Dany_Tm Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Nu ați înțeles absolut deloc bine de ce e mai ok cauciucul spate de 180. Poate omul vrea pe viitor sa pună Dunlop d211 de ex. Și pe 160 nu se găsește din cate știu și o sa pună alt cauciuc care nu e pe placul lui dar nu are încotro. Adică cauciucuri de 160 sunt mai puține modele decât 180 Quote Link to post Share on other sites
finu Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 De ce te uiti doar la Kawasaki? Si ceilalti producatori au jucarii misto. Acum din astea 3 modele enumerate de tine inclin catre Versys. Poti face naveta zilnic si ture scurte sau lungi fara nici o bataie de cap. In plus il poti umple de bagaje si pleci unde vezi cu ochii. Cu sau fara pasager. Nu te vad facand asta cu un Z800. Totusi ti-as recomanda pt inceput pana iti faci mana , sa-ti cumperi o mobra ieftina pt 1 , 2 sezoane. Eu asa am procedat. Si nu sunt singurul. Quote Link to post Share on other sites
Saprodvl Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Er6-f ca am si eu Lasand gluma la o parte, zic er6f sau versis. Tot din valcea sunt si eu si nu e un oras mare o sa ai nevoie de niste protectie la vant Quote Link to post Share on other sites
thesaw Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 (edited) Nu ați înțeles absolut deloc bine de ce e mai ok cauciucul spate de 180. Poate omul vrea pe viitor sa pună Dunlop d211 de ex. Și pe 160 nu se găsește din cate știu și o sa pună alt cauciuc care nu e pe placul lui dar nu are încotro. Adică cauciucuri de 160 sunt mai puține modele decât 180 Nu stii bine, exista d211 pe 160, am avut eu pe SV. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-road-racing-easy-racing-sportmax-gp-racer-d211-160-60-17-69w-7449 Oricum daca ia in considerare un tourer (Versys) e aberant sa te gandesti ca e interesat de cauciucuri de trackday. Edited February 19, 2016 by thesaw Quote Link to post Share on other sites
versatil Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Versysul Fix ca ER6, numai ca pentru oameni care nu au nevoie de acel strop de fun putere in plus. E o motocicleta sigura, te duce si te aduce, confortabila. Cand ai asa ceva, nu-ti vine sa-i dai sa-i sara pistoanele prin rezervor. Destul de usurica pentru mersul in oras - ideala la plimbari. Datorita suspensiei, iti permite si o abordare mai voiniceasca pe drumurile pline de gropi de la noi iar, cu cauciucuri potrivite, nu vei avea griji foarte mari pe drumurile forestiere. E un allarounderi foarte bun, face cate putin din toate. Banuiesc ca daca iti vei permite motor nou, un cauciuc schimbat la 8-10000 km sau max. 3 ani nu va fi problema sa il iei din magazin, nu? Va costa ca 500 de lei. Daca iti permiti asta, ignora postul de mai sus... nu-mi vine sa cred ca cineva recomanda o motocicleta doar ca are cauciuc mai lat pe spate. Minte cu 220 km/h (pilotul are 30 kg sau pinion/foaie schimbate), in rest valabil. Numai la vale ajunge la aprox 205, in configuratia normala (a se verifica forumurile). A nu se incerca cu cauciucurile cu care vine din fabrica. Nu stii bine, exista d211 pe 160, am avut eu pe SV. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-road-racing-easy-racing-sportmax-gp-racer-d211-160-60-17-69w-7449 Oricum daca ia in considerare un tourer (Versys) e aberant mai putin probabil sa te gandesti ca e interesat de cauciucuri de trackday. Valabil cu linkurile. Oricare din cele 3 motociclete poate face orice face si cealalta, cu accent pe anumite aspecte, dupa putere si alte specificatii, in functie de ce accesorii se monteaza pe ele. Nu o zic numai eu, o spun si ceilalti posesori ai diverselor modele de Kawasaki (pentru ca despre Kawa se vorbeste aici), a se vedea excursii in tara si strainatate de pe motociclism. Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 nu stiu ce-i tot dati cu argumentele... nu vedeti ca omul nu-si ia s1000r pt ca-i urat???? ca ar lua primu cap de pod chiar nu conteaza pentru el Quote Link to post Share on other sites
