Jump to content
Sign in to follow this  
Zimbrutza

Campionatul National de Motociclism Viteza - editia 2016

Recommended Posts

Avem si 1-2 postaci de la FRM, nu avem cum sa-i cenzuram. Stulewa, poti sa ne spui te rog cit costa taxa de "start" pt o cursa pe Adancata?

 

Daca tot esti asa bine informat de ce nu postezi si preturile exacte pentru inchiriat circuit/weekend (3 zile),ambulanta,marsali si timer?
Fara informatiile astea ce faci aici este frectie la picior de lemn.

Ce te opreste sa te implici tu in organizare?

Sa incep cu inaugurarea din oct 2014. Lui Mistode i s-a cerut 15euro/persoana, si sa fie minim 40 participanti. Adica 600euro pt 3 zile. Au fost mult mai multi de 40, insa Mistode a gresit atunci grosolan, a pus 70euro/zi invocind 2 amarite de ambulante prezente acolo.Proprietarul circuitului cind a vazut ca oamenii vin, a ridicat taxa de inchiriere, mult mai mult. Soloc si Soros, au crezut ca riderii stau pe o palarie de bani si au acceptat preturile cerute de circuit, asta pt CNVM 2015. Numai ca FRM-ul le-a tras-o si lor, i-a lasat cu fundul in balta, riderii nu s-au inghesuit la pista. Chiar in 2015 a fost o sedinta la FRM in care s-a propus doar 100euro/3 zile, promoterii s-au opus si etapele au ramas depopulate, adincind si mai mult datoriile catre circuit. Goe, nu stiu cu citi oameni din interiorul organizatorilor te cunosti, eu stiu astea din surse implicate 100% in fenomen. Repet, Circuitul cere o suma mare, nu e problema lor, ci doar a celor care accepta "oferta". Oricum, suma ceruta nu a fost niciodata achitata in intregime, practic s-au incasat firimituri. Mai exact, ca organizator accepti un pret mare, pui taxa de participare mare, lumea nu vine, gaura e uriasa. Exact cum a zis si CMD, organizatorii nu sint in stare sa-si faca promo, se arunca la preturi mari si dupaia se scuza ca circuitul cere bani multi. Cine are cap, intelege imediat. Domnul Denis SBZ a renuntat definitiv la Adancata tocmai pt ca s-a scirbit de oamenii de la organizare. Dupa cum stiti, Denis e in stare sa aduca cel putin 20 oameni noi la un track day, asta daca preturile sint ommenesti. Si cum 20 oameni au cel putin 40 prieteni, data viitoare pot veni inca 10. Asa a functionat ROSBK-ul in 2008-2009. Preturile erau, de exemplu 140 euro/3 zile la Serres, erau si bani in piata, la pista au fost 150 rideri platitori, taxa la hotel era tot 50 euro, la fel ca si acum. Deci, ca sa se adune oamenii, s-a practicat un pret minim. Si s-a jucat mereu cu casa inchisa.

 

 

Referitor la FRM si metodele sale naziste. In 2015, la etapa ROSBK din august, FRM-ul a trimis la circuit un reprezentat, domnul Minciuna, insotit de Jandarmerie, acuzind organizatorul Rosbk ca face curse ilegale. S-a deschis dosar de cercetare penala cu care l-au linistit definitiv pe Mistode. Asta, din cauza ca Mistode aduna de 4 ori mai multi rideri decit FRM-ul.


» Post actualizat in 08 Oct 2016 15:14

Diferentele intre un weekend FRM si unul mon FRM? Pai, la FRM dai 140 euro pt simbata duminica, plus cost licenta si asigurare. In banii astia ai 3 intrari simbata iar duminica ai un warm-up dimineata la 10, dupaia astepti cursa pina la ora 15, adica 4-5 ore pauza. La ce mai serveste warm-up-ul? La ROSBK, de exemplu, ai simbata 5 intrari minim, poate si 6, duminica ai 2 sesiuni pina in ora 12. Pina la curse, trec maxim 3 ore, de multe ori mult mai putin. Practic esti "incalzit". La FRM, la numarul total de intrari, nu ai cum sa evoluezi daca te rezumi strict sa participi numai la ei. Iar la un tracday normal, fara curse, nu prea avansezi, nu e suficient un best lap rapid.

