...ca mobre n-au prea fost...ca femeile la care baleste tot salonul cand se aude muzica...pe principiul lui Pavlov...erau de fapt niste nasoale...si asa mai departe...

Dar o sa te prinzi tu pe parcurs :))

Supapa, ai uitat de nesimtitul de la Ducati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mai are BOMBONEL" tricouri cu BOICOT?????

astept YAMAHA cu noul model .....

Mai era un topic asta toamna pe tema asta :)