Jump to content

kawasaki z800 vs kawasaki versys 650 vs kawasaki ninja 650r(er6-f)

Recommended Posts

Buna ziua,ma confrunt cu o mica dilema!

Sunt incepator si vreau sa imi aleg prima motocicleta.

Nu stiu ce sa aleg intre kawasaki z800,kawasaki versys 650 si kawasaki ninja 650r(er6-f). Mentionez ca oricare dintre aceste motociclete va fi cumparata de noua prin intermediul United Motors.

Doresc sa o folosesc in proportie de 75% in oras si 25% in afara orasului,distanta maxima ar fii Rm.Valcea-Bucuresti sau Bucuresti-Constanta.

Sunt atras extrem de mult de aspectul lui z800 dar nici celelalte 2 nu se lasa mai prejos.

Probabil ca majoritatea imi ve-ti spune sa renunt la ideea de z800 pentru ca este naked si nu ar fii prea buna pentru drumuri pe autostrada si pentru ca este puternica.

Imi asum riscul puterii la un incepator,sunt constient ce inseamna multi cai pentru mine dar ma consider o persoana ponderata si as merge cu motocicleta cu o viteza obisnuita, nu sunt genul de persoana care vrea sa isi testeze sau mai ales depaseasca limitele.

Astept parerile voastre in legatura cu fiecare model,pareri pro si contra despre ele si ce intrebuintari au fiecare. Sincer,le am ales mai mult dupa ochi si de aceea am nevoie de ajutorul vostru!

O seara placuta tuturor va doresc!

Daca o iei noua obligatoriu Casco. Sunt sanse maricele sa o lovesti si o sa te cam arda la buzunar.

Daca tot ai fost la United te-ai urcat pe cele 3 mobre sa vezi cat de confortabila este pozitia pe fiecare ? Parca nu aveau z800 dar Er6 sigur era pe acolo (sau il rogi pe Tudor sa vina cu a lui ca ai aceeasi pozitie pe ER6-n) si parca si un Versys. Dupa ce te-ai pus in sa s-ar putea ca lista ta sa sufere niste modificari.

Aha. Asa am zis si eu. Ponderat. Cu masina nu am depasit 130 de 8 ani de cand conduc. Cu motorul am depasit 270 in primele 3 luni de permis. Hehe, ponderat. Heh.