 

Organizarea etapelor FRM este facuta special pt a nu da batai de cap campionilor, adica ei sa parcurga cit mai putine ture in total, sa consume benzina si gume mai putin. Ceilalti concurenti, nefacit ture ture ture, nu au cum progresa si astfel campionii cistiga detasat. Doamne fereste ca as contesta calitatile lui Muresan, e un extraterestru 100%, dar cind ai avea 6 etape, fiecare cu cite 3 zile si cel putin 10 sesiuni de parcurs, s-ar putea sa bubuie motorul preparat de SBK si sa nu mai poata lua start in cursa, astfel competitia are de cistigat.


» Post actualizat in 08 Oct 2016 15:17

da, care e superstaful ala ma, ca am vaga impresie ca au fost doi delegati frm... care, din cate stiu eu au pana in 400euro salariul lunar.

circuitul cere bani ca sa organizezi, tu ca organizator trebuie sa platesti intreaga suma indifferent cati oameni ai la start.

 

ce competitie, unde si cand ai organizat, ca asa, pe banii altora toti suntem destepti...ia vezi ce salvari iti trebuie si cat te costa... si asta e doar una din treburi. :)

Cred ca doar AI IMPRESIA. Ai creierul spalat. Afla doar cit a cerut FRM-ul la ultima etapa ROSBK pt a da apropbarea de start. 10% din incasarile celor ce s-au inscris la ROSBK.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ JAGI. Da man ,este mai complicat dacat stiam si ce imi imaginam bazat pe cateva fanturi de infomatie , nu se apropia de realitate. Am fost putin suspicios fata de echidistanta ta atunci cand ai glumit pe seama acelor marshali care au dat gres cu scurgerea de ulei fara sa amintesti si de faptul ca in ziua aia Mistode nu a facut inspectia tehnica si nici nu a delegat catre altul sa o faca.M-am lamurit ca tratezi pe toata lumea implicata in povestea asta in mod egal. Tine-o tot asa .Un pic mai multa lumina in cazul asta este benefic tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ntz,

citeste regulamentul de functionare al FRM si dupaia discutam. ;)

frm cere 10%din taxele de participare, DUPA CE ORGANIZATORUL ISI DEDUCE COSTURILE (tricouri, sepci, protocol etc)

treaba asta e valabila pentru toate disciplinele nu doar pentru viteza unde se aduna 25-30 de speriati in cel mai bun caz. miorlaiti le 75 de euro cand vi se pune totul pe tava: toaleta, pista, acces la net, transmisii live etc. 75 de euro e una din cel mai mici taxe la enduro si acolo sunt sute de km de traseu de marcat, planuri de securitat de facut pentru a putea interveni salvarea sau salvamontul si alte cheltuieli cu aprobari, instintari etc..

se vede ca nu ai organizat o cursa si ca nu ai habar de ce trebuie sa faci inainte de a da primul start.

FRM merge dupa regulamentul FIM. FIM-ul a fost infintat in 1906, la un an dupa... noi am facut rascoala de la Bobalna... si acum suntem motociclisti...

 

respectam legea sau ne dam in barci ?!??

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, dar nu ma pot abține. Tu ai platit pana acum 140€ la vreun eveniment? Sunt curios! Unde ai si doar 5 intrari in doua zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JAGI: Chiar asa: la ce foloseste warm up-ul in MotoGP, ca tot dupa cateva ore e cursa? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bine sa vii la curse la Adancata si sa experimentezi ambele variante, la 2 ore dupa war-up si la 5 ore dupa. Toti organizatorii de trackday-uri importanti nu folosesc "reteta"FRM-ului. Jumba e goarna FRM, nu-l mai bagati in seama. Ni se tot arata nu stiu ce regulament, ca chipurile tre respectat regulamentul. Dar cind e sa faca ploile pt un anumit interes, se reuneste de urgenta o "Comisie" care schimba instant regulamentul. Pt acei 10% din "Reguament", sa ne spui domnule Jumba, cam ce face FRM-ul la Adancata. Nu ne intereseaza ce face la enduro, ca si acolo sint acuzatii din toate partile. Sa vii sa sustii ca Cipi are interese ascunse, cind dumnealui a construit Ciolpaniul si a organizat nspe mii de competitii de cross, si FRM a venit doar sa incaseze onorariul fara sa faca ABSOLUT NIMIC. Voi va uitati in oglinda dimineata????

