Jump to content

kawasaki z800 vs kawasaki versys 650 vs kawasaki ninja 650r(er6-f)


Recommended Posts

Buna ziua,ma confrunt cu o mica dilema!

Sunt incepator si vreau sa imi aleg prima motocicleta.

Nu stiu ce sa aleg intre kawasaki z800,kawasaki versys 650 si kawasaki ninja 650r(er6-f). Mentionez ca oricare dintre aceste motociclete va fi cumparata de noua prin intermediul United Motors.

Doresc sa o folosesc in proportie de 75% in oras si 25% in afara orasului,distanta maxima ar fii Rm.Valcea-Bucuresti sau Bucuresti-Constanta.

Sunt atras extrem de mult de aspectul lui z800 dar nici celelalte 2 nu se lasa mai prejos.

Probabil ca majoritatea imi ve-ti spune sa renunt la ideea de z800 pentru ca este naked si nu ar fii prea buna pentru drumuri pe autostrada si pentru ca este puternica.

Imi asum riscul puterii la un incepator,sunt constient ce inseamna multi cai pentru mine dar ma consider o persoana ponderata si as merge cu motocicleta cu o viteza obisnuita, nu sunt genul de persoana care vrea sa isi testeze sau mai ales depaseasca limitele.

 

Astept parerile voastre in legatura cu fiecare model,pareri pro si contra despre ele si ce intrebuintari au fiecare. Sincer,le am ales mai mult dupa ochi si de aceea am nevoie de ajutorul vostru!

O seara placuta tuturor va doresc!

Link to post
Share on other sites

Daca o iei noua obligatoriu Casco. Sunt sanse maricele sa o lovesti si o sa te cam arda la buzunar.

 

Daca tot ai fost la United te-ai urcat pe cele 3 mobre sa vezi cat de confortabila este pozitia pe fiecare ? Parca nu aveau z800 dar Er6 sigur era pe acolo (sau il rogi pe Tudor sa vina cu a lui ca ai aceeasi pozitie pe ER6-n) si parca si un Versys. Dupa ce te-ai pus in sa s-ar putea ca lista ta sa sufere niste modificari.

Link to post
Share on other sites

Aha. Asa am zis si eu. Ponderat. Cu masina nu am depasit 130 de 8 ani de cand conduc. Cu motorul am depasit 270 in primele 3 luni de permis. Hehe, ponderat. Heh.

 

Estetic, din alea 3 prefer z800. E un naked cu personalitate. Dar toate kawa au cuplu mare, de la scoala cu er6 era sa zbor, obisnuit cu fz6... Prefer sa am multi cai si sa nu ii folosesc, decat sa nu ii am si cand sa fie nevoie de ei sa nu am de unde. Si cu cavo, tot zic sa nu o iei noua din primul sezon. Ca nu vei sta dupa ce o dai de pamant sa o tii o sapt in service, sa o scoti, o scapi de pe cric iar in service si tot asa.

Link to post
Share on other sites

ai mai mers cu scutere? ai facut scoala? te balbai la poligon?

 

daca ai un pic de talent (sa zica altii , nu din ce visezi tu motogp) z800 , e mult mai motocicleta decat tiribombele alea..

 

daca n-ai talent , doar incapatanare si speranta ca 2 roti sunt pentru tine... er-6f daca esti mai pitic sau versys mai mare.

 

dual sport este versys-ul nu er6-f

 

ninja 650r este denumirea pentru piata americana, cred.

 

orice alegi sa aiba abs !!!

Link to post
Share on other sites

Ia versysul.

E cea mai ieftina,are cel mai mic consum si poti sa mergi relaxat si ture mai lungi.

E musai sa fie noua?

Daca esti incepator,ar merge macar 1 an una sh.Parerea mea

Link to post
Share on other sites

O iau noua tocmai de-asta,ca sa o tin ani buni. M am uitat si la alte modele de naked de la alte firme gen yamaha fazer,suzuki bandit. Intr un timp si bmw s1000r era o varianta dar aspectul zet-ului est net superior fata de cel al bmw-ului.

Am uitat sa precizez,am 1.83 inaltime si in jur de 75 de kg.