Metal Heart Posted February 19, 2016 Share Posted February 19, 2016 Fix asta zic si eu cand n-am 13.000 de euro: e urat cu spume!!! Dupa ce am dat o tura cu el, mi s-a parut si mai urat! =))))) Quote Link to post Share on other sites
Robert Rmh Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 nu zice nimeni nimic de vibratiile motorizarilor diferite?poate o sa ii placa mai mult z800 find un 4L,care e logic sa aibe foarte putine vibratii,eu am facut schimb in parcare la ikea cu un prieten care avea er6f,aveam impresia ca e ceva neinregula cu motocicleta,ca sta sa explodeze,scuze daca e zis prea mult,dar nu mi-au placut vibratiile usor excesibe zic eu,la drum lung te-ar obosi si mai mult,si asta o spun din experienta,cei care cunosc imi pot da dreptate,dar cum o sa mergi putin afara nu ar trebuii sa fie o problema,tovarasul care a mers pe a mea in parcare a spus ca e ca si cum ar merge pe un norisor la cat de lin e 4L comparativ cu a lui,si nu modelul lui nu avea o problema,cam asa fac toate ,acum depinde de generatii ,probabil la astea noi vibratiile au mai fost reduse. Quote Link to post Share on other sites
aka` Posted February 20, 2016 Share Posted February 20, 2016 Altceva in afara de Kawa ar fi Honda nc750x. F potrivita pentru oras Quote Link to post Share on other sites
danielt Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 (edited) La ER6F 2006 se simt vibratii intre 3-4000 turatii, dar pentru mine nu sunt deranjante. Modelul nou nu stiu cum se comporta in acest sens. 210 prinde sigur. Edited February 21, 2016 by danielt Quote Link to post Share on other sites
aka` Posted February 21, 2016 Share Posted February 21, 2016 (edited) Versys nou are tampoane din cauciuc la motor, deci e mai ok la vibratii Edited February 21, 2016 by aka` Quote Link to post Share on other sites
danutu_m Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 nu zice nimeni nimic de vibratiile motorizarilor diferite?poate o sa ii placa mai mult z800 find un 4L,care e logic sa aibe foarte putine vibratii,eu am facut schimb in parcare la ikea cu un prieten care avea er6f,aveam impresia ca e ceva neinregula cu motocicleta,ca sta sa explodeze,scuze daca e zis prea mult,dar nu mi-au placut vibratiile usor excesibe zic eu,la drum lung te-ar obosi si mai mult,si asta o spun din experienta,cei care cunosc imi pot da dreptate,dar cum o sa mergi putin afara nu ar trebuii sa fie o problema,tovarasul care a mers pe a mea in parcare a spus ca e ca si cum ar merge pe un norisor la cat de lin e 4L comparativ cu a lui,si nu modelul lui nu avea o problema,cam asa fac toate ,acum depinde de generatii ,probabil la astea noi vibratiile au mai fost reduse. Nu mai speria oamenii degeaba cu vibratiile. Nu am mers cu er6n/f/versys, dar te asigur ca o tura intr-o parcare nu te ajuta sa-ti faci o parere despre cum se comporta motorul de fapt. Sunt destule cazuri in care un motor v2 de exemplu, este mai relaxant la drum lung decat un 4 linie care intra in rezonanta la o anumita turatie. Vrei sa zici ca pe motorul tau nu ai simtit niciodata ca stai pe un vibrator pe la ~6000rpm? Quote Link to post Share on other sites
Andrei Prodanescu Posted February 22, 2016 Author Share Posted February 22, 2016 Se poate inchide Quote Link to post Share on other sites
Saprodvl Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 La ce te-ai hotarat ? Quote Link to post Share on other sites
Metal Heart Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 CBR F4i )) Scuze, dar nu m-am putut abtine! Quote Link to post Share on other sites
GPauL Posted February 22, 2016 Share Posted February 22, 2016 Mt-09 sau Mt-09 Tracer Quote Link to post Share on other sites
superbec Posted February 24, 2016 Share Posted February 24, 2016 CBR F4i )) Scuze, dar nu m-am putut abtine! x6 diesel Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.