 

Pt cei ce nu cunosc dedesubturile, ii informez sa studieze etapele de moto organizate de federatia bulgara de moto. Bulgarii care invirt infinit mai putini bani ca noi, au superfederatie in comparatie cu noi.


» Post actualizat in 08 Oct 2016 21:50

@JAGI: Chiar asa: la ce foloseste warm up-ul in MotoGP, ca tot dupa cateva ore e cursa? :)

Ce cauta MotoGP in discutia asta? Oamenii de acolo traiesc din motociclism. Si o fac de la scoala primara. Care este comparatia?

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bine sa vii la curse la Adancata si sa experimentezi ambele variante, la 2 ore dupa war-up si la 5 ore dupa.

Ce cauta MotoGP in discutia asta? Oamenii de acolo traiesc din motociclism. Si o fac de la scoala primara. Care este comparatia?

 

Pai asta vreau sa stiu: ce diferenta e intre plecarea in cursa la doua ore si la cinci ore dupa sesiunea de warm-up?

In MotoGP, din ce am observat, warm-up-ul nu e unul propriu-zis: atunci se fac ultimele teste (gume, setari ale suspensiei, reglaje ale electronicii, etc.) si se stabilesc parametrii pentru cursa. La Adancata cum e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai sa afli daca ai sa ai ocazia sa participi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine. O sa vin cu gloaba mea la circuit, ca si-asa e un pic de macadam pana acolo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunteti pe aratura d-nu Jagi.

1. citesete regulamentul de functionare al unei federatii sportive, nu neaparat de moto.

2. bugetul FRM declarant este de vreo 8.000euro si cel al FBM este de vre-o 2.mil euro... aici e posibil sa ma insel dar se poate afla de prin monitoare oficiale si alte treburi d-astea :)

3. ce legatura are Ciprian in discutia asta... nu vad.

4. federatia iti impune un set de reguli pe care trebuie sa le lespecti ca si organizator. scopul lor este de a crea un cadru legal pentru desfasurarea unei competitii. tot federatia ar trebui sa medieze divergentele dintre sportivi/cluburi.

5 Comisia exista pentru a avea o solutie democratica pentru anumite problem. daca decizia ar fi luata de un singur individ posibilitatea ca acesta sa dea un raspuns eronat e foarte mare.

6. orice schimbare de regulament se discuta in comisia de specialitate, se propune si se voteaza in adunarea generala. NU SE POATE SCHIMBA REGULAMENTUL ALTFEL.

aici mai e o problema, majoritatea celor care se prezinta la curse, indifferent daca sunt de enduro, cross, viteza sau rally NU CITESC REGULAMENTUL. Daca se intampla vre-o nasoala o baga pe aia cu "io n-am stiut dom-le"

7. sportul inseamna disciplina si respectarea regualmentelor. trackday-urile nu sunt competitii sportive, sunt evenimente cu caracter demonstrativ in cadrul carora se permite accesul pe circuit persoanelor dornice de a experimenta motorsportul. practic, te duci sa te dai sa vezi si tu cum e...

 

 

goarna FRM-ului... buna asta, buna rau! cum ar fii sa mi se restrictioneze si posibilitatea de a scrie pe forum doar pentru ca am o opinie diferita si argumentata, zic eu?!??

toata lumea macane acum dar cand e vorba de venit la sedinta federatiei si de schimbat treburi sunt toti ocupati! vrem sa se faca, sa ni se dea cutare si cutare... federatia nu face x-y-z... hai sa va zic ceva, federatia suntem noi si daca pe noi ne doare la patina ce pretentii aveti de la cei din functiile de conducere?