Link to post
Share on other sites

O iau noua tocmai de-asta,ca sa o tin ani buni. M am uitat si la alte modele de naked de la alte firme gen yamaha fazer,suzuki bandit. Intr un timp si bmw s1000r era o varianta dar aspectul zet-ului est net superior fata de cel al bmw-ului.

Am uitat sa precizez,am 1.83 inaltime si in jur de 75 de kg.

 

In cazul asta mergi pe Versys. O sa stai bine pe ea, este cea mai versatila dintre cele 3 (poti iesi pe drumuri forestiere cu pneuri potrivite), pentru oras si touring scurt nu ai nevoie de mai multa putere. Daca totusi te intereseaza atat de mult aspectul si vrei sa te lauzi cu ea (perioada asta trece repede) mergi pe z800.

Link to post
Share on other sites

nu vreau sa ma laud cu ea,ai inteles gresit. Imi place mie cum arata,poate altora nu le place. Daca voiam sa ma laud cu ea imi luam yamaha r1 sau bmw s1000rr sau o sportiva sa care sa aiba "priza" la fete. Pe drumuri foriestere nu o sa ies,doar oras si odata la 1 luna drumuri valcea-bucuresti.

Link to post
Share on other sites

E clar ca vei vedea la fata locului cum stai pe ele (dar ca idee z800 este destul de "spatioasa). Daca ramai consecvent in ceea ce priveste utilizarea preponderent urbana atunci clar z800. Singurele dezavantaje ar fi la plimbari lungi pe autostrada (pe drumuri virajate nu ai nevoie de protectie la vant :) ).

Link to post
Share on other sites

Z800 daca e asa cum zici. Treaba e ca dupa un an s-ar putea sa iti schimbi preferintele. Scoala ai facut-o? Multi se razgandesc din scoala.

Link to post
Share on other sites

Z800 as alege clar. Un mare avantaj față de celelalte are cauciuc spate de 180,deci arată mai bine și găsești mai ușor când îl schimbi.

Versys chiar e f urât, nu îmi place deloc

Er6f frumușel pare ok dar peste un an, doi îți rămâne mic mai mult ca sigur...

Ia cu abs orice iei

Baftă

Link to post
Share on other sites

O iau noua tocmai de-asta,ca sa o tin ani buni.

 

Te minti singur, dar pe noi nu.

Iti spun din proprie experienta. Cand mi-am cumparat motocicleta, o vedeam perfectiunea intruchipata. Imi faceam planuri sa o tin macar 4-5 ani, sa o echipez cu diferite accesorii s.m.a.d.

Numai bine ce a trecut un an si am scos-o la vanzare pentru ca am descoperit ca exista si alte motociclete, mult mai echilibrate din diferite puncte de vedere. Plus ca dupa un an de mers, am inceput sa-mi dau seama cam de ce as avea nevoie raportat la stilul de mers, tipul de drumetii facute, etc.

Deci, uita ce ai spus mai sus. Nu o sa o tii ani buni. Rare sunt cazurile.

 

 

Z800 as alege clar. Un mare avantaj față de celelalte are cauciuc spate de 180,deci arată mai bine și găsești mai ușor când îl schimbi.

 

Ce ai spus tu nu poate fi numit avantaj. Poate iti place doar tie un cauciuc mai lat. Asta tine de preferinte si gusturi.

Da bine la terasa si pe bulevard, stiu. In schimb, pe strada, la fel de bine sta si unul de 160, 140, etc. Fiecare motocicleta dupa cum a fost proiectata.

Latimea cauciucului ar fi ultimul factor in alegerea unei motociclete.

Link to post
Share on other sites

Dintre cele trei Z800 e cea mai motocicleta dpmv. Alege motocicleta care iti place cel mai mult, alege cu inima deocamdata dar, la fel cum spuneau si alti colegi, te sfatuiesc sa-ti iei in primul an o mobra sh pentru ca exista mari sanse sa nu-ti mai placa alegerea facuta si sa vrei s-o dai dupa un an.

Bafta

Link to post
Share on other sites

ER6f :)

E o motocicleta destul de fiabila, usurica, are rezerve de putere, top sped-ul e undeva pe la 200. Varianta F e mai interesanta ca N pentru ca vine cu carene, deci ai protectie la vant. Cine zice ca nu poti merge cu nakedul la drum lung, se insala :) Cu atat mai mult cu o versiune carenata. In oras e foarte distractva pentru ca iti livreaza cuplul de jos si nu trebuie sa o urci in ture ca sa faci ceva. Evident, e ideala la strecuratul printre masini. Motocicleta e confortabila si pentru pilot, cat si pentru pasager. Poate fi accesorizata usor cu suporti de topcase si coburi pentru plimbari mai lungi. Este o motocicleta la care descoperi lucruri odata cu experienta. In caz ce te plictisesti de ea, ai un avantaj ca ai luat-o de noua: poti face un buy-back foarte bun la ea la dealerul de la care o cumperi.

 

Z800

E o motocicleta frumoasa, arata bine, merge bine. E ok de oras, e ok si pentru plimbari, chiar si lungi. Drumurile de la noi nu-ti ofera atata siguranta incat sa mergi constat cu viteze foarte mari, asa ca nu e asta o problema. Este foarte manevrabil, dar nu stiu cat de confortabil este dupa cateva ore petrecute in sa. Avantajul la ea e ca mai motocicleta, asa ca odata ce capeti experienta, prinzi si ceva curaj - poti incerca un circuit, poti merge mai relaxat la drum lung, curbele le poti aborda mai voiniceste. Cum ti-a zis si BEC, daca ai facut scoala, daca motocicletele de acolo ti s-au parut a fi usurele si simti ca poti mai mult si vrei sa inveti, atunci da, ia Z-ul. Ca o recomandare personala, daca te simti om cu capul pe umeri, nu vrei sa epatezi sau sa iti iei motocicleta pt impresii, atunci ti-as recomanda Z1000SX. In primul rand un miar te va speria la inceput si te va obliga sa mergi mult mai calculat si odata ce te inveti cu agregatul, iti va placea sa devorezi kilometri. Dar, ca orice miar, in oras e un chin: se incinge, de multe ori mergi numai cu a1-a si a 2-a, te enervezi ca stii ca ai resurse si nu ai unde samd....

 

Versysul

Fix ca ER6, numai ca pentru oameni care nu au nevoie de acel strop de fun in plus. E o motocicleta sigura, te duce si te aduce, confortabila. Cand ai asa ceva, nu-ti vine sa-i dai sa-i sara pistoanele prin rezervor. Destul de usurica pentru mersul in oras - ideala la plimbari. Datorita suspensiei, iti permite si o abordare mai voiniceasca pe drumurile pline de gropi de la noi iar, cu cauciucuri potrivite, nu vei avea griji foarte mari pe drumurile forestiere. E un allarounderi foarte bun, face cate putin din toate.

 

Z800 as alege clar. Un mare avantaj față de celelalte are cauciuc spate de 180,deci arată mai bine și găsești mai ușor când îl schimbi.

Banuiesc ca daca iti vei permite motor nou, un cauciuc schimbat la 8-10000 km sau max. 3 ani nu va fi problema sa il iei din magazin, nu? :) Va costa ca 500 de lei. Daca iti permiti asta, ignora postul de mai sus... nu-mi vine sa cred ca cineva recomanda o motocicleta doar ca are cauciuc mai lat pe spate.

Link to post
Share on other sites

recomand er6N ,mult mai util pentru oras si mai distractiv datorita motorului in 2 cilindri paraleli,livreaza puterea de jos si te poti bucura mai mult asa,la z800 sigur trebuie sa o urci in ture ca sa iti aduca un zambet pe buze,ceea ce inseamna o viteza mai mare....rezultand pericol in orasul asta gen jungla....dar z800 arata intr-un mare fel, decizia iti apartine

Link to post
Share on other sites

Doresc sa o folosesc in proportie de 75% in oras si 25% in afara orasului,distanta maxima ar fii Rm.Valcea-Bucuresti sau Bucuresti-Constanta.

Sunt atras extrem de mult de aspectul lui z800 dar nici celelalte 2 nu se lasa mai prejos.