 

a, si mai aveam una: radarul neomologat. asta inseamna ca aparatul avea o eroare. aceeasi eroare este valabila pentru toti participantii la masuratoare. adica cei ce nu si-au luat amenda au avut antiradar si pe ei nu I-a masurat sau cum?!?? ai avut viteza pe linia boxelor/ da, dar n-ai cum sa demonstrezi/ ba da, uite, am radar! / aaaa, pai nu e omologat!! deci, TIPIC ROMANESC!!!


» Post actualizat in 09 Oct 2016 20:51

@ Cataaa: RBR=1800EURO/6 ZILE de exemplu :)

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stulewa, it dau 100% dreptate doar la argumentul ca la alegeri, sedinte, mai toti au alte treburi. Insa argumentele tale cu Regulamantele, sint de plins, asa cum am spus, regulamentul e facut doar pt a profita un anumit grup. Mai exact, cei ce traiesc sau chiar cistiga bani din competitiile moto. Daca bogatii ar fi incurajati sa vina la competitiile FRM, cei saraci nu ar mai avea sanse sa ia cupe, ar fi o prea mare discrepanta intre materialul de concurs, cauciucuri, numarul de ore pt antrenamente. Asa, cu actualul regulament, se incurajeaza mediocritatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu te inteleg, inaite de a intra intr-o competitie trebuie sa cunosti regulile jocului, trebuie sa iti calculezi resursele si sa iti evaluezi sansele. materialul de concurs trebuie sa respecte niste norme specific clasei, nu poti sa alergi cu un 600 la o clasa de 1000 si sa ai mari pretentii in clasament, logic, nu?!?? e aceeasi discutie si la diferenta dintre clasele stock, supersport si gp.

din cate am inteles exista voci ce doresc infintarea clasei stock. treaba asta o vad ca un lucru bun, lucru ce ar egaliza sansele pilotilor si ar creste popularitatea acestui sport. adica, va fi mult mai usor pentru un pilot amator sa acceseze campionatul si poate asa vor fi 20 pe grila. o alta propunere ar fi desfintarea claselor de incepatori, intrarea in cursa facandu-se prin calificari. lucrul asta ar face intrecerea mai safe deoarece ar scadea sansele de a mai exista piloti intarziati pe traseu.

 

revenind la clasele supersport si gp ma gandesc ca aici trebuie sa se vada invesititia in utilaje, piese de tuning serioase si chiar prototipuri la gp(adica sa iti construiesti/ configurezi tu ce trotineta vrei). clasele astea ar da un plus de valoare si echipelor de asistenta, s-ar dezvolta ingineria locala.

Edited by stulewa

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa dau un exemplu foarte simlu ca sa seinteleaga cat de fragil este regulamentul.

 

La carerea mai multor echipe s-a votat ca Acest seson sa aibe 6 etape si sa se elimine regula n-1.

Datorita problemelor de la CSM care nu au mai fost in stare sa organizeze ultima etapa (daca dam crezare povestii prezentate pentru public),s-a luat decizia sa se anuleze ultima etapa si in acelasi timp sa se revina si LA REGULA n-1.Astea doua nu trebuiau neaaparat sa se intample concomitent dar exista suspiciunea din partea unora ca s-a facut in scopul de a avantaja pe cineva

Daca nu se reintroducea regula n-1 se pare ca iesea campion la 1000 Cazacu.Nu am stat sa calculez pentru ca nu ma priveste personal dar asa se vorbeste.

Edited by goe 75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu exista "regula n-1", Cazacu aduna 98 de puncte, devansandu-l pe Muresan cu 3 puncte.

 

post-28093-0-14455700-1476101565_thumb.png

Edited by Stau-De-6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci avand atatea seturi de reguli, fiind atat de complicat pentru cineva sa participe la CNV, amatorii aleg sa participe doar la trackday-uri mai ieftine si cu mai putine pretentii.