 

Er6N sau Versys. Motor foarte reusit, 2 cilindri in paralel, perfect pentru oras. Consum mic, nu iti parleste parul de pe picioare vara. Versys orientat mai spre touring, Er6N mai spre oras. As alege Versysul, ca vei vedea ca procentele scrise de tine se vor schimba

Link to post
Share on other sites

Planurile facute acum, cu 75% oras si 25% afara se vor schimba. Eu cand mi-am luat J300 tot de la United aveam cam acelasi lucru in cap :

 

Sfat achizitie maxiscuter

icon_post_target.gifde RuInCV » 24 Mai 2014, 02:32

Salutare,

Voi achizitiona cat de curand (3-6 saptamani) un maxiscuter. Am analizat un pic cam ce urmeaza sa fac cu el anual :
  • 100-120 de zile naveta pana la birou, 30-35 km, in functie de traseu ==> 3500 km
  • 4-5 weekenduri la mare, 450-500 km ==> 2000 km
  • 2-3 iesiri mai lungi sau circuite ==> 1500 km
  • cateva iesiri ocazionale prin imprejurimi (gen Comana, Snagov) ==> 500 km
  • drumuri prin oras, la sala, la bazin, etc ==> 500 km

Tragand linie, preconizez ca voi ajunge pe undeva in jur de 7-8000 km anual. Avand in vedere ca un procent important din aceasta cifra este in afara orasului am ajuns la concluzia ca e de preferat sa ma uit pe undeva prin intervalul 300-500 cmc capacitate cilindrica.

 

In cazul meu planul era undeva cam pe la 50-50, dar principalul motiv a fost dorinta de a nu mai pierde ore aiurea in trafic, combinata cu o capacitate de depozitare ceva mai maricica.

 

In acest moment, din iulie 2014 si pana acum mobra mea a facut aproape 20,000 km. Evident, majoritatea au fost facuti in afara, plus ca am si inchiriat mobre si am mai facut vreo 2500 km cu ele ca sa vad cum ar trebui sa arate urmatoarea achizitie. Nu voi renunta la maxi prea curand, pentru oras ramane cea mai buna varianta, dar nu e cea mai buna alegere pentru touring.

 

Dupa cum au mai punctat si alti colegi, planurile se schimba. Garantat se vor modifica si in cazul tau. S-ar putea sa realizezi ca iti place sa mergi la drum lung cu motorul, cum am patit eu. S-ar putea sa cazi in prima luna si sa-ti bagi picioarele in el de motociclism. S-ar putea ca prietena/nevasta/amanta sa realizeze ca si ei ii place sa mearga cu tine (asa a fost in cazul meu, de la o opozitie destul de vocala la achizitie, acum sotia abia asteapta sa se suie pe motor si rade cand finii ii amintesc de argumentele contra motorului pe care le avea). Mersul cu pasager schimba un pic datele problemei. S-ar putea sa descoperi ca iubesti viteza si te vei duce pe circuit sau ca iti place natura si ai de gand sa ajungi cu motorul in varful muntelui sau pe cine stie ce alte coclauri.

 

La inaltimea si greutatea ta vei sta bine cam pe toate 3, totusi fa tot posibilul sa te sui pe fiecare mobra inainte sa achizitionezi una. Tot dupa cum s-a mai spus deprecierea unui motor nou este rapida. Cand am refacut asigurarea CASCO, valoarea asigurata a fost mai mica cu vreo 11-12%.

 

Eu raman la recomandarea cu Versys, din mai multe motive : este cea mai versatila, deci mai mici sansele sa trebuiasca sa o schimbi cand iti vei schimba planurile; este cea mai ieftina, daca cumva renunti sau o schimbi vei pierde cea mai mica suma de bani; din cauza suspensiei e cam cea mai adaptata la drumurile noastre, plus ca te poate duce si cu pasager daca va fi cazul (ER6-f nu sta chiar ata de bine la capitolul asta).

Edited by RuInCV
Link to post
Share on other sites
Alege ce te atrage cel mai mult din cele 3 motociclete. E stiut ca mare parte din incepatori aleg prima motocicleta dupa aspect.

Un singur lucru este clar: daca o sa realizezi odata cu trecerea timpului ca iti plac turele lungi si faci mai multi km pe sezon, te asigur ca tot spre clasa motocicletelor gen versys te vei indrepta.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...