Faptul ca e etapa s-a anulat din lipsa de platitori pe acolo nu mi se pare deloc o tragedie. Asta e piata.

 

Mi se pare o idee foarte buna clasa 'stock'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In regulament scrie negru pe alb: "

In functie de numarul de etape ale CNIR, puncteaza
6 etape din 6 sau 3 din 5
etape, sau 3 etape din 4 si la egalitate de puncte
Campion este cel care are cele
mai multe puncte in ultima etapa."
aparent au punctat 4 etape din 5... cine sa mai inteleaga!?
sursa e cea din comunicat: art 1.1.2 din Regulamentul CNIR Viteza http://www.frm.ro/category/viteza/regulamente-viteza/
Edited by Zimbrutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru majoritatea amatorilor este exact cum spune mentalistul dar sunt 3-4 care au obtinut rezultate interesante cu material de concurs net inferior fata de competitia directa .Pentru acei cativa este potential nedrept sa nu poata concura in conditii de fair-play daca pot face rost de motoare mai bune sa poate arata cu adevarat ce pot in fata celor deja stabiliti.Acum ramane de vazut daca vor aparea si dovezi ca se tot umbla la regulament pentru anumite interese sau pur si simplu asta este nivelul la care suntem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se umbla la regulament la orice ora vor muschii lor. Ghici cine face regulamentul???


» Post actualizat in 10 Oct 2016 19:11

Deci avand atatea seturi de reguli, fiind atat de complicat pentru cineva sa participe la CNV, amatorii aleg sa participe doar la trackday-uri mai ieftine si cu mai putine pretentii.

Faptul ca e etapa s-a anulat din lipsa de platitori pe acolo nu mi se pare deloc o tragedie. Asta e piata.

 

Mi se pare o idee foarte buna clasa 'stock'.

 

Din lipsa de fraieri care sa dea bani din buzunar pt organizarea etapei. Faza normala este ca circuitul ca sa accepte sa se tina si ultima etapa, trebuiau achitate si restantele, si nimeni nu avea atitia bani. Cel care a pierdut a fost circuitul.


» Post actualizat in 10 Oct 2016 19:17

Vorbiti de clasa stock in RO? Stiti regulamentul de contestare pt o moto neconforma? Cine naiba are curaj sa conteste ca competitorul are biele din titan? Ca trebuie sa plateasca din buzunar daca contestatia nu se adevereste,. Adica desfacerea propulsorului. Una e sa vorbesti la padock si alta e sa depui o contestatie oficiala urmata de dezasamblarea propulsorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anul trecut s-a votat anularea N-1, daca trec peste treaba asta iese iures.

modificarile in regulament se fac la propunerea cluburilor. comisia e acolo pentru a solution diverse spete nu pentru a modifica regulamentul. daca d-nul Robert Muresan nu s-a prezentat la o etapa din tertze motive este FIX PROBLEMA LUI, pierde campionatul si la revedere, ne vedem la anu! ce mare filozofie?!?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca incepi sa fii fair play.


» Post actualizat in 11 Oct 2016 08:03


Tocmai ca Muresan a absentat de la prima etapa de la Serres, nu-i da dreptul sa iasa campion. Daca tot se pling ca nu sint bani, sa ia banii de la COR si sa plateasca Adancata. Ca sa iasa campion fara nici o contestatie.Asta daca nu-i bubuie motorul.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

intotdeauna incerc sa fiu fair-play :)


» Post actualizat in 12 Oct 2016 09:26

Zimbrutza are dreptate, anul asta, conform regulamentului se puncteaza 3 din 5 iar in cazul egalitatii de puncte conteaza ultima etapa!!!

 

intotdeauna se poate trece peste deciziile FRM si se poate face o petitie scrisa catre minister doar ca treaba asta inseamna asumarea unor responsabilitati. stiu, o sa spuneti cu ce ma afecteaza pe mine treaba asta. pai e simplu, poate maine te vei afla tu in problema si ceilalti vor spune: cu ce ma afecteaza pe mine treaba asta?!?

tare, nu?!?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...